bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Powercommander problémy
16.10.2016 v 20:32
Ahoj, celé to začalo před v létě, kdy mě začala motorka lechce cekat, v pásmu 5-7 tis. ot. při stálém plynu, při zrychlování od nízkých otáček se v tomto pásmu motor choval normálně. Po tom co jsem jako první vyměnil svíčky (ikdyž jsem byl přesvědčen, že to nebude příčina, ale někde jsem musel začít) se to postupem dostalo do stádia, kdy jel motor snad i na 2 válce nebo částečně na 2, prostě hrozný bordel, kdy už motor neudžel ani volnoběh. Proměřil jsem cívky, střiky. Poslední co mě napadlo zkusit bylo vyřadit Powercommander a ejhle motor jel hned normálně, takže jsem objednal nový powercommader. Jak jsem ho nainstaloval a zkalibroval, tak jel motor jako víno. Ale po asi po pár desítkách km motor najednou jel jen na 3 válce, jakoby nebyl tlak paliva, po vypnutí a zapnutí jede zase krásně na 4, po dalších cca 20 km znovu a když jsem nazstavoval, tak se třeba do 30 sekund motor vrátil zase do normálu. Prosím o radu někoho zkušeného, zda se s tím někdo setkal. Prosím jen příspšvky, které jsou k tématu a od lidí co mají co říct. Díky

Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:07 | Nahoru | #1
Máš to s autotuningem nebo bez?
A měnil jsi jen jednotku nebo i kabeláž?

Naposledy editováno 16.10.2016 21:19:13

Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:19 | Nahoru | #2
myslim ze PC3 autotune neumi...

Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:20 | Nahoru | #3
Autotune nemám. Ale takto se to nikdy nechovalo.

Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:23 | Nahoru | #4
a ta kabeláž? Začal bach to testovat s nulovou mapou. Je to tedy PC5 nebo 3?

Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:48 | Nahoru | #5
nemáš nekde přiskříplé - ucpané odvětrání nádrže?

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:52 | Nahoru | #6
asi jako se-se - zkusil bych zero map. pokud to bude blbnout, je to nejspis v kabelazi. ikdyz kdyby tam byl spatnej kontakt na vstrikach, mela by to u zx10 hlasit auto diag.

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander problémy

16.10.2016 v 21:55 | Nahoru | #7
Ano 5-ka. No zkusit to samozřejmě můžu, ale nemyslím si, že by to mělo mět nějaký účinek, protože to jelo normálně třeba 50 km a pak se to při ostřejší jízdě několikrát přidusilo, jakoby to nemělo tlak. Kdyby to byla mapa, tak si myslím, že by to bylo pravidelné a pořád. To je teda má úvaha.

No tak to odvětrání musím prověřit. Měl jsem to v poslední době několikrát rozdělané, takže bych se nedivil, kdyby se ta hadička někde zlomila.

(reakce na) Powercommander problémy

16.10.2016 v 22:01 | Nahoru | #8
SIWS> i palivová hadice může být nacvaklá jiným směrem auž se může lámat a tím i snížit průtok...koukni prostě na palivové cesty

(reakce na) Powercommander problémy

16.10.2016 v 22:04 | Nahoru | #9
assassin> Zkusit to můžu. Chyby právě žádné nevyhazuje.

1 reakcí na tento příspěvek Powercommander problémy

16.10.2016 v 22:29 | Nahoru | #10
Měl bys bez PC5 zkusit najet pár desítek km abys vyloučil že problém zmizel jen proto že jsi při demontáži pohnul kabely a konektory. Prostě abys postoupil o krok dál, musíš mít jistotu že je problém v PC nebo není.

(reakce na) Powercommander problémy

17.10.2016 v 08:49 | Nahoru | #11
se-se>

Powercommander problémy

17.10.2016 v 09:05 | Nahoru | #12
Zvedni nádrž, projdi celou elektriku, všechny káble rozpoj, a zase dej z5. Taky se podívej jestli se Ti někde nemačkají hadice od čerpadla. Šahni na ECU jestli se Ti nehřeje, klidně může být vadná. Diagnostika nic neřekne? Jak jsou na tom svíčky? Zkoušel bych vše bez PC, pokud to hapruje s ním, je dost možný, že je problém někde v tom hlavním svazku. Vyzkoušej kolik Ti dává čerpadlo, napoj to na manometr a uvidíš hned kolik tam jde.

muj Tip je vadnej drát

Powercommander problémy

17.10.2016 v 12:49 | Nahoru | #13
Budu to tak nejak muset znovu projit. Tak jsem to vlastne delal uplne na zacatku celeho problemu, postupne jesem vylucoval casti. A prvni cim jsem zacal byly svicky. Nahlodalo me to odvetrani nadrze nebo skripla jina hadicka, protoze me to pripada, jakoby se ztratil tlak paliva a vzdy to bylo v nejakem zatackovitem jseku, kde jsem zacal tahat.

Powercommander problémy

17.10.2016 v 13:27 | Nahoru | #14
problém může být i v relé palivového čerpadla, taky jsem měl problém, kterej sem řešil rok a pořád nic, nakonec to byla věc kterou nikdo netipoval a byla to vadná samotná řídící jednotka. U tebe bude někde asi fakt problém v dopravě paliva, ale nech někoho projit dráty, ať tuhle možnost vyloučíš. Ideálně sehnat kabelovej svazek z jiné motorky a jen tak to přehodit. Mě taky kluk z fóra pomohl, že jsme prohodili jednotky a tím to potvrdili, že je to v prcně

Powercommander problémy

17.10.2016 v 13:30 | Nahoru | #15
Kousek od Tebe v obci Korýčany, je fíkmoto, zavolej tam a domluv si ať se Ti na to podívá Pohodovej borec, ale nevím jestli bude mět na Tebe čas. Když mu řekneš co máš za problém, tak Ti třeba sám poradí, co si můžeš zkusit doma. Pokud by jsi chtěl pak elektriku, tak znám jiné borce, ale je to až v Letovicích a kluk to dělá bokem doma.

fík-moto:
Telefon:
775 366 060
Adresa:
Masarykova
76805 Koryčany
E-mail: fikrj@seznam.cz

Naposledy editováno 17.10.2016 13:31:20

Powercommander problémy

17.10.2016 v 16:59 | Nahoru | #16
Fika znam dobre. Motorku vozim pave k nemu na nejake vetsi zasahy a ladeni. Neverim ze se vysralo neco dalsiho, nez jsem dal novy pwc, tak me to nic nedelalo, takze z toho vyvozuju, ze sem neco musel skripnout a nebo je neco s pwc. Ale samozrejme muze stat i to, ze je to neco dalsiho. Musim to vsechno projit, tak jak radite a pak zkusit bez pcw a na neco musim prijit.

Powercommander problémy

17.10.2016 v 20:56 | Nahoru | #17
Kamos měl na speedu skriplou hadici od cerpadla a taky to furt tarokovalo.

Powercommander problémy

17.10.2016 v 21:32 | Nahoru | #18
Tak jsem to dnes rozdelal a na nic sem neprisel, vsechno jsem profoukl a hadice skriple nebyly. Rozdelal jsem jeste cerpadlo a vycistil ho. Mam najeto pres 40 000 km a jest jsem ho rozdelane nemel. Sitko bylo celkem zanesene, ale ze by bylo az tak me to nepripadlo, ale kazdopadne ciste nebylo. Jeste jsem vypustil benzin, tankoval jsem ted 2x za sebou na neuplne duveryhodne benzince. O vikendu si vezmu vervu a pokud bude alespon trochu schopne pocasi, tak to zkusim.

Powercommander problémy

17.10.2016 v 21:38 | Nahoru | #19
na senzor TPS je to chyceny konektorem, nebo nejakou "prosekavaci" pripojkou?

