globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
24.8.2016 v 16:27
Zdar, i když nejsem nejmladší a jezdím celkem často- rozhodl jsem se příští rok zkusit motoškolu.Na našem trhu mě zaujaly dvě- M.Lisého a Pepy Sršně.Můžete mi někdo doporučit kterou vybrat a proč?Sám se nemohu rozhodnout.....popřípadě zkušenosti.....díky

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

27.8.2016 v 14:17 | Nahoru | #31
Cau, byl jsem na Srsnovi dvakrat na normalnim kurzu, jednou na brnenskem okruhu a jednou na individualu. Pokazde jsem se neco noveho naucil a opravdu mi to pomohlo. Je to hodne zamereny na normalni jezdene, presne co jsem potreboval. Srovnani nemam, ale Srsne doporucuju. Jen ma posledni dobou dost plno.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 09:21 | Nahoru | #32
Byl jsem u Sršně a to jsem jezdil pouhý rok.Hodně mi to dalo.Pepa je lidovej a fakt dobrej.Naučí začátečníky i pokročilejší

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 11:35 | Nahoru | #33
Byl jsem u Lisého a maximální spokojenost. Hodně mi to dalo a to jsem byl začátečník.
Dokonce o tom daném kurzu je tady článek - http://www.motorkar...rou-lisym-31737.html

Podle mě tě posunou obě motoškoly. Pepa Sršeň jeden čas vůbec neučil začátečníky a teď jsem koukal na jeho stránky a už je bere taky. Přístup u obou bude pohodový. Můžeš zkusit i BNM, ale to už je fabrické pojetí kurzů na motorce. V Kolíně je i Landa taky ho doporučují, jen není tak mediálně znám.

Je na tobě co vybereš, ale nebudeš to mít kousek. Lisý dělá i kurzy už na Moravě (Vyškov)

Ale mohu to doporučit všem co jezdí.

(reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 15:04 | Nahoru | #34
P_B> Tak rozšířeni o začátečníky logicky zvýší základnu potenciálních platících...to je v každém oboru zhruba stejné...btw těch co opakuji u stejné motoškoly každoročně je malé procento.

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 20:59 | Nahoru | #35
A není lepší dát těch 5 000 do benálu a jezdit? To je slušnej bonus za řídítky Praxi nenahradíš ničím.

(reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 21:04 | Nahoru | #36
T.A.> člověče neni, můžeš se naučit spoustu užitečnejch věcí který na ulici nepochytíš

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 21:46 | Nahoru | #37
Nejsou u nás jedno dvě motoškoly. Je jich víc. Koukni třeba na Stopnehodám.cz ........... Je to také o ceně. A řešíš li koruny tak si hlídej termíny. Jsou i vyhlášené kurzy které jsou zadarmo. Určitě zde někdo namítne že zadarmo tě nic nenaučí, ale opak je pravdou. Kurzy probíhají zejména na Autodromu Sosnová, byl i v Jihlavě a ve Vysokém Mýtě.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 21:49 | Nahoru | #38
Tady máš ještě odkaz...http://www.motorkari.cz/tema/?t=185443
Letos už toho moc není, ale na příští rok se něco chystá.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

28.8.2016 v 22:17 | Nahoru | #39
T.A. - jsou věci který se naučíš, ale jsou věci který se i za 5 000 v benálu nenaučíš, jsou to roky a roky a tisíce km a mezitím se budeš trápit a nebudeš si to tak užívat a nebo se také mýlím. Hlavně je to o hlavě co v ní máš a co jízdou chceš získat. Jak se říká, kolem cest je hrobečků dost a nechci být mezi nima. A za ty dvě sezony co jezím teď cca 5000 - 6000 za rok jsem viděl dost. Předvídat předpokládat koukat všude, jasně taky mě nějaký debil může sejmout. Ale každý svého štěstí strůjcem.

Mě to dalo hodně. Dalo mi to pocit jistoty a pohody. A po minulém roku si jedu dát ještě tento rok taky něco do motoškoly.

A nepopírám že to může někdo učit i zadarmo. Hledej a jeď podle toho co ti přijde zajímavé a prima.

Prima večer všem.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 11:09 | Nahoru | #40
Byl jsem u Míry na Základním výcviku, u Pepy ne, takže srovnání nemám. Zcela upřímně, doporučuju, fakt.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2016 v 11:59 | Nahoru | #41
Vybírat mezi těmito dvěma je myslím stejné, jak přemýšlet jestli půjdu na první hodinu tenisu k Federerovi nebo Djokovicovi.
Takže jistě oba

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 14:05 | Nahoru | #42
Nechci bejt zlej, ale jedna vec me trochu dostava.
Vehlasna superbikovy skola v Californii pod vedenim Keith Coda, ktera vychovala jiz radu uspesnych zavodniku a to nejen v ze sveta motoGP rika, ze motorka se ridi rukama a na to si prijde Pepa od Klatov, kt. rekne ne, motorka se ridi nohama. A pak se v tom vyznej.

Pepovi se omlouvam, vim, ze ridi supr.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 14:14 | Nahoru | #43
No ono třeba dost lidi v kurzu nemluví anglicky

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 14:15 | Nahoru | #44
Bavil jsem se s kamarádem co jezdil mistrák na toto téma, a ten mi říkal, že s ním jezdil Míra, a že to byl hroznej mrdal, že proč si nechat radit od někoho, kdo na dráze byl podprůměrnej ze startovního roštu

1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 14:31 | Nahoru | #45
No jo dobry ale na tyhle kurzy nelezou lidi co výborně jezdí ...nebo jo ale ty chtějí ukázat ze jim to jde lip nez Pepovi nebo se jim to hodí sestříhaný do jejich YouTube videí...tam snad jdou lidi co potřebuji ukázat co dělají špatně nebo se chtějí zlepšit a pocit ze za 10 minut jsem prozřel je někdy silný. Nebo jsou líný najít si plac a všechny potřebný základy si zkoušet sami
Btw tyhle lidi to mají jako DOBŘE placené zaměstnáni tak proč by se měli rozmlatit s nějakým střelcem...ten jim ušlý zisk platit nebude

Naposledy editováno 29.08.2016 14:33:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 14:52 | Nahoru | #46
Gahan37: Ony ty školy jsou taky orientované na jízdu v provozu, řešení a předcházení krizovkám, správný průjezd zatáčkou a správné brždění. Není to okruhová škola a o rychlost tam až tak nejde.

Míra je navíc trialista, ne dromař. V terénu by zase vládl on.

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 14:54 | Nahoru | #47
Pravda je že silniční provoz není závodní dráha i když si to mnozí pletou. U silnic je pomníčků různých střelců dost.

Statistika říká že si jako motorkáři můžeme za cca 53 procent nehod sami. Většinou rychlost a nezvládnutí stroje, stačí že se člověk lekne a neví co s tím dál.
Zbytek je že nás někdo zpraží, nedá přednost a podobně. Ale z toho by se dala půlka mrtvol zachránit, předvídáním situací a rozumnou rychlostí. Hodně moc dělá pud sebezáchovy i když ho někteří nemají. Taky by mě zajímalo kolik mrtvých je cca do 25let věku a nad tento věk.

Škoda že už není svazarm to bylo v každým krajským městě nějaké to cvičiště. Dalo se tam hodně naučit zdokonalovat a zkoušet, bez ohrožení provozem. To dnes chybí.

Trénink dělá mistra v čemkoli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 15:21 | Nahoru | #48
1100Virago> Ale jo to já chápu absolvuji každoročně některou z jmenovaných aby jsem snížil svou nešikovnost i když teď už jezdím víceméně pouze z Krejzou. Spíš si narážím na popisy okamžitého zlepšení do 15 minut od zacatku kurzu...to je velmi kratkozrake

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 15:30 | Nahoru | #49
Spíš si narážím na popisy okamžitého zlepšení do 15 minut od zacatku kurzu ...to je velmi kratkozrake [/quote]

Tak to je hodně dobrý

Naposledy editováno 29.08.2016 15:30:30

(reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 17:02 | Nahoru | #50
P_B> Jen co tady zaznělo,je jasny ze pod vedením zkušeného instruktora to zlepšení je...ale do 15 minut fakt ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 19:56 | Nahoru | #51

Sonicek píše: Bavil jsem se s kamarádem co jezdil mistrák na toto téma, a ten mi říkal, že s ním jezdil Míra, a že to byl hroznej mrdal, že proč si nechat radit od někoho, kdo na dráze byl podprůměrnej ze startovního roštu



Tak Mira je mistr CR v trialu a je jasny, ze ho poseka hodne kluku i z agentur. On prave spis trenuje takove ty krizovky a motogymkhanu, coz je urcite taky dobre umet.
Pokud se budeme bavit o okruhove jizde, tak nej je racing academy od Michala Filly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

29.8.2016 v 22:16 | Nahoru | #52

SLEEPER píše: Tak Mira je mistr CR v trialu a je jasny, ze ho poseka hodne kluku i z agentur. On prave spis trenuje takove ty krizovky a motogymkhanu, coz je urcite taky dobre umet.
Pokud se budeme bavit o okruhove jizde, tak nej je racing academy od Michala Filly.



S tréninkem motogymkhany u Míry opatrně, učí hodně špatně jednu ze základních věcí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 11:34 | Nahoru | #53

Krejza píše: S tréninkem motogymkhany u Míry opatrně, učí hodně špatně jednu ze základních věcí.



Konkretne?
Nemam zkusenosti...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 11:40 | Nahoru | #54

SLEEPER píše: Konkretne?
Nemam zkusenosti...



Učí tlačit motorku pod sebe

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 11:45 | Nahoru | #55
mě osobně zase přijde, že v malé rychlosti je to možná rychlejší způsob zatočení.....ještě rychlejší je dat kontra, ale to by jsi se v malé rychlosti válel

Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 12:01 | Nahoru | #56
V ostrých zatáčkách mě to taky nepřijde jako základní chyba. Hodně záleží na váze motorky. Japonci policajti s těma na ně velkýma motorkama to taky lámou pod sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 12:27 | Nahoru | #57

Krejza píše: Učí tlačit motorku pod sebe



za kolik mas GP8 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 12:34 | Nahoru | #58

Krejza píše: Učí tlačit motorku pod sebe

to je špatně v čem? učí to jako vyhýbací manévr s vymáčklou spojkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 13:22 | Nahoru | #59

gugo píše: za kolik mas GP8 ?



Asi 31,2, ale necvičím ji

(reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

30.8.2016 v 13:35 | Nahoru | #60

Artepx píše: to je špatně v čem? učí to jako vyhýbací manévr s vymáčklou spojkou



Obecně takto učit vyhýbací manévr je pouze jeden ze způsobů a rozhodně se to dá dělat lépe.

Především pozice těla, ta určuje několik dalších faktorů, pohled, uvolněnost a schopnost lehce ovládat motorku.
Další je fakt, že dostaneš gumu na kraj, přitom tělo je rovně.
Mnohem důležitější je proces rozhodování a výběru únikové trasy, ale k tomu musí motorka fungovat, ne z ní mít kolo díky vymáčklé spojce.

Netvrdím, že se tímto způsobem nedá vyhnout nebezpečí. Jen, že se vše vyvíjí, technologie jízdy nevyjímaje.

A co se týká samotné gymkhany, tam tlačit mašinu pod sebe je hovadina
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist