globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?
21.6.2016 v 12:48
Zdravím, Suzuki Burgman 400 K1 r.v. 2000, nejde nastartovat. Motor točí ale nechytne. Jiskra je, čerpadlo benzín dává, trysky vyčištěny. Napadá mě ještě tento automatiký sytič. Jak vyzkoušet jestli je funkční? Za nový chtějí skoro 3000Kč..\
Někdo mi radil připojit přímo na AKU, to jsem zkusil a nic se neděje. Sytič se sice zahřeje, ale nepohne se..
Díky moc za rady

Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?

21.6.2016 v 13:07 | Nahoru | #1
Sytič demontuj a otvor po něm zakryj palcem. Nasimuluješ tím sytič ve funkčním stavu.

Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?

21.6.2016 v 15:40 | Nahoru | #2
Demontoval jsem sytic zakryl otvor a nic. Zkoušel jsem i zacpat přívod do vzduchace a taky nic .. Svíčku jsem dal novou, nic ..

Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?

21.6.2016 v 16:28 | Nahoru | #3
ještě bych zkusil pro jistotu nastartovat přes kabely, kolikrát baterka motorem točila ale nechytlo to. A pak bych ještě kouknul na rozvody jestli ti to třeba neskočilo o zub nebo dva a tlak utiká přes nedovřený ventily třeba

Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?

22.6.2016 v 21:12 | Nahoru | #4
Co vzduchový filtr,nemáš ho zajebaný jak jetel?

Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?

12.7.2016 v 17:57 | Nahoru | #5
to se mě stalo taky a bylo to na GO motoru .Vyzkoušej jestli máš tlak v motoru

Suzuki Burgman 400, nestartuje, jak vyzkoušet sytič?

14.9.2021 v 09:21 | Nahoru | #6
Dost zrádná a "neviditelná" porucha startéru (sytič to být nemusí).
Můj skůtr (mám ho 5 let) nikdy nijak zvlášť super nestartoval, ale startoval (nabitá baterka, dobrá svíčka, ne moc zima).
Na jaře však přestal startovat úplně.
Startér normálně a celkem ochotně točil motorem, tak jsem zkontroloval, vyčistil a seřídil vše ostatní, co se dalo (nová svíčka, nová cívka, fajfka, komplet rozborka karburátoru, seřízení hladiny, kontrola automatického sytiče, kontrola komprese, nabitá baterie), vše bez výsledku.
Nakonec bylo vadné to jediné, co na první pohled bezchybně fungovalo. Startér. Rozebral jsem nakonec i ten - uhlíkové úsady na kolektorovém konci vyplnily veškerý volný prostor, opotřebované malinké gufero u pastorku pouštělo roky do startéru drobounké kapičky oleje, startér měl nekontrolované svody a spotřeboval přes uhlíkové úsady většinu proudu pro sebe, na zapalování už zbylo málo, jiskra tam sice byla, ale asi nic moc. Kolektor opotřebovaný, uhlíky sjeté na 1,5 mm až po přívodní drátky. Takže výměna startéru (Scootland Brno, alternativní náhrada originálu, 1400 Kč) a start na první dotek tlačítka.
Poměrně zákeřná porucha, vše na pohled vypadá v pořádku a k rozebrání a kontrole startéru musíte nejdřív rozebrat půl motorky - komu se to chce!?
Tohle se může stát na každé motorce, která má víc roků a startér nebyl nikdy kontrolován.
Ale teď už zase skůtr startuje jak má a jede jako čert.

Takhle to má vypadat:


... a takhle to po 20 letech vypadalo:



Nový startér:


Naposledy editováno 14.09.2021 09:45:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki Burgman AN 400 pojistky Suzuki AN 400 Burgman lodo11 8 10.4.2024 v 23:08 NetPavel
Suzuki Burgman 400 2003 nejede Suzuki AN 400 Burgman dufus1 8 29.2.2024 v 20:51 maco
Suzuki burgman po výmene sviečky za... Suzuki AN 400 Burgman Marekvlk76 10 13.12.2023 v 12:22 suboglacius
Zaseklá ruční brzda(parkovací) Suzuki AN 400 Burgman wáca 7 18.9.2023 v 20:47 suboglacius
Suzuki burgman /K7 vyhodí F1 Suzuki AN 400 Burgman Marekvlk76 3 21.8.2023 v 22:38 maco


TOPlist