globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 1150 zadní kardan
Zdar borci,

koupil jsem si GS 1150 po kompletního GO zadního kardanu a po ujetí 2000 km se to začalo vydávat hrozný zvuk a tak jsem se do toho podíval a totálně rozpadlé zadní ložisko pod guferem. Mohli by jsem mi prosím někdo poradit, kde koupit na to za rozumné peníze náhradní díly. Popřípadě někoho kdo by mi to dal správně do hromady hlavně správně vymezil vůli.
Předem dík

Petr
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

11.4.2019 v 23:54 | Nahoru | #31

HMS píše: Klid, jde o hovno a třeba se i nakonec dopracujeme k rozdílu mezi ,,odstranit a vymezit"



Tohle nemá cenu, evidentně jen plácáš a diferenciál jsi uvnitř viděl možná tak na trubkách. Vymezujte a odstraňujte si ty vůle dál olejem a nezapomeňte podle velikosti té vůle zvolit správnou viskozitu oleje a pak třeba přejít na vazelínu...

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 08:52 | Nahoru | #32
Je hezké, že se řeší termíny vymezit vs. odstranit, ale že se na motorkářském fóru u GS1150 pravidelně a dost často objevuje slovo diferenciál, tak to vás za uši netahá???

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 09:02 | Nahoru | #33

vilemx píše: Je hezké, že se řeší termíny vymezit vs. odstranit, ale že se na motorkářském fóru u GS1150 pravidelně a dost často objevuje slovo diferenciál, tak to vás za uši netahá???



Me ne, ja jsem na diferak zvykly z MW750. A ten ma i uzaverku.
Ale je pravda ze nevim k cemu by byl u GS. Ale to je asi jako “bonbon” a “bombon”. Proste se to vzije do podvedomi lidi a placaju sice blbosti, ale rozumi si...

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 14:58 | Nahoru | #34
.

Naposledy editováno 14.12.2020 12:08:38

2 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 15:22 | Nahoru | #35
Je hezky jak jste se oba chytli slova diferencial za coz se u GS omlouvam, ale vzhledem k tomu ze jsem zvykly na rusaky kde je uhlivy prevod, uhlivy prevod s uzaverkou, diferencial a diferencial s uzaverkou tak je to pro me vsechno proste “diferencial”. Ale porad jste z tech hoven nevytancili, protoze jen kopete kolem sebe, ohanite se fyzikou ktera udajne pro vychodni motorky neplati a nedali ani jeden relevantni odkaz na vymezovani zubove vule olejem jak jste tvrdili. A jeden z vas dokonce pozna vuli v soukoli jen otacenim tohoto soukoli a podle cvak cvak a mladk mlask. Tak si tu dal debatujte o nazvech a olejich ale uz beze me. Je to ztrata casu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 17:24 | Nahoru | #36
V_i_c_i> Ber to prostě tak, že se do motorek hrabou i lidé, kteří vůbec netuší co a jak má být správně. Proto jsem také reagoval tím cvak-cvak mlask-mlask jako nadsázku na měření, resp. kontrolu vůle v soukolí. Každý, kdo to kdy dělal nebo se chystá dělat, tak je mu jasné (no , vlastně někdy není, ale mělo by být), že by měl otevřít manuál (ať už tištěný, na Youtube nebo někde na diskusním fóru) a zjistit, jak na to. Takže pokud tě pohoršuje, že jsem zde nenapsal přesný návod a spíš si z toho dělal legraci, můžeš jej napsat ty. Jen tě upozorňuji, že to bude asi 2.354. popis postupu na vymezení vůle u kardanového BMW uveřejněný někde na netu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 18:05 | Nahoru | #37

vilemx píše: V_i_c_i> Ber to prostě tak, že se do motorek hrabou i lidé, kteří vůbec netuší co a jak má být správně. Proto jsem také reagoval tím cvak-cvak mlask-mlask jako nadsázku na měření, resp. kontrolu vůle v soukolí. Každý, kdo to kdy dělal nebo se chystá dělat, tak je mu jasné (no , vlastně někdy není, ale mělo by být), že by měl otevřít manuál (ať už tištěný, na Youtube nebo někde na diskusním fóru) a zjistit, jak na to. Takže pokud tě pohoršuje, že jsem zde nenapsal přesný návod a spíš si z toho dělal legraci, můžeš jej napsat ty. Jen tě upozorňuji, že to bude asi 2.354. popis postupu na vymezení vůle u kardanového BMW uveřejněný někde na netu....



Ja jen cekam na to jak se vymezuje vule olejem kdyz tato fyzika podle vas plati pro BMW a ne ty vychodni strepy. Ale pochopil jsem ze vysvetleni teto 3,14oviny samozrejme nedockam...

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 20:43 | Nahoru | #38

V_i_c_i píše: Ja jen cekam na to jak se vymezuje vule olejem kdyz tato fyzika podle vas plati pro BMW a ne ty vychodni strepy. Ale pochopil jsem ze vysvetleni teto 3,14oviny samozrejme nedockam...


Dněpra a Ural jsi do vlákna o 1150GS začal tahat ty. Fakt jsi tak hloupý, když věříš, že bychom mysleli vážně, že fyzika neplatí pro výrobky vyrobené mezi Čiernou nad Tisou a Kurily? Pokud jsem se dotknul tvé modly se sajdou a diferenciálem, tak mě to vůbec nemrzí. Netušil jsem, že jsi tak citlivý.

Naposledy editováno 12.04.2019 20:45:36

GS 1150 zadní kardan

12.4.2019 v 22:02 | Nahoru | #39
Opet se pouze snazis odbocit od tveho tvrzeni s olejem a vymezovani vule a umis pouze urazet. Ze me to neudivuje ve vlakne s GS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

14.4.2019 v 11:10 | Nahoru | #40
.

Naposledy editováno 14.12.2020 12:09:40

1 reakcí na tento příspěvek GS 1150 zadní kardan

14.4.2019 v 19:55 | Nahoru | #41
Tak jsem kuzelovy prevod (diferencial) připevnil ke krdanu a zalil olejem. Světe div se pri otaceni naboje nevychází zadny zvuk. Tak to byl zbytečný poplach.
Diky k radám a pomoci.
PS. Nechapu tu napjatou atmosferu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

14.4.2019 v 21:09 | Nahoru | #42

HMS píše: V_i_c_i> Do hoven ses zatáhl sám, tvrzením že jsi nikdy neslyšel o vymezení zubové vůle olejem,já ti garantuji že i na tvé motorce se zubová vůle mění (vymezuje) v zavislosti na zatížení,otáčkách,teplotě a viskozitě oleje atd... změnou tloušťky olejového filmu.Pokud tomu nevěříš, tak jeď někdy pomalu s velkým zatížením(do kopce) s hodně podtočeným motorem, diky torznímu kmitání od motoru, nevznikne žadný olej. film, zuby pojedou na sucho a budou dost slyšet(nejlépe zkusit v téTatře).



Asi budu touto metodou odmastovat veci pred strikanim kdyz je ten olejovy film tak citlivy a mazat s nim preventivne otvorem pro svicku vrsek pistu kdyz je zatoven tak vsemocny. Pobavil jsi.
Ale dulezite je aby zakladatel vlakna byl klidny a uhlivy prevod, aby se nekdo neutazil, mu dlouho vydrzel.

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

14.4.2019 v 22:00 | Nahoru | #43
Orisionn> K tomu P.S. to je tak, když jeden z diskutujících odmítá připustit, že není rozdíl při změření volného prostoru (vůle) mezi "suchými" očištěnými zuby a mezi zuby opatlanými hustým převodovým hypoidním olejem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

14.4.2019 v 23:04 | Nahoru | #44
.

Naposledy editováno 14.12.2020 12:09:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

15.4.2019 v 05:45 | Nahoru | #45

HMS píše: V_i_c_i> Ještě můžeš ušetřit za nové pneumatiky, aguaplaning je jen blábol.



Znam jen aquaplaning, tak prosim o vysvetleni toho tveho blabolu.
A ten blabol pred tim radeji bez komentare.

E: Ale aby to nevyzneli ze ten olej tam byt nemusi, tak opravdu musi, ale ne kvuli vymezovani vule. Slouzi pro odvadeni tepla a snizeni treni. Ne pro upravu zubove vule. A kdyz stado beci neznamena to ze je to dobre.

Naposledy editováno 15.04.2019 09:38:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

15.4.2019 v 09:43 | Nahoru | #46
.

Naposledy editováno 14.12.2020 12:10:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

15.4.2019 v 11:07 | Nahoru | #47

HMS píše: V_i_c_i> Jako že voda může oddělit pneumatiku a vozovkou ? Neblázni, 1,6vzorek je jen aby se víc prodávalo.



Přečti si to ještě jednou nebo dvakrát včetně souvislostí a třeba to i pochopíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 1150 zadní kardan

15.4.2019 v 12:02 | Nahoru | #48
V_

Naposledy editováno 14.12.2020 12:11:20

(reakce na) GS 1150 zadní kardan

15.4.2019 v 12:11 | Nahoru | #49

HMS píše: V_i_c_i> Je fakt, že než jsi to editoval, tak jsem nějak nechápal proč do toho taháš že stará brečí



Editoval jsem jen překlep v písmenech. Ale alespoň jsi to napodruhé pochopil...

E: A bylo to navíc editováno ještě před tvým příspěvkem puso

Naposledy editováno 15.04.2019 12:12:09
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist