1 reakcí na tento příspěvek Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
2 reakcí na tento příspěvek Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
irmscher1000 píše: Určuje se tím správná škvíra mezi pístem a hlavou. U ktm 250 je to 1.3 mm, složit na těsnění, vložíš do díry pro svíčku cín, prošlápneš a změříš cín šuplerou
a upravíš tloušťkou těsnění na správný rozměr.Doplnil jsem pár háčků a čárek a závěr. Doufám, že jsem to pochopil správně. Ještě by to chtělo vědět, kde vzít správný údaj na konkrétní motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
tomasNJ píše: krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...
ale brousí, když ji chceš snížit a zvednout kompresní poměr
Našel jsem tyhle údaje v odkazu výše, je to ten squish co se měří (antidetonační štěrbina) nebo je to předstih zapalování, nebo jen náhodná shoda údajů. Předpokládám, že se měří cínem na kraji pístu.
Modello Rapporto di compressione (r.d.c.)
Altezza di squish
(mm)
Calcolo europeo Calcolo alla giapponese
Mito 11,5:1 6,3:1 1,45 ÷ 1,55
Mito racing ('91-'92) 14,5:1 7,6:1 1,25 ÷ 1,35
Mito II ('92) 15:1 8,2:1 1,2 ÷ 1,3
Mito II replica ('93)
Mito EV (fino al '98)
18,5:1 10,2:1 0,8 ÷ 0,9
Mito EV (dal '99 in poi) 12,6:1 7,1:1 1,55 ÷ 1,6
Mito SP 525 13,2:1 7,4:1 1,55 ÷ 1,6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
s výsledkem asi pul osla u serioveho motoru
Naposledy editováno 06.10.2016 07:49:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |