Téma: Cestovně sportovní
14.8.2016 v 13:27
Pokud by se zde našel někdo, kdo již má praktické zkušenosti s pneu Metzeler Roadtec 01, tak sem s nimi. Pořídil jsem si sadu, ale asi přezuji až na příští rok.............mám více motorek...........tak ať vím, na co se připravit. Budu to nazouvat na K1200RS/GT a jezdím většinou přeložen tak na 600kg. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní

14.8.2016 v 18:35 | Nahoru | #1
Tak si měl vzít něco s označením pro tanky

Cestovně sportovní

14.8.2016 v 22:54 | Nahoru | #2
Metz neznám a po zkušenostech s z8 se jim vyhmu.

Teď spokojenost Pirelli Angel Gt A.... Vahově jsme na tom podobně

(reakce na) Cestovně sportovní

15.8.2016 v 15:56 | Nahoru | #3

banda1250 píše: Tak si měl vzít něco s označením pro tanky



Něco takového někde mají ? Val to sem, potřebuju...

Cestovně sportovní

15.8.2016 v 16:26 | Nahoru | #4
Z8 jsem již jednu sadu odjezdil na Triumphovi, teď olítal Michelin a mám znovu Z8 připravenou k nazutí. Neměl jsem z těchto pneu nějaké negativní postřehy. Vydržely to samé, co Michelin a alespoň se ojížděly pěkně do kulata - na rozdíl od Michelinu, kde nějak pozoruji spíše než zlepšování, tak opak. Michelin jsem jezdil cca 10let a postupně jsem zjistil, že už nějak není, to co býval. Možná další sada bude od Pirelli.

Cestovně sportovní

15.8.2016 v 22:59 | Nahoru | #5
Z8 drží méně než Angel a nasr...
Že tam je málo hmoty. Ještě máš vzorek a už trepis dráty..

Naposledy editováno 15.08.2016 23:01:53

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní

22.9.2016 v 08:38 | Nahoru | #6
Na BMW je doporuceno hlavne Metzeler Z8 Lidi co prezouvam zkousi casto jine a pak se zase vraci k Z8 .

(reakce na) Cestovně sportovní

22.9.2016 v 10:15 | Nahoru | #7

HAMLET píše: Na BMW je doporuceno hlavne Metzeler Z8 Lidi co prezouvam zkousi casto jine a pak se zase vraci k Z8 .



Jak si to vysvětluješ? Proč se vrací? Z jakých gum se vrací ....mne ta Z8 fakt nasr.... přední i zadní. Zlatý Angel i BT023...

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní

22.9.2016 v 11:14 | Nahoru | #8
V neděli v Mošnově na dnu NATO jsem pokecal s šéfem motodoprovodu kolon hradní stráže , co mají BMW R1200RT a údajně otestoval vše možný značky gum a skončil u BT023, drží a vydrží .

(reakce na) Cestovně sportovní

22.9.2016 v 12:37 | Nahoru | #9

BrumlaRT píše: V neděli v Mošnově na dnu NATO jsem pokecal s šéfem motodoprovodu kolon hradní stráže , co mají BMW R1200RT a údajně otestoval vše možný značky gum a skončil u BT023, drží a vydrží .

BT023 Gt. Jsem měl vcelku hodně a spokojenost, pak jsem Zkoušel Z8 v létě když se jim naložio a bylo vedro, klouzání to. Déšť co si pamatuji dobrý, málo masa ještě byl vzorek a za 150 km jsem měl roztrepeny dráty.... Nechápu.....Angel Gt A super za všech podmínek, na vodě lepší než BT023

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní

22.9.2016 v 21:41 | Nahoru | #10
Mě by spíše zajímala zkušenost s Roadtec 01. Z8 mám nově na Triumphovi................ty už jezdím druhou sadu - a vrátil jsem se k nim po Michelin Pilotroudech. Myslím si ale že jako průměrně cestující motorkář poznám asi prdlačku. Špatné pneu už asi žádná firma v dnešní době nedělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovně sportovní

22.9.2016 v 21:59 | Nahoru | #11
Brůča.> je to o nárocích a spektru použití.

(reakce na) Cestovně sportovní

23.9.2016 v 06:27 | Nahoru | #12

FishX3 píše: Brůča.> je to o nárocích a spektru použití.


Přesně tak, jako první je způsob použití a za druhé každý podvozek má svá specifika naladění a když guma na jedné mašině je výborná, nemusí být pravidlo , že se bude kamarádit s podvozkem mašiny jiného typu, i když pominu váhový rozdíl stroje. Je to dáno poskládáním kostry a volbou drážkování běhounu.

Cestovně sportovní

23.9.2016 v 09:01 | Nahoru | #13
Letos asi dojezdím sezonu na trumpetě. No a příští rok si pneu otestuji sám - pojedu je na K 1200 GT - zatím jsem jezdil Michelin PR a jak je BMW těžké na předek, tak mě občas na předku pustila - hlavně když nebyla pneu zahřátá. Po zahřátí už dobrý - ožmolkoval jsem jak předek, tak zadek (na letošní dovolené v opravdu teplých krajích) a
protože už je obutí na hraně, musel jsem se podívat po něčem novém. Díky zajímavé nabídce jsem koupil jak na trumpetu, tak na bramboru Metzelery. Na trumpetě jsem je už jezdil, tak vím co očekávat, ale Roadtec 01, které mám pro bramboru, jsou poměrně nové, tak jsem jen pátral po někom, kdo už má nějakou zkušenost s touto pneu. Němci to cpou na ty jejich šestiválce, tak to asi na těch těžkých obludách bude fungovat.

Cestovně sportovní

29.9.2016 v 16:40 | Nahoru | #14
Příjemné podzimní počasí mě donutilo a ještě jsem přezul - takže testování začalo. Zatím opatrně, ale postřeh ze zahřívání - ohřeje se pneu poměrně rychle. Uvidíme, jestli se nebude v létě naopak přehřívat......................mám na zadku verzi pro těžší motorky, tak se nechám překvapit co najede a jak se bude chovat.

Cestovně sportovní

13.2.2017 v 19:57 | Nahoru | #15
Já na podzim dojezdil zadek Z6 na dráty. Předek byl přezut ná B 021 na Z6 byla velká střecha, zadek jsem dojezdil , nebyly love. Na to, že zadek byl se vzorkem na hraně , ještě do drátů zvládl 10 tis. km. U mého BMW R 1100 RT vynechávám frajerskou akceleraci za jedna a za dva, z toho jsem již vyrostl a pak na životností gum to je znát.
Přitom preferují kochací svižnou jízdu. Dnes jsem nechal obut i zadek na B021

Cestovně sportovní

16.9.2017 v 21:17 | Nahoru | #16
Zdravím, dnes jsem si přivezl BMW K1200GT 2004 a zadní pneu vypadá, že dosluhuje. Můžete mi poradit, jaké pneu, Preferuji vydrž. Pročetl jsem příspěvky nademnou a akorát se nemůžu rozhodnout Díky za odpovědi pz

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní

17.9.2017 v 18:03 | Nahoru | #17
Osobní zkušenosti na tomto stroji s Michelin PR 1,2,3...........Metzeler Z8 a Roadtec 01. Je to těžká motorka, takže snáze vytahuje na vzorku "pilku" pokud je hodně podélných drážek. Nejméně to bylo znát na vzorku PR 1. Asi bych nedoporučil žádnou z těchto pneu...............u všech nájezd skončil okolo cca 10 000km turistickým tempem.
Moje příští pneu asi bude Pirelli Angel GT................alespoň podle dostupných recenzí.
Většinou to vychází tak, že dříve odejde předek............osvědčilo se mě lehce vyšší tlak než doporučuje výrobce - jinak stále hledám pneu, která by mě přesvědčila k znovuzakoupení. Čímž jsem ti asi moc nepomohl

Cestovně sportovní

17.9.2017 v 19:30 | Nahoru | #18
....Angel Gt A. Nikoli gt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovně sportovní

5.12.2017 v 01:02 | Nahoru | #19
Brůča.> Ahoj, nějaké závěrečné zhodnocení 01 po sezoně? A co příští sezona jdeš do nich znovu?

(reakce na) Cestovně sportovní

6.12.2017 v 01:28 | Nahoru | #20
Ventil-TP> Ne - zadek je OK, ale předek to nedal. Znatelné opotřebení a ojetí "do střechy", takže to s motorkou hází a zatáčky plynulým průjezdem nemožné. Mám tady ještě slušnou Z8, tak abych ojel i zadek zvolím kombinaci................dělám to nerad, většinou jezdím kompletní sady, ale tady zadek se tváří, že toho má ještě dost před sebou a předek je KO.
Stále hledám pneu, které se ojedou při mém používání, což je plně naložená motorka na cestování, souměrně předek se zadkem. Na BMW se předek vždy ojel rychleji, ale u 01 to snad nejmarkantněji od pryží, co jsem zatím vyzkoušel.

Cestovně sportovní

6.12.2017 v 01:59 | Nahoru | #21
Ten předek jsi měl také v zesílené verzi HWM? Všude uvádějí že ta zesílená má vydržet víc, tak jsem na vážkách jestli zůstat u Angel gt nebo prubnout ty zesílené 01.

Cestovně sportovní

6.12.2017 v 21:43 | Nahoru | #22
Zesílená je zadek, na předku jsem to nenašel..............možná ani zesílenou kostru na předek nedělají. Já příště Pirelli Angel Gt A a nebo Mez Z8 ........ty už jsem si vyzkoušel na Triumphu, tak ještě zkusit na stroji+100 kg. Ono je to laborování - jednomu to vyhovuje tak, druhému onak, každý jezdí jinak, někdo agresivně, někdo klidné kochačky, někdo solo, někdo plně naložen, někdo cestuje ve vedrech na jihu, jiný za sněžení po severu. Zlatá doba, když nebylo na výběr.............všichni jsme jezdili Barum a bylo to o rukách a chvílema i o štěstí

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní

6.12.2017 v 23:01 | Nahoru | #23
Ještě Pneumant z DDR ale to byli podputovky

Tady je popis předních HWM .

(reakce na) Cestovně sportovní

8.12.2017 v 20:20 | Nahoru | #24
Ventil-TP> Tak tím se to částečně vysvětluje. Předek normální a zadek zesílený....................uvidím, jaké budou při požadavku na výměnu ceny a když příznivé, tak bych jim možná ještě dal šanci.

Cestovně sportovní

8.12.2017 v 21:52 | Nahoru | #25
Koukal jsem u hamleta 5900 za sadu, podle EAN čísla obě zesílené. Asi je na příští sezonu prubnu.

Cestovně sportovní

13.4.2018 v 21:24 | Nahoru | #26
Jazdil som na metzeler roadtec z6 ktore su odporucane pre bmw k1200gt, prezul som na roadtec 01 a zdaju sa lepsie po vsetkych strankach aj ked mam na nich najazdenych iba nieco cez 4000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nepravidelný chod motora BMW K 1200 GT BMW K 1200 GT magor12 15 10.6.2018 v 21:16 magor12
Na jaky stojan parkovat K1200RS BMW K 1200 RS ryba1979 11 8.4.2018 v 20:19 GL1
Na kolik foukáte gumy? BMW K 1200 RS sixxi 29 27.3.2018 v 09:21 titus
Umístění telefonu na řidítka? BMW K 1200 GT Pumpy 24 25.10.2017 v 07:46 Brůča.
Motorky BMW BMW R 1200 RT, BMW K 1200 GT Kuklák 6 18.10.2017 v 20:44 Kuklák


TOPlist