1) dát jiný, větší o-kroužek
2) dát silnější pružinu, aby kroužek víc přitlačila
3) narvat místo pružiny něco, čím se přívod trvale zablokuje a benzín potečen jen na PRI - nevýhoda je, že jak se znám, budu pravidelně zapomínat benzín otevřený
Můj dotaz tedy je, jestli to už někdo zkoušel a jaké rozměry kroužku, případně pružinky použít. jestkli nikdo neví, seženu si vícero typů a budu zkoušet
1 reakcí na tento příspěvek Repase palivového kohoutu B12
Naposledy editováno 01.09.2016 09:08:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 12 | Dnes v 20:58 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit | drtikol | 7 | 20.3.2023 v 08:07 Kovi |