globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom
19.9.2016 v 16:57
Čau borci, rozhoduji se mezi BMW F 800 GS a Suzuki DL 650 V-Strom a potřebuji poradit, kterou z nich koupit.
Převážně budou jezdit ve dvou a delší trasy, ale rád bych i do lehčího terénu. Zohledněte, co se týče spolehlivosti, údržby a kvality stroje. Předem díky za kloudné odpovědi


Naposledy editováno 22.09.2016 21:31:49
Anketa: Kterou?
BMW F 800 GS
44%
18
Suzuki DL 650 V-Strom
49%
20
Triumph Tiger 800
7%
3
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

4.10.2016 v 19:42 | Nahoru | #91

petrumr píše: a ještě blástry aby to neškubalo ramenama. Tos jel dneska v tom slejváku a větru?

Ne, včera sice nefucelo ale chcalo taky dobře ale spis me srala 20kil. kolona na d1 tesne před Prahou

Naposledy editováno 04.10.2016 19:42:33

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

6.10.2016 v 09:35 | Nahoru | #92

petrumr píše: A co to je? motokára?

Cesťák. Do terénu moc nie je. Nesnaž sa byť vtipný...

Embrojovi grats k novej mašinke, dizajnovo sa mi páči viac než ten novopredstavený na Intermote, hoci je pravda, že horizontálne svetlá nie sú moc Suzuki dizajn.

2 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

6.10.2016 v 21:27 | Nahoru | #93
cesták nemá přední kolo větší a ještě má litý kola, v-strom má kovanéj hliník. Prostě stím nic nenaděláš, je to lehký enduro., všchni to tak řadí i novináři jen ne ty.

BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

7.10.2016 v 01:21 | Nahoru | #94
BMW můžeš v klidu za jízdy zahodit, jako Chric Mcneil ale pak v zápětí, zas můžeš jet dálších 500km

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

7.10.2016 v 01:23 | Nahoru | #95

petrumr píše: a ještě blástry aby to neškubalo ramenama. Tos jel dneska v tom slejváku a větru?


já jezdím s deštníkem

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

7.10.2016 v 01:28 | Nahoru | #96

BorisVTR píše: A k tej poruchovosti a kritike motoru F800GS. Ja mam F800ST a to ma ten samy motor jak GS. Ked sem v roku 2013 ST kupoval malo na tachometru 29000km. Teraz mam na nem vyše 70000km. Jedina porucha na motoru co sem mal bol zhorany alternator v 50000 kilomertoch. Oprava cca 180 euro. Inač žadny problem. Spotreba okolo 4 litru na 100km a to stale jezdim v tandeme.


hmm , to samé, altík po 52tkm umřel, jinak to stejný, .. jezdím ve dvou v plné polní a za 4litry
E : F650GS 08´

Naposledy editováno 07.10.2016 01:30:17

1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

7.10.2016 v 20:33 | Nahoru | #97
Mám Stromka 650XT nyní to je rok, najeto cca lehce přes 7000km a za tu dobu průměrná spotřeba 3,6l/100km (většina km s plnou polní - tři kufry, tankvak a loďák na sedle spolujezdce). Sedlo neskutečně pohodlné, i po cca 10dnech motodovči - cca 4000km mě zadek nebolel, když to srovnám s předchozím Pegasem, kde sedlo bylo taky docela dobré, ale po pár dnech už jsem měl zadek většinou omačkaný. Jediná věc co ještě budu řešit je deflektor na plexi nebo větší plexi - při jízdě za kamionem jsou nepříjemné turbulence, bez auta přede mnou to jde, ale mohlo by to být lepší (měřím cca 183cm) a ještě teď chci vyzkoušet měkčí nastavení přední vidlice - standartně to z výroby dávají na třetí zářez a zdá se mi to tvrdé na našich tankodromech. Pegaso mělo přední vidli proti tomu značně měkčí, někdy při intezivním brzdění až moc. Závěr za ten jeden rok za mě - poměr cena-výkon bez konkurence na našem trhu.

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

7.10.2016 v 20:48 | Nahoru | #98

petrumr píše: cesták nemá přední kolo větší a ještě má litý kola, v-strom má kovanéj hliník. Prostě stím nic nenaděláš, je to lehký enduro., všchni to tak řadí i novináři jen ne ty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

8.10.2016 v 07:53 | Nahoru | #99

Jirka_S píše: Mám Stromka 650XT nyní to je rok, najeto cca lehce přes 7000km a za tu dobu průměrná spotřeba 3,6l/100km (většina km s plnou polní - tři kufry, tankvak a loďák na sedle spolujezdce).



3,6? Jako jo, Strom je úsporný, ale 3.6? To jezdíš furt 50-80, ne? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

8.10.2016 v 11:28 | Nahoru | #100

HonzaMT píše: 3,6? Jako jo, Strom je úsporný, ale 3.6? To jezdíš furt 50-80, ne? :)



No, podle toho co píše, tak přes kilo s tím asi nikdy nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

8.10.2016 v 22:56 | Nahoru | #101
titus> Jezdím většinou mimo dálnice tzn. kolem 90km/hod. Když jsem v létě jel s nabalenou motkou po D1 Jihlava - Bratislava cca 130-140km/hod tak průměrná spotřeba v Bratislavě byla do 4,5l/100km. Údaj počitadla na motce mi téměř sedí se spotřebou počítanou podle tankování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

9.10.2016 v 12:08 | Nahoru | #102
Jirka_S> Takže jsem psal pravdu. Já měl spotřebu dokonce 3,5L/100km, ale bylo to jen jednou za tři roky co ju mám, a bylo to jen tím, že jsem jel fakt celej den pod kilo, jinak mám spotřebu 4,5-5L.
Jak jste nakonec vyřešili ten padací rám u té pumpy?

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

9.10.2016 v 22:46 | Nahoru | #103
titus> Tak za 5l to s tím jezdíš pořád full gas, to snad ani nemůže tolik žrát . Tolik mi brala Aprilie Pegaso i když jsem jel skoro bez plynu.

Dali tam pod ty rozpěrné válečky 2 podložky a tím se to oddálilo od té pumpy. Nejdřív mi mechanik-odborník od Hamouze tvrdil, že to takhle mají všechny, že motor je napevno v rámu a tudíž se to může dotýkat apod. Když jsem mu sdělil, že to je možné že to mají všechny, nicméně, že moje to mít nebude, tak nakonec začal pracovat.
Ty podložky jsou daný pod ten rozpěrný váleček na straně k rámu motky, kde jsou zapuštěné v zahloubení rámu, takže nejsou vidět. Další možnost by byla nechat si udělat delší rozpěrný válečky.
Jak ti vyhovuje nastavení podvozku? Já jsem dneska zkoušel nastavení předních vidlí - 4 zářez na předpružení pružin, předtím jsem tam měl 3 zářez. Stále se mi to moc nezdá - přijde mi to takové uskákané, jako kdyby to vpředu málo tlumilo, myslím tím jízdu po nerovnostech, v zatáčkách to sedí dobře. V jednom vlákně tady popisuje uživatel Stromka montáž kartridže Andreani - ale má s tím nějaké problémy.

BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

10.10.2016 v 08:55 | Nahoru | #104
Na 3,6 jsem se nikdy nedostal a ani si nedokáži představit, jak s tim jezdíš. Se spotřebou si snad porazil i hondu NC Já se motám kolem 4,5L.

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

10.10.2016 v 10:21 | Nahoru | #105

petrumr píše: cesták nemá přední kolo větší a ještě má litý kola, v-strom má kovanéj hliník. Prostě stím nic nenaděláš, je to lehký enduro., všchni to tak řadí i novináři jen ne ty.

Ten konkrétny príspevok bol o V-Strome, teraz asi spomínaš Tigra...? Keď si nespomínaš, o čom sa písalo, to nie je žiadna hanba, proste si to prečítaj a zistíš.

Inak ja mám na Strome priemer 4.9 a to moc na diaľnice nejazdím... Neviem, či to je tým veľkým plexi od Kappy alebo čo...

BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

10.10.2016 v 19:47 | Nahoru | #106
Ne psal jsem o V-stromu, ale tigra taky zařazují mezi adventure.

BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

12.10.2016 v 14:15 | Nahoru | #107
Dobre, ok, asi máš pravdu. Osobne si nemyslím, že by to bola motorka zvlášť vhodná do terénu, ale to sa dá povedať o viacerých adventure strojoch, nech sa tomu hovorí reiseenduro...

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

13.3.2018 v 20:25 | Nahoru | #108
seikos> máš sám s tím nějakou zkušenost?

(reakce na) BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

13.3.2018 v 20:32 | Nahoru | #109

seikos píše: R1200GS s najetými 110k smrdí mnohem menšími investicemi než F800GS s najetými 40tis.


Máš s tím sám nějakou vlastní zkušenost? Podle čeho tak soudíš

Naposledy editováno 13.03.2018 21:49:39

BMW F 800 GS vs. Suzuki DL 650 V-Strom

14.8.2018 v 20:20 | Nahoru | #110
Tak nakonec novy Upgrade na Ducati Multistrada 1200S r.12. Stromek slouzil dobře ale chtěl jsem lepsi moto nejvic me stvala predni vidle, nelze seřídit odskok mel jsem zni spatny pocit (spatna odezva) a navíc predek celkem hodne poskakuje a co do rychlosti cestovani tak konfort byl nekde kolem 140km/h pak uz byly celkem velke turbulence navdory tomu jak velky je stit
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 34 26.3.2024 v 10:06 kokosman
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 79 25.3.2024 v 11:20 TomasNBK
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent

TOPlist