globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM phm 38 dellorto
7.10.2016 v 13:08
Zdravím, měl bych dotaz ohledně karburatoru na téhle mašině.Nemohu sehnat na to návod na štelovaní tohodle typu. Při vysokých otačkach se mi začnou šlehat plameny z vyfuku a začne se dusit motor. Taky mi špatně začla startovat vždy musim roztlačit. Děkuji za odpověd.

KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 14:09 | Nahoru | #1
A co třeba ventily? A tím nemyslím jen ventilové vůle. Má ten motor vůbec kompresi? Rozvoďák a časování je OK? Tohle bude chtít větší prohlídku než jen seštelování karburátoru podle mne.

Naposledy editováno 07.10.2016 14:10:58

KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 14:22 | Nahoru | #2
Ventily jsou nově udělaní,+ nikasil.kompresi to má. Zda se mi že je to karbecem .

1 reakcí na tento příspěvek KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 14:37 | Nahoru | #3
to ti zasahuje omezovač otaček,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 14:39 | Nahoru | #4
zdenysrx6> Nechapu jak zasahuje ? Když sem to šel zkusit do kopečka tak jsem jel na pul plynu protože když jsem dal plný začlo se to dusit.

1 reakcí na tento příspěvek KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 14:41 | Nahoru | #5
Co to je za rok motorky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 14:47 | Nahoru | #6
KubaLC8> Bylo mi řečeno 98-99.

(reakce na) KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 15:16 | Nahoru | #7
Kapesnik1> píšeš při vysokých otačkach plamen z výfuku,oblíbena zabava na srazech je vytočit motor a chcípakem vypnout zapalko a zapnout ,nasleduje rana a plamen z výfuku,a to samé děla omezovač,jen né tolik moc.
Pokud to popisuješ takhle tak by to mohlo být bohatou směsí a ulejva se to,skus se podívat na sytič,jestli ti dobře zavíra

Naposledy editováno 07.10.2016 15:19:07

(reakce na) KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 15:35 | Nahoru | #8

Kapesnik1 píše: KubaLC8> Bylo mi řečeno 98-99.



na motorech LC4 HF (a I na LC8) kolem roku 2002 - 2004 mela KTM problem s tvrdosti vacek, kdy v dusledku spatne povrchove upravy se vacka vydrela tak, ze otvirala malo. A nejak podobne se to na tom motoru projevovalo.
Nerikam ze to je ono....

KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 16:00 | Nahoru | #9
Já si myslim že je tam dost směsi protože když dam plný tak motorka se jako kdyby přidusi jak tomu uberu tak nasleduje rana a furt dokola Tak se mam teda podivat na ten sitič ?

Naposledy editováno 07.10.2016 16:02:35

KTM phm 38 dellorto

7.10.2016 v 18:08 | Nahoru | #10
zkus tohle delorto download treba tam najdes co hledas

KTM phm 38 dellorto

8.10.2016 v 19:14 | Nahoru | #11
a nesekl ses o zub při nastavení rozvodu? tohle vypadá na špatný nastavení ale klidně tu může dělat i ulitá-prošlehlá svíčka

Naposledy editováno 08.10.2016 19:32:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Jakou si vybrat KTM LC4 620, KTM LC4 640, KTM LC4 600, KTM LC4 400 Zdeněk640 3 3.6.2021 v 17:58 gugo
micro filter KTM LC4 620 KTM LC4 620, KTM LC4 640, KTM LC4 580, KTM LC4 600, ... Baky 4 15.9.2020 v 12:51 milonovo
KTM LC4 620 nehází jiskru KTM LC4 620 GXR 5 5.11.2019 v 18:06 kovys-moto
Jde špatně zařadit neutrál KTM LC4 620, KTM Duke 620, KTM 620 Supermoto Redys123 8 16.1.2019 v 10:01 _SHIFT_

TOPlist