1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
Mr.Dreamer píše: Řadit vždy rychle, není důvod to protahovat. Dolů rozhodně z meziplynem, pokud nejsi na brzdách, tak se to kolo porovná, ale je lepší se to naučit, ale vždy tam je dobré házet tu rychlost rychle a nedržet spojku několik sekund, jak to dělá hodně motorkářů.
s tim nesouhlasim
vrkání plynem (falešný meziplyn) se tu už probíralo dost. Dobré akorát k životnosti lamel spojky, na hladší přeřazení k ničemu. Naopak pomalé pouštění spojky (falešný antihop) sice ojede lamely, ale lépe vyrovná soustavu. Pravda, na V2 1000 zatim neověřeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
selkie píše: bledemon> když pustím spojku do roztočenýho motoru, tak je menší pravděpodobnost zastavení, respektive zpomalení zadního kola...samozřejmě se s tím plynem člověk musí pracovat dál, to už pak záleží, co chce (brzdit, hodně brzdit, přidávat)..třeba když budu muset podřazovat v zatáčce (už tak dobrá provokace), tak ten "meziplyn" jednak dám, ale zároveň pak budu držet srovnaný otáčky s rychlostí, to přece chápeš. Ale skopnout to třeba o dva kvality u V2 a plyn potom nechat zavřenej = spousta zážitků, když tě zadní kolo vyzve k tanci
hele a neprehanite to trochu ...minule co jsme byli na Sosnovy me odesla hydraulika u spojky takze jsem to s jednobuchem cely jezdil bez a nejvetsi starost pro me byla najit vhodnej okamzik abych nemusel u vjezdu na okruh zastavit bo by me to chciplo. Pri jezdeni me ta spojka moc nechybela....tedy pravda clovek se musi pocitove srovat stim ze nic nemacka....ale po par krouzcich to vcelky jde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
selkie píše: gugo> nejde o přehánění, jde o fakta. To, že Ty seš vyježděnej, nemůžeš brát jako dogma. U Vévody stačí sedět trochu na nádrži a při skopnutí na jedničku jde kolo do smyku (neříkám, že mi to vadí), třeba u trojky se mi to zatím ještě nepovedlo (nebo o tom nevím).
ja vyjezdenej nejsem jsem mrdal... joo hele to na tom jednobuchu jde kolo do smyku taky , dokonce tejden predtim jsem si omylem v zatacce kopnul 1 a trochu jsem si striknul do textilu ...ale ta motorka to tak nejak sama ustala. Vono je lepsi nekdy nedelat nic nez se snazit tu motku preprat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
selkie píše: gugo> jo, nejhorší je udělat něco, když nevíš, co udělat máš
takze my pomalejsi mame vlastne vyhodu . ikdyz je fakt ze si docela dobre pamatuju kdyz jsem jel poprve vzivote na 600 ccm jednobuchu tak jsem si omylem zkopal na kruhaci az na 1 a kdyz jsem pustil spojku tak to vypadalo ze prijdou ti trpaslici a vemou me motorku takze zatizek to asi byl nezapomenutelnej. Ale asi ani tehda jsem uz byl pomalej protoze jsem nestihnul zaskodit a motorka to ustala.
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Čiže ako píše ostatný, treba byť v tých svojich pocitoch obozretný.
A tu je to video:
fockewulf píše: ještě je tady možnost, žes to nějakým záhadným způsobem prokopal ne o jeden, ale třeba o dva kvalty dolů-tzn. taky jsi tam mohl mít trojku a prokopl jsi tam jedničku (jen připomínám, že sám pořádně nevíš, co za kvalt jsi tam měl)
1) kdybych tam měl 3, nemám nejmenší důvod přes dědinu dál podřazovat
2) podle stylu jízdy jsem tam měl pravděpodobně 5 (brblání lážoplážo předpisových 90 po rovince), kamarád co nakládal mašinu do dodávky při kurtování zkopal rychlost podle něj z trojky nebo čtverky, z toho usuzuji na předchozí zařazenou minimálně čtverku.
3) jsem zvyklej spojku pouštět tak, abych jel plynule bez škubanců, poznal bych kdyby tam nakrásně byl nakopanej nižší kvalt, tím bych si krizovku stopro nezpůsobil - nebylo by to poprvé, takovou situaci zvládám bez dramat. Zas až takový kopyto nejsem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Mám to doma, byste neuvěřili!
Prostě co si takhle splést levou nohu s pravou? To bys nepodřazoval ale se "zmačklou spojkou" brzdil zadní kolo.
Prostě jsem to musel napsat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
Mr.Dreamer píše: Řadit vždy rychle, není důvod to protahovat. Dolů rozhodně z meziplynem, pokud nejsi na brzdách, tak se to kolo porovná, ale je lepší se to naučit, ale vždy tam je dobré házet tu rychlost rychle a nedržet spojku několik sekund, jak to dělá hodně motorkářů.
kdosi tu psal o meziplynu a falešném meziplynu - rozdíl ? Já když podřazuju, tak zmáčnu spojku, nechám motor roztočit do vyšších otáček a pak tam kopnu tu nižší rychlost. Otázka vteřiny(málinko vteřin)...
Mezi kvalty není neutrál, takže o "echt meziplynu" asi nemůže být (jak u náklaďáku) ani řeč. Nebo je na to jiný fígl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
catmanPV píše: kdosi tu psal o meziplynu a falešném meziplynu - rozdíl ? Já když podřazuju, tak zmáčnu spojku, nechám motor roztočit do vyšších otáček a pak tam kopnu tu nižší rychlost. Otázka vteřiny(málinko vteřin)...
Mezi kvalty není neutrál, takže o "echt meziplynu" asi nemůže být (jak u náklaďáku) ani řeč. Nebo je na to jiný fígl?
nic složitého v tom nehledej, je to opravdu tak-meziplyn se řadí přes neutrál, takže 2x musíš vymáčknout spojku, zatímco u falešného meziplynu se jen vyrovnávají otáčky hřídelí oním "vrknutím" plynu.
Referovat o tom ale jako o "falešném meziplynu" je zdlouhavé ...
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Jedinej problém, kterej jsem našel, byl povolenej pastorek řetězovky, chodil si po hřídeli dobře 4 mm axiálně, matice šla dolů prstama a nechala vyhoblovanou drážku i v třmenu, který na vypínacím mechanismu spojky drží lanko, je to tam u stromka našlapaný trochu nešťastně v jednom malým prostoru všechno dohromady.. Ten, kdo měnil řetězovku naposledy, tomu evidentně nedal co měl, ožvejkaná pojistná podložka tam byla úplně zbytečná. Řetěz taky už nestál za moc. Moje pitomost, byla to jediná věc, na kterou jsem se po koupi motorky vykašlal, neshodil kryt a nezkontroloval. Vyměněna řetězovka, ostatní kosmetické záležitosti typu stupačka, blinkr a zrcátko taky, škrábnutej plast počká do zimy až se opravdu nebude hodit jezdit. Do převodovky jsem nefáral, vyměnil jsem olej, na magnetickém šroubu ani smítko, tak jsem to vyhodnotil jako vyhovující stav. Řazení chodí naprosto precizně nahoru i dolů jako předtím. V sobotu jsem stromka poprvé od vyválení projel, 180 km bez náznaku jediného problému, posléze se projel zkušený kamarád, který taky neshledal žádný zádrhel, a tak využívaje počasí, jezdím aspoň do práce a těším se na zítřek ;)
Koleno je ještě pochopitelně trochu cítit, ale kromě hlubokých dřepů mě v pohybu nelimituje (vlastně už dýl jak měsíc jsem trajdal aspoň na skútříku).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |