globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 1100 RT
27.7.2016 v 09:36
chlapáci mám dotaz na někoho,kdo má na RTéčku něco nakroužíno,pořídil jsem krasavici,ale mám pocit,že se jí nechce nějak extra zatáčet,pravda je,že zadní guma asi jezdila jen rovně,takže je placatá,předek vypadá rozumně,motorku jsem měl odstrojenou a na žádnou ránu to nevypadá.
Pravý vingly ještě jdou,ale do leva se jí nechce a o to míň když se člověk plazí pomalu,klopnej moment motoru vynechte,na GS jsem najel přes 200tis. a na ty motory jsem zvyklej hodně i když kdo ví.....
Každopádně gumy maj tlak co maj mít,já střízliv a něco se mi nepozdává...je jasný,že na přehazování z kolena na koleno to není,ale něco už jsem najel a tady se mi něco nepozdává....tuší někdo na co juknout,nějaká vůle někde v uložení a tak...
Jak říkám,na GS jsem jezdil jako kurýr léta a tenhle problém nebyl,bavoráky mám rád,takže ho rozjezdit musím,díky za rady...

BMW 1100 RT

27.7.2016 v 09:40 | Nahoru | #1
Vyměň obě gumy a bude to dobrý

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT

27.7.2016 v 09:57 | Nahoru | #2
no myslím si,že se to zlepší,ale přijde mi divný,že by byla hranka jen nalevo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT

27.7.2016 v 12:43 | Nahoru | #3

Hrubák píše: no myslím si,že se to zlepší,ale přijde mi divný,že by byla hranka jen nalevo

nebyl predchozi majitel levak? Nekteri lide si podvedome chrani svou dominantni stranu tela a na tu stranu klopi mene. Na te strane maji pak debilne sjetou gumu.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT

27.7.2016 v 12:47 | Nahoru | #4
levák nevím,ale dřevák každopádně

(reakce na) BMW 1100 RT

27.7.2016 v 12:51 | Nahoru | #5

Hrubák píše: levák nevím,ale dřevák každopádně

nebo kombinace obojího A ona že ta přední guma vypadá dobře nic neznamená. Taky jsem měl v ruce kolikrát motorku co přední guma vypadala vizuálně dobře, do kulata a přitom zatáčela na pytel

BMW 1100 RT

27.7.2016 v 12:53 | Nahoru | #6
gumy určitě pomůžou,jen mě zajímalo,jestli se o něčem neví.....

BMW 1100 RT

27.7.2016 v 14:57 | Nahoru | #7
Taky bych řekl, že gumy...

BMW 1100 RT

27.7.2016 v 22:19 | Nahoru | #8
Take se přikláním k pneu.

BMW 1100 RT

1.8.2016 v 09:53 | Nahoru | #9
pořeším je a uvidíme,díky chlapi...

(reakce na) BMW 1100 RT

2.8.2016 v 09:55 | Nahoru | #10

seikos píše: nebyl predchozi majitel levak? Nekteri lide si podvedome chrani svou dominantni stranu tela a na tu stranu klopi mene. Na te strane maji pak debilne sjetou gumu.



no jo ,ale to by muselo platit i pro praváky a musely by se tudíž vyskytovat mašiny z druhý ruky sjetý na druhou stranu ?

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT

17.8.2016 v 18:44 | Nahoru | #11
Mě se to při pomalý jízdě do zatáček zavíralo a stačilo to přifouknout a je to dobrý

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT

30.9.2016 v 10:54 | Nahoru | #12
Zdravim po par letech jsem si zas poridil moto RT a mam stejny pocit. Docela se s tim peru je pravda ze predtim jsem jezdil jen endura a neco podobneho jsem neznal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT

30.9.2016 v 10:56 | Nahoru | #13

bodlak44 píše: Mě se to při pomalý jízdě do zatáček zavíralo a stačilo to přifouknout a je to dobrý



Prosim te na kolik se to fouka??? Je pravda ze moto nejakou dobu stalo tak by to nafouknuti mohlo treba vyresit neb gumy vypadaji ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT

3.10.2016 v 16:42 | Nahoru | #14
Pegos> Já foukam předek 2,4 vzadu 2,8. pod zadnin sedlem štítek tlaků při různym zatížení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT

3.10.2016 v 21:49 | Nahoru | #15

Pegos píše: Zdravim po par letech jsem si zas poridil moto RT a mam stejny pocit. Docela se s tim peru je pravda ze predtim jsem jezdil jen endura a neco podobneho jsem neznal.


