bbg_listopad_2





Téma: Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních kotoučů....
Pánové, setkal se už někdo z vás s podobném problémem ? Mám Varadero něco málo přes rok a koupil jsem ho s takto nerovnoměrně sjíždějícíma se destička. Vnitřní destičky na předních kotoučích jsou na hranici výměny, ty vnější jsou jako nové. Nechce se mi věřit že by to takto mělo být normální, ale současně s tím se mi nezdá že bych někde narazil na problém. Kotouče jsou originální Sunstar, destičky Nissin. Válečky chodí dobře, ty ovládané páčkou jsem zatlačil prstem, jen u těch co šly pedálem jsem použil páku, ale i tak to nešlo nějak těžko. Nějaké tipy na co se zaměřit ? Díky předem.


Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

14.8.2016 v 16:19 | Nahoru | #1
neběhaji ti v čepech brzdiče.. trny můžou být i křivé nebo ohlé.

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

14.8.2016 v 16:55 | Nahoru | #2
Přesně jak píše kolega, měl jsem ten samý problém na zadní brzdě. Suchý čepy a ohlý šroub na brzdiči

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

14.8.2016 v 17:01 | Nahoru | #3
a nebo nějaký chytrák vyměnil jen 2 desky-to se taky stává.

buď je to někde zatuhlé,nebo tohle,víc možností asi není,ten systém je velice jednoduchý.na kotoučích jde vidět,že jedna strana brzdila více,případně jsou fialové?

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2016 v 17:07 | Nahoru | #4
Spíš bych to viděl, že někdo předtím vyměnil jen část, pokud to není totálně seklé. Díky dualu může být levá strana sjetá víc než pravá, takže pokud je pak někdo zkombinoval... Každopádně neuškodí zkontrolovat zda se volně pohybují čepy, resp. je vyčistit a promazat. Bacha na to čím! Dokáže se to tam slušně zahřát, takže použít kvalitní silikonovou vazelínu na vysoké teploty. Jinak Ti to po ohřátí vyteče na kotouč.

Naposledy editováno 14.08.2016 17:09:28

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

14.8.2016 v 22:32 | Nahoru | #5
Pánové díky za vaše tipy, třmen chodí nádherně, problém asi bude trošku někde u původního majitele. Nakoukl jsem přeci jen ještě do servisní knížky, kde si na poslední stránku psal veškerý servis, který na motorce dělal (byl to první majitel, který si ji v ČR koupil). No a tam jsem nalezl tuhle zajímavou poznámku, která by to asi mohla vysvětlovat. Zítra zavolám raději původnímu majiteli, aby mi vysvětlil co tam s tím vyráběl



Každopádně ten třmen ještě pořádně zkontroluji, aby plaval jak má.

O.T. - takový ten nacvakávací děrovaný plech, co je zezadu každé nové destičky Nissin (možná i jiných výrobců) tam má zůstat předpokládám. Všiml jsem si, když mi měnili loni zadní destičky, že to z nich sundali. Tak jsem z těch předních co jsem měnil teď, plech sundal a dal je dozadu. Asi byli líní zatáhnout pístky dost hluboko a destičky se jim tam kvůli tomu plechu nevešly, tak to manďáci sundali.

Naposledy editováno 14.08.2016 22:45:19

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

14.8.2016 v 23:34 | Nahoru | #6
Tan plech je tam kvůli chlazeni

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

14.8.2016 v 23:49 | Nahoru | #7
Tak jsem se byl ještě podívat na to co jsem vlastně z té motorky vyndal a skutečně jsem si ušetřil za volání. Vnější destičky ty skoro nové mají označení 2P250ST-R2 tudíž pocházejí ze zadní brzdy (u těchto zadních byl ještě mezi samotnou destičkou a tím chladícím plechem vložena taková bílá plastová destička o jejíž funkci netuším k čemu slouží, ale pro jistotu ji tam dám z těchto, když mi ji ty manďáci tam nedali). Ty naprosto sjeté mají označení TT2507GG a jsou to úplně první destičky které asi na motorce byli, protože stejné označení nesou právě ty co se prodávají jako Honda díl. Takže destičky na motorce vydrželi 57.000 km Každopádně stejně muselo k nějakému nerovnoměrnému sjíždění docházet, protože by je jinak majitel vyměnil předpokládám oboje. Tohle je ale vysloveně prasárna.





Naposledy editováno 14.08.2016 23:56:25

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 00:27 | Nahoru | #8
Ten plech a ta destička je jak psal 2stroke kvůli chlazení, resp. izoluje teplo, aby se od desek nehřály pístky a od pístků kapalina, protože ta pak žačne vařit a brzdy nebrzdí..

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 08:22 | Nahoru | #9
Jinak u Varadera jsou u destiček od Nissina tepelně izolační podložky a plechová destička jak psali kolegové. U zadních se někdy stává, že se i do plně roztaženého brzdiče vše nevejde (hlavně pokud je nový kotouč). Pak nezbývá, než tam dát na čas k destičkám jen ty plechy nebo destičky strojně o pár desetin zbrousit.

Naposledy editováno 15.08.2016 08:22:58

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 14:54 | Nahoru | #10
Tepelně izolační podložku jsem měl jen u těch zadních destiček, tím že jsou víc schované a nejde kolem nich tolik vzduchu, tak proto asi jsou izolované ještě tou plastovou destičkou. Na přední jde přímo nápor vzduchu tak se uchladí lépe. Jen moje domněnka Dneska ji tam budu dávat z těch předních co byly původně vzadu, tak snad tam pak pujdou zpátky.

(reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 16:05 | Nahoru | #11
Fiko> V zadním brzdiči mám jen destičky,žádnej plech,žádná tepelná izolace

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 16:35 | Nahoru | #12
Zadní destičky Nissin 2P-250ST-R2 tuto "plastovou" destičku opravdu mají. Nevím jak u ostatních výrobců a u verzí s ABS (tam pravděpodobně pro Varadero od Nissinu patří destčky 2P-308ST).





Naposledy editováno 15.08.2016 16:38:28

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 21:42 | Nahoru | #13
demence některých lidí je opravdu nezměrná.....
jak tohle může někoho napadnout-aby přehodil přední desky za zadní-snad aby se sjížděly stejně rychle-a ještě si myslet,že udělal dobrou věc....tohle je fakt nezkutečné

1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 22:14 | Nahoru | #14
Tohle muze napadnout jedine dusevne choreho cloveka... bohuzel podobny mistr se podepsal i na me motorce a jsem v tom za 50 tisic a sezona v prdeli...

Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

15.8.2016 v 23:39 | Nahoru | #15
Každopádně teď už mám vše v naprostém pořádku, vepředu Nissin 2P250ST-F3 a vzadu loni měněné 2P250ST-R2. Dnes jsem vracel z těch předních (které byly původně zadní) tu "plastovou" destičku, kterou mi při montáži v servise včetně chladícího plechu nenamontovali, a když se dobře a řádně zatlačí pístky, tak se to tam hezky vleze aniž by pak kolo přibrzďovalo. Teď jsem maximálně spokojený, a díky vám tady na fóru jsem konečně přišel na to, jak se věci mají, takže kluci (hlavně Turbiši) díky moc za navedení správným směrem !!! A ještě k tomu mám skoro novou sadu zadních destiček :D zase jsem vydělal :D

Naposledy editováno 15.08.2016 23:40:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

16.8.2016 v 08:08 | Nahoru | #16
Metalocalypse> Copak, napínák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

16.8.2016 v 11:36 | Nahoru | #17

..Roko.. píše: Metalocalypse> Copak, napínák?



Ne, už na XV 1900 chybějící rozpěrka na zadní ose... nemůžu psát detaily - budu se soudit...

Varadero jsem měl se serviskou (ne tou domácí) a tam problém nebyl. Stačí si uvědomit že je tam CBS a občas se mrknout na zadní desky i když se pedálem nebrzdí...

(reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...

17.8.2016 v 06:47 | Nahoru | #18
Metalocalypse> jj v pohodě, jen vidím v avataru Varana, tak mě hned trklo něco z rozvodama Tak ať ti to dobře dopane s tou XV Já už jsem toho taky musel po min. majitelých, bo "kvalitních servisech" předělávat. Já teda servisuju u sebe doma, ale vždy po koupi něakého stroje tam bylo něco dom*daný, naštěstí nic fatálního, akorát u VTR F jsem měl měnší volnoběžný trysky a přední pilot na 0,5 a zadní na 3,5 (seřizováno na střední automobilní škole v Brně) Asi byl zrovna na praxi něaký ucho.

E: motorka na volnoběh zadrhávala, klepala a motorka žrala 10L/100km a jedno jakým stylem jsi jel. Byl volnoběžnej okruh tak chudej, že to prostě frčelo přes škrtící klapky, který byly prostě víc otevřený volnoběžným šroubem. Po odhalení a seřízení jezdím na klid za 7L a když hodně klusám přes 8,5 se nedostanu

E2: borec předemnou naprosto v klidu a ještě se chlubil, jak moc a hezky se staral

Naposledy editováno 17.08.2016 06:51:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížený výkon Honda XL1000V Honda XL 1000V Varadero Meister22 18 26.11.2019 v 21:49 Meister22
Varadero XL 1000 v otáčkách cuká [1, 2] Honda XL 1000V Varadero Varánek1 38 24.11.2019 v 18:32 Varánek1
Prodloužený víkend 2610-2810 (Asi S... Honda XL 1000V Varadero LuMi 9 25.10.2019 v 06:37 LuMi
TDM900 vs Tiger 955i vs Multistrada... BMW R 1100 GS, Yamaha TDM 900, Honda XL 1000V Varade... Kaki 18 21.10.2019 v 16:16 Kaki
Opravdu spolehlivý servis Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 9 16.10.2019 v 18:40 Aldamore73

TOPlist