bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

18.12.2020 v 22:42 | Nahoru | #631
geloš> Jestli tomu dobře rozumím, tak s rolnama je krouťák v nižších a středních otáčkách lepší a klasika ve vyšších? Klasickou vačku bez rolen jsi nějak ještě upravil? Já se snažím to udržovat od 4000 otáček výše, ale pokud to nechápu špatně, tak ty rolny mi vycházejí lépe, když pominu rozdíl od 6000 ot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

19.12.2020 v 17:13 | Nahoru | #632
pkKun> Rozumíš tomu velmi dobře, s rolnama táhne 14-ka Griso perfektně odspoda, fakt hodně dobře, to by bylo něco pro tebe.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

19.12.2020 v 22:17 | Nahoru | #633
geloš> Tak rolny mám nyní již pouze obsah... Trochu jsem byl v očekávání co to udělá s původní vačkou, když jsi psal, že má jiný náběh (což pro mne bylo novum)

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

20.12.2020 v 08:28 | Nahoru | #634
Moc pěkný.
To jsou hodnoty přímo ze zadního kola a nebo jsou přepočítaný na to, co by mělo být na motoru?

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

20.12.2020 v 15:55 | Nahoru | #635
Koudy01> Co tipuješ ty?

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

20.12.2020 v 17:37 | Nahoru | #636
Tipuju motor. Ale preju si, aby to bylo kolo. Pokud jsou tyto hodnoty na zadnim kole, tak je to pecka

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

21.12.2020 v 19:24 | Nahoru | #637
Koudy01> já myslím kolo

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.12.2020 v 20:51 | Nahoru | #638
Správně tipuje Koudy, udaný výkon je na motoru. A já myslím, že pecka to je i tak, na to že je to seskládané vlastně ze sériových dílů, kdyby na konci roku 2016 upgradeovali Griso na 1380 ccm/120 PS + ABS, byl by to uspěch plny a všichni guzzisti by radosti robili mexicke vlny.
Z těch 127 PS na motoru mi program po odečtení ztrát ukazuje 116 PS na zadním kole. A ještě jsem čistě zkušebně namontoval jiný výfuk (Mistral namísto Termignoni) a hoplo to na 129,5 PS, hranice 130 PS se blíží.
Stay tuned
Geloš

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.12.2020 v 21:14 | Nahoru | #639
Samozřejmě je to super výsledek Těch skoro 130 koníků na zadním kole mi přišlo až neuvěřitelný. Proto jsem se na to ptal.
Mně se hlavně teda líbí nárůst krouťáku. Koně jsou super na okruh, kde to člověk ždíme na doraz. Ale u krouťáků člověk i na silnici při běžným provozu pocítí každej Nm.

Naposledy editováno 22.12.2020 21:18:06

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

22.12.2020 v 21:17 | Nahoru | #640
geloš>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.12.2020 v 10:17 | Nahoru | #641
Koudy01> věř tomu, že to stačí, asi tak
Já když si vzpomenu jak to jelo, tak mám rohlík na hubě ještě teď..

Gelošku, kdyby se objevila nějaká Guzzi 8V na prodej, asi ideálně sportka, tak na mě mysli.
Já to prostě časem chci, už krmim prasátko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

23.12.2020 v 17:07 | Nahoru | #642
dva_hrnce> Věřím. Nijak to neshazuju. Právě naopak.Tleskám. Fandím. Závidím. Je to super a musí to být úžasný svezení. Jen mi prostě přišlo udělat 30 koní oproti sérii "jen" tímto zvýšením objemu až moc růžový. 20 je taky pecka a určitě to jede bomby. Věřím tomu, že co nevidět geloš prolomí i tu hranici 130hp.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

24.12.2020 v 09:25 | Nahoru | #643
Koudy01> vůbec jsem to nemyslel tak, že bys to shazoval
Ale ty papírové hodnoty jsou jedna věc a projev motoru v praxi druhá, nevím jaký hodnoty měla moto od Šaňa, ale jelo to hrozně
A už bylo znát, že podvozek trochu nestíhá, ale to mi vůbec nevadilo, reakce na plyn prebije všechno ostatní

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

30.12.2020 v 23:16 | Nahoru | #644

oldyno píše: Kluci, nemáte tip na přední kotouče, Arashi, Bremba nebo NG. Musím vyměnit a je to darda, tak abych nešlap do hov... + desky. Stávající musí dolů. Při brzdění se třepe celej předek a jak zpomalim a dobrzduju, tak jakoby na kotoucich byly na 3 místech mastny fleky.
Dik


Ahoj, delší domu jsem sem nekoukl, pokud si ještě brzdy nepořešil, tak můžu doporučit Carpi Moto z Itálie, objenával jsem u nich loni přední kotouče a destičky předek i zadek na Stelvio, vše Brembo, v té době jsem nenašel levnější - oba přední kotouče 268EUR, dodání velmi rychlé.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

31.12.2020 v 10:15 | Nahoru | #645
Dík za tip na díly, stránku jsem neznal. Nicméně mi kotouče k naprosté spokojenosti pořešil geloš. Už jsem namontoval a čekám až začne sezóna. A nejlevnější brembo kotouč tam mají na to moje za 160,- eur.

Naposledy editováno 31.12.2020 10:19:30

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.2.2021 v 12:34 | Nahoru | #646
Ahoj,
prosím o radu ohledně připojení diagnostiky k Moto guzzi Norge 8V GT. Jde mi o zapnutí a následné odzvdušnění ABS jednotky. Vyzkoušel jsem "guzzidiag" , ale tam se mi mezi "akčnímy členy" ABS nepovedlo najít ... jak na to ??? Děkuju.

Naposledy editováno 09.02.2021 19:13:51

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

9.2.2021 v 12:40 | Nahoru | #647
Nemam 1200, tak presne nevim. Ale nedavno jsem psal vyvojari Guzzidiag, jestli by mi tam neco nedoprogramoval a odepsal, ze se omlouva, ale ze se momentalne venuje implementaci ABS jednotky do Guzzidiag. Takze se na tom asi pracuje.

Naposledy editováno 09.02.2021 12:42:23

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.3.2021 v 20:29 | Nahoru | #648
Čaute, mám nějaký problém s diagnostikou. Nechce se mi spojit Norge 1200 s Guzzidiag. Chvilku se to snaží navázat spojení a pak to napíše "Vypnout klíček". Nesetkali jste se s tím někdo? V11 a Stelvio se připojí bez problému. Díky za rady a tipy.

e: Vyčetl jsem, že někdo musel zapnout klíček a kliknout na OK ve stejný okamžik, jinak se to nepřipojilo. Tak to ještě zkusím takhle zároveň.

Naposledy editováno 13.03.2021 21:51:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2021 v 18:07 | Nahoru | #649
Koudy01> Ahoj, tvůj Norge má možná ABS a pro něj je u tohoto modelu samostatná diagnostická zásuvka stejná jako pro ECU motoru. Pro ABS má 3 vodiče, pro ECU 2 vodiče. Obě jsou pod sedlem.

Naposledy editováno 14.03.2021 18:09:32

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 06:03 | Nahoru | #650
geloš> Bylo to presne, jak pises. Druhe konektor byl schovanej v rozku kastliku pod kabelkou s naradim. Diky uz je vse zresetovano, sesynchronizovano a vrni si jak zamlada

Naposledy editováno 16.03.2021 06:05:35

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 08:25 | Nahoru | #651
Ahoj, prosím, řešil jste někdo repasi (je řešený jako nerozebíratelný, ale šikovný český ruce ...), nebo výměnu zadního centrálního tlumiče a pružiny na Stelviu. Jakým způsobem jste pořešili. Díky za odpovědi. Roman

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 11:31 | Nahoru | #652
okno> Ahoj, právě to řeším, dávám na NTX MY16 o 10% silnější pružinu, těžší chlapík se spolujezdcem a kuframa už prý chodil někdy na doraz. Pružinu mám za 2.280 Kč. Kdyby ti náhodou tlumič tekl, dá se rozebrat a zrepasovat, stejně tak i hydraulické seřizování předpětí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 12:15 | Nahoru | #653
geloš>
Díky za info. Snažím se přesvědčit šikovného kamaráda, aby mi to zkusil udělat. Šroubuje převážně off-road endura a tak se mu do toho moc nechce. Když se mi ho podaří přesvědčit, potřebuji prosím info, jaký tam nafouknout tlak dusíku a jaký použít olej, ideálně i značku s dobrýma zkušenostma. O pružinu budu mít, pokud se půjde cestou repase, zájem. A co by prosím stála repase orientačně u tebe? Díky. Roman

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 13:13 | Nahoru | #654
okno> Popiš trochu blíže problém na tvém tlumiči. Je mokrý, vytekl? Tlumí málo, moc se to houpe? Funguje hydraulické nastavení pružiny? Olej do zadních tlumičů většinou nabízí každá značka jen jednoho typu, každý servisák má svůj oblíbený materiál. Já na to mám taky specialistu, nechám to na něm stejně jako detaily o tlaku dusíku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 14:18 | Nahoru | #655
geloš> Motorka je vzadu celkově sedlá i bez zátěže (tlumič i pružina nastavena na 100% zatížení). Po zatížení jezdcem dojde k dalšímu velkému propadu a nemá takřka možnost pérovat a tlumit. Tlumič se ale vyteklý nejeví, z gumového dorazu nezbylo nic. Díky. Roman

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 14:32 | Nahoru | #656
Mě to dělal p. Proházka: http://www.prochymo...va_Moto/Kontakt.html - udělal ho rovnou už repasovatelný, jelikož z výroby na to dělaný není...

Dělal jsem ho preventivně s tím, že jsem si dával progresivní pružinu - tu jsem měl zase splašenou z kozího chlívku

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 20:25 | Nahoru | #657

Prasoper píše: Mě to dělal p. Proházka: http://www.prochymo...va_Moto/Kontakt.html - udělal ho rovnou už repasovatelný, jelikož z výroby na to dělaný není...

Dělal jsem ho preventivně s tím, že jsem si dával progresivní pružinu - tu jsem měl zase splašenou z kozího chlívku



Taky jsem nechával dělat zadní tlumič na Stelvio u p.Procházky a spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 20:31 | Nahoru | #658
okno> No to vypadá že ti nefunguje oboji, tlumeni i předpětí. Vysouvá se ti černý kroužek nad pružinou když otáčiš kolečkem? Měl by vyjet cca o 10mm.

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 20:43 | Nahoru | #659
Jo, pana Procházku z Čerčan můžu taky doporučit, ten dělá tlumiče už hodně dlouho a dobře.

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

16.3.2021 v 22:36 | Nahoru | #660
Taky jsem zvažoval jestli nechat zrepasovat původní vyteklej Sachs. A nakonec jsem koupil jetej Ohlins a nechal zrepasovat ten.
Totiž ty repase původních tlumičů se dělají tak nějak od okna. Nevěřím tomu na 100% a i recenze tomu odpovídájí. Tím nechci snižovat nikoho práci a um. To vůbec. Jen k těm Olinům se dohledá vše na jejich stránkách. Každej jejich tlumič na sobě má vyražený číslo a podle tohoto čísla to vyhodí tabulku se všemi údaji. Co za ND, kolik čeho, inovace během výroby danýho typu, nastavení atd...repase mě stála 5000 včetně povýšení o nějakou tu inovaci. Už nemám tlumič xxxx. Ale mám xxxx.2. A tlumič jak novej. Další servis pak za 20 000km. Ale to bude jen výměna oleje... Pružinu si můžeš vybral asi tak z tisíce tuhostí... samozřejmě novej i jetej Ohlins stojí peníze, ale pokud si tu motorku chceš nechat nějak dýl, možná to stojí za zvážení.

Sachs prý dělá taky nějaký repas sady, ale jen na některý tlumiče. Na ten můj zrovna neměl.

Naposledy editováno 16.03.2021 22:43:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 3 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V micindev 30 16.6.2023 v 07:28 puffybodie
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 tomas21 42 10.5.2023 v 08:59 oldyno


TOPlist