globalmoto_duben_nolan





Téma: Divaj sa na odborníka
 
8.7.2016 v 21:24
Tato individua o nás za naše prachy rozhodují v Bruselu. Tento pán, naprosto vážně mluví v televizi o škodlivosti dieselových (vznětových) sekaček.






Předchozí
1 2 3 4
Následující

Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 21:59 | Nahoru | #1
Pane bože to je debil...

1 reakcí na tento příspěvek Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 22:07 | Nahoru | #2
Zřejmě má na mysli řezačky píce které slouží k výrobě biomasy pro krmení kogeneračních jednotek a ty za pomoci dotací k tvorbě zisku vyvolených

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 22:35 | Nahoru | #3
BohusStejskal: Ne že bych byl nějakým obhájcem restrikcí vymýšlených Bruselem, ale co je tak moc nepravdivého na výroku "vdechování plynů ze vznětových motorů poškozuje zdraví a způsobuje rakovinu"?

Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 22:36 | Nahoru | #4
Neznám nikoho, kdo má sekačku na naftu. Vyjma sekaček nesených traktorem samozřejmě.
To je asi tak běžný jak motorka na naftu ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 22:38 | Nahoru | #5

1100Virago píše: BohusStejskal: Ne že bych byl nějakým obhájcem restrikcí vymýšlených Bruselem, ale co je tak moc nepravdivého na výroku "vdechování plynů ze vznětových motorů poškozuje zdraví a způsobuje rakovinu"?


Spíš je na tom podivný to, že jako u zážehových můžeš dejchat rovnou od výfuku a nic? Nebo co jako...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 22:54 | Nahoru | #6
Danny350: Výrok "vdechování plynů ze vznětových motorů poškozuje zdraví a způsobuje rakovinu" neznamená, že to neplatí i pro zážehové motory. To už je vykonstruované čtení mezi řádky.

Navíc ten zákon se netýká jen sekaček, ale i buldozerů i lokomotiv, atd. - prostě strojů které nejezdí po silnici. Kolik existuje zážehových buldozerů a lokomotiv?

Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 22:58 | Nahoru | #7
Kdy budou Tošenovský a Zahradil ze sebe zvracet?
Ohledně hlasování o emisích sekaček a buldozérů europoslanec Zahradil společně s Evženem Tošenovským prý hlas změnili právě poté, co dostali zpětnou vazbu od voličů z Česka. „Změna hlasování nepřinese žádnou změnu celkového výsledku. Tak jsme se rozhodli, že to podporovat nebudeme,“ konstatoval europoslanec. Oprava se na serverech EU projevila ve čtvrtek ráno: Zahradil i Tošenovský se teď úterního hlasování oficiálně zdrželi.
http://www.bezpoliti...ektnosti.cz/?p=76431

1 reakcí na tento příspěvek Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 23:05 | Nahoru | #8
Zahradil: Naše hlasy nic nezvrátí, tak jsme je změnili

„Nakonec jsme hlasování změnili, protože nám došlo, že tohle je přesně ta oblast, do které by se Evropská unie neměla pokoušet zasahovat. Je to přesně ten moment, kdy lidé nadávají, že EU řeší prkotiny a nezabývá se důležitými věcmi, jako je ochrana hranic,“ vysvětlil iDNES.cz Jan Zahradil.

Společně s Evženem Tošenovským prý hlas změnili právě poté, co dostali zpětnou vazbu od voličů z Česka. „Změna hlasování nepřinese žádnou změnu celkového výsledku. Tak jsme se rozhodli, že to podporovat nebudeme,“ konstatoval europoslanec. Oprava se na serverech EU projevila ve čtvrtek ráno: Zahradil i Tošenovský se teď úterního hlasování oficiálně zdrželi.

Zdroj: http://zpravy.idnes...11430_zahranicni_mlb

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 23:08 | Nahoru | #9
1100Virago> a tak že by jsme třeba dali kravám katalyzátory do prdele ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 23:10 | Nahoru | #10
Danny350: "A vy zase mlátíte černochy!"
Neboli - jak to souvisí se spalovacími motory?

(reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 23:11 | Nahoru | #11
hus> vlastně se nic nezmění, tak proč bychom nevyslyšeli hlas národa ne? Jo kdyby se něco změnit mohlo, to by jim byl nějakej ohlas voličů úplně u prdele...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

8.7.2016 v 23:12 | Nahoru | #12

1100Virago píše: Danny350: "A vy zase mlátíte černochy!"
Neboli - jak to souvisí se spalovacími motory?


Tak, že se řeší strašný p.čoviny místo podstatných věcí.

Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 01:16 | Nahoru | #13
Tak řešit emise u lokomotiv,nákladních lodí ap asi smysl má (když už). Ale (nejen český) dráhy jsou technickej skanzen a pokud se to nebude vztahovat na ty asi půlstoletí starý muzeální kousky, tak efekt bude hodně pozvolný...

Emise u hobby sekaček,křoviňáků,pil..., který horkotěžko naběhaj pár desítek motohodin ročně jsou imho blbost. Efekt naprosto zanedbatelný a spíš to bude kontraproduktivní-větší složitost, náročnější údržba (která je u těch chatařů chalupářů všelijaká) , více poruch, menší výdrž... To je všechno ve výsledku taky ekologická zátěž. Když zdraží/úplně zmizí levná hobbymarketová produkce Made In China, lidi budou dál používat starý krámy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 08:38 | Nahoru | #14
1100Virago>

Navíc ten zákon se netýká jen sekaček, ale i buldozerů i lokomotiv, atd. - prostě strojů které nejezdí po silnici.

Motory těchto strojů se dnes už řídí dle normy tier/stage, asi ale špatně?Místo aby omezovaly dotace,snižovaly objem vzniku nepotřebné energie řeší kokotiny.

(reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 09:06 | Nahoru | #15

Danny350 píše: Tak, že se řeší strašný p.čoviny místo podstatných věcí.



Tedy je uplne jedno o cem navrh je, je to proste picovina pokud neni vyhodnocen jako "dost podstatny".
Zacinam chapat udiv nekterych volicu "leave" pote, co si zvolili "leave".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 09:20 | Nahoru | #16
Tally-ho: Že řeší kokotiny, to nerozporuju a štve mě to taky. Jen mi prostě nepřipadá, že ten screenshot v prvním příspěvku je nesmyslný - nesmyslná je ta vazba, v jaké je interpretovaný. Pospíšil určitě nemluvil o dieselových sekačkách.

Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 09:44 | Nahoru | #17
Bohůšu, rozčilují tě tvé vlastní zcestné myšlenkové pochody? Tvou zahradní sekačku bych rád viděl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 09:59 | Nahoru | #18

1100Virago píše: Tally-ho: Že řeší kokotiny, to nerozporuju a štve mě to taky. Jen mi prostě nepřipadá, že ten screenshot v prvním příspěvku je nesmyslný - nesmyslná je ta vazba, v jaké je interpretovaný. Pospíšil určitě nemluvil o dieselových sekačkách.

Ano jde tam o lodě bagry a lokomotivy, tak tam prsknem i sekačky né?

Ten screenshot je ze zpráv na primě z 7.7.
Šlo o reportáž o diskutovaném návrhu k omezení emisí sekaček Komu se chce, ať si to dohledá. Komu se nechce, ať je raději ticho.

Pospíšil tady zdůvodňuje, proč se tím zabývají. Pospíšil tady nemluví o dieselových sekačkách samozřejmě.

Na ajse nereaguju, protože nevím co to mele.

Naposledy editováno 09.07.2016 10:23:55

3 reakcí na tento příspěvek Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 10:04 | Nahoru | #19
Splodiny dieselu obsahují na rozdíl od benzinových motorů množství mikroskopických karbonových jehliček které mohou pronikat do buňky aniž by jí zabily a mohou poškodit DNA která se může zvrhnout v karcinogenni. Je to tentýž mechanismus jako u azbestu. Toby museli zakázat všechny diesely. Proto taky v poslední době ty filtry pevných částic. Omezovat nový diesely má mnohem menší význam než dostat ze silnic ty prastarý šunky. A pávě tím, že ty nový výrazně zdraží kvůli neustálýmu zpřísňování předpisů, tý obnově moc nepomůžou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 10:34 | Nahoru | #20

BohusStejskal píše: Ano jde tam o lodě bagry a lokomotivy, tak tam prsknem i sekačky né?

Ten screenshot je ze zpráv na primě z 7.7.
Šlo o reportáž o diskutovaném návrhu k omezení emisí sekaček Komu se chce, ať si to dohledá. Komu se nechce, ať je raději ticho.

Pospíšil tady zdůvodňuje, proč se tím zabývají. Pospíšil tady nemluví o dieselových sekačkách samozřejmě.

Na ajse nereaguju, protože nevím co to mele.



Jsi si jist, ze ten nabrhovanej zakon/vyhlaska - se urcite jmenuje "....omezeni emisis sekacek" nebo si to z toho udelali novinari jako senzaci?

(reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 10:36 | Nahoru | #21

se-se píše: Splodiny dieselu obsahují na rozdíl od benzinových motorů množství mikroskopických karbonových jehliček které mohou pronikat do buňky aniž by jí zabily a mohou poškodit DNA která se může zvrhnout v karcinogenni. Je to tentýž mechanismus jako u azbestu. Toby museli zakázat všechny diesely. Proto taky v poslední době ty filtry pevných částic. Omezovat nový diesely má mnohem menší význam než dostat ze silnic ty prastarý šunky. A pávě tím, že ty nový výrazně zdraží kvůli neustálýmu zpřísňování předpisů, tý obnově moc nepomůžou



No a ja si myslim ze ty novy diesely jsou na tom hur - z tech starejch sly velky saze ktery sice zabordeli plice ale neproniknou az do bunecne struktury - ti mikroskopicky castecky jdou podle me z tech motoru s filtrem pevnejch castic - nerokaze je zachytit.

(reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 11:47 | Nahoru | #22

se-se píše: Splodiny dieselu obsahují na rozdíl od benzinových motorů množství mikroskopických karbonových jehliček které mohou pronikat do buňky aniž by jí zabily a mohou poškodit DNA která se může zvrhnout v karcinogenni. Je to tentýž mechanismus jako u azbestu. Toby museli zakázat všechny diesely. Proto taky v poslední době ty filtry pevných částic. Omezovat nový diesely má mnohem menší význam než dostat ze silnic ty prastarý šunky. A pávě tím, že ty nový výrazně zdraží kvůli neustálýmu zpřísňování předpisů, tý obnově moc nepomůžou



Moderní benzínové motory obsahují tyto částečky taky a proto se plánuje zavedení filtrů pevných částic i u nich.Krom toho benzínové motory v určitých režimech vypouštějí prokazatelně karcinogenní benzen.Jak píše assassin,staré diesely vypouštěly sice vizuálně víc sazí,ale o velikosti,se kterou si průdušky dokázaly poradit,když jim byly vystavené...Díky honbě za CO limity jsme se propracovali k produkci sraček ,které nejsou tak vidět,ale o to víc škodí......

(reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 15:48 | Nahoru | #23
se-se> Jak už odpověděli ostatní, klasický dieselmotor s přímým, nebo nepřímým vstřikem a mechanickou špricpumpou sice produkuje v záběru (kdy má méně vzduchu - kvalitativní regulace) viditelné saze, ty jsou ale tak velké, že si s nimi poradí průdušky a přinejhorším se zachytí v plicích, odkud je potom "vynese" hlen. Kdežto moderní motory CommonRail s vysokotlakými elmag. vstřiky produkují saze tak miniaturní, že se nezachytí ani v nose, ani v průduškách, ale projdou sklípky až do krve. Proto se také začaly používat filtry DPF a pokud jej někdo vykuchne, vozidlo je pak ohledně emisí mnohem nebezpečnější, jak staré typy s klasickým dieselem a bez jakýchkoli filtrů a katalyzátorů. Nejdrobnější saze (viz, co napsal assassin) ani DPF nezachytí, takže motory jsou opět de facto horší, jak klasické konstrukce s řadovými čerpadly. Navíc by tyto motory mohly být ještě výkonnější a hlavně hospodárnější, ale bohužel musejí jet v režimu, kdy je spotřeba vyšší, aby se vešly do emisní normy.
Pokud jde o lokomotivy, tak pověstné oblakem černého dýmu jsou staré motory ALCO, které běžely v poněkud "přesyceném" režimu, pokud se někde objeví nahrávka jiné mašiny, jak vyvalí oblak sytého kouře (někdy i vyšlehne plamen z výfukového komínu), pak je to trestuhodná chyba fíry, že přetáhne čerpadlo daleko za normální doraz maxima, tím ovšem ohrožuje i samotný motor. Za normálních okolností, krom přechodu na vyšší výkon, správně seřízený dieselmotor nikdy nekouří! Někdy je občasný zášleh plamene z komína způsoben dokapávajícím vstřikem, což je rovněž nebezpečné - může to propálit píst. Proto jsou také čerpadla na takových motorech samostatná a dávka se reguluje pákou, o kterou zabírá vačka na otočné tyči, společné pro všechna čerpadla ("tyč regulátoru"). Proto se také správně má po startu motoru vejít do strojovny a ručně zatáhnout za regulační páku každého vstřiku, dát tak danému válci na pár vteřin plný výkon a poslouchat - zápaly musejí mít jasný "kovový" zvuk, jinak je vstřik vadný (nízký otevírací tlak, dokapávání).
A lodní motory nemá smysl rozebírat - jedou na mazut, takže o exhalacích nemá cenu se rozepisovat, ale hlavně vzhledem k výkonu motorů je objem emisí takový, že jedna zaoceánská kontejnerovka, natož tanker, za jednu plavbu vypustí víc exhalací, jak miliony osobních aut. A přitom se furt dělají resktrikce jen proti autům, ale lodě nikdo neřeší.

Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 17:14 | Nahoru | #24
já bych omezil i letadla a rakety. Když vidím v televízi - toho čmoudu, když to startuje. A ty bílý čáry na obloze - no hrůza, jak to kouří. A taky je třeba okamžitě uvalit sankce na Island, páč jim tam dýmaji sopky.

Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 17:22 | Nahoru | #25
No a v zapeti po tom co projde tento zakon, tak ti sami panove zjisti ze u nas diky tomu prasatka, kuratka a kravicky neumime vypestovat tak levne jako jinde a je je treba lodmi, lokomotivami, kamiony dovezt a proto je treba zbudovat sirsi a modernejsi cesty buldozery, bagry atd...

Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 18:16 | Nahoru | #26
Vubec nejekologičtejší je chodit pěšky. Takže bych zavedl rovnou Euro Ultimate. A všechny motorový stroje zakázal

E:
Uplne jsem si to predstavil. Jak kazdymu nastreli do zadku pedometr a rano policajti budou v ulicich chytat lidi spechajici do prace.
"Dobrý den! Pane chodče, víte proč jsem Vás zastavil?"
"Netuším"
"Naměřili jsme Vám rychlost 6 km/h. Tím jste překročil o 0,5km/h nejvyšší povolenou rychlost v obci. Ukažte mi chodecký průkaz a technický průkaz bot."
"Tady to máte..."
"Tak jak se tak koukám na stav Vašich podrážek už by to taky chtělo výměnu. A vůbec máte u sebe EU schválenou lékarničku."
"A kam bych si ji asi jako v saku strčil...?"
"Pane chodče, nejedl jste náhodou včera česnek či cibuli? Dýchněte na mě..."
"Dých.."
"No tak já Vás teď pošlu na nejbližší stanici WC, kde Vám změří emisní limity..."
"Ty schozený podrážky a rychlost máte za 15 000. Přeju hezký den..."

Naposledy editováno 09.07.2016 18:24:01

2 reakcí na tento příspěvek Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 19:12 | Nahoru | #27
a dalsi spek ....

ERU pote co neprosel tarif plat za silu jistice, tak pripravuje novy tarif ,,plat podle toho kolik vydelas,,

Budem vsichni uvadet sve prijmy a dle toho budeme mit tarif elektriny - vyborne

To me zajima , kdy prijdou na to ze by se to mohlo zavest treba i u benzinu ci nafty, koupis si vuj stojan a platit za natankovani budes dle toho kolik jsi vydelal.

Jo kapitalismus jede cim dal tim lip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 19:15 | Nahoru | #28

assassin píše: Jsi si jist, ze ten nabrhovanej zakon/vyhlaska - se urcite jmenuje "....omezeni emisis sekacek" nebo si to z toho udelali novinari jako senzaci?



Irelevantní kec.
Takhle vzato, zákon o šmírování uživatelů internetu, se jmenuje zákon o poskytování lokalizačních a provozních údajů.
Buzerování řidičů a měření za bukem, se jmenuje skrytý dohled.

(reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 19:49 | Nahoru | #29

Creck píše: a dalsi spek ....

ERU pote co neprosel tarif plat za silu jistice, tak pripravuje novy tarif ,,plat podle toho kolik vydelas,,

Budem vsichni uvadet sve prijmy a dle toho budeme mit tarif elektriny - vyborne

To me zajima , kdy prijdou na to ze by se to mohlo zavest treba i u benzinu ci nafty, koupis si vuj stojan a platit za natankovani budes dle toho kolik jsi vydelal.

Jo kapitalismus jede cim dal tim lip



To by byla nahodou bomba. S moji vyplatou mi budou za spotrebovanou elektrinu platit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

9.7.2016 v 20:17 | Nahoru | #30

Creck píše: a dalsi spek ....

ERU pote co neprosel tarif plat za silu jistice, tak pripravuje novy tarif ,,plat podle toho kolik vydelas,,

Budem vsichni uvadet sve prijmy a dle toho budeme mit tarif elektriny - vyborne

To me zajima , kdy prijdou na to ze by se to mohlo zavest treba i u benzinu ci nafty, koupis si vuj stojan a platit za natankovani budes dle toho kolik jsi vydelal.

Jo kapitalismus jede cim dal tim lip



to je vtípek nebo jsi to opravdu někde četl?
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist