bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nedrží volnoběh
Zdravím, mám takový problém, motorku normálně v garazi nastartuju nechám ji 10 minut běžet (všechno v pohodě nechcipa) poté vyjedu ven rozjedu se a na první křižovatce kde zastavim tak na volnoběh chcípne, tudíž ji musím furt přidávat plyn a jet se syticem, jinak chcípne , karburátor je 3 dny zpatky vyčištěný, myslíte že to může být zimou ? Má to chlazení vzduchem :/ nebo kdybyste tušili napište prosím čím by to mohlo být předem Děkuji.

Naposledy editováno 22.10.2016 19:48:21

Nedrží volnoběh

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2016 v 20:43 | Nahoru | #1
Barva svíčky??? Začalo to najednou nebo postupně? Jak vypadá filtr? Startuješ na sytič? Po čištění karbu ti někdo nastavoval směs???

Nedrží volnoběh

22.10.2016 v 21:37 | Nahoru | #2
svíčka je v pohodě, teď jsem na ni koukal, byla měněná před týdnem, začalo to z ničeho nic.
Startuju normálně se sytičem, směs mi nikdy nesteloval :/ a filtr po rozebrání je uvnitř jen trošku zašpiněný, a docela smrdi po benzínu.

Nedrží volnoběh

22.10.2016 v 21:42 | Nahoru | #3
Někde jsem četl že u čtyřtaktů to bývá když je větší zima ale přijde mi to jako blbost :/

Nedrží volnoběh

22.10.2016 v 23:51 | Nahoru | #4
už jsem z toho špatnej :/

Nedrží volnoběh

23.10.2016 v 10:21 | Nahoru | #5
Mas vynikajici Cinu..... tak co chces!

1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh

23.10.2016 v 12:08 | Nahoru | #6
je to korea :D

(reakce na) Nedrží volnoběh

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2016 v 08:48 | Nahoru | #7
DominoT> Na sered nedej, poradit neumí, jen nadává na číny. Je jedno zda je to korejec, čína nebo japonec, pokud nenastavíš karburátor bude to zlobit a hlavně nevíme, co jsi udělal špatně při čištění karburace. Z dlouholeté praxe vím, že z 80% si mohou majitelé za závady sami svým "odborným" domácím kutilstvím. Pěkně tlustou knížku bych o tom mohl napsat.

Nedrží volnoběh

24.10.2016 v 10:27 | Nahoru | #8
moc díky, no jako náhodou jezdí dobře, ten karburátor mi čistil známý (automechanik) myslíš že to může být triskama ? že jsou zasraný, nebo popřípadě jak sestelovat karburátor ?

Nedrží volnoběh

24.10.2016 v 10:33 | Nahoru | #9
zdvihni voľnobežné otáčky
ja osobne by som to spravil tak, že zaves to tomu známemu naspäť na krk a donúť ho to dať do stavu ako to bolo predtým.
Pred tým "čistením" tomu asi nič nebolo a začalo to až potom nie? Tak potom je jasné, že dačo posral/zanedbal

Nedrží volnoběh

24.10.2016 v 11:34 | Nahoru | #10
Právě že to začalo dříve než byl karbec vyčištěn,tak jsem ho dal nechat vycistit a stále stejné, otáčky už jsem zvýšil na 2000 a dělá to stále. Táhne krásně všechno v pohodě, jen prostě jak zastavím tak chcípne, musím jí furt držet pod plynem jinak to hned chcipne :/

Naposledy editováno 24.10.2016 11:34:56

Nedrží volnoběh

25.10.2016 v 14:11 | Nahoru | #11
Vyřešil si to nejak?

Nedrží volnoběh

25.10.2016 v 14:15 | Nahoru | #12
stále ještě ne :/

Nedrží volnoběh

25.10.2016 v 14:17 | Nahoru | #13
nemůže být ucpaná volnoběžná tryska ?

Nedrží volnoběh

25.10.2016 v 16:08 | Nahoru | #14
Přicpaný přívod ke karbecu - filtr, špatný benzín natankovaný ze spod tanku benzínky.

Nedrží volnoběh

25.10.2016 v 16:39 | Nahoru | #15
Tim přívodem je myšlena na tryska ?
benzín jsem úplně celý vypustil a dal tam jiný, a dělá to stále.

