globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.3.2021 v 11:50 | Nahoru | #691
Pokud máš namysl toto tak asi ano, nikdy jsem motul do Guzzi nelil. Tedka mi ležej na výměnu u Scury flašky Valvoline
https://www.autodil...otul/104101/18656140
promiňte mi tu velikost je to z mobilu.
Jo a mám novou baterku .


Naposledy editováno 31.03.2021 11:58:51

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.3.2021 v 12:37 | Nahoru | #692
Assassinska, hezky. Taky zvazuju lithiovku. Uz mi to nejak slabe toci. Mi prijde. Ale aby mi to zase nepokroutilo ojnice

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.3.2021 v 17:05 | Nahoru | #693
Vladimir> jj, přesně ten, jen teda zase až takhle levnej ne musím příště líp googlit

ed: baterka super čeče

Naposledy editováno 31.03.2021 17:05:34

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

2.4.2021 v 21:14 | Nahoru | #694

kuzmič píše: Čau Guzzisti...
Koukněte se na elektriku, konkrétně na konektor pod nádrží napravo od relátek...
Jedná se o konektor od alternátoru k pojistkám a dále k baterce...
Od altíku vede ke konektoru hrubý kabel, ale za konektorem pokračuje k pojistkám podstatně tenčí a ten už byl vyhřátý s popraskanou izolací...


Tenhle konektor mi zahořel loni, dal jsem místo něj modelářský MT60 a je chládek
Další hotspot je 40A pojistka dobíjení a ten cca 15cm dlouhý kablík slabšího průřezu mezi konektorem a pojistkou. Kabel vyměněn za odpovídající průřez a instalováno pouzdro s MAXI pojistkou.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

4.4.2021 v 12:31 | Nahoru | #695
geloš> nejenom dodat hodnoty, ale ještě mě s tím naučit pracovat , dáme řeč...

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

7.4.2021 v 19:38 | Nahoru | #696
Zdar chlapi, chci se zeptat... máte někdo zkušenost na své Guzzi s tímto : https://www.mistral...roduct/v-twin-boost/ a třeba i s Mistral koncovkou výfuku?

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

7.4.2021 v 19:51 | Nahoru | #697
alterego> Ahoj, měl by to být nějaký odpor, který oblbuje čidlo teploty vzduchu. Asi to řídicí jednotce diktuje, že je nižší teplota, než ve skutečnosti je. Tím pádem se obohatí směs (jakoby sytič laicky řečeno). Nejspíš ti to bude víc žrát a bude to neustále bohatý.

Vyrobit stejnou funkci jde během chvilky jednoduchou úpravou palivové mapy. A nemusíš tam cpát žádný "kurvítko". Ale nedělal bych to.

Naposledy editováno 07.04.2021 20:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

7.4.2021 v 23:29 | Nahoru | #698
Alterego> Jak píše Koudy, je to jen oblbovátko pro ŘJ. Nebrat jelikož jde pro tyhle řídící jednotky upravovat mapa přímo v nich pomocí SW zdarma/dobrovolného příspěvku tak jsou všechny tyhle věci zbytečnost. Stejně jako třeba PowerCommander.
Takže buď si někde koupit (Beetle http://griso.org/ ) / sehnat / upravit mapu a potřebný kabely a zkoušet nebo se obrátit na někoho kdo to umí. Třeba Geloš
Ono taky záleží na tom čeho vlastně chceš dosáhnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.4.2021 v 13:37 | Nahoru | #699
penous> Díky vám kluci za odpovědi, napadlo mne, že bych 2V Sportku zkusil trochu probrat v nižším spektru otáček laděnou koncovkou a přitom jsem na stránkách Mistralu našel i toto. S Gelošem je problém, že je to od nás z "Perníkova" k němu dost z ruky. Mít ho poblíž, tak jsem jak klíště ?. Jsem už starej pes a zvolňuju...a tak by větší krouťák odspodu přišel vhod. Ještě se zeptám, jak je to s pružinami na zadní tlumič? Jsem čím dál "urostlejší" ? a hodně jezdím ve dvou. Řekl bych, že by to možná chtělo nějaký upgrade...

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.4.2021 v 14:33 | Nahoru | #700
alterego> Mám doboru zkušenost s Beetlem (griso.org), koupit správný kabel a stáhnout Guzzidiag. Nebo mě ještě napadají kluci ze Sušice, ale to máš taky z ruky. Tyhle oblbovadla na čidlo nebo lambdu sice do jisté míry fungují, ale spotřeba půjde nahoru. Úprava mapy je nejlepší způsob, ověřený a osvědčený.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.4.2021 v 08:38 | Nahoru | #701
Ja som dával mapu od Rexxer. Bol som z Ba. v Sušici (dúfam, že to je gram. správne.. ) a som veľmi spokojný. Keď, tak si tam zavolaj a minimálne ti určite poradia. Super ľudia a super prístup. Stálo to tuším 5000tis.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.4.2021 v 12:01 | Nahoru | #702
Simčo> ahoj, na obrázku máš Sportku 1200 ale 4V a já mám 2V, tuším, že tam rozdíl bude, není problém 5000 kč ale aby to nebyly jen vyhozené prachy a výsledek sotva postřehnutelný, ty prachy umím utratit i jinak. . Nějaký graf z brzdy ti dali a výfuk a filtr jsi měl originál?

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.4.2021 v 14:08 | Nahoru | #703
Já mám jinou mapu od Gelose, do ladaku to při brzdění motorem střílelo, tak jsme zkoušeli ladit.
Podle mě lze do 2V nahrát mapa která vyhladí spodek, motorka např.na pětku na 2500 to. není tak ucukana, nechá si líbit větší podtoceni než s origo, možná se to i trochu zvedne na hodnotách na brzdě, ale v řádu jednotek.
Mě pocitově vyhovuje víc ladak, připadá mi že to nema takovou tu hluchou díru mezi 4 a 5 tis.ot.
Jinak Gelos bude vedet asi nejlépe jak moc jde 2V upravit, ale osobně bych si od toho sliboval spíš vyhlazení než nějaké viditelné a poznatelne zvýšení výkonu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.4.2021 v 16:54 | Nahoru | #704
dva_hrnce> Moc díky za reakci je o čem přemýšlet a jak říkám, mít Geloše blíž a nebo aspoň nebýt tahle idiotská situace s cestováním...a zima, byl bych hned u něj jak by měl chvíli času. Díky všem co mi odpověděli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.4.2021 v 20:41 | Nahoru | #705
alterego> Jestli chceš zkusit "ochcávací kurvítka", tak mi pošli do PM adresu, můžu ti poslat Dimsport RapidBike Easy - ochcává lambda a Memjet Evo - ochcává teplotu nasávaného vzduchu. Oboje s kabelem na 1200 8V ,měl jsem na Stelviu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.4.2021 v 09:18 | Nahoru | #706
kvjeta> ahoj a díky za nabídku ale...,mám jen 2V a taky jsem si to od vás všech co tu psali nechal rozmluvit . Nechám to tak a Guzza půjde jen na vyladění - seřízení.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

11.4.2021 v 10:05 | Nahoru | #707
alterego> 2V a 4V (nebo 4V a 8V ) bude v tomto případě jedno. Lambdu i čidlo teploty tam máš taky. A poťákem si nakroutíš, co chceš. Ale nedával bych to tam. A jak psal i dvouhrnek, taky si nemyslím, že bys docílil pouze změnou mapy bez nějakých dalších rozsáhlejších úprav citelnýho nárůstu krouťáku.

Naposledy editováno 11.04.2021 10:07:54

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.4.2021 v 17:52 | Nahoru | #708
Ahoj chlapy,
mám dotaz, který možná již byl zde rozebírán. Pořídil jsem si Moto Guzzi Sport 1200 a řeším záležitost ohledně hlavního stojanu a jak řešit stání v garáži při delším stání.
Díky za odpověď
Richard

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.4.2021 v 18:13 | Nahoru | #709
RichardStr> Ahoj,
centrál jde koupit. Já ho na Sportce nemám, parkuju celoročně na bočáku a nic nepozoruju.. Když jsem měl Brevu - což je stejné jako sportka až na drobnosti, tak mi centrál při hupu škrtal o zem, asi slabá napínací pružina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.4.2021 v 20:09 | Nahoru | #710
RichardStr> přesně, na central se vyprdni, je nebezpečný a není potřeba (když neztratíš bocak )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.4.2021 v 20:45 | Nahoru | #711

dva_hrnce píše: RichardStr> přesně, na central se vyprdni, je nebezpečný a není potřeba (když neztratíš bocak )


Ano, ano, přesně z vlastní zkušenosti vím, že opouští rád motocykl zn. Moto Guzzi , třeba Griso

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.4.2021 v 11:51 | Nahoru | #712
zedmg> díky za odpověď, jen se chci ještě zeptat, jak řešíš výměnu pneu, pokud si sundaváš kola sám?
Richard

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.4.2021 v 19:46 | Nahoru | #713

RichardStr píše: zedmg> díky za odpověď, jen se chci ještě zeptat, jak řešíš výměnu pneu, pokud si sundaváš kola sám?
Richard

tímto přenosným, určitě existuje i varianta pro tebe. Nechávám to i přes zimu.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.4.2021 v 10:29 | Nahoru | #714
pkKun> díky za foto. Stojan jsi si vyrobil sám nebo koupil?
Pokud vyrobil byl by jsi ochotný sdílet plánek?
Pokud koupil, kde se dá koupit?
Díky.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.4.2021 v 11:12 | Nahoru | #715
Pro Sportku nejspíš žádné takové servisní stojan není. Buď to musíš nějak vyvěsit (i v tomto tématu nějaký fotky najdeš - např. #42 nebo #96 ) nebo někdo dává klasickej zvedák pod olejovou vanu ( třeba - #38 ) a nebo na ten zvedák vymyslet nějakou konstrukci, která se někde opře a motorku zvedne - viz foto níže - ale je to na V11, Nevím, jestli by se daly na Sportce najít taky nějaký takový opěrný body. Je tady v tomto tématu o zvedání napsáno celkem hodně. Doporučuji pročíst téma od začátku. Jsou tu i jiný moudra, takže tím nic nepokazíš ale naopak. Něco se o svoji motorce dozvíš.




Naposledy editováno 15.04.2021 11:28:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.4.2021 v 11:52 | Nahoru | #716
Koudy01> A nemají spodky rámu u stupaček všechny Guzzi s CARC stejné? V tom případě, by tam měl jít ten Peťův stojan taky.... Dá se sehnat u Stein-Dinse, Jirka Riant a jinde. Plánuji ho taky na zimu koupit

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.4.2021 v 11:58 | Nahoru | #717
zedmg> Sportka, Breva a Norge možná stejný jsou. Ale Griso je nejspíš jinačí. Když se podíváš na Steina , najdeš u těch stojanů buď starší Guzziny a nebo Griso. Sportka, Breva ani Norge nikde není.

Ale jistě to nevím. Vycházím jen z informací dohledatelných na internetu.

Naposledy editováno 15.04.2021 12:00:41

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.4.2021 v 20:56 | Nahoru | #718
Já to mám od Stein-Dinse, Ale na Griso. V květnu se dá zjistit více

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.7.2021 v 21:30 | Nahoru | #719
Ahojte všetci, mám otázku, vyzerá to,že mi prdlo tesnenie pod hlavou (1200 Sport 8v),, mám nové, len neviem či si na to mám trúfnut. Ešte som to nerobil. Normálne si robím servis sám (olej,brzdy,ventily,pneu a tak...). Je niečo na čo si dať pozor? Nerád by som niečo post..... Keď to dám do servisu, tak to bude na dva týždne.... Ale zasa lepšie ako niečo domrvit ešte viac. Ďakujem za rady a inštrukcie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.7.2021 v 21:57 | Nahoru | #720
Simčo> pouze ty víš co zvládneš a na co si troufnout. Těžko Ti někdo poradí zda ano nebo ne. Na základě dotazu bych Ti doporučil dát to do servisu a máš klid.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist