globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XJR 1200
16.10.2016 v 09:23
Ahoj dlouhou dobu pokukuji po XJR 1200, chci ji jako druhou motorku a mám v plánu si ji dlouho nechat. A zajímá mě jak je to s nájezdem kilometrů ? Mám něco načteno o spolehlivosti a tak, i chápu že jsou to starší ročníky a záleží co trefím za kus a kdo se o to staral. Zajímá mě názor lidí co ji mají nebo někoho znají a ví něco o tom,. Chápu že to nejde říct u každé motorky ale zjednodušeně řečeno je problém 60,70,80,90 tisíc najezdu?. Poprosím rozumbrady a chytrolíny zdržte se rad. Děkuji a přikládám jeden inzerát.

http://www.motorkari...jr-1200-1046960.html

XJR 1200

16.10.2016 v 09:37 | Nahoru | #1
Počítej s tím,že každá,téměř 20 let stará motorka,má najeto minimálně těch 60000km,osobně si myslím,že spíš víc.Je to zbožné přání všech kupujících,tak jim prodávající vyjdou vstříc a km upraví,Osobně si ale myslím,že 100000km u motorky není žádný problém,pokud se s ní alespoň přiměřeně zacházelo.Jsou to v podstatě stejné motory,jako v autě a tam by jsi myslím nájezd 60000km neřešil.Většinou čtyřdobý motor,rozvody poháněné řetězem,na tom se nemá co porouchat,možná trochu náchylnější spojky na opotřebení,než u auta,ale to není žádná velká investice.

XJR 1200

16.10.2016 v 09:48 | Nahoru | #2
Jak bylo receno,tyhle stary koncepce motoru vydrzi neskutecne,neboj se toho

1 reakcí na tento příspěvek XJR 1200

16.10.2016 v 10:59 | Nahoru | #3
Mám XJR 1300, což je skoro stejný. Kupoval jsem to, když to mělo 40 na počitadle kilometrů (kéž by to byla pravda), já na tom něco málo najel, teď je tam přes 90. Nevím, jestli byl už dělanej rozvod, ale já ho nedělal, protože je pořád zánovní (napínák rozvodu na tuším 4. zubu asi z 15). Je hlučnější převodovka, ale převodovky na tomhle typu prý nikdy nebyly úplně přesné. Servisní interval na ventily je tuším 24 tisíc km, mění se podložky. Spojku jsem ještě nedělal, ale čekám, že se brzo ozve. Spotřeba oleje není špatná, při výměně koupím 4 litry, do motoru se vejde asi 3,2 litru, těch zbývajících 0,8 litru stačí na dolívání, interval výměny 6000 km. Na brzdových destičkách jsem ujel asi 30, na řetězu mám asi 40 a pořád drží (zlatej EK, kola JT). Zadní guma vydrží cca 7 (sport-touring, do drátů)

Za těch 50 tisíc kiláků pár drobných závad, ale nic hroznýho. Jestli chceš jezdit rychleji, vyměň přední pružiny za progresívní a s více viskózním olejem, hodně to pomohlo. Ale i po tomhle vylepšení je to pořád dost těžkopádný, i starej Bandit 1200 je obratnější i živější.

XJR 1200

16.10.2016 v 12:06 | Nahoru | #4
Kilometry neřeš,já na svoji za 12 sezon najel cca70 000 km a kupoval ji s 50 000,ale nlkdo neví jestli to byla pravda Tak má určitě více než 100 000 a šlape pořád jako mladice

1 reakcí na tento příspěvek XJR 1200

16.10.2016 v 12:23 | Nahoru | #5
K xjr ti nic nereknu pac jexto jen pokus namahy vytvorit aspon malou konkurenci gsx ale vseobecne plati ze tyhle velkoobjemove motorky pri predepsane udrzbe vydrzi mraky km

(reakce na) XJR 1200

16.10.2016 v 12:25 | Nahoru | #6

HornisGSX píše: K xjr ti nic nereknu pac jexto jen pokus namahy vytvorit aspon malou konkurenci gsx





Naposledy editováno 16.10.2016 12:25:38

XJR 1200

16.10.2016 v 19:36 | Nahoru | #7
Děkuji vám za rady jsem rád že se mi potvrdilo co jsem si myslel, jak koupím ozvu se.

1 reakcí na tento příspěvek XJR 1200

16.10.2016 v 20:49 | Nahoru | #8
Zdar, proč chceš 1200 a ne 1300 ? Jestli je tam cenový rozdíl tak pak to chápu.
Já mněl 1300 r.v. 2000 mněla najeto kolem 50 a žádný problém jen běžná údržba.
Myslím že když na ní přesedneš s Bulíka tak si budeš připadat že máš zataženou ruční brzdu.
Moc hezká motorka ale jak tu někdo psal trochu těžší a neobratná, ale fakt moc hezká.



XJR 1200

16.10.2016 v 23:33 | Nahoru | #9
motor je původem z cesťáku FJ 1100/1200, lety osvědčenej držák

(reakce na) XJR 1200

17.10.2016 v 06:45 | Nahoru | #10
Kamil1300> Ano díky cenovému rozdílu, a Bullík je čert na blbnutí s tímhle chi jezdit pohodu a navíc se mi vždy hrozně líbila stejně jako Buell.

1 reakcí na tento příspěvek XJR 1200

17.10.2016 v 08:38 | Nahoru | #11
Jestli budeš kupovat tu z odkazu co jsi tu dával tak ten výfuk -hnus velebnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR 1200

17.10.2016 v 19:22 | Nahoru | #13
PajdaXJR> Tak výfuk se dá vyměnit jak nic, to bych musel hledět na barvu tvar řídítek a další blbosti.

(reakce na) XJR 1200

17.10.2016 v 19:37 | Nahoru | #14
RichardKadlcek> no ale ten vyfuk je fakt desny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR 1200

25.10.2016 v 14:38 | Nahoru | #15
Dráťa> kuwa Dráťo, s tím rozvoďákem bych si až tak nezahrával. Ty motory vydrží fakt strašně moc, ale vše chce svoje. Ten napínák má zubů 13 ( jen pro přesnost ) a většina majitelů dělá tu chybu, že se řídí tím, na kterým zoubku napínák je. Velmi často ( i když u XJR jen výjimečně ) je pružina napínáku seklá. Ale to je slyšet to charakt. rachtání. Jen chci říct, že pro přesnou diagnozu je nutná i kontrola vizuální. Nejlepší varianta je když děláš ventily a máš dole ventil dekly.Já dělal servis před měsícem - řetězovka, synchro + vakuovka karbců, ventily, svíce a již zmiňovaná kontrola rozvodu. Napínák zhruba v půlce a rozv. řetěz skoro jak novej. Neevytahanej, bez vůle na článcích. Měnit budu až při další kontrole ventilů. Spíš si myslím, že už tam máš novej - pokud tam máš 90tis + ty stočené. A jestli tam je origoš, tak to svědčí o tom, jakej to skvělej stroj

XJR 1200

25.10.2016 v 15:26 | Nahoru | #16
tyto motory jsou skoro nesmrtelný, pokud někdo z předchozích majitelů neošidil údržbu moto, takže bych se většího nájezdu nebál, já příští rok na jaře překonám 50 tis na své moto a jede jako zamlada

(reakce na) XJR 1200

26.10.2016 v 14:23 | Nahoru | #17
eda> Tak já samozřejmě neznám historii oprav předtím, než jsem to koupil. Je možný, že ten můj rozvod byl dělanej, má tedy najeto 50 (můj nájezd). Otevřený jsem to měl na jaře, když jsem kontroloval ventilové vůle.

XJR 1200

30.10.2016 v 09:45 | Nahoru | #18
Ahoj jak tady pišou kolegové,je tam motor z buldozeru takže vydrží dost,mám XJR 1200 a nalítal jsem na ní zatím jen 160 000 km,za tu dobu jsem vymenil 5x spojkové lamely, 2x přetesnil spojkovy válec,3x se dělaly ventilové vůle a vyměnil jsem pření vidlici.Jinak je to pohodovej stroj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 Sieg 13 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 Sieg 3 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas
Jaké pneu na XJR 1200 Yamaha XJR 1200 lacerta82 24 24.7.2023 v 22:53 karelsychra
Oprava plexi Yamaha XJR 1200 Jaras-xs 9 1.7.2021 v 16:06 dafikk
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... Mufiozo 10 31.5.2021 v 06:36 Destroyer

TOPlist