Nedrží volnoběh

25.10.2016 v 21:32 | Nahoru | #16
To je jak u výslechu ,po 23 -tí odpovědi víme , že jsi vyměnil i benzín v nádrži. Nic proti tobě ale i pro ostatní. Je třeba dát informace kompletně a ne postupně po doušcích, Stále jsem toho názoru, že něco bude přicpané mezi nádrží a karbecem. Po zásahu čistěním, nemusí být odstraněna počáteční závada, plně funkční kanálek od trysky volnoběhu. Před léty mám takovou zkušenost, karbec naglančený ale jen blbých 5 mm kanálku zůstalo zanesený a ten samý výsledek, v chodu to zůstalo jen pod plynem na hlavní trysku.

Nedrží volnoběh

26.10.2016 v 08:57 | Nahoru | #17
Zkusím tedy vše prolezt od nádrže ke karburátoru, a když to nic nebude tak nechat vyčistit znovu karbec i s volnoběžnou tryskou :/

Nedrží volnoběh

26.10.2016 v 09:49 | Nahoru | #18
Zaměř se na karbec . Nepoužívat nic kovového na protahování , stačí párátka a špejle s čisým benzínem / petrolejem / a nakonec profouknout stlačeným vzduchem. Tím vyletí z kanálků veškerý usazený bordel. Seřídit komplet karburátor. Dá se to v pohodě, ale musíš vědět, na co který šroubek pod pružinou je. Nevím, jak to máš řešeno, ale klidně to může být prkotina - opotřebovaná ploška dosedacího šroubu pro nastavení šoupátka pro volnoběh, nebo vytáhané lanko. Tam třeba stačí pootočit šroubkem o 15°, upravit vůli na bovdenu plynu a volnoběh bude v cajku. Připadá mě, že volnoběh byl držen předpětím na bovdenu a ne šroubem dorazu šoupátka. Proto jak se časem lanko plynu vytahovalo tak šly dolů i volnoběžné otáčky do zhasínání.
Tady něco pro naštudování.
http://www.motorkari...si-3479.html?kid=977

Nedrží volnoběh

26.10.2016 v 11:04 | Nahoru | #19
Rozhodně do karburátoru nikam nefoukej stlačeným vzduchem, to se ještě více ucpe. Vždy jen chemickou cestou rozpouštědel, a trysky mechanicky a pak chemicky. Mnohdy je závada jinde. Většina lidí při každém škubnutí motorky hned čistí karburátor a ještě to víc rozhodí. Co vzduchový filtr? Máš ho čistý? Další věc je nastavení ventilů. Co příruba karburátoru, je v cajku? Těsnění a O kroužky? A to že ti karburátor dělal automechanik neznamená, že je to dobře. Mám s těmi automechaniky většinou opačné zkušenosti. Oni tyhle malé čtyřtakty neumí a myslí si, že je to jako auto.

Nedrží volnoběh

26.10.2016 v 11:07 | Nahoru | #20
mno vzduchový filtr vypadá v cajku, jen trochu smrdi po benzínu a je tam trošku bordelu, zřejmě to asi dám raději do servisu at mi to celé vyčistí a seštelujou :)

Nedrží volnoběh

26.10.2016 v 16:10 | Nahoru | #21
Samozřejmě ho nenavádím k tomu aby něco profukoval, první musí nechat rozpustit usazeniny chemicky a pak rozpuštěný bordel vyfouknout. Tam již nemá co ucpat, jen vyčistí místa kde zůstane rozpuštěný bordel a je na místě, kde to vytřít nejde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
daelim VL125F daystar názor Daelim VL 125 Daystar Klitsch 8 19.5.2021 v 10:47 Pa3k120
nahradni dil - plast do rukojeti plynu Daelim VL 125 Daystar Mayco 10 27.8.2020 v 13:10 Mayco
maloobjemové novinky v EU,ČR Hyosung GV 250 Aquila, Daelim VL 125 Daystar, Hyosun... bledemon 16 8.9.2019 v 19:42 Wenca24
Oprava motoru Daelim VL 125 Daystar Milandu 9 16.7.2019 v 20:02 udinar
Romet RMT Daelim Daystar 125 Daelim VL 125 Daystar Kevin_3 2 24.6.2019 v 18:11 Kevin_3


TOPlist