Téma: Andalusie 2017 s vlekem
3.11.2016 v 21:40
Ahoj,
dovedeš si to představit? - O prázdninách 2017 sednete ještě s jiným párem do auta, mašinu budeš mít naloženou na přívěsu a po dvou dnech na cestě strávíš 12 dnů v Andalusii a Portugalsku. Ubytování v klimatizované vile s bazénem pro 8 - 12 lidí (4 - 6 ložnic).
Pokud jsi odpověděl kladně, přejdi na níže uložený odkaz, protože ještě hledáme jeden, nebo tři páry (rozuměj pohodový lidi) na tuto cestu. Ve vlákně pod odkazem se dozvíš ještě pár detailů, vše ostatní je na společné dohodě. V případě vážného zájmu mne kontaktuj do PM

Odkaz: Andalusie 2017

4.11.2016 v 07:13 | Nahoru | #1
Tak to Vám přeju ať to klapne. Já tam byl loni (letecky) a je to nadhera. Ty pobřežní silnice jsou par excelence. No a třeba Granada (Alhambra), nebo Gibraltar... nádhera. Jen to moŕe od atlantiku je trochu chladnější.

1 reakcí na tento příspěvek Andalusie 2017 s vlekem

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2016 v 21:41 | Nahoru | #2
Jel jsem letos trajekt Livorno - Tanger.................nakonec přepravní společnost změnila na Janov - Tanger a potom ještě Tanger - Algeciras. Kupoval jsem to v Lednu na Červenec a vyšlo to lehce přes desítku. Dva lidi a jedna motorka. Zpátky po ose.
Jen trochu přehodnoť termín - autem lze jet přes Alpy i časně z jara a na jihu bude mnohem přijatelněji. O prázdninách je to opravdu dost pro našince úmorné a mnoho zajímavostí ani nebudete chtít shlédnout.
Mě osobně dostalo Toledo a Sevilla. Jinak v každé španělské prd.li postavili maurové nějaký hrad a kdyby jste tam jezdili každoročné, pokaždé najdete něco nového. Algarve dobré koupání, u Lisabonu už moře chladné, větší vlny a horší přístup k moři. Ve Španělsku bez problémů.
Osobně jsem koketoval s myšlenkou auto a vlek, ale pouze na jarní a podzimní období. Také kombinace s letadlem jsme zkoušeli - s bábama do Barcelony - tam jsme je odložili do letadla a poslali domů.
Tak ať vám to klapne - my letos za cca 25dní nevytáhli nepromoky a dovolenou jsme si maximálně užili.

(reakce na) Andalusie 2017 s vlekem

18.11.2016 v 20:18 | Nahoru | #3
Brůča.> Díky za info

19.11.2016 v 22:18 | Nahoru | #4
Planujete jet az v lete? Jel bych spis v zime / brzy na jare, kdyz se u nas jeste neda moc jezdit. Vloni v lete jsem cabriem objel cely poloostrov a kolem cordoby byl takovej hic, ze to bez strechy ani neslo (37). V Malaze me to ale prestalo bavit a andalusii jsem tak jen proletel po dalnici - chtel bych se tam jeste vratit. Jinak doporucuju se stridat a jet nonstop, at nezabijete zbytecne 4 dny (tam a zpet) v dodavce. Ja to dal z barcelony na jeden zatah (jel jsem sam, cca 14h), takze kdyz se prostridate, druhy den jste bez problemu na miste a ani ne moc zniceni.

Naposledy editováno 19.11.2016 22:21:51

1 reakcí na tento příspěvek Andalusie 2017 s vlekem

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2016 v 17:40 | Nahoru | #5
To je zvláštní..............my také měli největší vedro u Cordoby. Dokonce jsem se tam zamotal i s motorkou ve spleti uliček...................samá jednosměrka, samý zákaz vjezdu.........nakonec jsem se pověsil za nějakého skutristu a frčel za ním až na nějaké náměstí. Tam jsem odstavil motorku a prolezl Cordobu pěšky. Motorku jsem parkoval tak blízko středu, že tam ani nejezdila Municipal Police.................takže když jsem odjížděl, tak jen nevěřícně vytřeštili oči, odkud se tam vyloupnul ten blbec na motorce - když viděli cizince, jen pohrozili prstem, usmáli se a naznačili, ať rychle zmizím.
Parkování motorek tam nikdo moc neřeší....................jinak jedno užitečné info - autopista = placená dálnice................stejným směrem jen lehce vedle bývá většinou autovia = rychlostní silnice, která je zdarma v lepší kvalitě než dálnice v ČR. Takže přesuny po Španělsku svižné i na delší vzdálenosti.

(reakce na) Andalusie 2017 s vlekem

20.11.2016 v 20:42 | Nahoru | #6
Brůča.> Díky
prizdisrac> termín je limitován možností vybrat si dovolenou