Téma: BMW 1100 RT
27.7.2016 v 09:36
chlapáci mám dotaz na někoho,kdo má na RTéčku něco nakroužíno,pořídil jsem krasavici,ale mám pocit,že se jí nechce nějak extra zatáčet,pravda je,že zadní guma asi jezdila jen rovně,takže je placatá,předek vypadá rozumně,motorku jsem měl odstrojenou a na žádnou ránu to nevypadá.
Pravý vingly ještě jdou,ale do leva se jí nechce a o to míň když se člověk plazí pomalu,klopnej moment motoru vynechte,na GS jsem najel přes 200tis. a na ty motory jsem zvyklej hodně i když kdo ví.....
Každopádně gumy maj tlak co maj mít,já střízliv a něco se mi nepozdává...je jasný,že na přehazování z kolena na koleno to není,ale něco už jsem najel a tady se mi něco nepozdává....tuší někdo na co juknout,nějaká vůle někde v uložení a tak...
Jak říkám,na GS jsem jezdil jako kurýr léta a tenhle problém nebyl,bavoráky mám rád,takže ho rozjezdit musím,díky za rady...
Pravý vingly ještě jdou,ale do leva se jí nechce a o to míň když se člověk plazí pomalu,klopnej moment motoru vynechte,na GS jsem najel přes 200tis. a na ty motory jsem zvyklej hodně i když kdo ví.....
Každopádně gumy maj tlak co maj mít,já střízliv a něco se mi nepozdává...je jasný,že na přehazování z kolena na koleno to není,ale něco už jsem najel a tady se mi něco nepozdává....tuší někdo na co juknout,nějaká vůle někde v uložení a tak...
Jak říkám,na GS jsem jezdil jako kurýr léta a tenhle problém nebyl,bavoráky mám rád,takže ho rozjezdit musím,díky za rady...
1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT
no myslím si,že se to zlepší,ale přijde mi divný,že by byla hranka jen nalevo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT
Hrubák píše: no myslím si,že se to zlepší,ale přijde mi divný,že by byla hranka jen nalevo
nebyl predchozi majitel levak? Nekteri lide si podvedome chrani svou dominantni stranu tela a na tu stranu klopi mene. Na te strane maji pak debilne sjetou gumu.1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT
levák nevím,ale dřevák každopádně
seikos píše: nebyl predchozi majitel levak? Nekteri lide si podvedome chrani svou dominantni stranu tela a na tu stranu klopi mene. Na te strane maji pak debilne sjetou gumu.
no jo ,ale to by muselo platit i pro praváky a musely by se tudíž vyskytovat mašiny z druhý ruky sjetý na druhou stranu ?
1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT
Mě se to při pomalý jízdě do zatáček zavíralo a stačilo to přifouknout a je to dobrý
1 reakcí na tento příspěvek BMW 1100 RT
Zdravim po par letech jsem si zas poridil moto RT a mam stejny pocit. Docela se s tim peru je pravda ze predtim jsem jezdil jen endura a neco podobneho jsem neznal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT
bodlak44 píše: Mě se to při pomalý jízdě do zatáček zavíralo a stačilo to přifouknout a je to dobrý
Prosim te na kolik se to fouka??? Je pravda ze moto nejakou dobu stalo tak by to nafouknuti mohlo treba vyresit neb gumy vypadaji ok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT
Pegos> Já foukam předek 2,4 vzadu 2,8. pod zadnin sedlem štítek tlaků při různym zatížení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1100 RT
Pegos píše: Zdravim po par letech jsem si zas poridil moto RT a mam stejny pocit. Docela se s tim peru je pravda ze predtim jsem jezdil jen endura a neco podobneho jsem neznal.
Naprosto stejnej zážitek hrozně citlivé na správný tlak foukat podle doporučení výrobce pneu jinak strašná dřina
Tuto samou zkušenost mám taky. Přezul jsem nové gumy a částečně nastalo zlepšení, ale stále jsem zápasil s řiditky a jejich mohutným tahem do zatáčky. V létě v jedné táhlé zatáčce jsem si hrál s plynem a kápl jsem na to. Tato mašina nemá ráda průjezd zatáčkou v lehké deceleraci a pod udržovacím plynem. Je třeba dobrzdit více před zatáčkou než by bylo třeba a o to více v průjezdu zatáčky pootočit heftem. Zatím mě to tak fuguje.
Naposledy editováno 22.10.2016 19:29:20
Naposledy editováno 22.10.2016 19:29:20
Já byl na houbách v sobotu, našel jsem kulové ale aspoň jsem vyzkoušel jak mašina funguje v -1°C. . Vše OK, jen na ty prsty, nemám vyhřívané hefty , tak nezateplené rukavice nebyly to pravé ořechové. Trochu byli v plechovkách s namrznutýma skly na větvi, když jsem kolem nich profrčel 140 Dá se na tom v pohodě jezdit kolem nuly, ani člověk nemusí být nějak zvláště navlečený. Jen jsem byl opatrnější v zatáčkách, nezkoušel jsem, jestli je guma již zahřátá.
Na druhý den jsem použil rukavice se zateplením a vše v pohodě
Ve tvém případě kdy srovnáváš , to je složitější. V mém to je jiná, po 35 letech jsem sedl na mašinu a rovnou na RT , tak srovnávat s Jawou 350 je bezpředmětné.
Naposledy editováno 25.10.2016 21:26:32
Ve tvém případě kdy srovnáváš , to je složitější. V mém to je jiná, po 35 letech jsem sedl na mašinu a rovnou na RT , tak srovnávat s Jawou 350 je bezpředmětné.
Naposledy editováno 25.10.2016 21:26:32
Opráším toto téma. Sjetá levá strana přední gumy není gumou, ale vymlácenýma ložisky s čepy v kardanu. Pod zátěží se zadní kolo vykloní na pravou stranu, a jelikož při jízdě se jede po zadním tak to vyosení se projeví na předním vlevo.
Po opravě s výměnou spojky, je přední guma sjetá na chlup stejně na obouch stranách.
Po opravě s výměnou spojky, je přední guma sjetá na chlup stejně na obouch stranách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý výfuk, možnost opravy, výmě... BMW R 1100 RT | Martin50 | 16 | 28.1.2024 v 11:12 Martin50 |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
BMW R1100 provozní prirucka BMW R 1100 RT | motrebbur | 2 | 22.3.2023 v 17:05 Destroyer |
Motor ztráci po přidání plynu výkon... BMW R 1100 RT | goldrex | 6 | 25.7.2022 v 20:10 goldrex |
olej do BMW 1100 BMW R 1100 RT | rucko | 7 | 9.12.2021 v 09:26 65M |