Téma: ER6n drnci a cuka
20.7.2016 v 21:57
Zdravim,
uz nejakej patek mam ER6n 2015, aktualne najeto 15 000km (12 000 za 8 mesicu )
Motka jezdi obecne v pohode, ale ...
1) Mezi 5500-6500rpm hodne vibruje. To je sice normalni jev, ale zaroven neco vepredu strasne plastove drnci. V tehle otackach je to znat nejvic, pri mensich to nedela a pri vetsich je to znat, ale min. Jde to od krku rizeni, nebo tachomeru. Zkousel jsem podrzet snad vsechny soucastky na ktere se dostanu a nic nepomohlo. Zaroven zadny sroub nevypada povolene.
Asi to neni nic duleziteho, ale jsem sluchovy pekfekcionista a opravdu hodne mi to vadi. Taky je to nejpouzivanejsi rozmezi otacek (50 na 2, 130 na 6).
Pritelka ma navic stejnou, jen utazenou na 35kw, a prestoze vibruje tak nedrnci.
2) Pri jizde konstantni rychosti, treba 70km/h (opravdu konstantni, max +-1km/h) se jakoby trochu cuka. Neni to moc znatelne, a puvodne jsem si myslel ze to je od asfaltu, ale po spouste testu jsem si jisty ze je to motorkou. Je to videt i na otackomeru, rucicka lita tak +-50rpm.
Olej je novy, svicky taktez (oboji 2000km). Retez je cisty a namazany, a jelikoz byla pred 2000km na kontrole tak snad i spravne napnuty. Tankuji 90% jenom sp98. Staram se o ni casto a dobre.
Neporadil by nekdo co s tim? Kam se podivat? Co hledat?
uz nejakej patek mam ER6n 2015, aktualne najeto 15 000km (12 000 za 8 mesicu )
Motka jezdi obecne v pohode, ale ...
1) Mezi 5500-6500rpm hodne vibruje. To je sice normalni jev, ale zaroven neco vepredu strasne plastove drnci. V tehle otackach je to znat nejvic, pri mensich to nedela a pri vetsich je to znat, ale min. Jde to od krku rizeni, nebo tachomeru. Zkousel jsem podrzet snad vsechny soucastky na ktere se dostanu a nic nepomohlo. Zaroven zadny sroub nevypada povolene.
Asi to neni nic duleziteho, ale jsem sluchovy pekfekcionista a opravdu hodne mi to vadi. Taky je to nejpouzivanejsi rozmezi otacek (50 na 2, 130 na 6).
Pritelka ma navic stejnou, jen utazenou na 35kw, a prestoze vibruje tak nedrnci.
2) Pri jizde konstantni rychosti, treba 70km/h (opravdu konstantni, max +-1km/h) se jakoby trochu cuka. Neni to moc znatelne, a puvodne jsem si myslel ze to je od asfaltu, ale po spouste testu jsem si jisty ze je to motorkou. Je to videt i na otackomeru, rucicka lita tak +-50rpm.
Olej je novy, svicky taktez (oboji 2000km). Retez je cisty a namazany, a jelikoz byla pred 2000km na kontrole tak snad i spravne napnuty. Tankuji 90% jenom sp98. Staram se o ni casto a dobre.
Neporadil by nekdo co s tim? Kam se podivat? Co hledat?
Na modelu 06 mě drnčel budík o světla, byla tam malá mezírka do které jsem nacpal gumu a bylo po drnčení, jak je tu o tvého novějšího modelu nevím, ale zkus na to mrknout. Cukání při konstatní rychlosti jsem taky zaznamenal, trošku pomohlo vyčistit vzduchový filtr.
Vim ze 98 neni v zasade kvalitnejsi, ale tady je vyber prakticky jenom mezi 98 a 95e10. (a kdyz uz je 95 tak stoji prakticky stejne jako 98)
O vikendu to rozmontuju a zkusim zase smontovat a uvidime :) kdyz tak budiky odstrihnu, vsechny plasty utrham a bude po problemu.
Naposledy editováno 21.07.2016 13:48:51
O vikendu to rozmontuju a zkusim zase smontovat a uvidime :) kdyz tak budiky odstrihnu, vsechny plasty utrham a bude po problemu.
Naposledy editováno 21.07.2016 13:48:51
Tak jsem se zrovna projel na motorce pritelkyne. Ma najeto 10 000, utazena na 35kw. Jinak je stejna jako ta moje (er6n 2015).
Rozdil je obrovsky. Prakticky nevibruje, nikde nic nedrnci, dokonce mam pocit ze jede lip. No nic, jdu na ni, uvidime vecer...
Rozdil je obrovsky. Prakticky nevibruje, nikde nic nedrnci, dokonce mam pocit ze jede lip. No nic, jdu na ni, uvidime vecer...
Mám dost podobnej problém s cukáním(ER6N-2008 34tis.najeto). Nejvíc to pocukává při konstantní rychlosti okolo 3800-4000ot. Když malinko přidám, jede naprosto bez problému.
Taky je zvláštní,že když zastavim a na místě chci jen držet konstantní otáčky třeba kolem 4000 (na neutrál), tak to kolísá klidně až do 1500ot.
Jinak volnoběh to vůbec nekolísá...
Netuší někdo čím to může být ?
Taky je zvláštní,že když zastavim a na místě chci jen držet konstantní otáčky třeba kolem 4000 (na neutrál), tak to kolísá klidně až do 1500ot.
Jinak volnoběh to vůbec nekolísá...
Netuší někdo čím to může být ?
Trvalo to skoro rok, ale vyresil jsem to
Vite co to bylo? retez....
Vcera jsem ho vymenil, a motorka je nepoznani. Klidna, prestala drncet, nekope do zadku, omladla o 20kkm.
Ten stary mel najeto +-24kkm a evidentne uz to nejakou dobu nezvladal.
Naposledy editováno 26.05.2017 10:09:01
Vite co to bylo? retez....
Vcera jsem ho vymenil, a motorka je nepoznani. Klidna, prestala drncet, nekope do zadku, omladla o 20kkm.
Ten stary mel najeto +-24kkm a evidentne uz to nejakou dobu nezvladal.
Naposledy editováno 26.05.2017 10:09:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |