1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R6
shewcza píše: r6 je lehčí a pro nezkušeného jezdce podstatně ovladatelnější. Nezkušeného jezdce se R1 snaží zabít už v podstatně nižším spektru otáček než R6.
Elektronika to pořeší, ale běda jak se vypne r1 letí do škarpy i s jezdcem
Naposledy editováno 20.09.2016 19:44:35
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R6
Naposledy editováno 20.09.2016 21:47:26
Naposledy editováno 21.09.2016 05:44:54
2 reakcí na tento příspěvek R1 vs R6
ale ja rikam, je to malo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R6
ZombiRider píše: Elektronika to pořeší, ale běda jak se vypne r1 letí do škarpy i s jezdcem
Nerikam, ze je to tvuj priklad, ale tyhle kecy vedou ridici kamionu, co par let jezdi nejakeho cestaka. Ve skutecnosti neumi ridit jak sportovni auto, tak sportovni motorku.
Zkusil sis nekdy vyvolat zasah kontroly trakce v provozu nebo jen zvanis?
Jeste jsem nevidel elektroniku, kt. by poresila zataceni. Vetsina nehod plyne z duvodu, ze se jezdec poleka, ztuhne a nedokaze akceptovat radius zatacky. Samozrejme je to podmineno nevyjezdenosti na sportovnich motorkach s uzkymi riditky dolu.
A jaky je rozdil mezi R1 a R6? Asi tak 3 vteriny, na trati...
Nekoho bavi zdimat motorku do sracek a nekdo se vyziva prebytkem vykonu a opatrnejsim pridavani plynu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R6
SLEEPER píše:
A jaky je rozdil mezi R1 a R6? Asi tak 3 vteriny, na trati...
Na Panonce 3 desetiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R6
SLEEPER píše: Nerikam, ze je to tvuj priklad, ale tyhle kecy vedou ridici kamionu, co par let jezdi nejakeho cestaka. Ve skutecnosti neumi ridit jak sportovni auto, tak sportovni motorku.
Zkusil sis nekdy vyvolat zasah kontroly trakce v provozu nebo jen zvanis?
Jeste jsem nevidel elektroniku, kt. by poresila zataceni. Vetsina nehod plyne z duvodu, ze se jezdec poleka, ztuhne a nedokaze akceptovat radius zatacky. Samozrejme je to podmineno nevyjezdenosti na sportovnich motorkach s uzkymi riditky dolu.
A jaky je rozdil mezi R1 a R6? Asi tak 3 vteriny, na trati...
Nekoho bavi zdimat motorku do sracek a nekdo se vyziva prebytkem vykonu a opatrnejsim pridavani plynu.
Já žádnou elektroniku v motorce nemám, tak nemusím řešit zda něco zapnout nebo vypnout na to jsem moc línej, mě by potom ani nebavilo jezdit, bych furt řešil jen nějaké nastavení doma na dvorku
Naposledy editováno 21.09.2016 20:29:59
1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R6
Je to na nem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R6
ZombiRider píše: Já žádnou elektroniku v motorce nemám, tak nemusím řešit zda něco zapnout nebo vypnout na to jsem moc línej, mě by potom ani nebavilo jezdit, bych furt řešil jen nějaké nastavení doma na dvorku
Myslel jsem si, ze nemas odzkouseno, ostatne jako vetsina kritiku TC.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | Včera v 10:03 Slow |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |