bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina výplesku
30.7.2016 v 09:24
Tak na mě taky došlo a vypleskl jsem se. Akorát marně hledám svoje zavinění. Po rovince v obci, žádný divočení a při podřazení (tuším z 5 na 4 nebo z 4 na 3) na fleku zablokovaný zadni kolo a plesk... jsem si téměř jistej že to bylo při vymáčklé spojce, takže předpokládám zádrhel někde po trase převodovka - řetěz. Škoda že jsem se nepustil dřív, takhle se mi stromek svezl po noze a odnesl to odštipnutý kousek tibie v pravém koleni, tři šrouby a šest týdnů ortéza. Plus dvě žebra ale to nestojí za řeč. Na mašině blinkr, zrcátko, závaží v řídítkách, ohlá páka zadni brzdy a ulomená stupačka, škráblý plast vpředu na kapotě, takže celkem prkotiny. Každopádně to bude chtít rozpůlit převodovku protože v tomhle stavu k tomu už nemám důvěru. Má někdo podobnou zkušenost? A druhá otázka: kdo v Brně a kolem Brna Vstromy umí, pro případ že bych se s tím nechtěl drbat sám?

Blokovaní uživatelé: MarcelTheRevenger

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 08:44 | Nahoru | #61

Pietro. píše: Nadol radiť rýchlo a s medziplynom. Ale hádam by to nebloklo. 😁



ja ti tu blbost ocituju jeste jednou jo

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 08:45 | Nahoru | #62
nerd> a to skoro vypadalo ze to ustojis

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 09:08 | Nahoru | #63

ynzha píše: fockewulf> další varianta je, že se vyskytlo něco tvrdýho mezi zubama v převodovce. Úlomek, segerovka,... a už se to zase vytřepalo a zákeřně to čeká na svou další příležitost.
S přiznáním vlastní chyby opravdu nemám ve svých 47 letech problém, nebudu lhát sám sobě ..


jo, tak to už zbývá asi jenom kouzlo...prý "nebudu lhát sám sobě", bylo to něco tvrdého mezi zuby v převodovce ten se povedl

Naposledy editováno 02.08.2016 09:09:50

Příčina výplesku

2.8.2016 v 09:16 | Nahoru | #64
Tohle tema je vcelku vycerpany.
Hele musis sebou placat casteji , pak uz ti to ani neprijde a nebudes hledat pricinu v zeleze v gumach , bahnu a tak. Ale k tomu si clovek musi dojit.

Příčina výplesku

2.8.2016 v 09:53 | Nahoru | #65
To se mě párkrát podařilo taky, ale maximálně pískání gumy a zakouřilo se od zadního kola...pokud to bylo na rovince tak nechápu...

Příčina výplesku

2.8.2016 v 10:35 | Nahoru | #66
podobné téma tady bylo tuším někdy loni,kdy klučina na nějakém malém viragu(nebo co to bylo) sebou v zatáčce plesknul a vůbec netušil proč....,navíc měl i video z jízdy ....a tam bylo hned patrné,že i když jel zatáčku pomalu,tak ji třikrát dorovnával,nejel plynule,pořád řídítkama něco řešil a pak snad na mokré skvrně přední kolo neudrželo kontakt a lehnul....

nevěřím,že by se to zakousla převodovka a pod. a pokud ano,bude to dělat bordel hned při další jízdě.
takže popros nějakého mechoše,nebo kolegu co už má fakt hodně najeto,natankuj mu plnou nádrž ať se na tvé motorce pořádně projede.pořád to bude levnější,než půlit motor..... a jak už jsem psal výše-nevěřím,že to způsobila motorka,na 90% je za tím jezdec.

neber to nějak osobně-chceme se dopátrat pravdy a odstranit nedůvěru k motorce...

takže radím důkladně to nech projet,taky zkoukni pneumatiky,jestli to nejsou nějaké x let staré enduro kostkové gumy a ještě sjeté na placku,stejně tak zkontrolovat tlumiče a vůle v podvozku,jestli je to tak jak to má být....

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

2.8.2016 v 10:44 | Nahoru | #67
Takže tobě zagumuje kolo hned to zahodíš ale hlavně že poznáš že to bylo něco tvrdýho mezi zuby. V tvojem věku bych už čekal trochu soudnosti. Cokoliv ti kdo napíše tak jseš si jistej že tak to nebylo a stále si jedeš tu svojí. Co si od tohohle vlákna teda slibuješ ? Hledáš někoho kdo ti řekne ty za nic nemůžeš zlá převodovka zlá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 15:32 | Nahoru | #68
ynzha> ...a nakonec s tebe udělají debila,protože sis dovolil nesouhlasit s jejich názorem....

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 16:04 | Nahoru | #69
Anti> Milý Anti, debila ze sebe dělá sám, protože napřed předestře svůj názor a zeptá se jestli by to nemohlo být i něco jiného. A když mu je nabídnuto několik dalších možností, tak vykřikuje že nic takového není možné.....
Stejně jako někteří další přestávám chápat, co vlastně chce

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 16:06 | Nahoru | #70

nerd píše: na 99% to ziadny mechamicky problem nebude.
neuraz sa ale s tvojimi kilometrami ani netusis co motorka v tvojich rokach robi a co sa snou deje.......



Asi tak
Ale nepřizná to

3 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

2.8.2016 v 22:04 | Nahoru | #71
málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

2.8.2016 v 22:22 | Nahoru | #72
VÍM PROČ SE TI TO STALO, mám podobnou zkušenost. Je to proto, že ti není 47 ale 15, proháníš akorát fichtla a tohle se ti zdálo když tě mamka ráno vzbudila do školy. Přiznej se

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 22:35 | Nahoru | #73

catmanPV píše: málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)



to je fuk

(reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 22:35 | Nahoru | #74

MarcelTheRevenger píše: VÍM PROČ SE TI TO STALO, mám podobnou zkušenost. Je to proto, že ti není 47 ale 15, proháníš akorát fichtla a tohle se ti zdálo když tě mamka ráno vzbudila do školy. Přiznej se



valentinoruzova kolikatej je to uz tvuj nick ??? ..lae jo tentokrat na to jdes celkem pomalu takze BAN bude az za tyden co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 07:48 | Nahoru | #75

catmanPV píše: málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)



Je to jedno, težká motorka a malej motor to prostě neurve. Jedině ,když totálně přetočíš motor jinak no way

(reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 08:56 | Nahoru | #76

..Roko.. píše: Je to jedno, težká motorka a malej motor to prostě neurve. Jedině ,když totálně přetočíš motor jinak no way



To ze se to neblokne jeste neznamena, ze to tomu motoru dela dobre, takze podrazovat vzdy s meziplynem.

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

3.8.2016 v 10:14 | Nahoru | #77
inžo, co vlastně chceš???

Lidi si tady z tebe primárně prdel nedělají, zvažujou faktické možnosti, co by mohlo za tou tvou "tlamou" být... věnujou tomu čas a myšlenky...

A ty se ješitně bráníš, že chyba jistě na tvý straně nebyla... OK, tak to nech rozpůlit a vyglančit... jsou to tvoje krejcary...

Statisticky ale stejně bude v tomto tvém případě furt vycházet, že chyba byla v řidiči... než si to vezmeš jako další urážku tvé osoby, tak popřemýšlej, kolik a jakého druhu kritických situací jsi na Stromku za těch 2000 km už prodělal, zvládl a identifikoval co bylo příčinou... moc jich nebylo že?

O tom je ta statistika... Prostě se teprv učíš, tak si to přiznej...

Příčina výplesku

3.8.2016 v 10:57 | Nahoru | #78
Najviac sa mi páči veta:" Akorát marne hledám svoje zavinení." HAHAHHA, stále to bude Tvoje zavinení. Ak to bola technická závada, tak to bolo koho zavinení? Ja keď hodím papuliaka, tak si poviem: "Bože odpusť mi, že som taký debil". Po každej búračke budeš múdrejší. Držím palce, aby bolo čím menej zavinení.

(reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 12:20 | Nahoru | #79

soccer píše: inžo, co vlastně chceš???



chci se dopátrat toho, jak lze na Vstromovi 650 dosáhnout pouhým přeřazením (z 5 na 4 nebo ze 4 na 3) v rychlosti cca 50km/h okamžitého zablokování zadního kola. Tedy primární příčiny krizovky. Abych se podobné situaci příště vyhnul, potřebuji příčinu buďto odstranit (pokud je technického rázu) nebo vyloučit správným ovládáním (pokud je to vlastnost).

soccer píše: Lidi si tady z tebe primárně prdel nedělají, zvažujou faktické možnosti, co by mohlo za tou tvou "tlamou" být... věnujou tomu čas a myšlenky...


Za to jsem jim vděčný a děkuju. Těch pár keců o přesdržku přičítám tomu, že v každém vzorku jakékoli komunity lidí se prostě nutně vyskytne určité procento systémových čuráků a určité procento jedinců neschopných pochopit psaný text, to je prostě statistika.

soccer píše: A ty se ješitně bráníš, že chyba jistě na tvý straně nebyla... Statisticky ale stejně bude v tomto tvém případě furt vycházet, že chyba byla v řidiči... než si to vezmeš jako další urážku tvé osoby, tak popřemýšlej, kolik a jakého druhu kritických situací jsi na Stromku za těch 2000 km už prodělal, zvládl a identifikoval co bylo příčinou... moc jich nebylo že?

O tom je ta statistika... Prostě se teprv učíš, tak si to přiznej...


Ale hovno, viz první řádek - bráním se tomu přijmout myšlenku, že za daných podmínek by šlo dosáhnout zablokování kola pouhou chybnou obsluhou. Naopak jsem tady veřejně uznal, že vyústění té krizovky vyplesknutím jde zcela jistě za mou nezkušeností, o tom není pochyb a tvoje poslední věta je zbytečná, patrně jsi přehlédl že to přiznávám. Ale to jsou dvě různé věci, mě jde o zjištění PRIMÁRNÍ příčiny, tedy proč se to bloklo, nikoli SEKUNDÁRNÍ proč jsem to neustál..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 12:26 | Nahoru | #80

BladeRider píše: Takže tobě zagumuje kolo hned to zahodíš ale hlavně že poznáš že to bylo něco tvrdýho mezi zuby. V tvojem věku bych už čekal trochu soudnosti. Cokoliv ti kdo napíše tak jseš si jistej že tak to nebylo a stále si jedeš tu svojí. Co si od tohohle vlákna teda slibuješ ? Hledáš někoho kdo ti řekne ty za nic nemůžeš zlá převodovka zlá?



Kde tvrdím že to zrovna tak bylo?? uvedl jsem to jen jako další možnost do výčtu možných příčin. BTW mám osobní zkušenost jak dokáže rozloupnutá půlka kuličky z ložiska mezi zuby kol v rozvodovce na fleku zastavit traktor. Jediná klika tehdy byla, že se to vykurvilo cestou do lesa s prázdným vlekem. Kdyby se totéž stalo cestou zpět, měli bychom s tchánem na zádech vyskládáno pět kubíků syrovýho buku a tyhle pičoviny s motorkou bych už tady patrně neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

3.8.2016 v 13:57 | Nahoru | #81
Na V-stromu 650 jsem jel- pár km- opravdu ne ironie. a ten motor rozhodne není schopnej hodit gumu do smyku, možná na štěrku.
Jinak když jsem byl mladej závodník tak se mi na FZR stalo že při uplne normální jízdě mi začla brzdit přední brzda....... a ztupnovalo se to na cca 5km uz se netočilo kolo. v zoufalstvi sem povolil nádobku na brzdovku a bylo poproblemu. tenkrat jsem udrzbu moc neresil hlavne ze to leti 200

(reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 16:12 | Nahoru | #82
ynzha>

Hele hlavně netrojči, nech si pro klid duše zkontrolovat vše co psali ostatní, tedy ložiska zadního kola, řetězovku včetně napnutí řetězu, utažení a stopu zadního kola, zadní brzdovej okruh...

Osobně si myslím, že (pokud má tvá motyka něco namotanýho) se jí z nějakýho důvodu chtělo chcípnout, do toho ještě tvý podřazování bez meziplynu, o spojce máš taky pochybnosti, klidně se mohlo zadní kolo na chvilku bloknout, jestli jsi jel pomalu, tím spíš...

Moc se mi nechce věřit tomu bordelu mezi zubama, podle mě by to ten motor pokousal jako nic. Když už, tak KO nějaké ložisko nebo zadření, ale pokud ta motorka nemá 100000 a víc km, tak nenajdeš takovýho nic...

Nikdo neomylnej není, mě se nedávno stalo, že jsem místo přepínače světel (krátké/dlouhé) nalevo zmáčknul na červenej chcípák napravo... a kuva divil jsem se sám sobě i po 30 letech ježdění...

PS: a hovnama šetři, kdyby se ti do vlákna nikdo neozval, věděl bys míň než teď...

2 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

3.8.2016 v 17:06 | Nahoru | #83
Osobně se taky přikláním k tomu, že Ti to zdechlo a následně se díky tomu zablokovalo zadní kolo. Ty ses lek, hrábnul po předku a ten hajzl trpaslík Ti ukrad přední kolo....

Příčina výplesku

3.8.2016 v 17:12 | Nahoru | #84
A máme ho, vinníka, malý hnusný trpaslík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 17:45 | Nahoru | #85
selkie> chcipnutá 650 opravdu dokáže na trojku nebo čtverku na 220 kilo těžké mašině se 120 kilovým chlapem v sedle zagumovat po silnici několik metrů?

Příčina výplesku

3.8.2016 v 18:04 | Nahoru | #86
ynzha jo jo niekedy aj viac ako nekolik metru :) strach ma velke oci, hlavne ten co nevie ani co ma zaradene
kasli uz na to, daj sa dohromady sadni na motorku a jazdi dalej (hlavne nepanikar a nehladaj problemy tam kde nie su)

(reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 18:54 | Nahoru | #87

ynzha píše: selkie> chcipnutá 650 opravdu dokáže na trojku nebo čtverku na 220 kilo těžké mašině se 120 kilovým chlapem v sedle zagumovat po silnici několik metrů?



ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 21:49 | Nahoru | #88

catmanPV píše: málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)



Řadit vždy rychle, není důvod to protahovat. Dolů rozhodně z meziplynem, pokud nejsi na brzdách, tak se to kolo porovná, ale je lepší se to naučit, ale vždy tam je dobré házet tu rychlost rychle a nedržet spojku několik sekund, jak to dělá hodně motorkářů.

(reakce na) Příčina výplesku

3.8.2016 v 23:19 | Nahoru | #89

selkie píše: Osobně se taky přikláním k tomu, že Ti to zdechlo a následně se díky tomu zablokovalo zadní kolo. Ty ses lek, hrábnul po předku a ten hajzl trpaslík Ti ukrad přední kolo....


Ještě bych přidal další možnou drobnost:
Jakmile se motorka zavrtěla (drobný smyk zadního kola), jsi si ve snaze vyrovnat rovnováhu přišlápl pedál zadní brzdy - aniž jsi si to uvědomil. Osobní zkušenost
Původně jsem to ani nechtěl psát, a tak jsem měl jen ty blbý kecy o psychice a o tom, jak nás naše vlastní smysly klamou.

Mám najeto cca 400x víc než ty a naučil jsem se, že ke svým "tutovým" pocitům musím přistupovat velice obezřetně a velice kriticky.....

PS.: A taky čím déle jezdím, tím víc mám dojem, že nic neumím. To myslím beze srandy.
Jezdi dál a řeš věci před sebou. Co se stalo je už pryč.....
Selkieho hajzlové trpaslíci s námi budou vždycky

Naposledy editováno 03.08.2016 23:28:28

1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku

4.8.2016 v 06:50 | Nahoru | #90
ještě je tady možnost, žes to nějakým záhadným způsobem prokopal ne o jeden, ale třeba o dva kvalty dolů-tzn. taky jsi tam mohl mít trojku a prokopl jsi tam jedničku (jen připomínám, že sám pořádně nevíš, co za kvalt jsi tam měl)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist