globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náhrada ségrovky
3.7.2016 v 05:32
Ahoj, mám 125 čínu skůtra a při skládání se mi povedlo potratit ségrovky pístního čepu. Našel jsem z fichtla, ale prijde mi o trošku menší. Sice po napružení sedí pěkně ale bojím se co by to udělalo časem... Zkusím tedy mototechnu s pístem v ruce jestli něco nenajdem, nebo mi ještě napadlo - pokud seženu správný průměr, lze použít tuto ségrovku??

Můžu nahradit tohle:


Tímhle:

Náhrada ségrovky

3.7.2016 v 07:05 | Nahoru | #1
Pokud je to segerovka, prurez je obdelnikovy, pokud je dratova, tak prurez je kruhovy. Rozhodne nenahrazovat jedno druhym... Porid co tam patri, sezenes to za par korun v jakymkoliv eshopu na skutry...

Náhrada ségrovky

3.7.2016 v 11:49 | Nahoru | #2
Hlavně jestli jsi je nepotratil dolu ke klikovce....

Spíš bych poměřil, jiné 125-ky můžou používat stejné...

Naposledy editováno 03.07.2016 11:53:16

Náhrada ségrovky

3.7.2016 v 22:16 | Nahoru | #3
Určitě tam dej stejnou . Asi nechceš aby ti prolítla kanálama a poničila válec s pístem .

Náhrada ségrovky

4.7.2016 v 19:58 | Nahoru | #4
je to 4 takt a starej pist se zadrel na pistnim cepu takze zadny kanaly. prislo mi, ze prave jedna strana povolila, cep povyjel a bylo vymalovano - puvodni segrovka byla napul venku sprajcnuta pistnim cepem.

dal jsem tam tu hranatou a seru na to tech par tisic nez to pujde do srotu to vydrzi a i na pohled to vypada o dost lip.

ale diky za rady

Náhrada ségrovky

5.7.2016 v 00:14 | Nahoru | #5
No je jedno jestli je to 2 nebo 4 takt , já bych to neriskoval . Vylítlou ségrovku a její zbytek zaseklej v pístu co drápal do válce už jsem viděl .

Náhrada ségrovky

6.7.2016 v 08:48 | Nahoru | #6
proč se ptáš na názor, když si to pak uděláš po svým?

Náhrada ségrovky

6.7.2016 v 08:59 | Nahoru | #7
protoze nejsem linej a procet jsem nekolik zahranicnich for.

nikdo mi nenapsal duvod co by se mohlo stat pokud je zamenim, a jak pisu jedna o cinskej skutr na dojizdeni do prace a po meste.

edit:

navic vic verim ty segrovce dole, potom co jsem videl co udelala ta dratova

edit2:

asi to hodim ze skaly protoze kymco je proste vocas vyrobce. budiz ze zlepsil nekolik veci na GY6 motoru, ale aby tam byla hlava vyssi o 1cm (=> kratší štefty), delší rozvodak, vsechny tesneni jine, vacka jina, domecek na vacky, klika :( takze pulka dilu nepouzitelna...
Skladam motor - nasadim hlavu, nejde nasadit vacka kvuli kratkemu retizku. Po kouknutí na novou hlavu je jasno - hlava je o 1cm nizsi. pohoda osadim gufera ventily, pruziny, svorníky... Dam hlavu na motor, nasadim vacku a pak nastavim rozvody => rikam si parada. Nasadim domecek na vacky a co? stefty moc dlouhy, zavit konci nad dosedaci plochou. OK dáme podlozky. Potom co jsem zjistil, ze bych jich tam musel nacpat několik, jsem radsi vzal jednu, na to matku s vetsim zavitem jako distancku a na to origo podlozku a matku. Parada, dotahnul jsem rukou a i kdyz prasecina na vyzkouseni to staci. Nasazuji tedy viko a svete div se dlouhe stefty Tak jsem štefty vyšrouboval z válce a udelam nové ze závitové tyče s pevností 10.9 Jeste zitra musim zkusit protocit motor, protoze jestli ta nova vacka ma jinej pocet zubu (kymco ma jinou kliku nez bezny GY6 152qmi motor) tak se z toho uz vojebu. To by pak znamenalo opet rozpulit, dat starej rozvodak, pak zase vsechno pekne slozit se starou hlavou a vackou

Naposledy editováno 08.07.2016 21:28:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Po 2 měsících nelze nastartovat Kymco Movie XL 125 charlieblazek 12 2.1.2024 v 19:50 petr.machy

TOPlist