bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu
24.6.2016 v 15:14
Celkem by mě zajímalo jestli někdo víte jaký může mít vliv víc oktanů na lambda sondu? Jde mi o to že kvůli otevřenýmu výfuku mi lambada hází chybu ale když natankuju 100okt tak ne a mě zajímá jak je to možný??
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 19:26 | Nahoru | #91
dopl-cz, assassin> dik tak nejak jsem si to myslel. Takze jelikoz vsechno funguje a kdyz to proklemuju natvrdo tak se to rozebehne ani zadnou chybu FI to nehlasi tak je asi v prdeli cosi co spina to rele (triak,tranzistor) jinou moznost nevidim.
Zajimavy je ze to relatko bylo v haji, asi nejaky prepeti, ale regler dobiji cajk. Obcas se dejou divny veci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 19:27 | Nahoru | #92
gugo> myslím,že i pádový senzor vypíná palivo......

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 19:34 | Nahoru | #93
Dolph-cz> padovej je v pohode to bylo prvni po cem jsem sel. Jinak padovej vypina hlavni rele motoru.
Vono jde o to ze kdyz si strcis na ty svorky kde ma byt rele voltmetr nameris krasnych 12.2 coz je presne napeti baterky se svetlama (chvoi to stoji) ale jakmile na tech 12V pripojis to relatko co ma odber 00 prd, tak spadne napeti nekam ke 4V. Takze me napadnul prechodovej odpor nekde na kontaktech cestou, ale proveril jsem vsechno co slo a je to cisty.

Ale ted tedy nevim jestli tech 12 V tam namerim jen tech 10sekund co ma bezet cerpadlo... na to se jdu juknout.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 19:39 | Nahoru | #94
Tak vysledek je takovej ze po zapnuti klicku to nachvili hodi 7.5V pravdepodobne po dobu co ma bezet cerpadlo a pak to skoci na 12V.
Takze ECU.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 19:39 | Nahoru | #95

Dolph-cz píše: gugo> sepne to jen na časový interval.trvale pak jede až po startu.



U Kawasaki ZZR 1200 to asi neni jen interval, kdyz jsem zapomnel otevrit benzin tak cerpadlo proste cvakalo furt a snazilo se neco natahnout, zadny casovy limit tam nebyl.

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 20:01 | Nahoru | #96

SirIndy píše: U Kawasaki ZZR 1200 to asi neni jen interval, kdyz jsem zapomnel otevrit benzin tak cerpadlo proste cvakalo furt a snazilo se neco natahnout, zadny casovy limit tam nebyl.



bavim se o vstrikovani, ty dopravni cerpadla u karbcu budou reseny jinak, nejspis nejsou rizeny nejakou ECU - elektronicky tam bude jen zapalko....

bejvaj tam dve ruzny jisteni - v obvodu relatka pumpy v serii byva kdeco, stojanej, killswitch... to je v ceste "+" a pak je tam minus ktere spina jednotka a ta ho sepne jen v pripade ze zas jsou ok dalsi "logicke" senzory - padovej senzor, immo atd....

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 20:26 | Nahoru | #97

SirIndy píše: U Kawasaki ZZR 1200 to asi neni jen interval, kdyz jsem zapomnel otevrit benzin tak cerpadlo proste cvakalo furt a snazilo se neco natahnout, zadny casovy limit tam nebyl.


ZZR 1200 má dvě čerpadla, ale obě mechanická - membránová. Narychlo googleno, čerpadlo je tam stejný.

Naposledy editováno 30.06.2016 20:31:33

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

30.6.2016 v 21:54 | Nahoru | #98
zmulin> jedničkový versys tam má pěkný kopanec!

Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 01:25 | Nahoru | #99
Mm 929 spina vzdycky na stejnou dobu. Poprvy nebo po desaty takze asi casovka.

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 08:06 | Nahoru | #100
gugo> jj,ta ECU bude asi KO.debilní závady

1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 08:24 | Nahoru | #101
Jak tu pisete ze s4rs potrebuje DP jednotku k vypnuti lambdy tak to neni pravda. Mam standardni jednotku 5AM a lambdu sem tam normalne sw vypnul i kdyz vsichni borci i na zahranicnich forech tvrdili ze to nejde. Je tam jediny "problem" a to ten ze se lambda musi odpojit i hw protoze jinak ma tendenci ji to stejne poslouchat.DP jednotka jsou vyhozeny prachy... je to jen marketingovy tah od italu...Btw nehejbal sem ani s klapkou ani bypassama jen sw a motorka startuje ve vsech rezimech na brnk, volnobeh OK a jezdi to jak krava.

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 09:19 | Nahoru | #102
prodamCBR> tvrdím to samý...nic to nemění na tom, že je to s největší pravděpodobností dost bohatý ... a že tím jak si hejbeme mapou proti TPS budeme mít trošku rozhozenej předstih k palivu a vzduchu

Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 09:54 | Nahoru | #103
Rekl bych ze zas tak bohaty to mit nebudu. Sice mi to zere kolem 10 litru ale kdyz sem s tim minuly tyden delal pokusy a ubral s 5% paliva tak to jelo skoro v celwm spektru hur, to same kdyz sem 5% pridal. Jedine kde pridani paliva proti DP mape pomohlo bylo v 9 az 11 tis otackach a plnem zatizeni. Sem s tim ma 110% spokojenej takze uz do toho stourat nebudu

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 10:17 | Nahoru | #104
assassin>

mas to podlozene nejakym merenim treba ?

U klasiky10w40 za nízkých teplot je to co jsem popsal běžný jev, prvních pár vteřin po startu,čím studenější tím déle.Nevšiml jsem si že by se snižující teplotou řj. nastavovaly nižší rpm,spíš naopak .Motory co mě hlavně zajímají (nízkootáčkové diesely)mají dokonce pro tento případ přídavný poj.ventil, páč po přidání plynu za studena hlavní nestačí odpouštět dostatečné množství.

Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 13:23 | Nahoru | #105
Boží je že jsem založil vlákno ale nerozumím půlce příspěvků

1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 14:18 | Nahoru | #106
někoho prostě zajímá TDI, tak máme smůlu, budeme muset dále řešit už jen dízl a vše co platí u dieselu, je přesně u benzínu.
Tallyho ty budeš zvláštní člověk

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 16:32 | Nahoru | #107
Jurawood>Nikomu nic nevnucuji,jen jsem odepsal na tvoje školení,kde nesouhlasím s tím co jsi napsal,potom už jen reaguji na vaši snahu ze mě dělat vola.Hluboce se ti omlouvám že jsem si dovolil sem napsat svuj názor.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

1.7.2016 v 19:07 | Nahoru | #108
Nesouhlasíš ale s pravdou. Tvoje volba.
Máš tam zarovnání kdy otevře ventilek regulace...



Naposledy editováno 01.07.2016 19:08:42

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

2.7.2016 v 22:49 | Nahoru | #109
Jurawood> Tak a teď jsi nachytal na švestkách zase ty mě a můžeš ten obrázek zaslat dalším, at´nehledají problém kde není(předem se omlouvám za můj další blábol)

Naposledy editováno 13.08.2016 19:55:58

Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

4.7.2016 v 16:13 | Nahoru | #110
.

Naposledy editováno 13.08.2016 19:28:52

1 reakcí na tento příspěvek Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

4.7.2016 v 16:21 | Nahoru | #111
tally-ho: porad mi prijde, ze z niceho co si sem postoval nevyplyva, ze tam po startu je vyssi nez max dovolenej tlak a tudiz ze se otvira bypass...

vyssi otacky volnobehu u studeneho motoru nejspis nerozporujes, jurawood vypsal nekolik duvodu proc se tak deje a ty jsi tento vybral a zpochybnil, z jakeho duvodu se tedy ty vyssi otacky nastavuji?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

4.7.2016 v 17:28 | Nahoru | #112
assassin>Otevření poj. ventilu samozřejmě záleží na nadimenzování systému mazání,viskozitě oleje a stavu motoru.Netvrdím že se otevře po startu vždy a na všech motorech. Dle mě je sporné to, že zvednutím otáček ihned po startu přímo snížím opotřebení takto navýšeným tlakem mazání, je to dle mě kompromis mezi udržením motoru v chodu, co nejmenšími emisemi, rychlosti ohřátí atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

4.7.2016 v 17:39 | Nahoru | #113

Tally-ho píše: assassin>Otevření poj. ventilu samozřejmě záleží na nadimenzování systému mazání,viskozitě oleje a stavu motoru.Netvrdím že se otevře po startu vždy a na všech motorech. Dle mě je sporné to, že zvednutím otáček ihned po startu přímo snížím opotřebení takto navýšeným tlakem mazání, je to dle mě kompromis mezi udržením motoru v chodu, co nejmenšími emisemi, rychlosti ohřátí atd.



vzhledem k tomu ze vetsina mazacich cerpadel je objemovych, je pomerne logicke, ze se zvysenyma otackama v motoru koluje vice oleje = dostane se rychleji na exponovana mista. Ano pri studenem motoru je dostatecne vysoky tlak v mazaci soustave uz pri volnobehu - zapricineno viskozitou studeneho oleje, ale primarne tlak oleje neni to co maze soucastky. Pokud je bypass resen jako vratka do vany a ne obtok filtru - tak jo tam v pripade, ze po startu otevre nema smysl otacky zvysovat.

(reakce na) Benzín 100 oct. - vliv na lambda sondu

5.7.2016 v 12:27 | Nahoru | #114
assassin> To s tebou souhlasím,myslím to ale tak že pro mazací místa je výhodnější co nejmenší zatížení/otáčky dokud jedou na sucho. A po tom co se k nim olej dostane je dle mě nevhodné ohřátý olej vytlačovat a nahrazovat studeným vše je to něco za něco.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist