globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 08:10 | Nahoru | #661
Koudy01> stejné níže

Naposledy editováno 17.03.2021 08:19:41

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 08:18 | Nahoru | #662
Koudy01> Ahoj, taky by se mi líbilo, raději zprepasovat jetej Ohlins. A to si sehnal přímo na tvoji motku, což byla celkem asi klika, jestli to je Guzzi, nebo si to řešil nějak jinak? Poradíš prosím kde pohladat? Díky. Roman

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 08:24 | Nahoru | #663
geloš> Ahoj, už to mám rozhozené, tak to nezjistím. Poslal bys mi prosím kontakt na tvého servisáka, pro případnou konzultaci? Kamaráda jsem přesvědčil, že do toho půjde, a vždycky je fajn se mít na koho obrátit pro radu. Díky. Roman

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 08:32 | Nahoru | #664
Prasoper> Ahoj, známe, ale to už je taková fabrika. Kamarád tvrdí, když už repasovavat, tak to udělat s oddělenou nádobkou a to u Procházky nenabízí.
Díky. Roman

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 08:37 | Nahoru | #665
okno> Koupil jsem na ebay přímo na mojí motorku. Krásnej zachovalej. Jak novej. Asi toho moc nenajezdil. Ale i tak jsme ho nechal zrepasovat. Pokud by ses díval po jetým, nebude to asi hned. Chce to sledovat ebay déle a být první. Někdy za ty jetý chcou takovej nesmysl, že se spíš vyplatí jít do novýho (cca 30 tis. Kč) - to si objednáš u prodejce a on ti nakonfiguruje pružinu přímo pro tebe podle tvé váhy, váhy batůžků a jestli jezdíš s kuframa nebo bez.

Pod 15 (možná spíš pod 20) jetej ale asi ani na tom ebay neseženeš. Jak jsem psal. To si musíš sám určit, jestli pro tebe má taková investice smysl. Pokud plánuješ měnit někdy v dohlednu motorku nikdo ti to, že tam máš Ohlinsa nezaplatí.

Já prodej neplánuju a na repase původně nerepasovatelných tlumičů jsem četl rozporuplné názory. Tak jsem se rozhodl pustil korunu. A nebudu nic nalhávat, to že tam mám Olina, mě celkem i hřeje u srdíčka

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 08:47 | Nahoru | #666
A ještě dovětek. Nemám nic proti práci pana Procházky. Jednu moto jsem koupil s tlumičem, který od něj byl repasovaný a asi fungoval. Ale když jsem si s ním volal kvůli zrepasování toho původního vyteklého, nenabyl jsem z toho telefonátu dojem, že to bude 100%. Což mi potvrdil i jiný tlumičář. Ale je to jen můj osobní pocit. Dalších 99 lidí může mít zkušenost jinou.

Naposledy editováno 17.03.2021 11:06:21

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 10:22 | Nahoru | #667
Koudy01> Taky vím o lidech, kteří nemají se servisem od pana Procházky vždy dobré zkušenosti, proto jsem psal, že už je to taková fabrika, ale spoustě lidem to bude vyhovovat a je dobře, že tu někdo takový je. Investice cca 30 je nad můj rozpočet přesto, že výměnu Stelvia dlouhodobě neplánuju. Mám to motku rád, po všech stránkách mi vyhovuje a pořád mě baví a taky jsme toho spolu už spoustu zažili. Asi teda půjdu cestou repase originálního Sachse a když tam bude i oddělená nádobka, posune se to na jiný level. Snad se to podaří. Díky. Roman

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 11:16 | Nahoru | #668
Tak ať se zadaří. A kdyby se nezadařilo, jsou i jiní - levnější výrobci něž Ohlins.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 13:20 | Nahoru | #669

Koudy01 píše: A ještě dovětek. Nemám nic proti práci pana Procházky. Jednu moto jsem koupil s tlumičem, který od něj byl repasovaný a asi fungoval. Ale když jsem si s ním volal kvůli zrepasování toho původního vyteklého, nenabyl jsem z toho telefonátu dojem, že to bude 100%. Což mi potvrdil i jiný tlumičář. Ale je to jen můj osobní pocit. Dalších 99 lidí může mít zkušenost jinou.


Ahoj,
mohu potvrdit, nemám osobní zkušenost, zatím jsem ani na jedné Guzzi nemusel repasovat, ale kamarád co má Norgre již repasoval.
Přístup a jednání pana Procházky super, ale bohužel tlumič za sezónu šel znovu na repasi a za půl roku je znovu KO. Je otázkou jestli pak není lepší koupit nový, protože repase chvilku trvá a když ti odejde během roku tak si chvilku nepojezdíš.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 13:58 | Nahoru | #670
david1> Je to otázka no. Někde od 11000 jde koupit novej tlumič od osvědčeného výrobce (např. Hagon, Hyperpro). Sice nemá vyvedený štelování, ale je novej. Pak jdou koupit tlumiče s vyvedeným štelováním komprese nebo hydraulickým štelováním předpětí a nebo obojím....tam jsou ceny vyšší. Ala zas to bude sloužit pár desítek tisíc km. U těch repasí "levných" tlumičů mi to příjde takový moc buď a nebo za celkem dost peněz.

Naposledy editováno 17.03.2021 14:04:10

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.3.2021 v 20:03 | Nahoru | #671
já ho mám po repasu asi 15tis km a zdá se vše ok akorát jediný, co mě na na tom trošku štve je malý zdvih. Těch 160mm je prostě bída, ale těch pár dní za rok se dá přežít. Na silnici ok, ale ty polňačky to prostě moc nedává - nebo resp., aby to nechodilo na dorazy, tak se to hold přitvrdí a chodí to pro změnu luftem no k předkům nemám výhrad, ty jsou pecka - mám ještě ty 50mm roury, přesně ty, který prasknou a zabiješ se na tom

Naposledy editováno 17.03.2021 20:04:36

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.3.2021 v 15:24 | Nahoru | #672
Pánové mám dotaz. Zavzdušňuje se mi zadní brzda na Stelviu. Brzdič pravidelně po sezóně čistím - vypadá ok, tak tuším zradu v pumpě. Našel jsem opravnou sadu, prý je i na bremba v guzzině. Máte někdo repas za sebou? příp. tip na vhodnější sadu?

EDIT:
Tak ve čtvrtek vyzvednu a v pátek zkusím..a případně napíšu.

Naposledy editováno 21.03.2021 19:35:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.3.2021 v 16:07 | Nahoru | #673
spike-cz> Vyzkoušej to a dej nám vědět, sám jsem zvědav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.3.2021 v 14:12 | Nahoru | #674
geloš> Tak se mi ta sada nepovedla koupit, je vyprodána. Dojde na začátku dubna. Test kompatibility se tímto odkládá. Kdyby někdo byl rychlejší a úspěšnější, písněte...

Naposledy editováno 22.03.2021 14:13:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

24.3.2021 v 09:05 | Nahoru | #675
spike-cz> Ahoj, představ si že tu sadu pístku podle obrázku mám skladem, dokonce asi o 300 Kč levněji než momentálně na mototechnika.cz.
Nechceš ji poslat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

24.3.2021 v 10:33 | Nahoru | #676
geloš> PM
Dostals?

Naposledy editováno 24.03.2021 10:43:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

24.3.2021 v 11:35 | Nahoru | #677
spike-cz> Ano, pošlu zítra balíkem PPL.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

24.3.2021 v 17:39 | Nahoru | #678
geloš> A platební údaje? Nebo dobírka?

OK, díky moc.

Naposledy editováno 24.03.2021 20:59:23

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

24.3.2021 v 20:51 | Nahoru | #679
spike-cz> dobirka

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.3.2021 v 18:23 | Nahoru | #680
Zdravím páni, menil som všetky náplne a hovorím si, že vymením aj brzdovú kvapalinu a spojkovú. Podľa manuálu tam ide DOT4, mám doma celú pixlu DOT5.1. Dočítal som sa, že sú kompatibilné, nič tým neposeriem? Dík 1200 Sport 8V.

Naposledy editováno 25.03.2021 18:25:06

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.3.2021 v 19:18 | Nahoru | #681
Neposeres nic ...Dot 5 je spatne. Dot 5.1 je v poho.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.3.2021 v 21:11 | Nahoru | #682
Koudy01> ok dík. To som si aj načítal, ale pre istotu..

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.3.2021 v 22:29 | Nahoru | #683
Čau Guzzisti...
Koukněte se na elektriku, konkrétně na konektor pod nádrží napravo od relátek...
Jedná se o konektor od alternátoru k pojistkám a dále k baterce...
Od altíku vede ke konektoru hrubý kabel, ale za konektorem pokračuje k pojistkám podstatně tenčí a ten už byl vyhřátý s popraskanou izolací...

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.3.2021 v 22:30 | Nahoru | #684

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

25.3.2021 v 22:33 | Nahoru | #685

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

26.3.2021 v 19:54 | Nahoru | #686
Láďo dobře ty, umíš si poradit. Jen jsi teď přišel o přídavné topení, ty tenké kablíky se umí pěkně rozhicovat

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

27.3.2021 v 12:03 | Nahoru | #687

spike-cz píše: Pánové mám dotaz. Zavzdušňuje se mi zadní brzda na Stelviu. Brzdič pravidelně po sezóně čistím - vypadá ok, tak tuším zradu v pumpě. Našel jsem opravnou sadu, prý je i na bremba v guzzině. Máte někdo repas za sebou? příp. tip na vhodnější sadu?

EDIT:
Tak ve čtvrtek vyzvednu a v pátek zkusím..a případně napíšu.



Takže dnes rozhozeno a vyzkoušeno.
Závěr následující:
- než objednáš, změř posuvkou
- nevěř všemu na první dobrou
Opravná sada je ok, obsahuje všem co potřebuju ke zdárné výměně, jen průměr 12mm je malej. Stelvio potřebuje 13mm. Tak jdu hledat po netu tu správnou sadu.

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

27.3.2021 v 19:19 | Nahoru | #688
Řeší se tady všechno možné, tak přihodím něco o pérování pro Griso, 1100 2v i 1200 8V.
Zkoušel jsem si pohrát s nastavením předpětí pružiny zadního tlumiče, odborně se tomu říká static sag a rider sag.
Všechny ostatní CARC modely od Brevy po Stelvio mají hydraulický nastavovač s manuálním ovládáním, velmi pohodlná práce, jen Griso má obyčejné rýhované matice na hákový klíč a změnit předpětí je pěkná jeb..čka. Nejdříve jsem zkusil hydrauliku z Norge, nepasuje, tlumič Griso má větší průměr. Další hydraulický vyrábí italský Matris cca za 200 Eur, ale na fóru Grisoghetto psali, že je moc vysoký a musí se upravit další díly tlumiče. Tak jsem nakonec vybral německý XTRIG, pracuje čistě mechanicky jako šnekový závit, na tlumič krásně pasuje a stojí 3.500 Kč. Na změnu nastavení stačí malá 1/4 palcová račna a 8mm ořech, za minutu je hotovo.
Při té příležitosti jsem hned nechal změřit tuhost pružiny, seriová je vhodná možná tak pro jezdce do 70 kg, silnější jsou k dispozici třeba u YSS za 2.300 Kč.
Když to bude někoho zajímat, můžu dodat podrobnější hodnoty.
Stay tuned
Geloš

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.3.2021 v 07:16 | Nahoru | #689
geloš> parádička...!

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.3.2021 v 11:35 | Nahoru | #690
Čau kluci, jen taková technická, předpokládám že nic neposeru když do Brevy naleju motorový oil pro mokrou spojku.
Chápu že to je zbytečný, ale vadit by to ničemu nemělo, že?
Dikes..
Dostaly se mi do ruky 4 litry motulu za dobrou, tak se to tam chystám nalejt...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist