bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.2.2019 v 13:53 | Nahoru | #1
Tak přidám svou zkušenost když už jsem tady. Jsem hrdým majitelem Stelvia NTX z roku 2009. Mám najeto 124000km, kupoval jsem ji v lednu 2017 s 85000km. Motorka byla koupená nová v čechách a do cca 60000km servisovaná v A-spirit. Od té doby už jen asi domácí servisy. Za tu dobu co ji vlastním já tak s motorkou nebyl žádný zásadní problém až na občasné praskání hlavní pojistky při zapnutí mlhovek v teplém počasí (nic příjemného když si v Albanii v neosvětleném tunelu zapnete mlhovky a najednou tma) Po dlouhém laborování jsem vyměnil kabel od mlhovek ke konektoru u hlavního svazku a od té doby je klid. Vloni přes zimu jsem si nechal vyměnit v Sušici vačky (najeto 120000km a vačkám světe div se nic nebylo). Při té příležitosti byl měněn hlavní stojan a ještě nějaké jiné drobnosti na svolávačky. V motorce měním olej pravidelně každých 8000km a to včetně převodovky a koncového převodu. Cca před měsícem jsem v garáži objevil pod motorkou olejovou skvrnu která skapávala od motoru z místa spoje převodovky a motoru. Jelikož jsem s tím tak nějak počítal že to na tolika km muselo někdy přijít tak mi bylo hned jasné že je to gufero na klice,takže v sobotu motorku pověsit,sehnat od kamaráda zvedák a motor byl za 8 hodin i s obědem a krabičkou marlborek venku. Spojka ještě není jetá až na nýty ale gufero na klice KO. Takže vyměním gufero na klice,gufero na vstupu převodovky a radši i lamelu když už to mám takhle hezky rozložené a holka najede zase dalších 100000km. Jdyž jsem to rozebíral tak kardan jak nový,bez rzi a bez vůle. Takže závěrem si myslím že moto guzzi stelvio je motorka za super peníz která při pravidelném servisu najede mraky kilometrů bez větších problémů.

Naposledy editováno 03.03.2019 11:49:19

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.2.2019 v 21:36 | Nahoru | #2
flander> slušný nájezd za dva roky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist