Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Rozkmitani riditek
25.8.2016 v 14:00
Ahoj lidi,
mam problem z rozkmitavanim riditek . prvne se mi to stavalo s kufrem kdyz jsem je pustil cca 60km/hod. Typoval jsem na kufr.
Pokracovalo to ze bez kufru nad 180km/hod coz bylo neprijemne a ted uz mi zacinaji kmitat nad 160km/hod. Ale stylem ze to je skoro nebezpecny.
Vule v hlave neni jde krasne hladce volne zadne zadrhavani.
Jediny co je na Motorce totalne KO je retez. ¨
Muze to byt retezem?

Diky za rady Dins.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozkmitani riditek

27.2.2017 v 13:00 | Nahoru | #31

FEAR píše: Kup tam novou gumu a nevymejšlej další závady



+1

Rozkmitani riditek

27.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #32
rozhodl se jít cestou největších nakladu a ono stačilo vyměnit přední gumu,maš jí sjetou do kostky

Rozkmitani riditek

28.2.2017 v 16:52 | Nahoru | #33
Ale prd nejvetsich nakladu . Zatim to stalo cca 1500,- a vim, ze zadek je v cajku a v loziskach to byt nemuze. Pneu stoji vic.
XJR je pry strasne nachylna na nastaveni podvozku. Nekdo ji i kvuli tomu prodal. Staci to prej jen vychytat.
Ta guma ma najeto 4 tis. Bridgestone BT30 EVO GT.
Jeste me napadlo ze koupim tlumic rizeni....
Myslite ze na to vlneni by mol pomoct? Kluci z XJR clubu si pochvalovali ze moto je pak jak vymenena.

Rozkmitani riditek

28.2.2017 v 16:59 | Nahoru | #34
Tak jasně, že pomůže, kvůli tomu se vyrábí ale to nevyřešíš příčinu ale důsledek, to je blbost.
Všichni se shodli na gumě, tak jí kup, nech přezout a když to gumou nebude, tak jí tam hold za 2 roky, až sjedeš novou zas hodíš ne?
O nic nejde, prachy nevyhodíš

1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitani riditek

28.2.2017 v 17:22 | Nahoru | #35
Tlumicem rizeni resit nejakou "vadu" neni nejlepsi reseni. Jasne, zlepsi se to, ale mnohem lepsi je najit problem.
Taky bych vsadil na pneu.
A ad to nastaveni podvozku - tomu moc neverim, xjr ma tak primitivni techniku, ze o to nastaveni ani tak moc nejde..

(reakce na) Rozkmitani riditek

28.2.2017 v 17:33 | Nahoru | #36
Tak XJR je zrovna pověstná tím, že nemá tuhý rám a do zatáček se vlní jako had.

Naposledy editováno 28.02.2017 17:34:20

(reakce na) Rozkmitani riditek

2.3.2017 v 01:22 | Nahoru | #37
V_i_c_i>

(reakce na) Rozkmitani riditek

2.3.2017 v 01:23 | Nahoru | #38
V_i_c_i>

Rozkmitani riditek

2.3.2017 v 15:03 | Nahoru | #39
Kup novou gumu. Starou můžeš dojet potom, kdyby to nebylo v ní.

Rozkmitani riditek

4.3.2017 v 18:49 | Nahoru | #40
Tak dneska projeto s batuzkem a kufrem. Predek povoleny co to jde zadek dosponovany na max. Vaha cc150 kg. A svete div se ani se nezavlnila.
A to jsem ji hnal cca 20km 220.
Co ten hyper RSC pro pomuze mi kdyz budu jezdit solo?

1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitani riditek

6.4.2017 v 19:21 | Nahoru | #41
Ahoj vetřu se do dotazu jelikož mám dost stejný problém. Motorku mám týden. gumy uplně nové najeto cca 300km. ložisko v krku bez vůle. Ale jak jedu 160 tak mi skače přední kolo a je to vidět i na blatníku jak to všechno vibruje. je to hrozně nepříjemny. a po Praze je podvozek tak tvrdej že mam pocit že to skoro netlumi. Přední vidlice je nastavena že trčej 3 proužky. a v zadu jsou obě matice u sebe. oproti banditu je to jak staré kolo bez odpružení. Motor taha jak hrom ale mam strach že to někde odskočí a bude pád děkuji za radu

(reakce na) Rozkmitani riditek

7.4.2017 v 06:30 | Nahoru | #42

fisera1 píše: Ahoj vetřu se do dotazu jelikož mám dost stejný problém. Motorku mám týden. gumy uplně nové najeto cca 300km. ložisko v krku bez vůle. Ale jak jedu 160 tak mi skače přední kolo a je to vidět i na blatníku jak to všechno vibruje. je to hrozně nepříjemny. a po Praze je podvozek tak tvrdej že mam pocit že to skoro netlumi. Přední vidlice je nastavena že trčej 3 proužky. a v zadu jsou obě matice u sebe. oproti banditu je to jak staré kolo bez odpružení. Motor taha jak hrom ale mam strach že to někde odskočí a bude pád děkuji za radu



dal bych odpružení do základního nastavení

2 reakcí na tento příspěvek Rozkmitani riditek

4.9.2017 v 14:04 | Nahoru | #43
Tak potize pokracuji... ale zajimave zjisteni vcera jsem se posunu pri vysoke rychlosti zadkem na jednu stranu , cca soupnul jsem ho pocitove asi o centak a kmitani prestalo. A uz to vubec nechapu.

Rozkmitani riditek

4.9.2017 v 14:55 | Nahoru | #44
Že by aerodynamika? Já mám FZS 1000 a nad 180km/h mám problém, protože si sám rozkmitávám řidítka. Mám cca 110kg a trošku široký v ramenách + širší řidítka a problém je na světě. U XJR kdy zrcátka jsou na řidítkách , atd bych rozmitávání řešil jen a pouze tlumičem řízení. Prostě naháč rozhodně není na tak vysoké rychlosti.
Ještě takovou blbost - kontroloval jsi jestli máš přední a zadní kolo "rovně"? Ale kontroluj to deskou- na čárky na kyvce se vyprdni.

(reakce na) Rozkmitani riditek

4.9.2017 v 15:11 | Nahoru | #45

Dins píše: Tak potize pokracuji... ale zajimave zjisteni vcera jsem se posunu pri vysoke rychlosti zadkem na jednu stranu , cca soupnul jsem ho pocitove asi o centak a kmitani prestalo. A uz to vubec nechapu.



A už máš tu novou pneu?

(reakce na) Rozkmitani riditek

15.11.2017 v 15:26 | Nahoru | #46
Dins> Ahoj
Já si na XJR namontoval vidle z R1 a super,do 150km/h přes se taky rozkmitali a skončilo to skokem přes přejezd a následnou hospitalizací :
zlomený obratel,rozdrcená stehení kost...pecka
Vrátil jsem tam původní a vzal ji do Brna a do Mostu a dobrý...
Ale ty USD tam vypadají skvěle
Řešil jsem to ještě s MadMaxem,který je tam má taky a on s tím problém nemá...
bude to asi vážně v nastavení,ale ruku na srdce,kdo to umí naštelovat ???
Je i pár takovejch,co se tím živý,odvypráví pohádku a tady máš a zkus to...

1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitani riditek

12.4.2020 v 07:31 | Nahoru | #47
Tak po par letech stale stejny .
Koupeny novy pneu Michelin Road5.
Vymeneny loziska na prednim kole , kuzelikove v krku, vzadnim kole, v kyvce, nova rozvodovka, vymeneny olej v ohlinsech.
A je to nemlich to samy s batuzkem neni problem jet pres 200, single 160 tak ze se to chvilku da 180 ji lovim z jedny strany na druhou.
Pojedu asi na nejaky xjr sraz a musim pokecat s ostatnima. Popripade si pujcit nejakou. Prudi mi ze i moje XJ600N jede rychleji.

Dins.

(reakce na) Rozkmitani riditek

12.4.2020 v 08:18 | Nahoru | #48
Dins> uz kdysi jsem cetl v jednom testu XJR. Predek je mekky, zadek tvrdy. To by odpovidalo tomu, ze se spolujezdcem a je motorka stabilnejsi. Vyzkousis to snadno, predpeti predni vidle dotahnout, zadni pruziny povolit. Kdyz se to potvrdi, muzes laborovat s vymenou pruzin.

Rozkmitani riditek

17.4.2020 v 15:43 | Nahoru | #49
Zrovna vcera jsem to zkousel, zadek povolil ze jsem to mel az nahohore a tim nejmeksi perovani co se dokaze nastavit predek dotahnul. A vyrazil.
Dokonce jsem si za jizdy sednul na zadni sedacku a nohy na zadni stupacky a motorka se vicemene uklidnila, ze se dze se to dalo cca 180 jak jsem ale presedl tak uz zase cvicila ze strany na stranu.

Rozkmitani riditek

17.4.2020 v 16:03 | Nahoru | #50
Co si takhle koupit jinou motorku. XJR se nad 160 bude vlnit vždy.

Rozkmitani riditek

17.4.2020 v 16:07 | Nahoru | #51
Tak ji přifoukni, tu gumu... Nebo teda, máš tam tlak za studena jak má bejt ? Nebo po krátké jízdě cca 10% plus?

Druhá věc, nepřetáhl jsi ložiska v krku? Musí jít absolutně volně, jinak motorka nestíhá srovnat vlnění díky gyro momentu od kol. Jedeš jako nalitej, cítíš v řídítkách jak se pravidelně zavírá a otvírá. Ve vysoké rychlosti kmitá a nechce se zklidnit. Po cca 5 tisících to oskáče př. gumu

Třetí věc, v brýlích je poloha tlumičů dle manuálu? Pokud se to pustí níž na předku, motorka zkrátí stopu a je nestabilní hlavně na kvaltu ... Ale lidi to stejně dělají

Edit: tuhost pružin má být tak, že když si sedneš v jízdní poloze zhruba, tak musí klesnout předek i zadek stejně a současně. Povolit útlumy ( pokud to jde ) nastavit to aby se prosedaly spolu a pak tlumení zpět, většinou je potřeba to taky sladit na stejný pokles i odskok.
Předtím je ale potřeba jako první krok nastavit vzadu SAG, a pak už jen povolovat pokud k tomu nejde dohonit předek, záleží co ti umožní nastavovací prvky. ( XJR SP má Ohlins, je to asi jiné než normální...)

= Pokud se nemění pružina, tak potřebuješ vzadu negativní zdvih, tedy podle mě prosednutí cca o 15 % dráhy celkového zdvihu zad. tlumičů u nezatížené motorky po sundání ze stojánku ( vyvěšené kolo). Pokud k tomu nedohoníš předek, aby klesaly oba stejně, pak vzadu povolovat.

Naposledy editováno 17.04.2020 16:28:34

Rozkmitani riditek

17.4.2020 v 20:47 | Nahoru | #52
a zavažíčka máš jak těžký? mě u buldoga taky kmitali řidítka , ale zavažíčka važily dohromady 120g , vykop sem je dal tam 720g a je klid

Rozkmitani riditek

19.4.2020 v 10:01 | Nahoru | #53
Ahoj, asi jsem na to prisel. Vypada to ze chyba v motorce neni je ve me, ze se drzim riditek . Delaji to ruce, tahahaji za riditka tak se to tlakem vzduchu vlni.
Zkousel jsem to na dalnici cca od 160 jsem plyn chtil jen dvouma prstama levou ruku hodil do klina a moto byla cca do 200 klidna pak uz jsem se bal a byl moc velky tlak vzduchu ze jsem sjizdel dozadu. nicmene drzela stopu v ramci moznosti.
Mate nekdo zkusenosti z tlumicem rizeni? jestli by toto dokazal odfiltrovat. popripade predni plego co by usmernilo vzduch.

Rozkmitani riditek

1.8.2020 v 11:10 | Nahoru | #54
Hele,tlumičem řízení nikdy nic nezkazíš...
XJRo mám momentálně v inzerci a jsou tam fotky i s umístěním...
https://www.motorkar...jr-1300-1544783.html

Rozkmitani riditek

1.8.2020 v 11:11 | Nahoru | #55
A jak někdo psal,že XJR se bude ve 160km/h vlnit vždycky,tak teda fakt nebude...

(reakce na) Rozkmitani riditek

12.10.2020 v 19:28 | Nahoru | #56
Dins> Upadlo zavazicko na kole? Nechat prevazit a pap pripadne dalsi veci, ty uz budou drazsi

(reakce na) Rozkmitani riditek

12.10.2020 v 19:38 | Nahoru | #57
Dins> V servisu prace 1000kc/hodinu pokud to nedela nejakej pepik. Loziska a ten zbytek bych videl min na 10 000 v yamaze. Doma v garazi je to lepsi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 14 7.11.2020 v 13:50 Gahan37
Je moje XJR 1300 RP02 zároveň tzv SP Yamaha XJR 1300 Mufiozo 5 21.10.2020 v 05:20 VlaHa
XJR 1300 únik oleje Yamaha XJR 1300 Drak-09 7 12.10.2020 v 19:43 Bondy
xjr1300 spojka Yamaha XJR 1300 dannyboy 2 6.9.2020 v 22:04 Kohlstein
Sedlo z XJR 1200 na XJR 1300 RP10(2005) Yamaha XJR 1300 pamo 3 5.9.2020 v 22:11 pamo

TOPlist