globalmoto_duben_nolan





Téma: V Strom 1000 a 650 2017
 
6.10.2016 v 21:34
V Stromy 1000 a 650 po faceliftu. Velkej vypadá trochu líp a malej bych řekl o dost líp. Poslední model vypadal jak pro holky a jako kačer Donald s tím dodělaným zobákem.


V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 21:56 | Nahoru | #1
Tak jo no, když to říkáš ...

Naposledy editováno 06.10.2016 21:57:01

1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 21:58 | Nahoru | #2
Jarda40: souhlas , mě se taky oba líbí... máš už nakoukaný, jak od sebe na první pohled poznat 650 a 1000 ???

Pořád na to brejlím a nemůžu je odlišit...

Naposledy editováno 06.10.2016 21:59:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:12 | Nahoru | #3
Pořád na to brejlím a nemůžu je odlišit... [/quote] no... první co tak asi vidle.

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:13 | Nahoru | #4
jak jako nemůžeš odlišit? Jedna je blond a druhá bruneta, to je jasný na první pohled

Naposledy editováno 06.10.2016 22:14:09

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:15 | Nahoru | #5
Jakub75> díky

1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:16 | Nahoru | #6
Zatím jen drobný detaily v plastech a pod. Jak byli starý podle jednoho a dvou koncovek výfuku hned rozlišitelný, tady zatím nehrozí. Litr má obrácený vidle a jinde přední blinkry.

Naposledy editováno 06.10.2016 22:21:36

V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:19 | Nahoru | #7
mě se zase líbí Z900 a teď mě docela sere že jsem si letos koupil Z800. kdybych počkal rok, mohlo to být jiný kafe, je to nebe a dudy. ale kdo to měl kurva vědět?

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:25 | Nahoru | #8
Jarda40> v té černožluté se fakt oba Stromky povedly

1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017

6.10.2016 v 22:26 | Nahoru | #9
To by jsi nemoh koupit vůbec nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

9.10.2016 v 09:53 | Nahoru | #10

Jakub75 píše: To by jsi nemoh koupit vůbec nic



ale kdo mohl vědět že bude už jiná generace?
předpokládal jsem že bude max "omlazené" zase Z800 (takže kromě dizajnu némlich to samý)
kurva, tohle vědět, počkal bych a koupil až letos

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

9.10.2016 v 12:20 | Nahoru | #11
mára929r> takhle by to asi udělal každý, koupil by až na přes rok, nezbyde než se smířit, nebo 8 poslat do světa a pořídit novou. Je to k .....

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

9.10.2016 v 12:28 | Nahoru | #12

Jakub75 píše: mára929r> takhle by to asi udělal každý, koupil by až na přes rok, nezbyde než se smířit, nebo 8 poslat do světa a pořídit novou. Je to k .....



o tom jsem přemýšlel, ale prodělal bych na tom kalhoty + další kalhoty za doplňky co by mi už nikdo nevrátil

V Strom 1000 a 650 2017

23.10.2016 v 18:36 | Nahoru | #13
velký stromy pěkný, i litr už není takovej kačer. Ale doufam, že sem nepošlou stromek250 od čínských kolegů suzuki na podvozku inazumy250, to by byla ostuda, i to gsx-r250 doufam motorově ještě do eicma posílí.

Naposledy editováno 03.10.2019 12:31:48

1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017

23.10.2016 v 23:23 | Nahoru | #14
A nedaj si rict s tema svodama a filtrem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

24.10.2016 v 07:21 | Nahoru | #15

zabar píše: A nedaj si rict s tema svodama a filtrem


protože strom není do terénu, tváří se jako "wannabe", ale je to pořád primárně silnice...to by museli udělat nový motor a ne ho pořád tahat z SVčka, kde je vše špatně-vypínání spojky, svod, filtr...

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

24.10.2016 v 09:32 | Nahoru | #16
fockewulf> Mně ale přijde, že u staršího litru je ten svod od předního válce trochu líp. U novýho modelu tak nějak divně trčí dopředu, čouhá z něj lambda a za stupačkou je dost na ráně ovládání přívěry i s takovýmhle motorem si s tím imho mohli trochu vyhrát...takže souhlas. Je to mašina na silnici

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

24.10.2016 v 10:02 | Nahoru | #17
fockewulf> No prave kdyby tomu dali novy motor kde by ot nebylo tak dementne vyresene a ne jen porad facelift tak by vyuzitelnost v terenu stoupla o 50%. Zase takhle to maji sazku na jistotu a penizky se jen hrnou a nemusi nic riskovat a investovat do vyvoje.

Edit: To je ze to na rane tak nejak vyresi kryt motoru, ale je to strasne nizke

Naposledy editováno 24.10.2016 10:04:26

1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017

24.10.2016 v 10:37 | Nahoru | #18
ještě je otázka, jestli má výrobce nějakou motivaci předělávat stroma víc do terénu-pokud se prodává dobře, tak asi ne...a není se co divit

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

24.10.2016 v 10:48 | Nahoru | #19
fockewulf> souhlas

V Strom 1000 a 650 2017

24.5.2017 v 14:47 | Nahoru | #20
Také jsem po nich koukal. Bohužel 1000 i XT je pro mě velkej břichoplaz, s kterým odhaduji že ve dvou nesjedu ani obrubník.
O to víc se mi líbí 650 XT s těmi drátěnými koly, lehčí a pokud je vybíráno mezi těmito moto, tohle by byl vítěz.

V Strom 1000 a 650 2017

1.10.2019 v 18:37 | Nahoru | #21
Byl jsem dnes malého stromka konečně otestovat

Po přesednutí z SVčka jsem si musel celkem dlouho zvykat na posed, ale s každým dalším kilometrem se mi na smrčku jelo líp a líp

Pár poznatků:

1) pro vyšší postavy (186cm) je nutnost jiné plexy, tovární mi dělalo v helmě šílené zvuky
2) přepínačka směrovek má doprava hodně dlouhý a tuhý chod, ale na to si člověk asi zvykne
3) motor je opravdu hodně kultivovaný (možná až skoro moc) a příjemný, s mým SVčkem se to nedá srovnávat (přestože zvenku vypadají totožně)
4) překvapila mne snadnost manévrování v nízkých rychlostech (daleko lepší než na SV)
5) síly má motor spoustu, jen možná trochu chybí nějaký výražnější projev, na dvouválec to nemá skoro žádné vibrace ani brzdný účinek (ale to je pro tenhle typ motorky asi žádoucí)
6) sériový výfuk má příjemný zvuk (ale do městské dopravy by se hodil laďák)
7) sedlo je pohodlné, ale trochu tvrdší, po dvou hodinách už jsem začínal cítit zadek
8) chod spojky bych čekal asi ještě o trochu lehčí, v dlouhé koloně bych jen dvěma prstama asi řadit nezvládl
9) brzdy velmi příjemné - hezky čitelné a dostatečně silné (daleko silnější než na mém SV)
10) zásahů kontroly trakce si skoro nejde všimnout, žádné cukání apod. se nekonalo
11) displej je skvěle čitelný za všech podmínek a moc pěkně podsvícený
12) pomocník rozjezdu funguje ani při trochu rychlejším puštění spojky motor nechcípl (ale úplně na tvrdo jsem to nezkoušel)

Celkové hodnocení: smrček se mi vracel velmi těžce příští rok se asi budu muset prásknout přes kapsu

1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017

1.10.2019 v 20:29 | Nahoru | #22
A nebo vsadit sportku . Ta červená je suprová.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

1.10.2019 v 23:25 | Nahoru | #23
Jarda40> Sportka by bodla mě víc láká ta žluto-zlatá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

2.10.2019 v 11:22 | Nahoru | #24
dundee5> Žltá sa páči aj mne, dúfam, že tie farby neplánujú meniť.

Ešte ma trochu mrzí, že sa nedá vypínať ABS aspoň na zadnom, na MTS to napríklad ide i napriek tomu, že ten motor je v nízkych otáčkach horší ako Strom a navyše sa mi na nej blbo stojí, takže asi moc do terénu nie je - ale ABS sa vypnúť dá.

(reakce na) V Strom 1000 a 650 2017

2.10.2019 v 17:31 | Nahoru | #25
Metric> Souhlas, vypínání ABS na zadním kole by bylo fajn.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist