Téma: Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius
Zdravím, chtěl bych si vyměnit kosti na Suzuki SFV 650 Gladius a nevím, na co se mám připravit.Suzuki jsem již koupil sníženou od bývalého majitele a originál kosti jsem dostal k tomu. Rád bych to vrátil do původního stavu, avšak nevím, na co se mám připravit a jak nastavit rozteče úchytů pro kosti. Děkuji za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

Skvělá odpověď, děkuji! 26.10.2016 v 18:28 | Nahoru | #1
není v tom žádná věda, prostě vyděláš dva šrouby co drží zadní tlumič na přepákování. Potřebuješ, aby si mohl hýbat kyvkou, postavit motorku na zvedák (central stojan asi nemáš), pod kyvku si dát třeba hever a tím si nastavit výšku na druhé kosti. Kdyby si měl někoho druhého, tak myslím, že nepotřebuješ ani hever, jen ti přizvedne kyvku, než tam protáhneš ty šrouby.

(reakce na) Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

26.10.2016 v 19:03 | Nahoru | #2
mmks> Děkuji za odpověď. Centrální stojan na motorce nemám. Tak trochu jsem na tom už uvažoval. Že bych sundal sedlo a přes rám bych dal upínací kurtnu. Buď to přes zadní kyvku anebo bych ho provlékl zadním kolem a ráčnou bych si zvedl kyvku, jak budu potřebovat. Při nejhorším ukecám manželku. Ještě jednou děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2016 v 07:37 | Nahoru | #3
Když vyndáš zadní kolo tak tu kyvku zvedneš rukou.A počítej stim že nejspíš je sníženej i stojánek.

(reakce na) Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

27.10.2016 v 18:10 | Nahoru | #4
dangsx1100g> Děkuji za odpověď na mou otázku. Určitě pro někoho toto založené téma může být zcela bezpředmětné, jenže toto je má první motorka a proto jsem z toho tak vyplašený.
Na stojan už jsem se díval a je opravdu zkracován, jen ještě musím zjistit skutečnou délku nezkráceného bočního stojanu.
A najde se tu někdo kdo by mi ještě poradil jak tento typ motorky zvednu heverem ,protože pod motorem je zběrné potrubý výfuku a moc prostoru na hever tam není
Motorka je Gladius 650








Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2016 v 19:34 | Nahoru | #5
Jestli máš stojan na přední kolo (kvůli stabilitě ) , tak to jde takhle .









Nebo to hodit na boční stojan , motorku nadzvednout a podepřít na druhý straně třeba o rám , nebo motor , ale na nějaký lomcování to nebude . Spíš povolit co je potřeba a pak to podepřít .

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

27.10.2016 v 20:40 | Nahoru | #6
Děky za foto a inspirace. Stojan předního kola nemám, ale měl jsem takový nápad, že bych zamkl motorku klíčkem a přední brzdu bych zaaretoval plastovou elektrikářskou stahovací páskou, tím bych dosílil toho, že se motorka nestočí a zároveň ani nepopojede. Avšak zkušenosti s tímto nemám a nevím, jak se motorka bude chovat, když zvednu zadek hukcukem. A ještě jeden dotaz, motorku máš zvedlou za spolujezdcové stupačky?
Jen pro orientaci co jsem koupil, jsem třetí majitel a motorka je zde vložena od bývalého majitele : http://www.motorkar...&act=fotogalerie
Má nalítané 14 000 km

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2016 v 22:28 | Nahoru | #7
Jestli má gladius stejně vedené výfukové potrubí jako starší SV, tak jde dát klasický pumpovací zvedák pod motor. i když to tak nevypadá. Potrubí je bokem. Daleko od stranového středu těžiště není. Akorát Ti musí motorku někdo podržet, aby se nevyvrátila. Já jsem po ruce nikoho neměl, tak jsem ji za konce řídítek přikurtoval k zemi, aby stála. Taky jsem tak měnil kosti a nebo vytahoval přední kolo, když jsem měl zadní v montážním stojanu. To nemusel nikdo ani držet.

(reakce na) Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

Skvělá odpověď, děkuji! 28.10.2016 v 19:27 | Nahoru | #8
Pepekmotorkář> Jo je to za stupačky , ale přední kolo mosí bejt ve stojanu , aby se motorka nezvrhla do strany .

(reakce na) Výměna kostí Suzuki SFV 650 Gladius

30.10.2016 v 10:52 | Nahoru | #9
fidlimydli> Chtěl jsem všem poděkovat za hodně cenné rady ohledně této problematiky. Kosti jsem dnes vrátil do originálního stavu od výrobce, stojan byl opravdu uřízlý a ten hever, ať se to opravdu nezdálo tak pod ten motor mezi výfukové svody opravdu vlezl, jen jsem si dal mezi hever a motor 1 cm gumu z dopravníkového pásu, aby kov po kovu nejezdil. Výměna byla hotova za cca 40 minut. Po delší obchůzce kolem motorky jsem si všiml, že i přední vidle byly posunuty skoro 2,5 až 3 cm nahoru, tak i ty jsem stáhl dolů.Teď už nezbývá jen to projet, jen to musí dovolit počasí.
Ještě jednou děkuji všem za odpověď na můj dotaz.

Díky !!!!!!!!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První motorka (naháč) Yamaha FZ6 N, Kawasaki ER 6N, Ducati Monster 696, Su... DarkJober 21 8.7.2018 v 19:01 KORUNKA271
Kupuje vůbec někdo Gladius [1, 2] Suzuki SFV 650 Gladius bledemon 60 22.6.2018 v 14:15 Dk4646
Gladius - demontáž spínací skříňky Suzuki SFV 650 Gladius tempest 9 19.3.2018 v 18:07 cuir
Problém s elektrikou. Suzuki SFV 650 Gladius Dave24 6 21.10.2017 v 09:20 MEK0TA
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius Pepekmotorkář 3 20.7.2017 v 14:39 Dave24

TOPlist