1 reakcí na tento příspěvek Moto Cup Brno Přizřenice
1 reakcí na tento příspěvek Moto Cup Brno Přizřenice
Tvůj příspěvek mě připadá jako hon na čarodějnice. Nikdy jsem si tam nic nekoupil a do dnešního dne jsem nevěděl,že taková firma existuje. Takže nekopu za ně,ale připadá mě to docela hloupé někoho pošpinit a nezkusit reklamovat u firmy,která reklamaci vyřizuje.
Když si koupíš pračku v eshopu,tak ji také reklamuješ u autorizovaného servisu.
No nevím....
Tento evergreen socialistického zřízení si už snad dovolí pouze ti nejpodřadnější prodejci. Prodávající na nic takového nemá právo - smluvní vztah má s kupujícím a jemu také za vady odpovídá. Jeho zákonná odpovědnost ke spotřebiteli přitom nijak nesouvisí s podmínkami záruky, které má sjednané on sám se svým dodavatelem v rámci obchodní smlouvy. Prodávající musí např. poskytnout záruku v zákonné délce bez ohledu na to, jakou záruku (pokud vůbec nějakou) mu poskytuje jeho dodavatel. Naopak, pokud dodavatel poskytne prodejci záruku delší, než dle občanského práva, není prodejce povinnen tuto delší záruku přenést na spotřebitele.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Cup Brno Přizřenice
Píše se v něm .Prodávající může reklamaci ihned zamítnout ale musí k tomu napsat pro spotřebitele písemné odůvodnění zamítnutí reklamace .Není možné aby prodávající odkázal kupujícího na dovozce s reklamací .Zatím by to šlo ,jenže dále se píše že zpětné dokazování nepřijetí reklamace není možné bez písemného vyjádření prodávajícího proč reklamaci odmítl (jak ho přinutím aby mne to napsal když nechce???). Dále se uvádí že tvrzení spotřebitele stojí proti tvrzení podnikatele což není dostačující aby ČOI zahájila šetření takže opět , jak doprd....mám někoho donutit aby se k odmítnuté reklamaci písemně vyjádřil???
ČOI mne ústy Mgr.Karla Havlíčka ředitele inspektorátu v Brně doporučil abych se stanoviskem ČOI SEZNÁMIL prodávající firmu. Co k tomu říct?
Jsem poučen a v budoucnu si setsakra dám pozor u koho nakupuji ale MOTO CUP TO URČITĚ NEBUDE.