Powercommander problémy

17.10.2016 v 21:45 | Nahoru | #20
Co je tps senzor? Do hlavniho svazku konektorem, jedna kostra, pak jsou jeste dva draty na teplotu motoru a rychlost, tyto dva draty jsem pripajel.

Powercommander problémy

17.10.2016 v 21:54 | Nahoru | #21
senzor polohy klapky, ja PC5 jeste nedaval nikam, PC3 mivaly jen konektory ke vstrikum, napajeni (kostru) a jeden drat k TPS... tady to bere nejspis ze svazku, to je ok.

Powercommander problémy

17.10.2016 v 21:58 | Nahoru | #22
Jj, tak tady bude z toho svazku. Je tam premosteny konektor asi o 20 pinech. Plus ta kostra, teplota a rychlost.

Powercommander problémy

18.10.2016 v 18:36 | Nahoru | #23
Na foru www.zx-10r.net jsem našel nějaké vlákno o PWC V a podle toho co jsem přeložil tak by snad přesně toto měly dělat nějaké starší firmwary. Firmware jsem včera stahoval a instaloval, tak třeba to bude ono, bohužel jsem si nezkontroloval jaký firmware byl naistalovaný před aktualizací.

Naposledy editováno 18.10.2016 18:37:02

Powercommander problémy

18.10.2016 v 22:12 | Nahoru | #24
Pokud se to chová tímhle způsobem i po výměně comanderu za jiný a bez něj to běží normálně počítám že by to mohl být přechodový odpor na drátech nejspíš volné svorky v konektoru... ze začátku bez napětí dobrý ale při provozu se to ohřeje a začnou tam být ztráty v napětí to by odpovídalo tomu, že vždycky najedeš nějaké kilomtery a pak se to začne projevovat.

Naposledy editováno 18.10.2016 22:16:24

Powercommander problémy

18.10.2016 v 22:23 | Nahoru | #25
U PC V byly ještě problémy s kostrou. Pomohlo připojení kostry místo baterky přímo na svorkovnici řídící jednotky. Většinou se to projevilo i skákající hodnotou TPS.

Powercommander problémy

19.10.2016 v 09:14 | Nahoru | #26
Jste borci já si umím tak akorát napumpovat kola...

Powercommander problémy

19.10.2016 v 17:03 | Nahoru | #27
Dnes jsem přepájel druhé kabely k signálu teploty a rychlosti, zkontroloval kostru. Aktualizoval firmware PCV a vše znovu zkalibroval, jak sem psal, že jsem ho zaktualizoval, tak to asi nějak neklaplo a dnes sem se díval jaký firmware je nahraný a měl jsem tam práve ten 1.8.5., který byl zmiňovaný na tom zx-10r.net. Lidi tam psali přesně o stejných problémech a mohl za to firmware 1.8.5. Dnes se mi to podařilo bez problému zaktualizovat. O víkendu se pokusím najet nějaké km a doufám, že už bude po problému.

Powercommander problémy

19.10.2016 v 17:31 | Nahoru | #28
SIWS: v tech kostrach je to tak, ze je "analogova" a "digitalni" - prvni je kdyz se chytnes nekam na baterku apod, druha je kdyz se chytnes na kostru ktera jde treba k ruznejm snimacum (teplotni cidla, talkovy atd) z jednotky - zalezi jak je to dane zarizeni designovane, ale obcas to dela dost bordel (jsem samouk, treba nekdo z elektro konstrukteru napise nejake podrobnejsi info). u toho PC si snad pro "logickou" cast berou kostru z toho svazku a ta co je zvlast je ta "analogova" pro napajeni...

Powercommander problémy

19.10.2016 v 19:40 | Nahoru | #29
Kostra je vyvedena ze svazku na hlavni kostru cele motorky. Je to pod sroubem kde je svedeno asi 10 koster. Samozrejme nepopiram, ze by to mohlo neco zpusobit, ale s predchozim powecommanderem jsem jezdil 4 roky bez problemu a byl zapojen stejne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 Dnes v 16:26 FiZzeR
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 17 8.4.2024 v 15:33 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist