barth_duben




Téma: GS 1150 zadní kardan
Zdar borci,

koupil jsem si GS 1150 po kompletního GO zadního kardanu a po ujetí 2000 km se to začalo vydávat hrozný zvuk a tak jsem se do toho podíval a totálně rozpadlé zadní ložisko pod guferem. Mohli by jsem mi prosím někdo poradit, kde koupit na to za rozumné peníze náhradní díly. Popřípadě někoho kdo by mi to dal správně do hromady hlavně správně vymezil vůli.
Předem dík

Petr
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

21.6.2016 v 08:12 | Nahoru | #1
Tak já bych řekl že na tu "kompletní GO" by měla být nějaká záruka. Tak bych se zeptal předchozího majitele a řešil to s tím machrem co tu "GO" dělal

2 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

21.6.2016 v 08:24 | Nahoru | #2
Hlavně kup pořádný ložiska třeba SKF.Sou draší,ale bmw tam cpe polský šity.

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

Skvělá odpověď, děkuji! 21.6.2016 v 08:59 | Nahoru | #3
Vykašli sa na reklamáciu , budeš len strácať čas ...
Toto budeš mať doma aj s poštovným(6,90€) za necelých 50€ (1350,-Kč) , GO si teda urobíš sám a sám seba odrbávať asi nebudeš .

http://www.realoem.c..._&diagId=33_1017

Pozícia 3 - ložisko 85x120x18 https://www.kugella...17-85x120x18-mm.html
Pozícia 1 - Semering k nemu https://www.kugella...ba-85x110x10-mm.html
Pozícia 5 - ložisko 25x52x16,25 https://www.kugella...-25x52x16-25-mm.html

Naposledy editováno 21.06.2016 09:03:03

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

21.6.2016 v 10:38 | Nahoru | #4
Tak já myslim, že je možnost se domluvit v Carservisu, kde by ti mohli kardan opravit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

21.6.2016 v 20:37 | Nahoru | #5

dangsx1100g píše: Hlavně kup pořádný ložiska třeba SKF.Sou draší,ale bmw tam cpe polský šity.

Ty skf se vyrábí kde?

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

21.6.2016 v 23:26 | Nahoru | #6
petrumr> Ani nevim,kdysi švédský,ale nesypou se po pár kilometrech jako ty bmw s logem poland

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

22.6.2016 v 19:58 | Nahoru | #7
brazel> Ahoj, děkuji za super tip. Nevíš o jaké jde značku ložisek? Nechal jsem si to nacenit u jednoho borce a spočítal to na 3500,-Kč

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

22.6.2016 v 20:02 | Nahoru | #8
seikos> dík za radu, mluvil jsem bývalým majitele. Údajně ložiska koupil v BMW a GO si dělal sám. Tak to nepůjde reklamovat.

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

22.6.2016 v 20:04 | Nahoru | #9
dangsx1100g> Ložisko bylo přímo z BMW, tak by člověk myslel, že kupuje kvalitu. Jeden borec mi to nacenil a údajně jde o speciální tip ložiska, a dělá se v jedné kvalitě.

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

22.6.2016 v 20:36 | Nahoru | #10
Jaký tam byl olej? Je to ložisko talířovýho kola nebo hrušky, vyfot to ložisko totálně rozpadený, jak bylo rozpadlý? prasknutý kroužek, klec, zmodralo?

GS 1150 zadní kardan

22.6.2016 v 21:43 | Nahoru | #11
Pokud vím tak SKF ložiska jsou pejsek a kočička vařili dort, je to odevšad, kvalita šla dolů. Berou i naše česká a vydávají to za SKF, samozřejmě za 4x větší cenu. Schválnjě, zkus si tam dát české ložiska, ušetříš a potom poreferuj, jak dlouho ti vydržela.

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

22.6.2016 v 23:27 | Nahoru | #12
Hlavně se vyvaruj pokušení koupit ložisko jen podle rozměru 85x120x18. Tam musí přijít ložisko s větší vnitřní vůlí C3. Hledej ložisko 61917 C3. Ale za tisícovku ho nekoupíš.
Pokud Ti odešlo jen to velké ložisko, tak bych si tipnul, že budeš potřebovat to ložisko, asi nové gufero a s největší pravděpodobností i novou vymezovací podložku.
Rozumný dodavatel origo dílů je http://www.adv1.cz/ . Aktuální ceny jsou:
Ložisko - 1962,-
Gufero - 669,-
Vymezovací podložka - 205,-
Ale doporučuji dobře zjistit, co všechno původní majitel přesně dělal a měnil. Při skládání je potřeba dobře vymezit různé vůle a pokud je to udělaný blbě, což předpokládám, když to vydrželo jen 2000 km, tak můžeš po pouhé výměně velkého ložiska taky skončit s kompletně vylágrovaným ozubením úhlového převodu. Nechci strašit, ale fakt si dej záležet. A nebo to dej někomu, kdo s tím má zkušenosti, např. Tondovi z Oslavan u Brna.

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

23.6.2016 v 08:30 | Nahoru | #13
Ak je tam C3 , tak to isté rakúske ložisko (firma NKE) , ktoré v tzv. OEM kvalite predáva bmwmotoparts.cz za 1950,-Kč http://www.bmwmotop...o-prevodu-61917-p520 , môže chlap kúpiť bez BMW prirážky o 1/4 lacnejšie http://eshop.exvalo...65-61917-c3-nke.html a tak je to so všetkými dielmi , ktoré si BMW samo nevyrába

A v rámci Nemecka len za necelých 1350Kč http://www.hug-tech...er-85x120x18-mm.html , lebo oni sú predsa chudobnejší a nemal by to kto kúpiť

Dodávatelia NKE v CZ sa dajú nájsť tu http://www.nke.at/n...t_pi1%5Bpointer%5D=0 , potom je to už len o cene od jednotlivých predajcov .

Naposledy editováno 23.06.2016 08:43:05

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

25.6.2016 v 21:42 | Nahoru | #14
00Pavel> Dík za info v ponděíi je poprosil o pomoc.

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

25.6.2016 v 22:00 | Nahoru | #15
petrumr> Fotky mám, ale po nahrání Win 10 se mi to nekamárádí s telefonem. tak neposílám fot. V ložisku byla rozpadlá klec. a kousky se dostali dalších ložisek. tak je nechám vyměnit všechny. Pokoušel jsem si to udělat sám, ale nechám to raději ne profíkách. Udělal bych to asi sám, je dost informací, ale nedokážu povolit zajišťovací matici na hrušce.

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

25.6.2016 v 22:06 | Nahoru | #16
Beemer7> Dík za info. asi to nechám opravdu na odborníkách. Nerad bych vyrazil na cesty a pak se vracel na odtahu.

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

25.6.2016 v 22:23 | Nahoru | #17
brazel> dík za super infa.

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 10:00 | Nahoru | #18
Mam dotaz.
Repasoval jsem diferencial jak velke lozisko tak kuzelikove a gufero. Po kompletaci jsem zjistil ze kdyz pototocim krizem tak citim nepatrnou vuli malinke cvaknuti v pastorku vuci venci. Myslite ze vuli vymezi olej. Vuli v krizi jsem vyloucil ten je ok.

Naposledy editováno 10.04.2019 11:29:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 10:10 | Nahoru | #19

Orisionn píše: Mam dotaz.
Repasoval jsem diferencial jak velke lozisko tak kuzelikove a gufero. Po kompletaci jsem zjistil ze kdyz pototocim krizem tak citim nepatrnou vuli v pastorku vuci venci. Myslite ze vuli vymezi olej. Vuli v krizi jsem vyloucil ten je ok.



Ještě jsem neslyšel ani nečetl o vymezování vůle olejem ani na své ruské motorce. A na ni dokonce podle příručky "opravy na cestách" popisují i to jak udělat výbrus dubovým špalkem.

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 17:21 | Nahoru | #20
Hmm zřejmě pro ruské šroty neplatí fyzika.

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 18:01 | Nahoru | #21

V_i_c_i píše: Ještě jsem neslyšel ani nečetl o vymezování vůle olejem ani na své ruské motorce. A na ni dokonce podle příručky "opravy na cestách" popisují i to jak udělat výbrus dubovým špalkem.


Hmmm, takže pojem něco jako tloušťka olejového filmu je asi hoax šířený ruskými trolly, aby znepojízdnili techniku imperialistických agresorů

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 20:34 | Nahoru | #22
Kardan nejsou hydrostely...

E: Jakou vuli si myslis ze dokaze vymezit nejaky olejovy film na soukoli kdyz se s tim podle tebe pocita a jakou vuli si myslis ze jsi schopen rozpoznat pomoci otaceni jednou hrideli tohoto soukoli?

Naposledy editováno 10.04.2019 20:58:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 20:54 | Nahoru | #23

HMS píše: Hmm zřejmě pro ruské šroty neplatí fyzika.



Muzes mi objasnit presneji ktera cast z tohoto predmetu nebo jen budes placat do vody?

E: Ale v te prirucce taky pisou ze si tam muzes dat v pripade nouze na zmenseni zubove vule bukove piliny.
To vis, tenkrat jeste nebyla autorizovana sit BMW az u Stalingradu.

Naposledy editováno 10.04.2019 21:00:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 21:52 | Nahoru | #24
V_i_c_i> Hydromechanika.E: Proto si tenkrát cizí špičkovou techniku zkopírovali a přetavili k obrazu svému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

10.4.2019 v 22:49 | Nahoru | #25

HMS píše: V_i_c_i> Hydromechanika.E: Proto si tenkrát cizí špičkovou techniku zkopírovali a přetavili k obrazu svému.



Takze zase jen dalsi placnuti do vody....

E: A lekce z dejepisu pravi ze po prvni svetove spolu rusko a nemecko celkem uzce jako porazenecke strany spolupracovali. Takze slo proste o obchod pri kterem mimo jine dostali i nahradni dily.... Ale porad cekam na tu lekci fyziky...

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

11.4.2019 v 09:42 | Nahoru | #26

V_i_c_i píše: Jakou vuli si myslis ze dokaze vymezit nejaky olejovy film na soukoli kdyz se s tim podle tebe pocita a jakou vuli si myslis ze jsi schopen rozpoznat pomoci otaceni jednou hrideli tohoto soukoli?


Pokud se bavíme o rozdílu mezi čistým soukolím a soukolím zalitým nějakým kečupem 80W, tak cvak-cvak a necvak-cvak, mlask-mlask už poznat je.
P.S. hydroštely fakt nejsou o olejovém filmu, tady nám do toho hází vidle nějaký pan Pascal.

Naposledy editováno 11.04.2019 09:42:55

GS 1150 zadní kardan

11.4.2019 v 10:14 | Nahoru | #27
Bavime se o tom ze ma byt nejaka predepsana zubova vule na tom soukoli a tu ti olej rozhodne nevymezi. Proto se taky vetsinou ty soukoli skladaji na barvu pokud to tedy nemec nejakym zazracnym zpusobem nezmenil. Par diferaku uz jsem udelal. Sice spis na starsi bawory a rusaky ale principiéne je to stejne. Pokud ma to zubove soukoli prilis velkou vuli zkracujes mu zasadne zivotnost. Ale je mi to burt, reste si to jak chcete.

E: A pokud poznas zubovou vuli otacenim soukoli sezenu ti teto prace kopec a budu rentier...

Naposledy editováno 11.04.2019 10:24:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

11.4.2019 v 18:04 | Nahoru | #28
V_i_c_i> Nejsem státem placený učitel, douč se to sám, můžeš začít u vzniku elastohydrodymamickeho mazacího film.Třeba ti to i odpoví proč je pro ta ozubená kola tak podstatná montážní poloha a jak je to s tou vůlí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

11.4.2019 v 20:24 | Nahoru | #29

HMS píše: V_i_c_i> Nejsem státem placený učitel, douč se to sám, můžeš začít u vzniku elastohydrodymamickeho mazacího film.Třeba ti to i odpoví proč je pro ta ozubená kola tak podstatná montážní poloha a jak je to s tou vůlí.



Dej relevantni odkaz kde se vule vymezuje olejem nebo prestan slapat v hovnech. Cim vic v tom slapes tim vic to smrdi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

11.4.2019 v 22:56 | Nahoru | #30
Klid, jde o hovno a třeba se i nakonec dopracujeme k rozdílu mezi ,,odstranit a vymezit"
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojení USB nabíjení BMW R 1150 GS EnduristaGG 4 13.6.2019 v 07:14 EnduristaGG
za tři neděle na Pamír BMW R 1150 GS schebeck 6 24.4.2019 v 14:23 schebeck
Hledam elektrikaře na motorku BMW R 1150 GS Bear96 1 20.4.2019 v 18:19 Kelišová1
Pěna/ výplň sedla = úprava sedla r1... BMW R 1150 GS EnduristaGG 2 20.4.2019 v 12:46 kratkej01
Original alu kufry BMW r1150gs BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure Zdenekkkkk 3 17.4.2019 v 21:05 MV_BMW


TOPlist