Řeším teď problém s vadnutím brzd na mé K6. Mám tam desky VESRAH RJL, brzdovku MOTUL 600 RACING, pancéřové hadice a stejně to po pár kolech je jak blato a promáčknu páčku až na řídítko!!!!
Už jsem si o tom něco přečetl a má otázka zní pomůže jen výměna brzdové pumpy za ( BREMBO nebo AKOSATO ) nebo je problém i ve třmenech a vyměnit i je za R1/6??
Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Vadnutí brzd
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
StiefTomas píše: Mel jsem stejny problem. Dal jsem pancire, desky nissin, repase trmenu, kousany chlazeny kotouce, ale vysledek v Brne porad stejnej. Par kol a packa sla az na riditka. Dal jsem kovanou brembo RCS19 a od ty doby mam klid :) davkovani super, stejne tak ucinek a hlavne, packa zabira porad na stejnym miste :)
Takže myslíš že třmeny néni třeba měnit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
vybouřená_mrkev píše: embrojo> Aktuálně řeším totéž na K4. Celou sezónu sbírám rozumy od lidí, kteří už s brzdami něco podnikali a většina vč.kamaráda, jezdícího road racing, vystačila u GSX-R s výměnou hadic, desek a hlavně pumpy. A samozřejmě odpovídající brzdovky. Na hobby závodění údajně originální třmeny úplně dostačují. Sice mi jako strojaři není úplně jasné, jaký konstrukční problém v té pumpě může způsobovat zrovna vadnutí, ale dám na jejich rady a k vánocům si budu místo papučí přát RCS19.
A nebo mužeš zvolit levnější variantu- http://www.titanium...8-s-pevnou-packou-2/
Recenze jsou na ni taky dobrý a je o dost levnější...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
vybouřená_mrkev píše: embrojo> Aktuálně řeším totéž na K4. Celou sezónu sbírám rozumy od lidí, kteří už s brzdami něco podnikali a většina vč.kamaráda, jezdícího road racing, vystačila u GSX-R s výměnou hadic, desek a hlavně pumpy. A samozřejmě odpovídající brzdovky. Na hobby závodění údajně originální třmeny úplně dostačují. Sice mi jako strojaři není úplně jasné, jaký konstrukční problém v té pumpě může způsobovat zrovna vadnutí, ale dám na jejich rady a k vánocům si budu místo papučí přát RCS19.
Hele podle mě je to v roztažnosti té pumpy. Ta radiálka od Bremba je kovaná, takže ta roztažnost bude mnohem měnší. Udělal jsem přesně co jsi psal, jen jsem dal navíc ještě kousaný kotouče a nissiny desky. Motorka teď brzdí nádherně. Nedávno ji měl půjčenou kámoš a sám říkal, že dlouho nejel na ničem co má takovejhle brzdnej účinek.
StiefTomas píše: Hele podle mě je to v roztažnosti té pumpy. Ta radiálka od Bremba je kovaná, takže ta roztažnost bude mnohem měnší. Udělal jsem přesně co jsi psal, jen jsem dal navíc ještě kousaný kotouče a nissiny desky. Motorka teď brzdí nádherně. Nedávno ji měl půjčenou kámoš a sám říkal, že dlouho nejel na ničem co má takovejhle brzdnej účinek.
Kousaný kotouče mám taky, desky VESRAH RJL jsou to zavodní desky dvakrát zmačknu aby se trochu zahřáli a brzdí to na fleku. Na silnici není s vadnutím nebo brzdným účinkem problém spíš naopak, ale na okruhu po nějakém kole už je to znát jak se páčka propadá...... zatím jsem to vždy ubrzdil ale nechci pokoušet.
2 reakcí na tento příspěvek Vadnutí brzd
Ale od K5 už je radiál brzda v základu, tak nevím jak se ta změna projeví.
Naposledy editováno 04.09.2016 22:08:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
psenap píše: Mám radial Brembo, , brzdiče a kotouče origo, desky Brembo a panceřové hadice. Brzdí to slušně, výborně se dávkují. Na okruhu předjíždím především na brzdách, zřejmě na tom má podíl především ta technika, ne že bych brzdil silněji ale tak nějak plynuleji. Vadnutí po cca 20min pocítím, ale na řidítko to rozhodně není. Ještě se mě mezi páčku a řidítko vlezou prsty. Ale rychlík nejsem, Brno 2:30-35
Ale od K5 už je radiál brzda v základu, tak nevím jak se ta změna projeví.
kdyz ono na ty 2:30 v Brne nemusis vubec sahnout na brzdu, to je pak jasny

psenap píše: Mám radial Brembo, , brzdiče a kotouče origo, desky Brembo a panceřové hadice. Brzdí to slušně, výborně se dávkují. Na okruhu předjíždím především na brzdách, zřejmě na tom má podíl především ta technika, ne že bych brzdil silněji ale tak nějak plynuleji. Vadnutí po cca 20min pocítím, ale na řidítko to rozhodně není. Ještě se mě mezi páčku a řidítko vlezou prsty. Ale rychlík nejsem, Brno 2:30-35
Ale od K5 už je radiál brzda v základu, tak nevím jak se ta změna projeví.
Hele ta origo radiálka u K5 je mizerná. Kámoš co semnou jezdí má K6 a dal jí taky doprdele... Jinak s tím časem je to v Brně nějaký divný :) Já když tam byl naposled, jel jsem nějakých 2:27. Myslel jsem si co nemám a teď na velký ceně MOTO 3 na mokru jezdili 2:17, tak to mi trochu spadla čelist :D navíc mi tam napráskala holka s černou ZX10 :)
Naposledy editováno 04.09.2016 22:31:03
1 reakcí na tento příspěvek Vadnutí brzd
A co ten tip na tu pumpu kde ji koupit??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
Veverčák píše: kdyz ono na ty 2:30 v Brne nemusis vubec sahnout na brzdu, to je pak jasny
V tom případě bravo!!

Já se zatím účím, na motorce jezdím rok a na okruhu jsem byl asi 3x. Zatím mám co pilovat...
ale nemysli si, mám 105kg , fakt si myslíš, že ty brzdy nedostanou zabrat?

Časy ztrácím hodně na výjezdech a v zatáčkách, brzdy jsou spíš moje silnější stránka. Nemám problém se na nich držet rychlíků co mi za esíčkem zmizí o 20-30m.
Naposledy editováno 04.09.2016 23:20:08
psenap píše: V tom případě bravo!!
Já se zatím účím, na motorce jezdím rok a na okruhu jsem byl asi 3x. Zatím mám co pilovat...
ale nemysli si, mám 105kg , fakt si myslíš, že ty brzdy nedostanou zabrat?
Časy ztrácím hodně na výjezdech a v zatáčkách, brzdy jsou spíš moje silnější stránka. Nemám problém se na nich držet rychlíků co mi za esíčkem zmizí o 20-30m.
105Kg??? Já čoveče když cvičím do objemu a nebo přes Vánoce není problém 125kg :) Taky se to na zadní kolo dostává hodně ztěžka :)
1 reakcí na tento příspěvek Vadnutí brzd

125?? dalo by se spočítat, kolik dělá každej kg časovou ztrátu na kolo... možná bys zjistil, že mít 50kg, tak bys jezdil 2:10

psenap píše: Má to tu výhodu, že motorka se mě rozhodně nezvedá na zadní
125?? dalo by se spočítat, kolik dělá každej kg časovou ztrátu na kolo... možná bys zjistil, že mít 50kg, tak bys jezdil 2:10
Čoveče je mě úplně jasný, že to něco hodí :) Když jsem fakt se držel, hubnul jsem co šlo, stejně jsem se nedostal pod 110kg... Navíc ruce a ramena žádný, buchty na držce taky ne, tak jsem se nato vysral :D Raději budu jezdit pomalejší časy :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
2 reakcí na tento příspěvek Vadnutí brzd

embrojo píše: ještě popřemýšlím ale brembo je ověřená má čidlo na brzdové světlo a pokud bych moto prodával prodám ji spíš než od akosato. Nebo ji nechám na jiné moto pač bych za to že je na moto namontovaná nic víc nedostal. Takže uvidíme ježíšek je ještě za dlouho
Hele taky to tak delam. Kdyz motorku prodavam, vzdycky radialku sundavam a dam si ji na druhou motku. Tam vratim origo. Chtel bych nekoho videt jak rekne, mas tady radialku od bremba za desitku tak tady ji mas navic. Jinak k Brembu dostanes i certifikacni stitek o provozu na pozemnich komunikacich.
Naposledy editováno 05.09.2016 16:58:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vadnutí brzd
brb píše: embrojo> kamarad ma to accossato a tusim ze brzdove cidlo ma taky. NEdivil bych se kdyby accossato byla nejaka odnoz od bremba, protoze packy jsou tusim stejne. V pripade prodeje bych nemel strach. Kdo uz premysli nad koupi pumpy tak ty znacky vetsinou zna. Moc zacatecniku pumpu neresi..
Jj pumpy jsou podle prodejce totozne několik let spolu spolupracovali a pak se rozešly. Akosato ma pouze jiny vzhled a jiny mechanizmus packy co macka pistek. Co jsem ja zjistoval tak potrebujes prutokove cidlo brzd viz. tento odkaz: http://www.titanium...-s-kloubovou-packou/

1 reakcí na tento příspěvek Vadnutí brzd

Sonicek píše: taky mám v plánu VESRAH desky, jaké s nimi máš zkušenosti? Lepší než konkurence, právě nevím jestli originál nebo vesrah
jezdím RJL už 4roky a nemůžu na ne říct nic špatného. Jezdím převážně silnici a okruh jen sem tam ale i tak mají hodně velký nájezd km ja určitě 15tis i stím že jedu 5x 50min Brno. Krásně se dávkují, žádný prudký náběh, jen dvakrát zmáčknu aby se zahřáli a paráda. A účinnost až na základovou desku. Kotouče oproti Brembu nežerou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1096, 1097] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 32903 | Dnes v 07:19 Kamikadze-Ace |
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 15, 16] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 475 | 21.9.2023 v 23:53 IvanDvoutakťák |
Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh [1 ... 5, 6] Suzuki GSX-R 1000 | Ozzy_ | 172 | 16.9.2023 v 14:44 Ozzy_ |
Problém v elektrice Suzuki GSX-R 1000 | Lukydoga | 8 | 18.8.2023 v 06:55 assassin |
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 | Lukydoga | 1 | 18.8.2023 v 05:05 hondaman1 |