bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přehozené trysky
Čau, hrabu se v XJ900 - jedním z problémů je vysoká spotřeba. A narazil sem na problém s uspořádáním trysek. Podle manuálu (viz obrázky) má být tryska 120 (Pilot Air jet) vpravo (z pohledu, kdy sedím na motorce) a tryska 72,5 vlevo (Main air jet). Nicméně tohle konkrétní XJ900 má tyto dvě trysky na všech karburátorech prohozený.
Dal sem je teda tak, jak říká manuál. Motorka jela totálně nepravidelně. Žrala 2 litry benzinu za 10 minut chodu na volnoběh. Nešla seřídit a hodně se hřála. A tak bych na Vás majitele XJ900 měl dotaz. Nevíte, jak máte tyto dvě trysky uspořádaný Vy? Případně, mohl by někdo shodit nádrž a airbox a podívat se? Moc by nám to pomohlo.
Zajímavý je, že s těma přehozenýma tryskama jede mašina krásně - jen žere...










Naposledy editováno 22.07.2016 09:09:40

1 reakcí na tento příspěvek Přehozené trysky

22.7.2016 v 08:53 | Nahoru | #1
Zdar, ty už to řešíš vcelku dlouho s tou spotřebou... co tak sehnat a půjčit funkční karbecy z jinýho iksjéčka a otestovat to ? Řekl bych, že ten zakopanej pes bude někde mimo karbecy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehozené trysky

22.7.2016 v 09:02 | Nahoru | #2
soccer> Jj, řeším... Není to nic, co by mně vyloženě trhalo žíly, ale po pár konzultacích s majiteli a pár spolujízdách, kdy moje spotřeba je furt kolem 7,5l a spotřeba ostatních kolem 6l je mi jasný, že něco v pořádku není. Buďto su to já (ale potom už fakt nevím, co dělám blbě), anebo je to něco v dodávce a zpracování paliva. Teď, po rozdělání karbců vyvstal tento problém, tak zkouším, jestli je to blbě zobrazený v manuálu (vysoce nepravděpodobné), nebo to mám blbě já (pravděpodobnější). Ale pak je zase zvláštní, že to s přehozenýma tryskama jede...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přehozené trysky

Skvělá odpověď, děkuji! 22.7.2016 v 09:05 | Nahoru | #3
famfulin76: Na tom obrázku je to blbě (a příště vlož plnou velikost místo miniaturního náhledu). V katalogu na PartsDepot jsou ty trysky tak, jak jsi je měl původně. Mně připadá, že ten rámeček na tom obrázku někdo vepisoval dodatečně a přitom to zmastil.

edit: Jestli jsou ty obrázky z Clymera nebo Haynese, tam bývají podobné kiksy běžné. U Viraga je dokonce prohozené pořadí součástek přímo v originálním katalogu dílů Yamahy.

Naposledy editováno 22.07.2016 09:19:32

Přehozené trysky

22.7.2016 v 09:13 | Nahoru | #4
ke snížení spotřeby taky pomaha zmenšení hlavních trysek,u tebe to je ta 120 výměnou za 110,nebo 100 ale to už asi moc nepojede od pulky plynu ta 100 myslim, a snížení jehly v karbecu,čímž se ochudí směs od čtvrtky plynu do tři čtvrtě,tedy ta čast kdy se plyn používa nejčastěji,takovýhle upravy bez pořadneho vybavení chce dělat opatrně,přílišným ochuzením směsi může dojít k podpalení ventilů

(reakce na) Přehozené trysky

22.7.2016 v 09:37 | Nahoru | #5

1100Virago píše: famfulin76: Na tom obrázku je to blbě (a příště vlož plnou velikost místo miniaturního náhledu). V katalogu na PartsDepot jsou ty trysky tak, jak jsi je měl původně. Mně připadá, že ten rámeček na tom obrázku někdo vepisoval dodatečně a přitom to zmastil.

edit: Jestli jsou ty obrázky z Clymera nebo Haynese, tam bývají podobné kiksy běžné. U Viraga je dokonce prohozené pořadí součástek přímo v originálním katalogu dílů Yamahy.

Ty voe fakt! No to je v prdeli, pak se řiď servisním manuálem.. Zase, dobrá zpráva je, že mám trysky daný dobře. Blbá je, že furt nevím, proč to žere... Děkuju ti!

Přehozené trysky

22.7.2016 v 12:12 | Nahoru | #6
famfulin76> ta motorka je stara 14 let a ma najeto buhvikolik, takze puvodni hodnoty pri vyrobe uz jsou pase. Mikuni karburatory v Yamahach trpely na opotrebeni emulsion tubes (kominku vodicich jehlu, part nr. 4KM141413200).

Moje byly vymackany do ovalu tak moc, ze to bylo videt pouhym okem (a taky motorka zrala 9 litru a jakmile se oteplilo, zacala kuckat a prestala jet). Blby je, ze novy stojej dost penez a druhovyroba se schani blbe. Mozna jen tady:
http://www.factorypr...%20Mikuni,%20buy.htm

Nebo pak tady celou sadu za nesmyslnou dardu:
http://www.motorradb...740-1.html?shop_ID=3

Doufam, ze ve tvym rocniku nebyla nejaka zmena a ze se nemylim. Trochu se da ten problem upravit snizenim jehel a vymenou trysek za mensi.

(reakce na) Přehozené trysky

22.7.2016 v 15:08 | Nahoru | #7

1100Virago píše: Mně připadá, že ten rámeček na tom obrázku někdo vepisoval dodatečně a přitom to zmastil.

edit: Jestli jsou ty obrázky z Clymera nebo Haynese, tam bývají podobné kiksy běžné. U Viraga je dokonce prohozené pořadí součástek přímo v originálním katalogu dílů Yamahy.



Ramecek je tam davanej z jinyho mista na strance z manualu dodatecne jenom pro ucely tohodle vlakna, aby tady nebyla cela stranka se spoustou dalsich veci, ale jenom to, o cem je rec
Manual neni Haynese. Jak vypada Clymer nevim, ale hned v uvodu manualu pisou: "This manual was written by the Yamaha Motor Company primarily for use by Yamaha dealers and their qualified mechanics."
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivomer Yamaha XJ 900 l_driver 8 14.2.2024 v 07:53 Koudy01
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Má někdo luxusní XJ 900 Diversion Yamaha XJ 900 Langobardi 12 17.3.2023 v 16:02 Gahan37
Prosím o radu Yamaha XJ 900 Pejra650 13 26.11.2022 v 08:34 PajdaXJR
Netěsnící mezisvod výfuku Yamaha XJ... Yamaha XJ 900 Fichtloš 5 8.11.2022 v 12:35 Fichtloš


TOPlist