Naprosto stejnej zážitek hrozně citlivé na správný tlak foukat podle doporučení výrobce pneu jinak strašná dřina

(reakce na) BMW 1100 RT

4.10.2016 v 13:47 | Nahoru | #16
bodlak44> ok diky uz jsem si sehnal i namual je sice v italstine ale snad se tim nejak proberu

(reakce na) BMW 1100 RT

4.10.2016 v 13:49 | Nahoru | #17
kratkej01> tak se na to mrknu kdyz tak dofouknu a uvidim snad to bude ok

BMW 1100 RT

21.10.2016 v 22:33 | Nahoru | #18
Tuto samou zkušenost mám taky. Přezul jsem nové gumy a částečně nastalo zlepšení, ale stále jsem zápasil s řiditky a jejich mohutným tahem do zatáčky. V létě v jedné táhlé zatáčce jsem si hrál s plynem a kápl jsem na to. Tato mašina nemá ráda průjezd zatáčkou v lehké deceleraci a pod udržovacím plynem. Je třeba dobrzdit více před zatáčkou než by bylo třeba a o to více v průjezdu zatáčky pootočit heftem. Zatím mě to tak fuguje.

Naposledy editováno 22.10.2016 19:29:20

BMW 1100 RT

23.10.2016 v 17:43 | Nahoru | #19
No pocasi uz nic moc tak asi az v lete. Na GSu a Triumphu jsem tohle neznal. Ono stejne to budu muset asi prezout a pak budu laborovat co a jak aby to bylo ok.

BMW 1100 RT

23.10.2016 v 18:20 | Nahoru | #20
Na GSu a Triumphu jsem tohle neznal

Přesně ani naTriumphu GSu ani jiných moto jsem tlak nijak zásadně neřešil dal jsem novou gumu pořádně ji nafouk a ůplně jiná moto
dnes jsem to protáhnul v Hořicích na okruhu a musel jsem se krotit abych neodrbal válce



BMW 1100 RT

23.10.2016 v 18:41 | Nahoru | #21
no ja dneska byl na houbach musim poresit jeste technickou a pak ty gumy zadni tvrda a nerad bych to polozil.

BMW 1100 RT

24.10.2016 v 07:12 | Nahoru | #22
Já byl na houbách v sobotu, našel jsem kulové ale aspoň jsem vyzkoušel jak mašina funguje v -1°C. . Vše OK, jen na ty prsty, nemám vyhřívané hefty , tak nezateplené rukavice nebyly to pravé ořechové. Trochu byli v plechovkách s namrznutýma skly na větvi, když jsem kolem nich profrčel 140 Dá se na tom v pohodě jezdit kolem nuly, ani člověk nemusí být nějak zvláště navlečený. Jen jsem byl opatrnější v zatáčkách, nezkoušel jsem, jestli je guma již zahřátá.

BMW 1100 RT

24.10.2016 v 11:31 | Nahoru | #23
Tak já vyhřívané hefty mám :) no uvidíme jestli se s ní po endurech co jsem vždy jezdil popisují ku spokojenosti.

BMW 1100 RT

25.10.2016 v 21:19 | Nahoru | #24
Na druhý den jsem použil rukavice se zateplením a vše v pohodě
Ve tvém případě kdy srovnáváš , to je složitější. V mém to je jiná, po 35 letech jsem sedl na mašinu a rovnou na RT , tak srovnávat s Jawou 350 je bezpředmětné.

Naposledy editováno 25.10.2016 21:26:32

BMW 1100 RT

2.12.2016 v 10:36 | Nahoru | #25
Tak včera jsem objednal sadu na přežití ať to je na sezónu ok dnes dorazí tak půjdou pod stromek 😂

BMW 1100 RT

16.11.2017 v 05:48 | Nahoru | #26
Zdravím po delší době. Optam šedá se starší RT (99) dobíjet přes zásuvku na palubce??? Kámoš má tuto dobijecku a nechal by ji za pár korun tak jestli to vzít a nebo dal sundávat celej bok 😥

BMW 1100 RT

13.7.2018 v 07:22 | Nahoru | #27
Opráším toto téma. Sjetá levá strana přední gumy není gumou, ale vymlácenýma ložisky s čepy v kardanu. Pod zátěží se zadní kolo vykloní na pravou stranu, a jelikož při jízdě se jede po zadním tak to vyosení se projeví na předním vlevo.
Po opravě s výměnou spojky, je přední guma sjetá na chlup stejně na obouch stranách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý výfuk, možnost opravy, výmě... BMW R 1100 RT Martin50 16 28.1.2024 v 11:12 Martin50
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS Martin50 3 19.1.2024 v 10:21 xbabka
BMW R1100 provozní prirucka BMW R 1100 RT motrebbur 2 22.3.2023 v 17:05 Destroyer
Motor ztráci po přidání plynu výkon... BMW R 1100 RT goldrex 6 25.7.2022 v 20:10 goldrex
olej do BMW 1100 BMW R 1100 RT rucko 7 9.12.2021 v 09:26 65M

TOPlist