bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varadero 1000 r.v. 2009
12.10.2016 v 17:08
Ahoj všem, prosím o radu. Mám Varadero 1000 r.v. 2009. Po otočení klíčkem se rosvítí všechny kontrolky jak mají včetně HISS, kromě FI. Motor točí ale nechytne. Benzinová pumpa taky nejde. Jinak vše svítí, troubí, baterka, pojistky ok. Co s tím....

Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 17:21 | Nahoru | #1
po otočení zhasne Hiss a F1

Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 17:23 | Nahoru | #2
Pokud ti nejde pumpa, tak to nechytne. Zkus postupovat od pojistek dále a proměřit, zda tam jde k čerpadlu elektrika, pokud ano, zkus jiné čerpadlo.

Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 17:48 | Nahoru | #3
Chtěl jsem napsat, jak to, že u 09 máš HISS a FI, když to ho měly až od 10. Jenže ten čas tak letí, že jsem se o deset let seknul.
Mělo by zvrčet čerpadlo a FI zhasnout. Takže do ECU nejpíš nejde proud.

Pak ještě obligátní čidlo náklonu, stojánku, neutrálu a chcípák. Ale mám za to, že při tom by FI po otočení klíčku zhaslo.

2 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 17:55 | Nahoru | #4
Hiss svítí, po vypnutí klíčku bliká tak jak vždy. Pumpu jsem zapojil natvrdo a vrčí, takže do ní nejde proud ale všechny pojistky ok. Šel jsem po kabelu ale ztratil jsem se ve svazku, není nikde vidět žádné poškození.

(reakce na) Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 18:26 | Nahoru | #5

Maxivaran píše: Hiss svítí, po vypnutí klíčku bliká tak jak vždy. Pumpu jsem zapojil natvrdo a vrčí, takže do ní nejde proud ale všechny pojistky ok. Šel jsem po kabelu ale ztratil jsem se ve svazku, není nikde vidět žádné poškození.


To ti nezbývá nic jiného, než najít schéma elektrozapojení a jít postupně, proměřovat od relé, pojistky....až k čerpadlu a kde najdeš chybu, tak přemostit novým kabelem.... Pěkná práce na dlouhé večery

(reakce na) Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 20:14 | Nahoru | #6

Maxivaran píše: Hiss svítí, po vypnutí klíčku bliká tak jak vždy. Pumpu jsem zapojil natvrdo a vrčí, takže do ní nejde proud ale všechny pojistky ok. Šel jsem po kabelu ale ztratil jsem se ve svazku, není nikde vidět žádné poškození.

vidím to na relé,

Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 21:02 | Nahoru | #7
Zdravím.. teď se mi to opravuje já mam teda rok 2003 a dělalo to stylem ze normálně jezdím běžně startiji bez potíží a najednou nenastaruji svítí kontrolka hiss a FI a nesepne čerpadlo. . Stačí při tomto problémů protocit motor vypnout a zapnout klicek a pak vše půjde.. někdy i na 2 nebo 3 pokus.. problém je v čidle klikové hřídele, klika zastaví na špatné poloze a čídlo ji nenačte... ozkoušej moji radu kdyz bude problem.. protoc motor, vypni a zapni klicek a uvidis. Jinak cidlo klikovky stoji cca 2 tis a prace stim je dost.. proto jsem to přenechal servisu

Varadero 1000 r.v. 2009

12.10.2016 v 21:36 | Nahoru | #8
viděl bych to taky na relátko nebo jak píše Pinky, už se to párkrát řešilo. Nevím jak varan, ale většinou ten snímač kliky je pod víkem motoru( spojka nebo altík )

Varadero 1000 r.v. 2009

13.10.2016 v 13:00 | Nahoru | #9
Tak jsem celou moto očesal od plastů a zkouším všechny relé a konektory. Našel jsem z konektoru ABS dva vytržené kabely ale stejně se nic nezměnilo. No spojů, kontaktů, a kabelů mám před sebou stále dost. Mám na to celou zimu. Ještě se chci zeptat na zadní brzdu, Už od začátku co ji mám, koupil jsem ji v 50 000km a ted´ má 78 000km, je účinnost mizerná. Předek je ok, i ABS jsem nechtěně vyzkoušel ale zadek motorku jen tak trochu zpomaluje. Nepomohlo ani odmaštění kotoučů, nové destičky, odvzdušnění a výměna brzdovky. Máte s tím někdo zkušenost? Děkuji všem za předchozí odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000 r.v. 2009

13.10.2016 v 13:22 | Nahoru | #10
jeden malej kotouč nebude mít nikdy dobrou účinost na motorce přes 300kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000 r.v. 2009

13.10.2016 v 15:30 | Nahoru | #11
wáca> To sice ano ale když šlápnu po brzdě tak jsem schopný zadní kolo zablokovat. Nejlepší je brzdit oběma, zvlášť při jízdě s batůžkem a kufry.

Varadero 1000 r.v. 2009

13.10.2016 v 16:49 | Nahoru | #12
Zablokovat ? Co to je? Jen to tak trochu zpomalí, je to sotva cítit.

(reakce na) Varadero 1000 r.v. 2009

13.10.2016 v 18:03 | Nahoru | #13
Vigilante> on nepsal že ho nezablokuje, až teď, v tom případě bych sundal desky a kouknul jak chodí pístky a třmen. popřípadě zkusil destičky přejet šmirglem, jestli je předchozí majtel nezapekl, nebo špatná směs.

A to je tam máš fakt 30tis km ty zadní desky ?

Varadero 1000 r.v. 2009

13.10.2016 v 19:57 | Nahoru | #14
Nové zadní desky jsem dával v 70 tisících,original nissin, stejně tak brzdovku. Všechno je namazaný a hýbe se jak má. Nejdřív se snažím udělat co umím, až když si nevím rady, otravuju ostatní.

Varadero 1000 r.v. 2009

14.10.2016 v 07:35 | Nahoru | #15
tak ještě jestli ti nepropouští pístek.

Varadero 1000 r.v. 2009

14.10.2016 v 23:39 | Nahoru | #16
Nezdá se menší účinnost zadku tím, že to má duální brzdy ?

Varadero 1000 r.v. 2009

15.10.2016 v 00:39 | Nahoru | #17
Pochybuju, zadek nedostanu do smyku ani na mokrý trávě. Vím že ABS to do smyku nepustí. Předek je ok, mám ho vyzkoušený. Brzdí dobře, ABS funguje ale zadek jen tak trochu zpomaluje, ABS na zadku je tam jen jako závaží. Pístky nepropouští, vracejí se.

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000 r.v. 2009

25.11.2016 v 15:29 | Nahoru | #18
A nestává se vám taky že při startu se vám resetuje displej ? měl jsem závadu že se mi jednou za x startů resetnul displej anebo že svítilo při startování HISS motor točil ale nechytnul. po přečtení hromady diskuzí jsem se shodnul s ostaníma natom že je to slabá baterka. Baterku sjem vyměnil a od té doby ani jednou. Tak než vyměníte a rozeberete půl motorky, zkuste zavzpomínat jak stará je v motorce baterka ta původní sice ukazovala na prázdno celkem vysoké hodnoty, ale jakome se začalo startovat klesla až někam k 9V a to způsobovalo příležitostně reset toho displeje. Jakmile je asi i menší napětí na indukčním sběrači čipu z klíčku tak to pak může dělat že se kod z klíče nenačte a pak to nepustí benzín do vstřiků a jiskru na svíčky.

Varadero 1000 r.v. 2009

2.12.2016 v 21:24 | Nahoru | #19
Mám úplně stejnýho varana i r. výroby jen bez ABS. Měl jsem stejný problém a na první dovolené (RO) jsem z toho byl na prášky. Já tedy na 90% věděl že mám v p...i čidlo klikové hřídele V servisu HONDA mi řekli žě je budou mít tak do týdne a cena s prací cca 5000 Kč a že to je běžná věc u tohoto r.v. No dovču jsem nakonec odjel přesně jak píše Pinky. Zařadit 4 drcnout s motorem přez spojku a nastartoval jsem. Nakonec mi opravu provedl kámoš a za úplně jinou cenu včetně orig. čidla. Problém je ten, že musíš jít pod dekl a tím pádem vypustit olej nové těsnění,atd.
Dá se to taky vyřešit el.odporem (hodnotu si už nepamatuji) který napíchneš do konektoru místo čidla. Tím vlastně oblbneš řídící jednotku a ta pak vyhodnotí natočení kliky jako by tam čidlo bylo připojeno. No snad jsem ti trochu pomohl.Přeju ti ať se zadaří

Naposledy editováno 02.12.2016 21:27:02

Varadero 1000 r.v. 2009

16.12.2016 v 22:39 | Nahoru | #20
Mám ten samí problém. Mám rok 2003 a je to to čidlo akorát mě stačí motor dvakrát nebo třikrát převalit, pak překneš přepínač vypnout zapnout a čerpadlo se mi rozběhne. A to už sem stím odjel celí alpy i rumůnsko

Varadero 1000 r.v. 2009

27.6.2019 v 19:50 | Nahoru | #21
Potvrzuji odpověď fery3 , presne takhle to funguje na tuty okamzite. Prepnete na prave strane riditek prepinac motoru do polohy off, zapnete normalny zapalovani, zacnete tocit starterem a pri toceni motoru prepnete tlacitko zase do pozice zapnuto, zavrci cerpadlo, zhadne FI a motor naskoci hned.

Varadero 1000 r.v. 2009

24.7.2019 v 16:06 | Nahoru | #22
Chlapci mám ten istý problém len neviem kde to čidlo klukovky je. Ak by sa dalo hoďte sem nejaké foto alebo link dik.

Varadero 1000 r.v. 2009

24.1.2022 v 09:58 | Nahoru | #23
Zdravím,kolega má taky problé na svém Varaderu se snímačem polohy klikové hřídel,chtěl bych se zeptat na umístění snímače chceme to společně opravit a podle mě je na pravém víku modoru pod vodní pumpou,v rozpise dílů je asi vedený pod názvem GENERATOR ASSY., PULSE -.30300-MBT-F21 ,pokud jsem zprávně.

(reakce na) Varadero 1000 r.v. 2009

17.4.2022 v 11:11 | Nahoru | #24
Fiko>
Ahoj ja mám podobný problém baterka nabita plne dám do motorky
zapojim. a raz za 4-5 štartovaniea otočím kľúč stlačim tlačidlo štartovania kontrolky stiahne hodinky vynuluje ani tuk nespraví jak keby bola baterka vybitá pustím tlačítko . Hneď potom zase stlačim tlačidlo štartovania a motorka naštartuje.
Čo by to mohlo byť ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist