globalmoto_duben_nolan





Téma: Moto Cup Brno Přizřenice
 
12.8.2016 v 08:08
Ono je to vlastně varování před firmou Moto Cup z Brna Přízřenic .Mám s touto firmou velice špatnou zkušenost ve smyslu " prodám ti cokoli a pak tě neznám". Majitel se staví prostě k reklamaci čehokoli způsobem že vás odkáže na výrobce a pokud se dožadujete reklamace u něho , protože jemu jste zaplatili , okamžitě je nasr.... a a do tváře vám oznámí že reklamaci stejně zamítne a dělej si co chceš.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 08:22 | Nahoru | #1
No když už se rozhodneš něco takovýho sdělit světu, chtělo by to konkrétní příběh. Bez toho to nemá moc smysl.

(reakce na) Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 08:54 | Nahoru | #2
Danny350>V mém případě se jednalo o helmu Nolan Evo za téměř desítku .Moje chyba byla že jsem jí nevyzkoušel a jezdil se starou LS 2-kou a novou přilbu na kterou se těšil vzal až přímo na cestu do Norska . Při rychlejší jízdě se rozvibrovalo plexi a vypadávala montážní záslepka čímž odešlo i větrání a místo toho jsem měl ochlazování což jsem určitě nepotřeboval ,také se to mlžilo a nemělo by(možná právě z důvodu větrání).Pochopil bych že šlo o blbý kus z výroby ale neochota to nějak řešit a způsob jednání je neomluvitelné .Na závěr , nechtěl jsem peníze ani druhou přilbu chtěl jsem v součinnosti s firmou které jsem zaplatil řešit reklamaci.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 09:09 | Nahoru | #3
Chápu že jsi nasraný,ale na stránkách té firmy je oznámení, kdo vyřizuje reklamace.
Tvůj příspěvek mě připadá jako hon na čarodějnice. Nikdy jsem si tam nic nekoupil a do dnešního dne jsem nevěděl,že taková firma existuje. Takže nekopu za ně,ale připadá mě to docela hloupé někoho pošpinit a nezkusit reklamovat u firmy,která reklamaci vyřizuje.
Když si koupíš pračku v eshopu,tak ji také reklamuješ u autorizovaného servisu.
No nevím....

Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 09:15 | Nahoru | #4
Prodejce odmítá přijmout reklamaci a odkazuje mne na výrobce
Tento evergreen socialistického zřízení si už snad dovolí pouze ti nejpodřadnější prodejci. Prodávající na nic takového nemá právo - smluvní vztah má s kupujícím a jemu také za vady odpovídá. Jeho zákonná odpovědnost ke spotřebiteli přitom nijak nesouvisí s podmínkami záruky, které má sjednané on sám se svým dodavatelem v rámci obchodní smlouvy. Prodávající musí např. poskytnout záruku v zákonné délce bez ohledu na to, jakou záruku (pokud vůbec nějakou) mu poskytuje jeho dodavatel. Naopak, pokud dodavatel poskytne prodejci záruku delší, než dle občanského práva, není prodejce povinnen tuto delší záruku přenést na spotřebitele.

(reakce na) Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 10:07 | Nahoru | #5
dafikk> Tohle není e-shop ale řádná prodejna.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 12:46 | Nahoru | #6
Jestli je to eshop nebo kamenná prodejna je úplně jedno. Vztah zákazníka a prodejce je stejný, reklamovat každopádně vždy můžeš u prodejce. A to platí i u společností, které mají svůj program na reklamace viz ty pračky.

(reakce na) Moto Cup Brno Přizřenice

12.8.2016 v 20:56 | Nahoru | #7
psenap> Jo ,dnes jsem to nastudoval na stránkách ČOI a budu psát dotaz co mohu a co ne.Každopádně je tam jasně psáno že prodávající se nezbavuje odpovědnosti a ručí za zboží které prodavá ať už uvádí na svojich stránkách co chce.

Moto Cup Brno Přizřenice

23.8.2016 v 12:11 | Nahoru | #8
Dnes jsem odeslal po telefonické dohodě s ČOI na jejich e-podatelnu dotaz-stížnost tak uvidím co u toho bude. Určitě pak dám vědět aby se všichni poučili a nedopadli jak já ať už to bude jakákoli firma.

Moto Cup Brno Přizřenice

23.8.2016 v 17:01 | Nahoru | #9
Zdar, určitě to sem napiš

Moto Cup Brno Přizřenice

12.9.2016 v 13:28 | Nahoru | #10
Ahoj. Do dnes jsem nedostal od ČOI odpověď .Zavolal jsem na info linku bylo mne řečeno že na to mají třicet dnů a že určitě dostanu písemnou odpověď ( do 23-ho tohoto měsíce).

Moto Cup Brno Přizřenice

17.9.2016 v 08:37 | Nahoru | #11
Ahoj včera jsem dostal odpověď od ČOI.
Píše se v něm .Prodávající může reklamaci ihned zamítnout ale musí k tomu napsat pro spotřebitele písemné odůvodnění zamítnutí reklamace .Není možné aby prodávající odkázal kupujícího na dovozce s reklamací .Zatím by to šlo ,jenže dále se píše že zpětné dokazování nepřijetí reklamace není možné bez písemného vyjádření prodávajícího proč reklamaci odmítl (jak ho přinutím aby mne to napsal když nechce???). Dále se uvádí že tvrzení spotřebitele stojí proti tvrzení podnikatele což není dostačující aby ČOI zahájila šetření takže opět , jak doprd....mám někoho donutit aby se k odmítnuté reklamaci písemně vyjádřil???
ČOI mne ústy Mgr.Karla Havlíčka ředitele inspektorátu v Brně doporučil abych se stanoviskem ČOI SEZNÁMIL prodávající firmu. Co k tomu říct?
Jsem poučen a v budoucnu si setsakra dám pozor u koho nakupuji ale MOTO CUP TO URČITĚ NEBUDE.

Moto Cup Brno Přizřenice

17.9.2016 v 10:38 | Nahoru | #12
Jo a kdo má zájem mohu přeposlat celou odpověď ČOI na e-mail .Napište mně na - foldes.v@seznam.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist