bmw_r1300gs_cartec





Téma: Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.
Všiml jsem si, že v sadě těsnění pro dvoutakty bývají 3 různé tlouštky pod válec. Jaký mají význam, a jak se určuje které tam patří. Samozřejmě, že se změní kompresní poměr, ale i výška kanálů, štěrbina mezi hlavou a pístem - co je rozhodující? Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

27.9.2016 v 18:27 | Nahoru | #1
Čau, to som zvedavý aj ja. Podľa mňa, je to kvôli brúseniu hlavy, keď ju dáš prebrúsiť, potom tam dáš hrubšie tesnenie, aby si nezvyšoval kompresiu, ale to je len moja teória. Uvidíme, čo napíšu múdrejší.

2 reakcí na tento příspěvek Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2016 v 19:32 | Nahoru | #2
Určuje se tím správná svírá mezi pistem a hlavou u ktm 250 je to 1.3 mm složit na těsnění vložíš do díry pro svíčku čin proslapnes a zmeris cin suplerou

(reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

27.9.2016 v 21:34 | Nahoru | #3

irmscher1000 píše: Určuje se tím správná svírá mezi pistem a hlavou u ktm 250 je to 1.3 mm složit na těsnění vložíš do díry pro svíčku čin proslapnes a zmeris cin suplerou


Tak toto som nedal...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

28.9.2016 v 10:56 | Nahoru | #4
krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...

Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

28.9.2016 v 11:01 | Nahoru | #5
řeší se tím tzv squish...antidetonační štěrbina

(reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

28.9.2016 v 13:22 | Nahoru | #6

tomasNJ píše: krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...

Čau, ako ju opravíš, keď je prehnutá? Ono zahodíš a kúpiš novú. Vtedy, ale nepotrebuješ meniť hrúbku tesnenia, si myslím.

(reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

29.9.2016 v 07:45 | Nahoru | #7
Asi to mělo znít takhle:

irmscher1000 píše: Určuje se tím správná škvíra mezi pístem a hlavou. U ktm 250 je to 1.3 mm, složit na těsnění, vložíš do díry pro svíčku cín, prošlápneš a změříš cín šuplerou

a upravíš tloušťkou těsnění na správný rozměr.

Doplnil jsem pár háčků a čárek a závěr. Doufám, že jsem to pochopil správně. Ještě by to chtělo vědět, kde vzít správný údaj na konkrétní motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

29.9.2016 v 08:50 | Nahoru | #8

tomasNJ píše: krokoš> u dvoutaktů se hlavy nebrousí...



ale brousí, když ji chceš snížit a zvednout kompresní poměr

Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

3.10.2016 v 08:22 | Nahoru | #9
http://www.mitoclub....ruppi-termici-cagiva

Našel jsem tyhle údaje v odkazu výše, je to ten squish co se měří (antidetonační štěrbina) nebo je to předstih zapalování, nebo jen náhodná shoda údajů. Předpokládám, že se měří cínem na kraji pístu.

Modello Rapporto di compressione (r.d.c.)
Altezza di squish
(mm)

Calcolo europeo Calcolo alla giapponese
Mito 11,5:1 6,3:1 1,45 ÷ 1,55
Mito racing ('91-'92) 14,5:1 7,6:1 1,25 ÷ 1,35
Mito II ('92) 15:1 8,2:1 1,2 ÷ 1,3

Mito II replica ('93)
Mito EV (fino al '98)
18,5:1 10,2:1 0,8 ÷ 0,9
Mito EV (dal '99 in poi) 12,6:1 7,1:1 1,55 ÷ 1,6
Mito SP 525 13,2:1 7,4:1 1,55 ÷ 1,6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

4.10.2016 v 23:00 | Nahoru | #10
kubacech>

s výsledkem asi pul osla u serioveho motoru

(reakce na) Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

5.10.2016 v 06:16 | Nahoru | #11
tomasNJ> i tak, když má motor v originále 2 koně, tak je i ta půlka osla navíc poznat

Vliv tlouštky těsnění pod válcem u dvoutaktu.

5.10.2016 v 18:20 | Nahoru | #12
Tak podle údajů, které jsem uvedl výše výrobce udává squish pro model Mito EV 99- a dále 1,55-1,60 mm. Naměřil jsem 1,8 mm. Ze sady těsnění, kterou jsem obdržel ze servisu, kde jsem po opravě motocykl kupoval servis použil "universální" prostřední tlouštku těsnění, kterou předpokládám 0,5-0,6mm vzhledem k naměřeným tlouštkám zbylých těsnění 0,3 mm a 0,8 mm. Podle naměřených 1,8 mm a správných 1,55-1,6mm potřebuji snížit válec o 0,2-0,25mm což by odpovídalo použití nejslabšího těsnění ze sady tj. 0,3mm. Tak mám postaráno o práci v zimě.

Naposledy editováno 06.10.2016 07:49:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist