globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.9.2016 v 10:45 | Nahoru | #61

Kawa75 píše: kubacech> aha, no já že bych to zvedal za vanu a jistil čtyřma kurtama uchycenýma za madla a padáky, to by snad mohlo jít ne?
Tak jsem to teď o víkendu udělal...je fakt, že když rám nese v uchycení celý motor a motor je tady nosný prvek v rámu, tak by měly úchyty vydržet ne?
Ono asi i zbytek moto bude možná těžší než celý motor ne?
vím že to řeším ale nechci něco posrat...



Buďte bez obav já to za vanu normálně zdvihám. Mám pod ní teda fošnu pro rozložení tlaku a kurty mi jistí pouze aby mi to nespadlo na mě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.9.2016 v 10:48 | Nahoru | #62
pkKun> jj ,měřil jsem to posuvným měřítkem (šuplérou),
Jak jsme psal,nový kotouč 5,15mm, servisní limit 4,5mm, a na Brevě mají 4,7-4,8 mm po údajných 25tis km. No vezmu asi šupléru sebou na sraz a voběhnu Vám s ní mašiny a uvídíme

Řěkl bych, že breva bude mít reálně tak 50tis, těch 4,7-4,8mm se mi zdá na 25tis km docela málo. Na druhou stranu to můžou dělat tvrdé desky, o tom žádná...

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.9.2016 v 11:15 | Nahoru | #63
pkKun> ok díky i za nabídku stojanu, ale půjdu asi do toho z odkazu z důvodu stability.

Naposledy editováno 05.09.2016 11:16:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.9.2016 v 13:40 | Nahoru | #64
Kawa75> Ano , záleží na spoustě věcí, ale v tomto případě bych šel už do nových, ač mám sám zadní pod limitem.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.9.2016 v 17:51 | Nahoru | #65

pkKun píše: Kawa75> Ano , záleží na spoustě věcí, ale v tomto případě bych šel už do nových, ač mám sám zadní pod limitem.


Jasan uz jsem si je objednal v kozach co nadelam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

6.9.2016 v 09:51 | Nahoru | #66

pkKun píše: Já používám obyčejný nůžkový, z nějakého auta. Tento je moc pěkný, ale ač jsem rozhazovačný, tak jednoúčelově bych do toho nešel. U Luise měli obdobu v akci za 100e a ani ten jsem nevzal. Ten nůžkový ti mohu sehnat a zaplatíš mi pivo nebo panáka na srazu (nevím pak, co vyjde výhodněji )



Já bych ho za tu cenu uvítal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

6.9.2016 v 10:33 | Nahoru | #67
dva_hrnce> OK beru tě za slovo, ale abys nelitoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.9.2016 v 09:17 | Nahoru | #68

Kawa75 píše: Chystám se koupit ten zvedák pod motor, něco takového: zvedák pod motor
Takže zvedat za motor asi v pohodě co koukám na fotku od kubatech a Tom-k?
trochu se bojím abych něco neposr...


Fouknout to pod vanu se vůbec neboj, nechávám ji tak stát i přes zimu, pokud delší dobu nejezdím. Akorát ten z odkazu je zbytečně luxusní. Zabere ti moc místa a pak zjistíš, že nejsi schopen najednou, bez posunutí, vypustit olej a vyšroubovat filtr. Ber obyč nůžkový a máš klid.
Ty kotouče na mé dvaasedmdesátitisícové ti změřím. Zadní tedy skoro nepoužívám (na rozdíl od Californie), ale rantl na předních se mi nezdá velký. Doufám, že kvůli tobě nezjistím, že mám měnit.
Jo a můj ksicht poznáš podle toho, že z něj bude trčet faja, nebo bude pevně přitisknut k desce stolu.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.9.2016 v 09:26 | Nahoru | #69
Tom-K> sem si ani nikdy nevšiml , jestli si tu faju stihnes vyndat než hodis čelo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.9.2016 v 09:27 | Nahoru | #70
pkKun> to je nějaký tunový hovado nebo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.9.2016 v 11:04 | Nahoru | #71

dva_hrnce píše: pkKun> to je nějaký tunový hovado nebo co?

ne zvedák, ale kolik zaplatíš za moji opici piv... abys nelitoval

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.9.2016 v 11:59 | Nahoru | #72
pkKun> jo tak, toz vzhledem k faktu, ze je sraz před vyplatou, zapomen na to

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.9.2016 v 08:08 | Nahoru | #73
Konečně jsem si na tebe vzpomněl po 75k km vepředu 4,36 a 4,39mm. Zadek mám hned při koupi v 62 měněný

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.9.2016 v 10:38 | Nahoru | #74
kubacech> dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.9.2016 v 07:48 | Nahoru | #75

kubacech píše: Konečně jsem si na tebe vzpomněl po 75k km vepředu 4,36 a 4,39mm. Zadek mám hned při koupi v 62 měněný


Diky. Nechci tě plašit, ale pokud maji servisní limit 4.5mm tak už měly být dole.

Původní bremba mají nové 5.1 a limit 4.5
Nové origo (aprilia group-davaji je na nova Stevia) co jsem ted koupil maji 4.5 a limit 4.0mm

Je to na kotouci vyrazene, tak to radeji checkni at si nekde nenabijes kokos...

Naposledy editováno 12.09.2016 07:52:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.9.2016 v 12:18 | Nahoru | #76
Tom-K> ok no radeji jsem ho koupil mam blbou zkusenost s padem z nekvalitniho zvedaku, rak radeji jistim 3x







Naposledy editováno 12.09.2016 12:20:33

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.9.2016 v 17:20 | Nahoru | #77
Kawa75> No ty vole, to máš uvázané jako Golema. Možná by stačilo se o to neopírat.
Jinak "stará" Sportka má ještě pořádné WAVE kotouče, takže tam ty tloušťky mohou být trochu jinak než na Brembech. Snad si vzpomenu a mrknu na to.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.9.2016 v 12:03 | Nahoru | #78
Tak jsem to konečně změřil. Originál zubaté Braking po 72k km 4,8-4,9 a to teď používám sintry a snad i brzdím. Minimum píší 4,2. Tož jsem se trochu uklidnil.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.9.2016 v 12:39 | Nahoru | #79

Kawa75 píše: Diky. Nechci tě plašit, ale pokud maji servisní limit 4.5mm tak už měly být dole.

Původní bremba mají nové 5.1 a limit 4.5
Nové origo (aprilia group-davaji je na nova Stevia) co jsem ted koupil maji 4.5 a limit 4.0mm

Je to na kotouci vyrazene, tak to radeji checkni at si nekde nenabijes kokos...



Jestli jsem dobře koukal, tak tam bylo 4,2 limit

Na GS jsem najezdil skoro 5000 na kotouči co měl 3mm a potom dalších 10 na kotouči 3,6 Limit 4mm.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.9.2016 v 19:02 | Nahoru | #80










Tak takto vypadá výfuk na Grisu 1200 8V po Mé demontáži. Teda budu muset do utery sehnat vatu.ve středu nerez sváření a v patek do Adršpašsko. Nějaký nápad ověřeny na náhradu nebo rychlou dodávku?

Naposledy editováno 25.09.2016 19:24:28

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 09:53 | Nahoru | #81
po návratu z Adršpachu stíhám ukázat sváry po montáži výfuku. Zvuk mnohem lepší než před demontáží, výdrž uvidím, ale již vím jak do něj













1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 11:28 | Nahoru | #82
Kua, ty seš šikula. Dělal jsi nějaké úpravy taky uvnitř té děrované plechové sekce nebo jsi jen vyměnil venkovní vatu?
Jestli máš více detailních fotek, mám zájem.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 11:52 | Nahoru | #83
geloš> dílčí úpravy byly všude a to z důvodu, že výfuk se po cca 40tkm prakticky rozpadl, vysypal a odpadal . Nicméně i jako nerozebiratelný ho mají ty špageťáci dobře vymyšlený. Že do něj lze a není to po poskládání vidět, ani poznat. Až ho přeleštím, bude jak nový.
Musel jsem do něj jelikož mi jako první ve Slovinsku upadla ta přední kónická část oplechování. Tím začal chrastit krycí plech na zadní části rakety. Následně se rozpadl katík a kousky z něj zůstaly v dílu tlumiče, bez možnosti vysypání. Po nastartování to mělo zvuk jak 50kč ve dvoukorunách nasypaných do plecháče se kterým pohybuješ v rytmu polky a rocku zároveň. Po vykuchání jsem zjistil, že rachtala ještě ta plechová síťka, kde popraskalo bodování a vzhledem k absenci vaty, to klepalo do steny tlumiče. Všechny úpravy a fota ti ukážu v sobotu, jestli budeš v Jeseníkách. Jak říká Trojan, byl to porod, všude se pletla ta šňůra...

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 12:01 | Nahoru | #84
Ahoj. Taky mi nějak začíná chrastit výfuk. Přemýšlým o tom od Agostiniho, ale ten original se mi líbí a nemůžu se rozhodnout. Asi se na něj taky podívám zevnitř, rada se mi možná bude hodit.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 14:27 | Nahoru | #85
Bobr60> Origo výfuk na 1200 8V je hnusná raketa , ale po čase se mi začala také líbit a je to jedno z poznávacích znamení dvanáctikila . Nicméně ten od Agostiniho (asi máš na mysli ten co je v inzerci, protože na italských stránkách je asi 8 možných typů), se mi také líbí a časem do něj půjdu, neb je lehčí (a to výrazně), menší a vypadá luxusně.
Origo výfuk jde rozpárat luxusně a bez problému. Problém je zavařit ho. Chce to nerezem. Nejprve musíš odstranit vrchní okrasné a ochrané plechy. Spodní ten více kónický je přibodován k držáku ze spodu a dva body jsou ve předu a jeden na spoji se zadním plechem. Zadní plech sundáš po povolení 4 šroubků (počítej, že budeš muset navařit matky, protože budou vyžíhaný a imbus ti je žvejkne) z držáku, který je ještě přibodovanej k okrasnému plechu i tělu výfuku. Pak stačí rozbrousit zadní část, kde byla okrasná koncovka a po odbroušení sváru musíš od sebe oddelit tři plechy (vnější plech výfuku, mřížku která drží tlumící část výfuku a plech, který tvoří zadní čelo a drží trubky z tlumiče), což je nejobtížnější část celé akce. Pak vytáhneš vlastní tlumič. Ten musíš prakticky vždy nově a pořádně zbodovat, protože jsou body vypraskané a po úbytku vaty je většinou toto zdroj plechového zvuku. Nezapomeň si objednat předem vatu, já dával 1,5cm, ale doporučuji poloviční a spíše ji přes spoj překrýt. Dobré je si ji stáhnout vázacím drátkem, který pak vytáhneš nebo páskou, co následně vyhoří. Počítej také s tím, že budeš asi muset vyndat katalizátor a zkontrolovat ho. Pokud chceš něco podrobněji tak dej vědět a až to budeš dělat, klidně se ozvi a můžeš i zavolat. Rád se podělím abys to nemusel kuchat vše jako já

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 15:50 | Nahoru | #86
Díky za komentář k moto, trochu jsem oplatil. Škoda že tam není slintající smajlík . Co se týká výfuku tak mám teď jet na servis do Sušice a ptal jsem se na ten fýfuk od Agostiniho (ten co jste tu někde probírali) potřebuji jen aby mi nepřekážel originálním textilním brašnám. Zjistí mi to a dají vědět, možná že se vrhnu na něj, to odkryté zadní kolo je taky moc hezké.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

3.10.2016 v 21:19 | Nahoru | #87
Bobr60> jj ladak je moc pěkný. I mne to bude čekat

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 25.10.2016 v 10:36 | Nahoru | #88
Zdar Peťo,
tak jsem se konečně dostal k nafocení rolničkových zdvihátek na 8V motoru. Oproti předchozí verzi je otvor zdvihátka viditelně větší a naspodu vidíš rozvidlení pro uchycení rolny, která běhá po vačce. Na dalším postupu jsme se v Jeseníku domluvili, pokud si to teda dobře pamatuju.




(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.10.2016 v 21:05 | Nahoru | #89
geloš> díky Tome . Budu se na to muset podivat, protože ta moje fota jsou opravdu nic neříkající. Již ale vím jak na to

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.11.2016 v 11:37 | Nahoru | #90
Zdravím, chcel by som sa spýtať, aké máte skúsenosti s prehrávaním (úprava) palivovej mapy. Nechcem zvyšovať výkon, ide mi skôr o plynulejší zaťah a reakciu na plyn. Niekde som čital, že to pomohlo aj proti strielaniu do výfuku. Za každú radu Dakujem. Mám MG 1200 Sport 8V 2013 27000 km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist