globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A pak že Svčko 100tis nedá
Tak se mi 11tou sezonu ježdění na Svčku podařilo pokořit magickou hranici 100tis Km Motor šlape jak hodinky a doufám, že ještě chvíli bude, zatím moto měnit nehodlám.... Nějaké servisní intrevaly mám v profilu.
Také to sem přikládám inspirativně pro ty co se bojí koupit moto s "hodně " km






Předchozí
1 2
Následující

A pak že Svčko 100tis nedá

Skvělá odpověď, děkuji! 7.7.2016 v 22:39 | Nahoru | #1
Gratulace.

A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 22:48 | Nahoru | #2
Děkuji

A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 22:53 | Nahoru | #3
Pěkný , taky se pomalu blížím .

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 23:05 | Nahoru | #4
Já se taky blížím, kolik toho si najel ty? Jinak gratulace.
edit: A jo, už to čtu, sorry Tak to je ještě větší gratulace.

Naposledy editováno 07.07.2016 23:07:29

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 23:17 | Nahoru | #5
Behysek> já skoro tu 100vku mělo najeto 2800km, takže poctivé km

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 23:23 | Nahoru | #6
verim, prestoze V2 bude na zdolavani vysokych porci km choulostivejsi nez ctyrvalec tak u me i TL v puvodnim rocniku (97) dalo 75tis... kdybych ja debil nejezdil bez oleje taky by to tech 100 (za 10let ) dalo

gratulace

Naposledy editováno 07.07.2016 23:24:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 23:27 | Nahoru | #7
assassin> jo ten olej si už budu muset taky hlídat, trochu mě to vypeklo na cca 80tis kdy sem vypustil ani né litr no holt už něco bude brát.... ale jinak spokojenost i servisák byl překvapen v jakým je stavu, chválil motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 23:34 | Nahoru | #8

PetrSV píše: assassin> jo ten olej si už budu muset taky hlídat, trochu mě to vypeklo na cca 80tis kdy sem vypustil ani né litr no holt už něco bude brát.... ale jinak spokojenost i servisák byl překvapen v jakým je stavu, chválil motor



jo ja taky by zvyklej ze to nic nebere, tak jsem to v behem servisniho intervalu (6tis) nekontroloval... litr jsem tam mel taky, ale delsi rovinka pod plnym 10tis rpm a olej se nejspis nahrnul do hlav a cerpadlo si cuclo vzduchl... pak to jde rychle....
SV ma tohle vylepsene, nehromadi se tolik oleje v hlavach.... ten motor kdyz se s nim rozumne zachazi vydrzi nesmysl...

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

7.7.2016 v 23:38 | Nahoru | #9

assassin píše: jo ja taky by zvyklej ze to nic nebere, tak jsem to v behem servisniho intervalu (6tis) nekontroloval... litr jsem tam mel taky, ale delsi rovinka pod plnym 10tis rpm a olej se nejspis nahrnul do hlav a cerpadlo si cuclo vzduchl... pak to jde rychle....
SV ma tohle vylepsene, nehromadi se tolik oleje v hlavach.... ten motor kdyz se s nim rozumne zachazi vydrzi nesmysl...



Tak to můžu být v klidu, přes 10tis točím vyjímečně, většinou kolem 6tis, to jede 160 a to je tak optimál na cestování ale hlídat již musím

A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 06:31 | Nahoru | #10
Gratulace po 40tis. jsem byl nucen u malý babky rozdělat motor a krom těch zpropadenejch vršků ojnic je vše jak nové, na některých kolech převodovky je vidět ještě obrábění, hlavně na nižších kvaltech. AŤ slouží minimálně ještě jednou tolik hezký nájezd km.

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 09:21 | Nahoru | #11
Gratulace

jen poznatek ke tvé poznámce ohledně koupě moto s hodně kilometrama. Samozřejmě, že stav motorky se dá poznat jinak, než podle stavu ukazatele kilometrů.

Přesto, já mám spíš problém s inzeráty tohoto typu, kdy někdo chce za 7 sezon jetou motorku se 44 tisicema 105.000 Kč, když uplně nová je za 165.000 Kč .
Mnohdy jde teda spíš o to, že prodávající nemá reálnou představu o hodnotě nabízené motorky..

2 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 09:23 | Nahoru | #12
tachometrovejch 85 000 a zaklepala zadní ojnice,olej tam byl-protočila se mi šála
no a kolik to mělo nalítano opravdově?
když sem jí koupil tak měla nalítano na tachači 32 000 a rozvodový řetížky byly zralý na výměnu, a kolik vydrží rozvodaky?
takže měla tak 50 -60?
no a druha výměna rozvodových řetízku proběhla pravě letos na jaře při těch 85 000 kdy mi zaklepala ojnice,
když už sem to měl rozhozený abych mohl vyměnit kliku,víte o tom že se do babky r.v. 2000 dá dát klika z gladiuse?
http://www.suzukisv.....php?f=34&t=5008

A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 09:35 | Nahoru | #13
zdenysrx6>celkem by mě zajímalo, jak to bude vypadat po více najetých km, doufám, že bude dávat postupný echo . U mě byl i s kroužkem karter dos podřenej od jeho otáčení, klika tam může cestovat, ale třeba vše bude ok. Kupoval jsi novou kliku nebo sháněl starší? Sehnat kliku, která nezaklepala je dost problém a motor to samý.

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 09:57 | Nahoru | #14
som stary podjebovak tak reagujem,honda je honda(kupovana nova),po 6 sezonach:





samozrejme gratulujem a prajem este dalsie kilecko bez problemov

A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 13:39 | Nahoru | #15
TO ROLDA89 : sehnal sem lehce jetou kliku 19 000km z gladiuse,a ktomu valce + písty,moje valce už byly po smrti-přední valec tlačil jenom 6 a zadní 11,nebyly zadřený ale olítaný,no už mam nalítano 2500 km s ´´novou´´ klikou a valcema a už mi to opět líta 160 ve dvou. Sehnat samotnou kliku na SV bylo nemožný ,protože SV umírají pravě na kliku,pak sem se někde na SV foru dočet že některý součastky sou shodný SV SFV DL a raptor od cagivy, no a podle fotek byly stejný , potíže nastaly až později,viz odkaz

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 14:48 | Nahoru | #16
shadow_7pade> taky slušný jo mít více času tak tam je daleko víc

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 14:50 | Nahoru | #17

Zazi píše: Gratulace

jen poznatek ke tvé poznámce ohledně koupě moto s hodně kilometrama. Samozřejmě, že stav motorky se dá poznat jinak, než podle stavu ukazatele kilometrů.

Přesto, já mám spíš problém s inzeráty tohoto typu, kdy někdo chce za 7 sezon jetou motorku se 44 tisicema 105.000 Kč, když uplně nová je za 165.000 Kč .
Mnohdy jde teda spíš o to, že prodávající nemá reálnou představu o hodnotě nabízené motorky..



tak na tý mojí je již poznat, že má něco namotáno, spousta věcí je ošoupaných a odřených. No to je otázka jakou to má hodnotu, každej zkouší vyždímat co nejvíc, otázka je co bych pak za ní mohl chtít já ?

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 14:51 | Nahoru | #18

zdenysrx6 píše: tachometrovejch 85 000 a zaklepala zadní ojnice,olej tam byl-protočila se mi šála
no a kolik to mělo nalítano opravdově?
když sem jí koupil tak měla nalítano na tachači 32 000 a rozvodový řetížky byly zralý na výměnu, a kolik vydrží rozvodaky?
takže měla tak 50 -60?
no a druha výměna rozvodových řetízku proběhla pravě letos na jaře při těch 85 000 kdy mi zaklepala ojnice,
když už sem to měl rozhozený abych mohl vyměnit kliku,víte o tom že se do babky r.v. 2000 dá dát klika z gladiuse?
http://www.suzukisv....4&t=5008 [/quote]

Tak já mám km 100%tní a motor taky původní, tak uvidíme co dá

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 14:52 | Nahoru | #19
Gratuluji k prvnímu stovákovi
Jinak nevím, proč se všichni diví, že motorka najede 100k km a více. U vyšších kubatur je motor pomalu srovnatelný s litrovým maloobjemovým motorem z auta, akorát při normální cestovní rychlosti točí 1,5 - 2x víc, aby nahnal výkon otáčkama. Když motor v autě při dodržování servisu vydrží 300k, tak v motorce musí dát přes 100k jako nic při srovnatelné péči. Akorát to nechce točit za roh, v autě taky nejezdíte tisíc před červenym polem, i když to jde, ale reálně v 1/3 rozsahu otáček.

A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 15:37 | Nahoru | #20
zdenysrx6>super, mohl bych napsat PM? Rád bych se zeptat na pár věcí a nevim jestli je tu vhodný zasýrat forum něčim jinym, než chtěl zakladatel..

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 15:47 | Nahoru | #21
atheris> asi je v celku zažité, že motorky toho moc nenajedou, jak je vidět opak je pravdou stejně jako u aut se starší generace obávali 100tis km, ( já mám na Octávce přec 300tis a v poho jezdím ) tak dnes se mladý bojej moto co má víc jak 25tis ( na Jawě 250/590 máme cca 45tis a taky jezdí

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 21:46 | Nahoru | #22
Take mirim s VTR 1000 F na 100000km, ted jsem na 84000km, kdyz to dobre pujde tak pristi rok to prekonam

Osobne bych se bal najezdu spise treba u sestkovych supersportu, u litrove dvouvalcove polokapoty ne.

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

8.7.2016 v 22:10 | Nahoru | #23
Já se tomu nedivím, mý TL1000R mělo v době prodeje 184tkm a nějaký drobný, motor z SV vychází z TL a není tak ostrej, takže to máš teď teprve zajetý

A pak že Svčko 100tis nedá

10.7.2016 v 12:35 | Nahoru | #24
Těch motorek co má najeto přes 100 tis. bude jako máku, jen to není vidět na tacho a spousta majitelů jezdí v blahé nevědomosti

A pak že Svčko 100tis nedá

10.7.2016 v 18:04 | Nahoru | #25
Přesně tak ,bude jich mnohem vic,ale ta cifra 12000 km po 10 letech se lip prodává Jinak gratz ke 100

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

11.7.2016 v 09:54 | Nahoru | #26
SirIndy> přítelkyně má na šestce kawě taky skoro 80tis a v poho si žije dál

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

11.7.2016 v 09:55 | Nahoru | #27
dewwil> tak to můžu bát ještě pár let v klidu

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

11.7.2016 v 13:41 | Nahoru | #28

zdenysrx6 píše: tachometrovejch 85 000 a zaklepala zadní ojnice,olej tam byl-protočila se mi šála
no a kolik to mělo nalítano opravdově?
když sem jí koupil tak měla nalítano na tachači 32 000 a rozvodový řetížky byly zralý na výměnu, a kolik vydrží rozvodaky?
takže měla tak 50 -60?
no a druha výměna rozvodových řetízku proběhla pravě letos na jaře při těch 85 000 kdy mi zaklepala ojnice,
když už sem to měl rozhozený abych mohl vyměnit kliku,víte o tom že se do babky r.v. 2000 dá dát klika z gladiuse?
http://www.suzukisv....4&t=5008 [/quote]

tezko soudit, nevime co s tim kdo delal, ale na TL ty rozvody bezne 100tis daji. mam tu otevrene tri motory a vsechny valce maj nikasil jako novej, dobre patrne stopy po honovani... vsechny ty motory maj kolem 50tis km - jeden 75 (2x KO klika, jednou upadlej ventil)

s upravama jde dostat kliky ze vsech tehle motoru do jinyho (cagiva raptor/navigator, SV/DL, TLS/TLR, bimota sb8 - gladius je pro me novinka) ale prebytecnejch jich moc neni...

1 reakcí na tento příspěvek A pak že Svčko 100tis nedá

12.7.2016 v 13:37 | Nahoru | #29
Jo SV v litru dle meho nazoru vydrzi z dvouvalu nejvic km. Protoze vubec nejede jsem ji mel pujcenou v S1000 a nezlob se ted bez srandy po presednuti z tuono 04 to bylo strasne hodne ve vsech otackach. Kamos po zastaveni slezl z meho tunaka a cumel jak pero z gauce a asi bude prodavat .

(reakce na) A pak že Svčko 100tis nedá

12.7.2016 v 16:38 | Nahoru | #30
prastil> no a ? najel si pár km a už víš, že to nejede, že to tím pádem vydrží víc... pane to je názor tzn, že tuono nevydrží nic ? no ještě, že ho nemám
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík
Suzuki SV 1000 poraďte jaké výfuky [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S martymb 47 3.3.2020 v 11:00 marek193


TOPlist