Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
12.8.2016 v 10:07
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
oldyno> obal jsem nenašel, ale dávám tam Castrol EPX 80W90 Axle Fluid od Geloše. Co se týká kovaliny , tak po nastartování je první zařazení tichounké a měkké, ale další řazení jedničky, tak o něm vím. řekl bych, že to je projev běžný u MG. Dělá to tak roky co jí mám .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
akula píše: Do převodovky dávám Castrol MTX 75W-140.
V první kozí mi tam kdysi dali Syntrax 75w-140. Když jsem pak měnil, tak jsem se držel manuálu - dal jsem Motul 80W-90. No nevydržel tam ani 500 km a šel ven. Za studena zůstával vyset spínač kontrolky neutrálu plus nešlo moc dobře řadit. Za tepla při řazení rány jak kladivem do kovadliny. Se 75w-140 řadí převodovka hladce jak za studena, tak i za tepla
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj chlapi, mám dotaz na výměnu svíček u Moto Guzzi Sport 1200 8V, jak ji provést sám nebo raději to přenechat servisu?
RichardStr> Nic na tom není, pokud máš cit v ruce a klíč na svíčku...Proč svíčky měníš? Ptám se, protože interval výměny svíček je stejný jako interval seřízení ventilů, výměny oleje a kontroly synchronizace. Tudíž vyměnit jen svíčky je buďto zbytečný a nebo naopak nedostatečný servisní úkon.
Naposledy editováno 02.08.2021 09:58:06
Naposledy editováno 02.08.2021 09:58:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
RichardStr píše: Ahoj chlapi, mám dotaz na výměnu svíček u Moto Guzzi Sport 1200 8V, jak ji provést sám nebo raději to přenechat servisu?
Nevím jaký je k tomu přístup u 8V, ale u starého potřebuješ na vnitřní iridiové svíčky tenký klíč, protože klasický tam nejde dostat. Musel mi Geloš posílat fotku jeho speciálu s vnějším průměrem 20mm a pak soustružník stáhnout klasický klíč na tento průměr.
Jinak na výměně nic není, ani ten cit v ruce nepotřebuješ. Prostě to tam jen dle návodu na krabičce zašroubuješ a dotáhneš rukou a potom nasadíš račnu a dotáhneš myslím že o 1/2 - 2/3 otáčky. To abys zdeformoval těsnící podložku
Naposledy editováno 02.08.2021 10:25:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
kubacech> 8V nemá dvě svíčky ne?
Koudy01 píše: kubacech> 8V nemá dvě svíčky ne?
Ano 8V má na každém válci pouze jednu svíci. doporučuji okrasnou krytku podlepit kuličkou silikonu, fajfku vytáhnout opatrně pomocí např.elektr.bindru (pásky) aby se nepoškodily kabely. Mě vždy probíjely kabely ještě do víka hlavy, tak je vždy ještě přelepuji izolačkou. Pravděpodobně následky dřívějšího sundavání pkKun> "dávat co píší" to jsem praktikoval u 4 japonců než jsem koupil guzzi tady to nějak nejde, protože úplně nevím, co je ve které verzi návodu to správné.
A když do V85TT je do obojího 75w-140, tak si říkám, že už možná přišli na to, co se dalo ještě zlepšit.
Jinak jsem objednal ten kastról MTX a pak poreferuju.
A když do V85TT je do obojího 75w-140, tak si říkám, že už možná přišli na to, co se dalo ještě zlepšit.
Jinak jsem objednal ten kastról MTX a pak poreferuju.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Striknout na rychlospojku WDcko, vypojit konektor od cerpadla a zkusit 2-3 nastartovat motorku - klesne tlak v hadicich. No a pak uz klasicky krouzky proti sobe a tahat. Nekdy to jde skoro samo a nekdy vubec. Dojebany prsty jsou ale v obou pripadech. Jen v tom druhym vic. Taky s tim obcas zapasim.
Naposledy editováno 04.08.2021 08:05:09
Naposledy editováno 04.08.2021 08:05:09
Simčo> je to o cviku. Na pár dnů odstaveném stroji v pohodě chytnu černou část dlaní, zatlačím jako bych to chtěl narazit více a pak ukazovákem a palcem chytnu za šedý kroužek, zatlačím ho k dlani a celé to hladce stáhnu nad již připravenou hadru
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
castrol mtx 75w140, co doporučoval Akula je . Díky.
V návodu je určitě chyba převodovka neřadí jen líp, ten rozdíl v chování převodovky je propastný.
Chce to zkusit. Jediná věc mě na tom sere, že jsem tam tu 75w140 nenalil už dřív.
V návodu je určitě chyba převodovka neřadí jen líp, ten rozdíl v chování převodovky je propastný.
Chce to zkusit. Jediná věc mě na tom sere, že jsem tam tu 75w140 nenalil už dřív.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
oldyno> objednáno, už se těším až to tam naleju
Stačí na převodovku litr?
A do koncaku tohle nee?
Tam raději dle manuálu?
Stačí na převodovku litr?
A do koncaku tohle nee?
Tam raději dle manuálu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce> Do koncáku taky. A nebo Syntrax, jak radí na předchozí stránce akula. Ale to je už možná moc rozmazlování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Koudy01> ok, ten litr vyjde na převodovku i koncak, tak to tam chlejstnu a budu doufat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce> I když...u toho Syntraxu píšou, že je hypoidní. U MTX nepíšou, že je hypoidní. A teď dvě otázky - je potřeba do koncáku hypoidní olej? Je MTX hypoidní, i když se to u něj nepíše?
Ty oleje, to je věčný téma
Ale stejně tam každej lije něco jinýho a se vším to nějak funguje.
Naposledy editováno 09.08.2021 11:55:25
Ty oleje, to je věčný téma
Ale stejně tam každej lije něco jinýho a se vším to nějak funguje.
Naposledy editováno 09.08.2021 11:55:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Koudy01> no to je otázka..
Převodovku i kardan už jsem nechával dělat a levný to nebylo
Tak fakt nevím, tu převodovku zkusím, tam snad nic nezkazim..
A zbylé půllitr si mohu nechat na příště a do koncaku nalejt teda raději to co tam patří..
Převodovku i kardan už jsem nechával dělat a levný to nebylo
Tak fakt nevím, tu převodovku zkusím, tam snad nic nezkazim..
A zbylé půllitr si mohu nechat na příště a do koncaku nalejt teda raději to co tam patří..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce> Trochu jsem gůglil a normálně ten MTX lijou i do koncáku. I bramboráci s GS.
Ale ten Syntrax je 100% jistota.
e: A Castrol u MTX píše, že je pro převodovky a koncové převody motorek. Tak asi cajk Ale to hypoidní tam není. Na druhou stranu to slovíčko není ani v manuálu k motorce.
Naposledy editováno 09.08.2021 12:02:46
Ale ten Syntrax je 100% jistota.
e: A Castrol u MTX píše, že je pro převodovky a koncové převody motorek. Tak asi cajk Ale to hypoidní tam není. Na druhou stranu to slovíčko není ani v manuálu k motorce.
Naposledy editováno 09.08.2021 12:02:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Koudy01> U MTX píšou v tech. listu GL 5 tzn. je pro hypoidní převod o.k.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Díky kluci, hned se mi to tam bude lejt radostněji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce> ještě pro zajímavost. Osvědčilo se mi dávat pod šrouby takový ty podložky s těsněním. Vubec to nevzlíná a hlavně utahuješ to proti gumě a ne podložce
Naposledy editováno 09.08.2021 15:28:37
Naposledy editováno 09.08.2021 15:28:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
david1> díky díky
Jen tak mimo mísu, Ty máš Brevu?
A kolegyni která má V7 a udělala teď papíry?
Nebo shoda jmen a lokality?
Jen tak mimo mísu, Ty máš Brevu?
A kolegyni která má V7 a udělala teď papíry?
Nebo shoda jmen a lokality?
dva_hrnce> Asi shoda jmen. Brevu jsem měl.
Brevu jsem u nás neviděl, ale nějakou V7 občas u nás vidím, ale podle mne na ní jezdí chlap, jinak jsem u nás v okolí nic jiného až na kámošovo Stelvio neviděl. A v práci jsem viděl jednou V7, ale komu patří nevím.
Takhle vypadají ty podložky.
Brevu jsem u nás neviděl, ale nějakou V7 občas u nás vidím, ale podle mne na ní jezdí chlap, jinak jsem u nás v okolí nic jiného až na kámošovo Stelvio neviděl. A v práci jsem viděl jednou V7, ale komu patří nevím.
Takhle vypadají ty podložky.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Tak bude to ten snímač tlaku. Len som odjeb....tú rýchĺospojku pod nádržou, hlavne, že som to tu rozoberal.Deň blbec včera. Neviete niekto objednávacie číslo? Na partsdepot som to nevedel dohľadať, Keď,tak cinknem da servisu.
Dík
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Simčo> Zkus 1.Kozí, nebo Opavu Moto Trend Ing.T.Gelnar. Mívali to u obou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |