globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vidle gsxr 1000
Nazdar kolegové. Taková prosbička o radu. Na gixeru mi teče olej kolem trubek a už nějak nemám nápad co dál . Proběhla výměna trubek za fungl nové, gufera měněna dvakrát(NOK, ariette), nová pouzdra (horní i dolní), olej jsem zkoušel 5W i 10W, nové prachovky. Vše samozřejmě dobře složeno, olej na měrku, kontrola poškození dosedacich ploch pro gufero a trubky v tubusu chodí volně. Gufera sem nasazoval opatrně přes papír a nasazena přípravkem. Ještě mě napadl ohnutý tubus, ale to by nerosili obě dvě strany. Na starých trubkách stejný problém. Napadá ještě někoho nějaká myšlenka?

Naposledy editováno 19.08.2016 13:10:32

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 13:32 | Nahoru | #1
Taky jsem měl dělané vidle 3x, všechno v pořádku, možná drobné drápance na kluzících, a stále to teklo, až se vyměnili gufera za origa, tak to přestalo a od té doby cajk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 13:45 | Nahoru | #2

Sonicek píše: Taky jsem měl dělané vidle 3x, všechno v pořádku, možná drobné drápance na kluzících, a stále to teklo, až se vyměnili gufera za origa, tak to přestalo a od té doby cajk.



Kluzaky mam uplne fungl. Gufera taky origo NOK. Jeste mi borecek z partsdepot psal, ze se dodavali nejaky s dvema pruzinkama, tak posledni moznost :)

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 14:01 | Nahoru | #3
jestli nahodou nebude problém stěma novejma trubkama,jeden čas se varovalo před trubkama z druhovýroby že sou o fous slabší a gufera to nestíhal utěsnit,kamoš je měl na V-MAXOVI ,a taky mu furt chcali gufera,vyřešil to tim že je nechal dodatečně pokovit chromem a bylo po netěsnosti,schvalně jestli maš ještě ty starý trubky tak to změř

vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 14:19 | Nahoru | #4
Píše, že na těch starých to dělalo úplně stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 14:24 | Nahoru | #5
StiefTomas> mám takovej pocit, že jsem taky měl jedny se dvěma přužinkama, ale taky to teklo. Ještě prubni jinej olej. Jak moc to teče? Jen olejovej film, nebo potopa hadra?

(reakce na) vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 14:45 | Nahoru | #6

Sonicek píše: StiefTomas> mám takovej pocit, že jsem taky měl jedny se dvěma přužinkama, ale taky to teklo. Ještě prubni jinej olej. Jak moc to teče? Jen olejovej film, nebo potopa hadra?



Hele spis jen rosi, ale cca po 100km to musim utrit.

(reakce na) vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 14:47 | Nahoru | #7

zdenysrx6 píše: jestli nahodou nebude problém stěma novejma trubkama,jeden čas se varovalo před trubkama z druhovýroby že sou o fous slabší a gufera to nestíhal utěsnit,kamoš je měl na V-MAXOVI ,a taky mu furt chcali gufera,vyřešil to tim že je nechal dodatečně pokovit chromem a bylo po netěsnosti,schvalně jestli maš ještě ty starý trubky tak to změř



Hele to ne taky napadlo. Tyhle jsou dokonce o pet stovek sirsi nez origo kayaba.

vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 15:07 | Nahoru | #8
a gufera to neudrží? to ty starý musely chcát fest,skusil bych ty dvoubřitý gufera,anebo tady v těch přitahnout pružinky,vyndat pružinku rozmotat konec a o jednu otačku přitahnout,za mejch mladejch let to na unavenejch guferech fungovalo

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

19.8.2016 v 16:19 | Nahoru | #9
no a kdyz udelas gufera tak tobe se podari to naprosto zbavit oleje,
Ja je nasazuju pres mikrotenovej sacek. Naliju si olej do ruk, mikrotenak celej zajebu olejem, vsechno zapatlam olejem a gufero nasadim. No a tim padem pak je olej uplne vsude a hned po montazi to vypada ze vidle sakne, ale prave za tech 100-150km je klid... Doporucuju to utirat ,ale ustali se to i bez otirani.
Takze ty kdyz to namontujes pres papir..coz nevim co si pod tim predstavit, tak to mas suchy, protoze to davas bez oleje ? (to by mohl byt ten problem). A problem by mohl byt i to, ze ten papir bude asi o dost silnejsi nez sacek a to britu na guferu asi taky neudela uplne dobre.

Taky jsem se setkal s tim ,ze si borec spatne dotahnul osu predniho kola. Nemel velkej imbus do osy kola z boku. Tak tam osu nejak zastrcil a kdyz dotahoval matici na druhe strane tak se mu to protacelo, takze osu skripnul jisticima sroubkama ze predu na spodku vidle a dotahnul matici. Jenze tim ,ze nemel osu spravne usazenou a dotazenou tak tim doslo k vykriveni teleskopu ve futru a chcalo mu to. A prave pak chcijou obe vidle, protoze jsou stazene k sobe, kdyz osa neni uplne na dorazu, ale zustane tam mala vule. Ale predpokladam, ze tak dementni chybu by jsi neudelal.

Naposledy editováno 19.08.2016 16:20:15

(reakce na) vidle gsxr 1000

21.8.2016 v 22:12 | Nahoru | #10

cuir píše: no a kdyz udelas gufera tak tobe se podari to naprosto zbavit oleje,
Ja je nasazuju pres mikrotenovej sacek. Naliju si olej do ruk, mikrotenak celej zajebu olejem, vsechno zapatlam olejem a gufero nasadim. No a tim padem pak je olej uplne vsude a hned po montazi to vypada ze vidle sakne, ale prave za tech 100-150km je klid... Doporucuju to utirat ,ale ustali se to i bez otirani.
Takze ty kdyz to namontujes pres papir..coz nevim co si pod tim predstavit, tak to mas suchy, protoze to davas bez oleje ? (to by mohl byt ten problem). A problem by mohl byt i to, ze ten papir bude asi o dost silnejsi nez sacek a to britu na guferu asi taky neudela uplne dobre.

Taky jsem se setkal s tim ,ze si borec spatne dotahnul osu predniho kola. Nemel velkej imbus do osy kola z boku. Tak tam osu nejak zastrcil a kdyz dotahoval matici na druhe strane tak se mu to protacelo, takze osu skripnul jisticima sroubkama ze predu na spodku vidle a dotahnul matici. Jenze tim ,ze nemel osu spravne usazenou a dotazenou tak tim doslo k vykriveni teleskopu ve futru a chcalo mu to. A prave pak chcijou obe vidle, protoze jsou stazene k sobe, kdyz osa neni uplne na dorazu, ale zustane tam mala vule. Ale predpokladam, ze tak dementni chybu by jsi neudelal.



Osu mám dotaženou dobře... Po namontování jsem párkrát zapružil a pak dotáhl šrouby na vidlicích a horní brýle. Tady problém nebude. Jinak já to nasazuji přes papír co se používá na pečení. Je pěkne mastnej a poměrně pevnej. Dělám to už mraky let a nikdy žádnej problém až teď. Dneska jsem se vrátil z Brna z velký ceny a už to rosí o hodně míň, ale stejně tam pořád film vidět je. Na jedný jo a na druhý teda skoro už vůbec. Ale o hodně se to zlepšilo. Ještě mě napadlo, jestli to nemůže dělat povrch těch nových trubek. No, budu s tím chvíli jezdit a uvidím. Pokud to nebude úplně o.k. tak zkusím originál gufera od Ohlinse.

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

22.8.2016 v 01:16 | Nahoru | #11
Hele ono kdyz se gufera pred nasazenim poradne namazou, jakoze by mely, tak chvili nechavaj na vidli "krouzky", pokud se to bude casem zlepsovat, jakoze to tak vypada, bude to tim...

(reakce na) vidle gsxr 1000

22.8.2016 v 07:01 | Nahoru | #12

assassin píše: Hele ono kdyz se gufera pred nasazenim poradne namazou, jakoze by mely, tak chvili nechavaj na vidli "krouzky", pokud se to bude casem zlepsovat, jakoze to tak vypada, bude to tim...



Jj, s tim jsem tak nejak cital. Ale ja normalne utiram olejovej film. Je to nejaky zaklety :) jeste zkusim nechat srovnat tubusy. Tak pak uvidim. Jo a vidis ze se pripominas :) co gpack? Dostal jsi se nejak k tomu? Na velkym gixeru mam ted danej ten ze srada, ale sradik ma mrtvej spodek :) Bych tyjo neveril, co to dokaze udelat. Ten litr ma ted hodne brutalni spodek. Zkouseli jsme s kamosem rozjezd a porazil jsem i litrovej dvouval. Ale zase na jeho obhajobu musim rict, ze mu prizvedla a tak tim dost ztratil. Ale fakt se mi to libi. Po nasazeni gpacku uplne jina reakce na plyn.

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

22.8.2016 v 08:19 | Nahoru | #13
taky jsem měl na gixeru gpack od assassina, ale moc jsem to nepoznal. Možná to mělo trošičku lepší odezvu na plyn, ale jinak vůbec neznatelný rozdíl. Ale jako placebo dobrý, nečo jako když jsem teď nelapil nálepky powercomander na bok mašiny hned mám pocitově o 20 koní víc jinak tam mám i nově opravdovej PC V a je to fakt pecka, motorka úplně změninla charaktere, do 8 tisic jede o 30% líp než předtím

(reakce na) vidle gsxr 1000

22.8.2016 v 08:40 | Nahoru | #14

Sonicek píše: taky jsem měl na gixeru gpack od assassina, ale moc jsem to nepoznal. Možná to mělo trošičku lepší odezvu na plyn, ale jinak vůbec neznatelný rozdíl. Ale jako placebo dobrý, nečo jako když jsem teď nelapil nálepky powercomander na bok mašiny hned mám pocitově o 20 koní víc jinak tam mám i nově opravdovej PC V a je to fakt pecka, motorka úplně změninla charaktere, do 8 tisic jede o 30% líp než předtím



Hele tady tonfakt neni placebo. Bez privery ten spodek byl mizernej a ted je to fakt znat. I kamos to rikal, ze jede nejak uplne jinak a to o tom gpacku vubec nevedel. Jinak ja tam mam komple yoshimurubkit (vacky+vyfuk), Kn a od healtechu FItuner. Na brzde to ukazalo nejakyxh 176 koni a v 6.000ot. Neco pres 100Nm, ale uz presne nevim kolik to bylo.

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

22.8.2016 v 08:45 | Nahoru | #15
Já měl 167koní a 113Nm v 8,2tis Doladěno na yoshyboxu, BMC filtr, bez přívěry. Graf mám před a po v profilu, tak se podívej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vidle gsxr 1000

23.8.2016 v 22:56 | Nahoru | #16

Sonicek píše: Já měl 167koní a 113Nm v 8,2tis Doladěno na yoshyboxu, BMC filtr, bez přívěry. Graf mám před a po v profilu, tak se podívej



Pekny :) nechybi ti ted na fz trochu vykon ? Pristi tyden beru vidle a bryle na kontrolu. Koukal jsem na stary trubky a vypada to, ze to vydreni je na stejnych mistech. Takze to bude asi zkrizeny a blbe to sedi v ulozeni a hrne to brit gufera.

(reakce na) vidle gsxr 1000

24.8.2016 v 06:24 | Nahoru | #17

StiefTomas píše: Pekny :) nechybi ti ted na fz trochu vykon ? Pristi tyden beru vidle a bryle na kontrolu. Koukal jsem na stary trubky a vypada to, ze to vydreni je na stejnych mistech. Takze to bude asi zkrizeny a blbe to sedi v ulozeni a hrne to brit gufera.



Vůbec ne výkon je tam teď srovnatelnej s GSXR, ale zatím jen pocitově, v zimě pojedu na brzdu tak jsem zvědavej. Po úpravách co tam mám + ještě nechat udělat svody, by to mělo mět cca 165koní, takže srovnatelný se sůzou. Krouťák je tam fajn, nejvíc kolem 8tis, ale motorka je prostě jiná jak SS, nedá se tak rychle rozmotat, ale jede fakt pěkně. Teď jsem byl na dovči jak chcalo tak jsem jel cca 150km/hod a dal plnej a normálně jsem na trošku mokré silnici protočil kolo sranda

Pokud ještě neco našetřím, tak bych rád přístí rok R1 bigbanga...to je takovej můj sen.....to by pak FZ1 musela změnit majitele Škoda, že se neudělala FZ1 s motorem R1rn22...to bych to nemusel řešit

vidle gsxr 1000

2.9.2016 v 08:09 | Nahoru | #18
Tak jen abych uzavrel tema. Vidle uz netecou a vse funguje jak ma :) problem byl v ohnutym tubusu. Ten krizil vidle a proto gufera tekly. Nechal jsem je srovnat, rovnou i rafek, osu predniho kola a kotouce. Zatim musim zaklepat, vse o.k. za 14dni vyrazim jeste na otocku do rakous, tak to testnu na delsi vzdalenost.

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 2.9.2016 v 08:31 | Nahoru | #19
tak to je cajk, že jsi vyřešil, ať to lítá

(reakce na) vidle gsxr 1000

2.9.2016 v 09:10 | Nahoru | #20

Sonicek píše: tak to je cajk, že jsi vyřešil, ať to lítá



Covece ani mi nemluv :) uz jsem uvazoval, ze to snad prodam :D

1 reakcí na tento příspěvek vidle gsxr 1000

2.9.2016 v 09:16 | Nahoru | #21
njn, takovej problém co pořád řešíš a není mu konec je an prd, měl jsem to stejný s řídící jednotkou na K4 rok a něco se pořád hledal problém, peněz to stálo, celkově 8tis a přitom taková blbost ale moje chyba, že jsem povyměňoval půlku elektriky a na jednotku přišla řada až na posled

(reakce na) vidle gsxr 1000

2.9.2016 v 09:20 | Nahoru | #22

Sonicek píše: njn, takovej problém co pořád řešíš a není mu konec je an prd, měl jsem to stejný s řídící jednotkou na K4 rok a něco se pořád hledal problém, peněz to stálo, celkově 8tis a přitom taková blbost ale moje chyba, že jsem povyměňoval půlku elektriky a na jednotku přišla řada až na posled



Hele nejdrazsi polozka se vzdycky nechava az na konec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35148 Dnes v 14:31 psenap
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Eqwidirium 3 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_


TOPlist