Téma: Kolik nejvíc km za den a druhý den a na jaké motorce jste ujeli?

18.7.2016 v 11:10
Zdar chlapi a snad i holky :)
zajímalo by mě, kolik km se dá denně najet denně a na jaký motorce a ideální v kombinaci, že druhý den Vás čekala ještě taky slušná porce km.

Řekněme v ideálním počasí a pokud se nekdě nezdržujete (věřím že takový průjezd v alpách rapidně sníží dojezd). Třeba tak, že chcete dojet do Černý Hory, Španělska nebo Řecka...1500-2000 km....dáte to na kolik zátahů? Dálnice využíváte? Nejsou děs? Co spaní v kempech? Třeba po 600 km, není lepší postel a tak :)

Zajímá mě z praxe, jaké motorky jsou lépe stavěné delší trasy (pokud vůbec něco takového je)

18.7.2016 v 19:33 | Nahoru | #31
tak to ja su asi sracka, na Bandourovi 1250 tak 350km a boli me cely clovek a to jeste s pauzama,ale z toho nic po dalnici,tam me to nebavi,jinak smekam pred nekteryma co daji 500,800 a vic

18.7.2016 v 19:53 | Nahoru | #32
Já jezdim s parťákem na dovolenou většinou po Balkáně zhruba 3200km tak na 8dní.Na Ukrajině se ujede za den málo,vzhledem ke kvalitě silnic.Je víc faktorů,počasí,typ motocyklu,v neposlední řadě parťák,věk,kondice.Nám je 58.

18.7.2016 v 20:12 | Nahoru | #33

famfulin76 píše: Ty jo, 11xkolem planety!!

:D Nejlepší hláška tady. Jsem se tu řáchal tak 15 minut :). Díky za pobavení.

18.7.2016 v 20:35 | Nahoru | #34
Dálnicím se vyhýbám, na naháči stejně skrz krk nevydržím jet dlouhodobě 130 a víc, takže jsem na okreskách stejně rychlej a navíc je to i o dost větší zábava.
Jinak jsem jel několikrát Mostar na zátah, bez pár km to máme od baráku 1000 (ty bys to měl z kolína okolo tej tisícovky, mě vždy kousek chyběl) a dalo se to zajet i za 10h20min (průměrná rychlost skoro kilo) plus cca 3x zastávka na tankování a bagetu, takže čas i se zastavováním okolo 12h.
Ráno vyjedeš, večeři si dášv Mostaru a druhej den se pokračuje dál
Prdel bolí když není zvyklá, jinak cajk..

18.7.2016 v 21:06 | Nahoru | #35
já si myslím,že je to mentální,jako všechno...jsem na moto šťastný, takže jezdím třeba 3 týdny 10-12 hodin denně, spím ve stanu a jím z ešusu...kilometrově to dělá od 400-1000,ale je fakt, že 1000 jsem najel jenom jednou...a taky jsem si koupil corbin sedlo,a když jedu s baťůžkem, tak to jsem si nechal přešít.a jezdím na vt 600,no.

18.7.2016 v 21:07 | Nahoru | #36
jo, a dálnice velmi minimálně.

18.7.2016 v 21:46 | Nahoru | #37
ZdenekS >...Ahoj Zdenale,
v sobotu jsem se vratil ze Spanelska najezd 6700 km. Odjizdel jsem v sobotu 2.7. z Frydku a jel jsem smer Venezia nejakych 916 km po dalnici.Tam jsem mel ubytovani pres Booking na privatnim domecku cena 48 euro pro dva i se snidani majitele uplne super. Na druhy den jsem pokracoval smer Genova najezd nejekych 568 km a opet ubytovani pres Booking i se snidani cena 55 euro. Dalsi den najezd 578 km smer Francie k Marseill opet stejny scenar ubytovani se snidani cena 61 euro. Rano vyrazime smer Espana konkretne Lloret De Mar najezd 510 km ubytovani se snidani cena 46 euro a rano odjezd smer Gandia najezd 536 km. V Gandii ubytovani za 46 euro a presun uz pouze cca 220 km do prekrasneho mestecka Peniscola kde jsem mel pronajmuty dum na tyden. Tam jsem si relaxoval s tydenim najezdem cca 200 km a 14.7. sobota jsem se vracel zpet do Cr ale uz s tim ze jsem si rekl ze to nebudu tak natahovat a potahnu at jsem rychleji doma. Presunul jsem se tedy smer Francie do mesta Montpellier takze najezd nejakych 600 km tam jsem slozil hlavu za 57 euro bez snidane a na druhy den jsem vyrazil opet smer Venezia kde jsem se ubytoval presne tam kdyz jsem vyrazel do Spanelska cena 48 euro se snidani najezd 901 km no a v soboto jsem vyrazil domu k chaloupce s najezdem 916 km. Vse bylo super az na poslednich cca 400 km ktere mi totalne prochcalo a kdo jel ten den timto smerem od Vidne vi o cem mluvim. Za poslednich 400 km jsem byl vic dojebany nez za vsechny ty najezdy. V Prostejove jsem se nezapomel stavit na svou DRSTKOVOU POLEVKU na OMV a dobrou hodiny hledal energii na zbytek kilometru domu bylo to nekonecne...jinak jsem cestoval s batuzkem a pouze na skutru Burgman 650 executive nejsem motorkar...Takze odpoved na dotaz na cem se jezdi si dostal ja jsem byl se strojem maximalne spokojeny a vzhledem k tomu jake jsem mel opakovane najezdy tak vidis ze se to da. Jinak dalnice jsou v pohode ale stoji hromadu penez ktere muzes utratit urcite uzitecneji ale ja to mel trochu jinak nastavene jel jsem za danym cilem a prirozene jsem tam nechtel cestovat deset dni. Pokud bych mel na vyber a tak to urcete priste udelam na dalnicich pojedu urcite jen v nutnych pripadech jako je treba prejezd prvni den kdy se chce clovek dostat nekam dal a nema potrebu kochat se okrsky kolem Prerova atd.a taky je mimo dalnice urcite na co koukat udelas fajn fotky a proste kde te napadne tak si das pauzu kavu a nebude to zrovna na pumpe na dalnici. No a co se tyka spani ja preferuji postel ve stanu jsem se nikdy nevyspal a batuzek ten by me hnal kdybych to nekde zacal na louce rozbalovat...takze rekapitulace zni nasledovne ...nikam nespechej na dalnice se vyser pokud ti nevadi spani na divoko tak do toho jdi a uzivej kazdou chvilku a kilometr...za chvilku je zima a zase budem curakovat doma...vsem po zbytek sezony spostu super zazitku km bez nehody a stastny navrat domu... ...

Jsem doma 24 hodim a uz me svrbi riditka uz koukam kam vyrazim nekde kolem komina...Rumunsko?

18.7.2016 v 21:59 | Nahoru | #38
Prvni den 800 km, dalnice 80%, 20% okresky. Druhy den 700 km dalnice 50% okresky 50%,, brutalni slejvak, spis jsme brodili dalnici, spani v penzionu, docela to slo. Ohle riditka od padu, takze druhy den na konci ne jenom prdel jak z kamene, ale take vykrivenej jak jsem mel jednu ruku vic natazenou a vytocene telo do strany. Holt ale museli jsme svihat dom

18.7.2016 v 22:02 | Nahoru | #39

Zazi píše: Podle mých zkušeností nezáleží ani tak moc na kilometrech, jako spíše na čase stráveném v sedle. Pokud pojedeš 200 kilometrů, ale vinou různých okolností to zabere sedm hodin jízdy, tak toho budeš mít taky plný zuby

chytrej

18.7.2016 v 23:01 | Nahoru | #40
2200 km v kuse za 22 hod, 10 x přestávka 5 min na tankování....

18.7.2016 v 23:12 | Nahoru | #41
1350 km,italská Ancona-Šumperk od 17:00 do 6:30.R1200GS.

19.7.2016 v 04:24 | Nahoru | #42
Vlada-XX...Carlos-ZRX-1200 >...to je zakladna v tom Vyskove to jsou zatahy na jeden cuk Vyskov mam rad kluci je to srdcova zalezitost stravil jsem tam mraky prazdnin koupani v Lulči atd.atd.

19.7.2016 v 06:59 | Nahoru | #43
Ve dvou a naloženej s TL1000R 720km, z toho 500km v dešti. Kdyby nechcalo tak to jedu s prstem v nose Takhle jsem toho chvílema měl plný zuby, ani ne tak únavou jako nasráním, že mám varhánky i na zadeli Druhej den zas zpět, Azuro pohoda....

19.7.2016 v 22:32 | Nahoru | #44
Já teda jel jenom jednodenní výlet na Burgmanovi 400:

- ráno odjezd autocamp Merkur Mušov
- snídaně Mikulov
- příjezd do Bratislavy,prohlídka starého města
- nákup v supermarketu v Mosongmagyarovár v Madarsku
- oběd a menší procházka po Vídni
- příjezd do Mušova,koupání v jezeře,balení stanu
- večeře v Motobaru u Hanky v Bílovci
- dojezd do Opavy
Najeto bez pár kilometrů skoro 600km a ještě bych dal klidně stovku,to by mě už nerozhodilo ale už jsem byl doma Maximální rychlost po dálnici 170km/h.Časově od 7.00 ráno - +/- 22.00 večer,tzn. kolem 15 hodin.

19.7.2016 v 23:13 | Nahoru | #45
Asi nejdelší byl konec dovolené - přejezd z Porto Vechio na Korsice (vyjeli jsme v 12:30 v sobotu) do Bastie, potom trajektem do Livorna (trajekt měl zpoždění - v Livornu nás vysadili v 21: 30 stále ještě v sobotu), nechtělo se nám už stavět v kempu stan, tak jsme hned vyrazili směrem domů, a dorazili jsme v 12:15 v neděli do Orlové u Ostravy. Celkem ujeto asi 1490 km. Nevím jestli se ale počítá jízda na pojízdném obyváku Gold Wing 1500 s přívěsem

1 reakcí na tento příspěvek Kolik nejvíc km za den a druhý den a na jaké motorce jste uj...

19.7.2016 v 23:28 | Nahoru | #46
maco > jen se ptam...na Burgmanovi 400 si jel po dalnici 170 km/h ?

19.7.2016 v 23:40 | Nahoru | #47

Bury1 píše: maco > jen se ptam...na Burgmanovi 400 si jel po dalnici 170 km/h ?

Jo,tachometrových V techničáku má napsané 145
PS: Když jsem testoval B650 na dálnici,tak maximálku jsem jel 184 a v techničáku má myslím 165.
PS2: Maximálka u novějšího modelu 172,pak vypíná omezovač motor,u staršího modelu je maximálka přes 160 dle tacho ale motor jede furt a nevypíná.

Naposledy editováno 19.07.2016 23:55:53

20.7.2016 v 05:39 | Nahoru | #48
Je to asi hlavně o pohodlí na daným stroji. Vyměnil sem origo sedlo za Mustanga s opěrkou a nemůžu si stěžovat. Dřív mě vždycky začli bolet hlavně záda v kříži, prdel taky dřevěněla. Teď absolutní pohoda, záda zapřu do opěrky a sedim jak v křesle. V dobrým počasí a na slušných silnicích 600-800 km (max zatím něco přes 900) a večer jsem jen přiměřeně unavenej s ohledem na stáří a čas 8-12 h strávenej v sedle - bez nějakých následků do druhýho dne, stačí 8 hodin v posteli. 300-400 km neřešim, to je jen prodloužená vyjížďka na půl dne. Je fakt, že sem zvyklej na podobný denní nájezdy i s autem - 5-700 denně, někdy i víckrát do týdne, takže na únavu z řízení jsem dost vytrénovanej. A na mašině to přeci jen jináč odsejpá, není problém držet průměr i kolem kila za hodinu, když to silnice dovolí (nemluvím o dálnici). V dešti a chladu je teda i 200 km masochismus...
Stroj Honda VTX 1800 + sedlo Mustang Jediný, co mě trochu sere na dlouhých štrekách, je spotřeba - prostě vzhledem k mýmu jízdnímu stylu sem většinou kolem 10 l, takže nějakou kačku to stojí. Ale jet na spotřebu by mě fakt nudilo, to bych asi za jízdy usnul. A pak jsou ještě na dlouhý štreky lepší špunty do uší - Cobry nejsou nejtišší!

20.7.2016 v 06:01 | Nahoru | #49
Zdar,ja letos ujel 4400 km ( Ukrajina,Moldavie,Rumunsko,Maďarsko ) a posledni etapa z vesnice Svata Helena domů 980 km už byl zahul. Moto 1200 GS

20.7.2016 v 09:23 | Nahoru | #50
Já mám trošku jinej "problém" Po 5 letech jsem se loni vátil do jedné stopy a od té doby, kdykoliv je k tomu počasí, jezdím. Po práci a třeba až do noci. Už ani nevím, jaké trasy, pořád třeba opakuju ty svoje oblíbené. Nemůžu se prostě nabažit, denně i takhle odpoledne udělám 250 - 350 km. Jsem sice vyklepanej jak startka, ale zase se mi hezky spí.
Jelikož ještě neprcám čerpadlářku, tak to leze docela dost do peněz...

24.7.2016 v 19:37 | Nahoru | #51
Tak já 1.den-1000km, 2.den-1000km a ostatní dny tak kolem 600km., cesta na Nordkapp. Ve dvou na Stromkovi650

24.7.2016 v 19:47 | Nahoru | #52
na Jawe nejvice 1700km v kuse (cca 35 hodin) - ze Svedska do Tesina..
na XT600 nejvice cca 1400km - nekde z Belgie (ci Holandska) do Tesina..

14.9.2016 v 11:45 | Nahoru | #53
Jednoduché počty, na 10 hodinový přesun ,více nemá smysl i pro bezpečnost , jsem z toho 8 hod v sedle a 2 hodiny svačinky a 1 x tankování. ,cesťák R1100RT
1/ dálniční přesun, který nemám rád - 960 km
2/ okrsky s lepším povrchem - 400 - 800 km
3/ okrsky samajama - kolem 250 km

Pak jsou na řadě " kochačky" rychlostí 80 - 100 km/hod kdy km a čas nesleduji.

14.9.2016 v 12:09 | Nahoru | #54
Jak už zněl jeden rozumný příspěvek výše. Na km vůbec nezáleží, záleží na čase, který strávíš v sedle. Najel jsem za den 1400km po dálnici, ale najel jsem za den i 60km na jedničku po šílené ukrajinské cestě. Dále záleží, jestli jedeš v partě, která pořád stojí, protože si ten chce zakouřit, druhý po 50km čůrat a třetí fotí na každém rohu, nebo jsi nezávislý a jedeš sám.

Dálnice:
Osobně dělím trasu na tranzitní a zážitkovou část. Tzn., že v H, kde nic není, sednu na dálnici a raději ten ušetřený čas projezdím po okreskách v AL. Stejně jako letos dálniční přesun PL, D, DN a výlet začíná až v NO.

14.9.2016 v 13:01 | Nahoru | #55
Ja jednou ujel 6,7 km z práce, pak mě pozdravila klika.
Tlačil jsem asi 550 m domů, převážně do kopce, nízká řidítka, takže supr

14.9.2016 v 18:39 | Nahoru | #56
kokonhead>

14.9.2016 v 19:08 | Nahoru | #57
předevčírem 530 Litva a Lotyšsko, z tobo 25 v noci po šotolině. Celkem mám najato pouhých 6000 tak jsem z tý šotoliny byl upřímně vyděšenej. Na mapě tu nejde poznat co je asfalt a co ne.

14.9.2016 v 22:56 | Nahoru | #58
se-se> a co motorka jinak, jak to funguje s těma zlepsovakama?

14.9.2016 v 23:18 | Nahoru | #59
občas vychytávám mouchy ale fakt drobnosti ( dnes mě například odešlo pískadlo pravého blinkru a vadí mě to protože už jsem zvyklý že blinkry pískaj). Udělal jsem zas spoustu vylepšení. Snad vyjma rádia vše pravidelně využívám a nic z toho bych nedal pryč. Jezdí se s tím úžasně. Jenom to žere jako tank (až 8 L) ale zato to i ve dvou akceleruje jako tryskáč (PC V, Akrap, KN a taky jsem dal větší rozetu a menší pastorek). Jsem moc spokojenej a sériovou neupravenou motorku bych nechtěl. A hlavně jsem moc dobře udělal že jsem rovnou pořídil silný stroj a ne postupně "na naučení" něco menšího to bych byl teď naštvanej. Zkrátka tu mašinku miluju.

Naposledy editováno 14.09.2016 23:21:20

15.9.2016 v 17:39 | Nahoru | #60
Za den 1000 km na Cbr1000rr ,-zadek rozsekany a 3 dny jsem si nemohl ani sednout .