globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: start po 3letech
8.9.2016 v 01:09
Zdravím, tak jsem se po mateřských konečně dostala k zmrtvýchvstání svého stroje a ejhle, nespolupracuje Po každé zimě ten první start trval, ale vždycky si dala říct, 3zimy už nee. Co ji mám od svých 18, tak na vozíku do servisu ještě nejela, tak prosím o pomoc, třeba to doma zvládnem Co jsem už provedla: Nová baterka - startuje, dokonce i občas chytla, příšerný smrad a střelba z výfuků... ale nic víc (byla jsem naivní ) Tak na poradu výměna svíček - 1,3,4 totálně černé a mokré, 2 spíš rezavá... Většinu starého benzínu z nádrže jsem vyměnila za čerstvý. Dobila baterku. Znovu pokus o start, chytla na plný sytič s malinkým přidáním plynu, opět teda smrad a nějaký výstřel z pravé strany, tak jsem to lehce držela v otáčkách, že se (jako každé jaro) zahřeje a bude to OK, ale ve výsledku ukazatel teploty vody před červeným a bez sytiče to nedrží volnoběh(spíš po čase zdechne) a ani bez sytiče nechytne. Zasrané karburátory?
Druhá věc je, že jsem při tom zahřívání zjistila, že pravá půlka motoru se hřeje dřív a víc než levá, pak teda nastalo střílení i z levého výfuku a pálily obě strany, ale z pravého výfuku jde teplejší proud výfukových plynů jako z levého. Znamená to, že nejedou asi všecky válce co? Jak to lépe poznám? Možná tam byl problém už dříve, když svíčka na 2válci byla oproti ostatním jiná?
Jen ještě napíšu, že už si spoustu věcí nepamatuju, jak fungují, tak mě omluvte 2 děti dělají divy

1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 02:56 | Nahoru | #1
tak prvně vyndat karbce profoukat vyčistit pak vyměnit nemrzku (vodu) olej v motoru i převodovce pak startovat a jinak jak se chová? vytočit jde normálně nebo se cuká a nechce se jí a taky kdyby nic nezabralo nebylo by od věci seřídit vůly ventilů a seřídit pak nebude od věci omrknou seřízení karbců vyměnit brzdovku (bacha na lak ráda žere)

2 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 04:09 | Nahoru | #2
pokud jsi před odstavením neodkalila karburátory, tak tam bude pěknej bordel, začal bych tam, zkontrolovat a případně vyměnit vzduchový filtr, pokud máš svíčky nový tak by to potom mohlo běžet

až motor poběží, tak dále vyměň náplně - minimálně olej v motoru, ale lépe i brzdovku a tlumičový olej, nemrznoucí směs měnit nemusíš jak ti radí scaryrider, jelikož vzduchem chlazený motor žádnou nemá

p.s. že jeden válec neběží poznáš třeba tak že se nezahřívá koleno (svod výfuku)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 09:53 | Nahoru | #3

Humusus píše: pokud jsi před odstavením neodkalila karburátory, tak tam bude pěknej bordel, začal bych tam, zkontrolovat a případně vyměnit vzduchový filtr, pokud máš svíčky nový tak by to potom mohlo běžet

až motor poběží, tak dále vyměň náplně - minimálně olej v motoru, ale lépe i brzdovku a tlumičový olej, nemrznoucí směs měnit nemusíš jak ti radí scaryrider, jelikož vzduchem chlazený motor žádnou nemá

p.s. že jeden válec neběží poznáš třeba tak že se nezahřívá koleno (svod výfuku)



Taky me ta nemrzka nejak zarazila jinak bych udelal totez co pises. Olej v motoru, poradne vycistit karbce, vymenit svicky a vzduchac. Pak to musi chodit

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 11:00 | Nahoru | #4
scaryrider> karbce teda udělám (ty jsem ještě sama nečistila...), vyndat je není takový problém,ale nerozladím je ? opatrným profouknutím a propláchnutím benzínem? olej je tady jen jeden(ten už jsem si kdysi měnila), tak ho teda vypustím a musím asi i filtr myslím. nemrzka bude taky nutná? (to jsem taky ještě sama nedělala, ale předpokládám, že nějaký vypouštění bude dole na chladiči, to najdu Brzdy budu řešit, až pojede motor ale cenná rada s brzdovkou a lakem se hodí DÍKY

A jinak se chová při každým pokusu o start jinak... včera na plyn reagovala, ale z těžka a taky padání dolů se sekalo, ale na to jsem zvyklá, takto se to rozhýbáválo každé jaro... Dneska chytla na drb na plný sytič, ale nechtěla sama do otáček a pak zdechla, při přidání plynu, zdechla taky. Na prfavé straně motor horký téměř ihned, na levé sotva zahřátý...

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 11:02 | Nahoru | #5
Humusus> vzducháč taky udělám a tohle je vodník

s kolenem od výfuku díky za radu, velmi logické ovšem mě na mysl zatím nepřišlo

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 11:04 | Nahoru | #6
StiefTomas> jak už jsem psala kolegovi, mašina je vodník, takže asi nemrzka mě čeká, provedu co radíte a uvidíme, díky

1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 11:37 | Nahoru | #7
a ještě nemáte pro mě podobné jednoduché a chytré rady (jako s kolenem od výfuku a brzdovkou žeroucí lak) , co mě může potkat? hlavně u těch karburátorů, přece jen už je to stařenka a bylo by škoda něco pos...
Dřív mi s tím pomáhal táta, bohužel už ho nemám...

1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 11:48 | Nahoru | #8
Muze se stat to, ze ti gumove casti karbecu zustanou v rukach protoze budou sterele.
Tam pak nic nevymyslis a musis koupit nove. Hodne drahe jsou v tomhle pripade priruby, tak na to pozor.

Jak je to stare a dlouho to nejelo tak bacha na kazde pobolovani/utahovani sroubku, jak strhnes zavit, mas vydelano.

1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 11:59 | Nahoru | #9
karbce treba rozobrať, nie iba benzínom prepláchnuť.
existujú čističe na karbce v tlakových flaškách, napr. :


len bacha, niektoré tieto čističe sú fakt agresívne a dokonca sú schopné zožrať aj gumové časti. Určite nechceš aby ti to poškodilo membránu za 4000Kč, tak ak si nie si istá účinkami daného čističa, tak radšej vybrať membrány. Povyberať trysky, prestriekať tým čističom a prefúknuť tlakovým vzduchom (ak máš).
Drobné trysky si môžeš dať do misky, načliap tam ten čistič a nechaj ich ležať v čističi, kľudne aj cez noc (ale stačí aj hodinka). Hlavne nepomiešať, rob to po jednom karbci. Mechanické nečistoty môžeš narušiť napr. starou zubnou kefkou, hlavne nie šroubovákom alebo drôtenou kefou.
Ja som mal v karbcoch už po jednom roku nejaký zelený sliz, tak po troch rokoch to bude asi celkom trauma. Na spodku plavákovej komory toho slizu budeš mať asi celkom dosť a ide to dosť zle dole aj spomínaným agresívnym čističom. Strekni na dno plavákovej komory čistič, nechaj odležať, malou kefkou/štetcom tomu pomôž.
Nezabudni tým čističom prepláchnuť aj všetky kanáliky v karburátore, ktoré vidíš.
Po vyčistení prefúkaj všetky trysky aj kanáliky stlačeným vzduchom.
môžeš to spraviť ako týpek na videu tu, pričom karbce nerozhádžeš celkom, ale v podstate len plavákovú komoru a trysky dole.

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 14:13 | Nahoru | #10
KubaLC8> jo, už jsme kdysi odvrtávali rok výroby je 1984, je to starší jak já takže nevím, jestli membrány ještě vůbec seženu... tak bych na ně radši ani nešahala

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 14:22 | Nahoru | #11
kilix> dík za video, při čištění se asi manipulaci s membránou nevyhnu,co? posledně v servisu říkal, že nejsou nic moc a nevím, jestli se dají vůbec sehnat. Zkusím opatrně co pujde a kdyžtak to sama vzdám...

start po 3letech

8.9.2016 v 14:25 | Nahoru | #12
pokud se nedejboze neco podela, tak snad ebay pomuze....

Snad

1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 14:29 | Nahoru | #13
tú membránu zoženieš, a aj cenu som celkom od oka dobre trafil. Ale keď sa tak na tie ceny dívam, lepšie je ich nepotrhať.
parts.

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 15:27 | Nahoru | #14
kilix> tohle není správně, na E byly myslím 4karburátory a je to vzducháč ... nechcu kecat, já mám na FWS jen 2 a je to vodník

1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech

8.9.2016 v 17:26 | Nahoru | #15
ahoj,zzávada na membránách se projevuje až při zrychlování. doporučuju následný postup
1. nejprve najdi na karburátoru plovákovou komoru je to nejnižší místo taková čtyřhraná vanička. Na spodku je vypouštěcí šroubek ten povol a vypustíš benzín z karburátoru (přívod zavřený) uvidíš jestli teče bordel kdy jo tak otevři přívod benzínu a počkej až poteče čistej. Zavřři šroubek,počkej až se karburátor doplní benzínem a zkus nastartovat. vypláchla si tím plovákovou komoru. jestliže to nezabralo čeká tě demontáž karburátoru a čištění trysek.

2. odmontuj karburátor polož ho na čistej stůl vzhůru nohama. Plovákovou komoru už znáš tak odšroubuj ty šroubbky po stranách a komoru opatrně sejmi. Bývá tam těsněnní povětšinou gumové a přežije demontáž i víckrát, Ve vnitř objevíš plovák (plastový válec) ,který udržuje hladinu v komoře. Musí se pohybovat volně a uzavírat a otvírat jehlový ventil na přívodu. Dále objevíš trysky, vypadají jako z mědi (žlutý kov) Trysky povoluj opatrně a dobrým šroubovákem abys je nepoškodila. Napřed jednu a potom druhou odšroubuj zzkontroluj okem zda není ucpaná ,profoukni jí pusou (dobrou chut) .Pokud je stále uucpaná zkus jí protáhnout štětinou, jestli to nejde použij jeden měděnej drátek z rozbalenýho kablíku mělo by to jít. Tlakový vzduch na trysky moc nedoporučuju neb tryska vystřelená z prstů doletí dost daleko a je pro další použití povětšinou ztracena. Pokud byl karbec plnej neznámé hmoty, které se řříká Babišovo sračky musíš taky vyčistit směšovací trubici. Tu najdeš pod tou větší tryskou, je to trubbice s mnoha otvory po stranách. Při zpětné montáži pozor na jehlu, která musí být uvnitř trubice. Tu jehlu zvedají právě ony výše zmíněné membrány když přřidáš hodně plynu. Na odstranění babišsrágor použij štětěček,kartáček a benzín či čistič Kanálky pod tryskami profoukni tlakovým vzduchem, nemáš-li tlakový vzduch postačí požádáš-li kteréhokoli zze sousedů aby ti to profoukl nějakou pumpičkou..Všechno opatrně a pečlivě smontuj dohromady namontuj na motorku tam kde to bylo. Dopln palivo do karburátorů a startuj.Jestli se úspěch nedostavuje čeká tě ona potupná jízda vozíkem do servisu.

jsi šikovná věříš si zzvládneš to mnoho úspěchů

Naposledy editováno 08.09.2016 17:29:40

start po 3letech

8.9.2016 v 21:57 | Nahoru | #16
Hlavně vyčistit volnoběžně trysky,jsou zalepené a proto nedrží volnoběh.Nejlépe jezdit na VERVU,alespon před odstavením na zimu.Pak ty problémy na jaře nejsou,nebo jsou mnohem menší.

(reakce na) start po 3letech

8.9.2016 v 22:24 | Nahoru | #17
Duritio> postup číslo 1 se mi zamlouvá Ovšem ještě se musí zamlouvat i mašině... popis krásnej, děkuji a taky díky za povzbuzení

(reakce na) start po 3letech

10.9.2016 v 21:16 | Nahoru | #18
Suzannah> karbeců se neboj normálně je vyndej sundej plovákovou komoru (bacha ať si nepřihneš plováky pak je voser to seštelovat zpátky) vyčisti ji pak vyndej trysky ty profoukni nebo drátkem prošťourej profoukej vzduchem ( ať je to čistý) no pak to složíš a šup s tim na motorku :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
díly na suzuki gsx 400FW rok 86 Suzuki GSX 400 FWS Pepek78 3 4.4.2022 v 14:10 Pepek78
Náhradní díly Suzuki GSX 400 FWS gargi199 3 7.8.2020 v 12:40 Ondros
Přední světlo - praská žárovka Suzuki GSX 400 FWS memory44 15 5.7.2018 v 10:49 jawakain
Prodej GSX 400 FWS - za kolik by se... Suzuki GSX 400 FWS DoBuky 9 3.4.2012 v 21:48 DoBuky


TOPlist