bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ya
7.11.2016 v 18:25
[i

Naposledy editováno 21.02.2021 08:42:57

1 reakcí na tento příspěvek Ya

7.11.2016 v 18:56 | Nahoru | #1
Měl ses nejdřív ptát, potom rozebírat, vyfot' membrány...

(reakce na) Ya

7.11.2016 v 19:10 | Nahoru | #2
rancher> ešte by som tam doplnil "ptát se, studovat a potom rozebírat"

nič v zlom, ale ideš na to akosi od konca.
mohol si aspoň predtým než si to celé rozhádzal, zistiť, či tam aspoň nejaké palivo ide, alebo prečo to neštartuje, lebo ak je iskra, palivo a vzduch, tak musí ísť.

Karbce keď už máš takto rozhádzané, tak ich samozrejme vyčisti, kúp si čistič v tlakovej fľaške a vystriekaj všetky otvory čo vidíš. Samozrejme, daj predtým preč všetky gumové časti (najmä membrány).
Potom to môžeš vyfúkať kompresorom. Takisto všetky trysky rovnaký postup -> čistič - kompresor.

Podľa toho popisu že brutál šklbe motorka by som povedal, že buď niekde brala falošný vzduch, bola zúfalo chudobná, alebo ti vynecháva zapaľovanie.
Tie karbce vyzerajú čisto a dobre. Prosím ťa v žiadnom prípade neohýbaj ten pliešok výšky hladiny len tak od oka, výšku hladiny si meral, keď s tým chceš hýbať?

BTW a čerpadlo nemá nič s rozprašovaním zmesi

Naposledy editováno 07.11.2016 19:12:43

1 reakcí na tento příspěvek Ya

7.11.2016 v 20:12 | Nahoru | #3
KARBURÁTOR JSEM MNĚL hodněkrát rozebraný takhle, vždy jsem ho poskládal a hned natočil a nastartovala za prvním šupem. membrány jsou nové , zítra hodím foto těch membrán , samozřejně že palivo do karburátorů jde, z plíškama jsem nepanipuloval , budu manipulovat s něma jakmile seženu trubičku na měření hladiny v karbeci. samozřemě jsem hledal příčiny jinde , předtím něž jsem to rozkuchal. a nepřišel jsem na nic. kdyby to jelo jakž takž tak do toho samozřejmě nevttám , ptál jsem se kolegů že buáde třeba hledat chybu v karburátoru, membrány jsou zcela nové , koupím si ten čistič a všechno profouknu kommpresorem jak radíte, samozřejmě bych to nevyndával kdybych nenašel chybu , jenže ten benzín tam jakoby neteče, nebo co . tak proto se ptám zkušenějších tady. plíšek neohýbám podle oka vím jak lehce se dají rozštelovat hladiny, ještě chci dodat že obě dvě dírky sání vzduchu šly docela těžce profouknout (shora) pak se z toho vylil benzín , ted už je to líp průchozí. ještě se juknu na gumové příruby k válcům zda nejsou nějak děravé nebo neprofulkují , ale jak říkám při točení na startér saje velice dobře vzduch shora. jedině pak nějak ucpané trysky přívodu vzduchu shora, byl tam benzín , samozřejmě membrány vyndám jak to budu čistit. dneska už jsem nemněl tolik času , kdyby vás ještě něco napadlo , tak pište dík

Ya

7.11.2016 v 21:39 | Nahoru | #4
Hladiny jsou nic bez synchronizace...teď už je pozdě radit, poskládej to a modli se, ať to fachčí...

(reakce na) Ya

7.11.2016 v 22:42 | Nahoru | #5

eL_guitarre píše: ještě se juknu na gumové příruby k válcům zda nejsou nějak děravé nebo neprofulkují , ale jak říkám při točení na startér saje velice dobře vzduch shora. jedině pak nějak ucpané trysky přívodu vzduchu shora



To tiež okom alebo uchom nezistíš. Väčšinou. To že saje velice dobre vzduch zhora nič neznamená. Kľudne môžeš aj 6tkou vrtákom spraviť dieru zboku do príruby a bude to stále sať aj zhora
Takže postup s cigaretami, alebo so štart sprejom pomôže.
S cigaretami asi tak, že normál fajčíš, akurát vydychuješ dym do sania motora a dívaš sa odkiaľ uniká. Táto metóda funguje na väčšie úniky. Pri fakt malých budeš potrebovať orlí zrak. Alebo potom druhá metóda:
So štart sprejom asi takým spôsobom, že naštartuješ (čo je v tomto prípade v tomto stave nereálne, ale budiž), máš prichystaný hasiaci prístroj, noa ten štart sprej v malých dávkach striekaš okolo prírub a spojov a všade kde sú nejaké podtlakové hadičky a tak. Ak sa zvýšia otáčky voľnobežné, tak máš únik podtlaku a vieš kde máš hľadať.

Ale myslím, že to vyčistenie čističom a prefúknutie kompresorom pomôže aspoň natoľko, že sa to podarí naštartovať a potom sa môže postupovať ďalej.

Ya

8.11.2016 v 18:08 | Nahoru | #6
přidávám foto membrán karburátoru , jinak dneska kompletně vyfouknutý a pročištěný karbec, asi zítra se jde montovat a modlit se snad to pojede






































1 reakcí na tento příspěvek Ya

18.5.2018 v 13:18 | Nahoru | #7
povedlo se vyřešit ? prosím tě kde jsi kupoval membrány ? mám taky starosti, moto mám nově, před koupí dlouhou dobu stála venku, vyčistili jsme nádrž, komplet karburátory, membrány byly dost hrozné, ale vyvařily jsme je v benzínu a krásně změkly jsou bez děr. moto šla krásně nahodit pěkně vrněla ujel jsem asi 20 km bez problému, pak za jízdy střelila do výfuku a chcípla a už nechtěla chytit, jiskra byla z kohoutu benzin tekl, ale nic. asi po 20min se na sytič chytla dojel jsem zpátky cestou měla tendenci ještě jednou zdechnout zase před tím střelila, ale zažehnal jsem to sytičem, který jsem po pár vteřinách zase stáhl a dojel jsem. Při zastavení se sundaným sytičem držela 2500 otáček a nechtělo to spadnout. Zkoušel jsem startovacím sprejem příruby karburátorů a nic. Napadají mě ty membrány. Má někdo lepší nápad ?

(reakce na) Ya

18.5.2018 v 23:34 | Nahoru | #8
Jans> skontroluj si, či sa ti nedostal nejaký bordel z nádrže do karbcov, ak áno, stačí len zhodiť plavákové komory a nazrieť do nich. Mohli ste tú nádrž čistiť, ale stále tam čosi mohlo zostať, čistením ste to trocha uvoľnili, za jazdy sa to striaslo, prešlo do karbcov a zapchalo hlavnú trysku.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jak z 20kw dostat origo 34kw??? Yamaha XV 535 Virago, Yamaha XV 500 zbynour 9 15.5.2019 v 13:17 Leon_Peenut
velikost hlavní trysky v karburátoru Yamaha XV 500 Jensek9 14 15.5.2019 v 12:47 Leon_Peenut
Yamaha XV 500 YICS Yamaha XV 500 motokluk500 3 31.10.2017 v 13:13 motokluk500
Základní nastavení Yamaha XV 500 motokluk500 7 28.8.2017 v 09:20 motokluk500
Palivovy kohout yamaha xv500se Yamaha XV 500 Adam102 3 19.3.2017 v 22:39 rancher


TOPlist