globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.5.2019 v 06:48 | Nahoru | #331
Fajfky se blbě vyndavají, chce to vytáhnout tkaničkou.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.5.2019 v 08:36 | Nahoru | #332
Vydávají se blbě, hlavně ty vnitřní.
Kdysi mi je zkurvil v servisu při výměně svíček, dal nové a nechal si je zaplatit. Hned jsem byl o 8 kil lehčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.5.2019 v 10:25 | Nahoru | #333
pkKun> Tak jsem to přeizoloval, na pohled původní stav vypadal v pořádku, ale zabralo to Už mám zas dvouválec, díky moc za radu

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.5.2019 v 10:27 | Nahoru | #334
pkKun> Jsem zvědav co bude příště

Naposledy editováno 25.05.2019 10:32:42

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 10:16 | Nahoru | #335
Jaký olej do převodovky? Zjistil jsem, že jediný doručovány MG/S přestali vyrábět

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 13:49 | Nahoru | #336
kubacech> olej do prevodovky je jedno,stačí len dodržať špecifikáciu v návode.Pozor na olej v rozvodovke, je potrebné aby bol z prísadou MOS2. Ten je zohnať problém, ale dá sa dokúpiť osobitne od LIQUI MOLY tak ako aj olej 85W90

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 15:19 | Nahoru | #337
karol600> Teď mi dělali servis v DMotu a nacpali tam:
- motor - ENI i-ride racing 10W60
- převodovka - Rotra bike synth 75W90
- kardan - Shell Spirax A 80W90

Tak doufám, že je to OK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 15:21 | Nahoru | #338
karol600> odkud je ta informace o MOS2? Já dle manuálu koukal že tam mám dávat AGIP Gear do kardanu. V manuálu Brevy je dokonce Agip Truck.
Já tam mám 30 000 na Spiraxu a teď nevím, jestli nemít strach ho tam zase dát


Nebo ty dnešní API GL-5 oleje jsou takový shit, že potřebují ještě přidávat i molyku?

Jinak tam co kupuju doporučují jako náhradu za MG/S toto: https://www.ik-oil....S-85W-90-1L-d678.htm

Naposledy editováno 26.05.2019 15:27:02

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 20:16 | Nahoru | #339
kubacech> Tak a teraz si ma dostal! Za boha neviem nájsť kde som sa dostal k informácii, že tie prísady o ktorých sa v špecifikácii píše sú práve Molyko(MOS2).Práve preto je ten olej nevhodný do diferenciálov z obmedzenou svornosťou. Teória je jasná, rozvodovka na MG je extrémne namáhaná na tlak v ozubeniach,preto keď olej to už nedá, ostane medzi zubami ešte suchý ale super klzný disulfit. Tento olej od ENI som nevidel na živo,ale ak ho niekto má nový v origo balení a rozhrká ho vo fľaši tak musí byť antracitovo sfarbený a nepriehľadný.To je jasný dôkaz prítomnosti MOS2. Ak to tak nieje, tak kecám a vôbec ma neberte vážne.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 20:44 | Nahoru | #340
Dávám Castrol, co je psaný a co mi dali i v 1.Kozí

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.5.2019 v 21:03 | Nahoru | #341
Agip jde s těma olejema nějak doprdele. Do motoru změnili specifikaci , převodovej přestanou vyrábět, a Eni Rotra bike MG 85W-140 do kardanu zatím ok. Vždy jsem bral
oleje od Agip jako doporučené. Ale teďka nevim co tam příští rok naleju, asi řepku

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

27.5.2019 v 00:32 | Nahoru | #342
Vladimir> A místo molyky tam kápnem trošku olivového

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.6.2019 v 17:44 | Nahoru | #343

ladin-t píše: pkKun> Tak jsem to přeizoloval, na pohled původní stav vypadal v pořádku, ale zabralo to Už mám zas dvouválec, díky moc za radu



Tak ještě doplnění o vynechávání motoru, byl jsem s servisu na seřízení ventilů a probrali jste to tam. Nakonec to vypadá že problém byl ve fajce, která moc nedrží na svíčce a zřejmě se uvolnila tak, že to nepřevádělo. Svíčka byla na styčném místě opálená. Bohužel nová originál fafka stojí 2300,- což nejsem ochoten vypláznout. Trošku jsem pogůglil a originál se dá nahradit fajfkou NGK SD05E, která u nás není k dostání, ale mají ji u www.louis.eu za 6 eur + 5 eur poštovné, což je proti originálu za hubičku. Kabel se u původní cívky uřízne a použije, když stačí délka.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 17.6.2019 v 19:05 | Nahoru | #344

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

18.6.2019 v 13:26 | Nahoru | #345

Vladimir píše: a co tu:
https://www.autodily...ZXh0X3NlYXJjaCd0cnVl
https://www.yshop.cz...oduct-315291 [/quote]

Dík za tip, když jsem hledal nebyly nikde skladem, ale na tvém prvním odkazu jsou

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.7.2019 v 17:11 | Nahoru | #346
Chlapi jsem zrovna na cestách a po obhlídce Steliva jsem zaznamenal rosení oleje kolem odvzdušňováku na koncovém převodu kardanu (CARC). Je to takovej ten výstupek zhora... Co s tím? Projevuje se tak nějaká závada?
Díky všem za rady...
Edit: překlepy, Kaspi díky za uklidnění..

Naposledy editováno 06.07.2019 18:25:10

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

5.7.2019 v 20:00 | Nahoru | #347
spike-cz> asi se jen zahřál olej a nabyl. Mě se to stalo, když jsem tam měl o chlup víc oleje a taky mi to rosilo. Horší by bylo, kdyby rosilo ložisko u kola.

Nějaká závada co jsem u odvzdušňováku CARCu zaznamenal, byla, že propouštěl vodu dovnitř když se třeba brodilo a nebo při velkém lijáku. S tím jsem se ale osobně nesetkal a vypouštěný olej nebyl nikdy vodou znehodnocený.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

7.7.2019 v 08:35 | Nahoru | #348
Chlapi, kdo vozíte topcase, tak bacha na nosníky nosiče.
Nevím, jestli předchozí majitelé nevozili pytle cementu, ale já jezdil většinou jen s prázdným topcasem jakožto odkladištěm helmy a hadrů. I tak mě prázdný topcase v zátáčce opustil i s nosičem.

Když vidím ten průřez nosníků v nejnamáhanějším místě, tak tohle pod dynamickým zatížením musí dřív nebo později prdnout vždycky. Začínající únavový lom navíc není vidět, protože je to celé zadeklované plastem.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

7.7.2019 v 20:01 | Nahoru | #349
akula> Očekávám, že v nejbližší době proběhne několik kontrol

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.7.2019 v 07:27 | Nahoru | #350
spike-cz> také to mívám ve vedru trochu orosené. Začalo to trochu i ve spoji kardanu se zadním dílem (jak jsou ty 4 šrouby), asi nějaké gufero uvnitř. To mě bude čekat.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.7.2019 v 07:38 | Nahoru | #351
Mě kardan rosí už 12 let..
A pak se vysrala převodovka

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

8.7.2019 v 17:37 | Nahoru | #352
Mám podezření, že mi taky lehce rosí

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.7.2019 v 16:08 | Nahoru | #353
ty vogo, tak to už v tom kufru přestanu vozit plato plzně... kdyby mi to upadlo, nepřežil bych takovou ztrátu a zkaženej večer bez píva
Je lepší, když odvzdušňovák funguje a je to lehce orosenej, než aby nefungoval a tlak tlačil na gufírko.

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.7.2019 v 12:53 | Nahoru | #354
Zdravím páni, guzzinka nakoniec zostáva doma. Chvíľu stála, dostala novú baterku a už sa vozíme. Len blbne palivomer. Treba ho vybrať a vyčistiť, alebo je v.....
Ďakujem za každú radu.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.7.2019 v 22:10 | Nahoru | #355
Simčo> Bohužel já na Grisu palivoměr nemám, budeš muset počkat na někoho s Brevou? Sportkou?

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.7.2019 v 05:58 | Nahoru | #356
Záleží jak blbne. Já vím jen že u něj mám nějakou velkou setrvačnost, ale stejně se od čtvrtiny nádrže orientuji spíše dle denního počítadla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.7.2019 v 09:09 | Nahoru | #357
kubacech> No, natankujem plnú a ukazuje 3/4. Rezerva zasvieti a je tam tak 5,5 L. To denné počítadlo funguje, používam... Nemal som to ešte rozobraté. Ja len,že či to niekto neriešil.Dík

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.7.2019 v 09:32 | Nahoru | #358
Simčo> tak mi to funguje, jen taky po natankování mám tak polovinu a pak to ještě pár minut stoupá až na plnou

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.7.2019 v 10:07 | Nahoru | #359
Stelvio mi dělá to samé, ikdyž dotankuju fakt po víčko. Pomáhá jet pár otáček větší ma náklonama, pak ukazuje najednou plnou. Takže to neřeším a počítám s dojezdem max. 300km do sucha..

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.7.2019 v 10:18 | Nahoru | #360
Kolik ti to NTX bere? Já se Sportkou tankuji cca 19l kolem 380-400km a to ještě nesvítí ani rezerva
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist