bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ninja 250R - ztráta výkonu?!
24.6.2016 v 21:08
Ahoj,

letos mám Ninju třetí sezónu a už ji popravdě chci každým dnem prodat, ale přeci jen na ní mám ještě nějaké plány první půlku léta, tak potřebuju poradit. Od minulé sezóny cca mě zlobí její výkon. Přijde mi, že dřív byla "dravější" - vzala jsem za plyn a prostě jela dobře (samozřejmě na své možnosti :D ) a teď z ničeho nic už moc nejede. Je možné, že jsem si na to už trošku zvykla a v některých situacích je mi slabá. Ale třeba příklad - jedu cca 90-100 km/hod a chci předjet autobus.. dřív v klidu jela a předjela jsem všechno v pohodě. Neměla problém se dostat k 140-150-160 km/hod. Teď ale ať podřazuju/ nepodřazuju/dělám cokoliv, tak zrychlí tak na 110 (z posledních sil a dost pomalu) a pak po dlooouhé době třeba na 130.
Obdobná situace je v táhlejších kopcích. Příjdu si jak zpět na 125ce občas.
Za celou dobu má normoš servis, žádné úpravy nebo něco. Nevíte v čem by mohl být problém?

Obzvlášť je to horší při teplotách nad 25°C .. spíš v těch tropech 30° a výš..
Ještě jedna věc při těchto vedrech. Přijedu např. na křižovatku a chvíli stojím na semaforech, pak zmáčknu spojku, zařadim jedničku a motorka zdechne. Loni se mi to stalo třeba 5x. A není to tím, že by se třeba přehřívala nebo tak, protože teploměr není zdaleka nahoře.

Jinak je to ročník 2011 a najeto cca 40 000Km.

Díky

Naposledy editováno 05.07.2016 21:47:36
Předchozí
1 2
Následující

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 21:12 | Nahoru | #1
A co vzduchovej filtr? ten by to možná mohl dělat...

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 21:54 | Nahoru | #2
tak byl docela zaprasenej, je fakt, že na něj zapomínám tak jsem to umyla vše a dala sušit, tak to zítra projedu a uvidím, bylo by super, kdyby to bylo jen touhle "kravinou".. díky ;D

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:03 | Nahoru | #3
Vzducháč byl taky první co mě napadlo když jsem to četl :)

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:04 | Nahoru | #4
jn, tak zítra ráno jak bude suchej, tak to projedu a dám vědět ;D díky

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:07 | Nahoru | #5
Tam je molitanovej?

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:11 | Nahoru | #6

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:13 | Nahoru | #7
Správně bys ho měla ještě naimpregnovat sprejem k tomu určeným

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:17 | Nahoru | #8
jop, četla jsem, ale ten sprej nemám a zítra taky určitě mít nebudu :-/

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:20 | Nahoru | #9
Chyba někdo bude, pač ti to prostě nemůže jet jak moja mzta 250 která je 28 let stará a má jen 15.4kw,

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:26 | Nahoru | #10
a ještě teda pokud bude filtr čistej, ale ne nastříkanej a zítra doopravdy potřebuju nutně jet cca 250km, tak stane se něco za tu jednu jízdu? Fakt potřebuju jet a neseženu ten sprej nebo olej nejspíš předtím.

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:33 | Nahoru | #11
Nestane, já to taky celkem dlouho nevěděl a jestli to bylo způsobený špinavým filtrem poznáš po umytí i bez impregnace...

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:40 | Nahoru | #12
Tak doufám, že se to tímhle vyřeší :) a máte oba krásný Kávičky

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:41 | Nahoru | #13
tak paráda, to jsem potřebovala slyšet! :D

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

24.6.2016 v 22:51 | Nahoru | #14
Namazej ho převodovým olejem, pokud nemáš tak motorovej co máš do motorky, pak to vypereš a namažeš olejem na filtry až ho koupíš. Není nutný jezdit se "suchým" filtrem. Ten filtr musíš vymačkat a to důkladně od toho oleje, jinak nepojedeš vůbec Prostě ten molitan bude jen na dotyk lepivý od oleje.
Pro rejpavý.... ano originální olej na filtry je lepší, ale mazání převodovým doporučuje v manuálu Suzuki u DRZ 400, takže lepší tento olej motorovej/ převodovej než suchej filtr.

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

25.6.2016 v 08:43 | Nahoru | #15
Mazání převodovým olejem není vůbec žádný problém, hlavně ať ten filtr není suchý. Ještě mě napadá jestli ti nemůže klouzat spojka. Nestává se ti že při tom předjíždění, nebo prostě při jakémkoli razantnějším přidání plynu vyletí otáčky a motorka stejně nejede?

2 reakcí na tento příspěvek Ninja 250R - ztráta výkonu?!

25.6.2016 v 09:09 | Nahoru | #16
jo je fakt, že to taky. Ale fakt jen když za to víc vezmu najednou. To by se dalo vyřešit jak ? (teda to už asi nebudu dělat dneska sama v garáži :D ), ale je dobrý to vědět :)

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

25.6.2016 v 09:10 | Nahoru | #17
To by musel ten filtr pejt pekne ucpanej aby to dalalo takovej rozdil ve vykonu Kdy se treba naposledy menili svicky ? (kdyz uz to ma najeto 40, kdovi po kolikaty ?) Nebylo by na case to krapet oservisovat nebo nechat projet nekomu kdo o tom neco vi ?

Naposledy editováno 25.06.2016 09:11:27

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

25.6.2016 v 14:30 | Nahoru | #18
Neměnila jsi v poslední době olej? Někdy se to stává při přechodu na jinou značku. Nevím do jaké míry jsi zručná a máš vybavenou dílnu, ale podle toho co píšeš bude v tvém případě nejlepší navštívit servis. Pročti fórum, určitě najdeš nějaké doporučení na někoho spolehlivého v okolí

(reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

25.6.2016 v 15:02 | Nahoru | #19

stojaspalka píše: jo je fakt, že to taky. Ale fakt jen když za to víc vezmu najednou. To by se dalo vyřešit jak ? (teda to už asi nebudu dělat dneska sama v garáži :D ), ale je dobrý to vědět :)


Počkej, ty tedy říkáš, že ti spojka občas klouzne? To určitě musíš (nechat) opravit.

(reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

25.6.2016 v 23:19 | Nahoru | #20

stojaspalka píše: jo je fakt, že to taky. Ale fakt jen když za to víc vezmu najednou. To by se dalo vyřešit jak ? (teda to už asi nebudu dělat dneska sama v garáži :D ), ale je dobrý to vědět :)



Tak to bude tim, nejspis budes potrebovat nove spojkove lamely.

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

26.6.2016 v 07:46 | Nahoru | #21
40tis, chodíš s tým do origo kawa servisu?
Ak nie, tak robil niekto niekedy synchronizáciu podtlakov a kontroloval vôle ventilov?
A vlastne, ani origo kawa servis nezaručuje, že sa to bude robiť, iba napíšu do knižky, že to spravili, vyúčtujú a vyserú sa na to, prd poznáš, iba potom zbadáš po čase, že motorka neťahá.
A tú spojku si daj opraviť, niekde kvôli tomu ostaneš stáť, pritom je to jednoduchá vec.

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

26.6.2016 v 16:47 | Nahoru | #22
hele po vyčištění toho vzducháče mám najeto cca 180km a jede fakt líp.. už se ani nestává to, co jsem říkala, že zaberu za plyn a nejede.... jen pořád mi přijde, že před těma dvěma rokama klidně jela v poho i 150km/hod a teď to je línější.

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

26.6.2016 v 19:43 | Nahoru | #23
Se nediv, když sereš i na základní údržbu jako je vzducháč, tk máš nakurvenej motor. Navíc ti klouže spojka a neřešíš to(?). A to se neptám, jak často měníš olej, jesli se dělaly ventily a klapky...

Naposledy editováno 26.06.2016 19:44:15

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 17:01 | Nahoru | #24
Nevím, proč jseš hned tak nepříjemnej ;D
a psala jsem, že motorku dáváme známému na servis.. Olej se mění nejmíň každou sezónu, a přitom má zkontrolovat i zbytek motorky.
Já se v motoru hrabat nebudu, když vím, že tomu nerozumím a akorát bych tam něco víc podělala..
Ten vzducháč jsem čistila sama a co jsem četla, tak je to jedna z věcí na kterou se nejvíc zapomíná..
A myslíš, že kdybych nic neřešila, tak se ptám i tady na motorkářích těch zkušenějších?
A těžko říct , jestli to bylo spojkou, když to teď jezdí zase jak předtím...(hadám, že spojka by se sama zázračně neopravila?! )
Jinak ty kdybys ten příspěvek nenapsal, tak uděláš líp..vůbec si mi nepomohl a akorát si mě na*ral :D

2 reakcí na tento příspěvek Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 20:16 | Nahoru | #25
Možná trochu blbá otázka, ale jsi si jistá, že ta spojka klouzala? Stává se to, což o to. Já si ale myslím, že kdyby ti klouzala, tak si toho všimneš úplně jednoznačně. To se snad přece nedá ani přehlédnout a ty mi přijdeš, že si tím teda moc jistá nejsi. Když klouže spojka, tak se to projevuje tím způsobem, jako kdybys trochu tu spojku rukou zmáčkla při akceleraci. Když to přeženu, tak jako kdybys vzala za plyn a měla zmáčknoutou spojku. Prostě otáčky vyletí nahoru (razantně) a motorka nezrychluje. A pravděpodobně by se to projevovalo spíš na nižší rychlosti. Třeba na dvojku nebo na trojku při prudké akceleraci by se to mělo projevit mnohem víc než třeba na šestku.

Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 20:36 | Nahoru | #26
dobre, niekam si sa posunula, teraz ešte sprav to, čo som ti písal vyššie.
Motorka nie je perpetuum mobile, potrebuje údržbu. A keď údržba do 40tis spočívala vo výmene filtrov, tak ďakujem pekne.

1 reakcí na tento příspěvek Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 21:19 | Nahoru | #27
filtr a spojku kolegové probrali, tak něco málo k ""Přijedu např. na křižovatku a chvíli stojím na semaforech, pak zmáčknu spojku, zařadim jedničku a motorka zdechne""
Podle tvého popisu je to trošku jiná situace než jsem měl já, mě to dělalo SICE jen po nastartováním ( a na Hondě ), při jízdě pak už ne. U mě byl problém v kontaktu bočního stojanu, i když byl nahoře, čidlo se chovalo jako kdyby byl sklopený a jak jsem zařadil, motor zhasl. Dost jsem se spotil při představě, že mi při jízdě čidlo zasignalizuje vyklopení bočního stojanu ( a vypne motor ) zrovna v náklonu v zátáčce. Podruhé jsem se spotil, když jsem zjistil, co stojí nové, do použitého jsem jít nechtěl, tak jsem zkusil vyčistit, lépe řečeno jen promazat zvenčí, (moje čidlo nelze rozebrat standardním způsobem ). Naštěstí se podařilo a teď maká jak má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 21:39 | Nahoru | #28

Michael24 píše: Možná trochu blbá otázka, ale jsi si jistá, že ta spojka klouzala? Stává se to, což o to. Já si ale myslím, že kdyby ti klouzala, tak si toho všimneš úplně jednoznačně. To se snad přece nedá ani přehlédnout a ty mi přijdeš, že si tím teda moc jistá nejsi. Když klouže spojka, tak se to projevuje tím způsobem, jako kdybys trochu tu spojku rukou zmáčkla při akceleraci. Když to přeženu, tak jako kdybys vzala za plyn a měla zmáčknoutou spojku. Prostě otáčky vyletí nahoru (razantně) a motorka nezrychluje. A pravděpodobně by se to projevovalo spíš na nižší rychlosti. Třeba na dvojku nebo na trojku při prudké akceleraci by se to mělo projevit mnohem víc než třeba na šestku.



Klouzani spojky se da testovat prave tak, ze zaradis nejvyssi kvalt, nechas spadnout otacky nad volnobeh a pak das plnej plyn. Pokud otacky vyleti, klouze spojka. Takze klouzani spojky na vysoke stupne urcite muze nastat a je to podle me duvod, proc ji to nejede, ten vzduchovej filtr tak hodne vykonu neubere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 21:50 | Nahoru | #29

SirIndy píše: Klouzani spojky se da testovat prave tak, ze zaradis nejvyssi kvalt, nechas spadnout otacky nad volnobeh a pak das plnej plyn. Pokud otacky vyleti, klouze spojka. Takze klouzani spojky na vysoke stupne urcite muze nastat a je to podle me duvod, proc ji to nejede, ten vzduchovej filtr tak hodne vykonu neubere.

Je to možné, rozporovat to určitě nebudu, sám jsem ještě mladý ucho a nikdy jsem (naštěstí) klouzání spojky řešit nemusel. Možná trochu OT - samozřejmě, že na šestku to taky klouže, ale logicky bych si myslel, že na nižší kvalty se to bude projevovat víc. Samozřejmě za předpokladu plný plyn na dvojku vs. plný plyn na šestku. Ale jestli je to tedy jinak, tak pak se omlouvám za svojí neznalost a aspoň se něco přiučím

// Každopádně se shodneme v názoru, že jen vzduchový filtr by tolik asi neudělal.

Naposledy editováno 27.06.2016 21:51:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250R - ztráta výkonu?!

27.6.2016 v 22:00 | Nahoru | #30

Michael24 píše: Je to možné, rozporovat to určitě nebudu, sám jsem ještě mladý ucho a nikdy jsem (naštěstí) klouzání spojky řešit nemusel. Možná trochu OT - samozřejmě, že na šestku to taky klouže, ale logicky bych si myslel, že na nižší kvalty se to bude projevovat víc. Samozřejmě za předpokladu plný plyn na dvojku vs. plný plyn na šestku. Ale jestli je to tedy jinak, tak pak se omlouvám za svojí neznalost a aspoň se něco přiučím

// Každopádně se shodneme v názoru, že jen vzduchový filtr by tolik asi neudělal.



Kdyz to vezmes tak motor pri stejnych otackach generuje vykon nezavisle na zarazenem kvaltu ale pri zarazene sestce je na roztoceni prevodovky potreba mnohonasobne vyssi sila = vetsi tendence k proklouznuti spojky. Takhle si to vysvetluju ja, mozna to tu jeste nekdo upresni
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahřívání motoru ninja 250r Kawasaki Ninja 250R Láďa_01 22 6.4.2024 v 08:57 rousini
pirelli diablo rosso 3 Kawasaki Ninja 250R Robom4n_TV 1 9.8.2022 v 09:23 __unq__
Větší motorka s malou spotřebou [1, 2] Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 250R, Honda CBR 250R... FildaTB 33 14.9.2021 v 09:49 kotzitzaq
Servis Kawasaki Ninja 250R Baktrr 0 3.6.2020 v 20:20 Baktrr
Kombinéza pro holku [1 ... 154, 155] Kawasaki Ninja 250R Mili-S 4646 3.3.2020 v 18:22 dakarista


TOPlist