chopper shop Přidat reklamu

Téma: KTM 990 SMR - vse o ni
19.6.2016 v 09:54
Zdar,
volne navazuji na snad nejobsahlejsi tema o SMR od MichalaR10.
Laka me supermoto - velky zatah odspodu, enduro posez, enduro geometrie, wheelies, blbnuti, fun factor, obcas vyrazit po okoli.
Nechci ostre SM ala EXC450 skrz momentalne limitovane moznosti samodomo udrzby.
Uvazuji nad SMR 990 - laka me uz delsi dobu.
Velmi rad bych znal nazory majitelu - plusy, minusy, zkusenosti po par letech provozu, a jeste radeji bych znal pripadne alternativy.

Dik

Naposledy editováno 09.06.2018 09:25:37
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 10:12 | Nahoru | #1
Ahoj, tak když už jsi mne zmínil, tak jsem zde Té motorce není co vytknout. Snad jen to, že je šíleně návyková! Mám v garáži 6 motorek, ale musím říci, že pravidelně jezdím pouze na SMR, protože mi dokáže dát vše ve velmi krátkém čase. Co se zábavy týče, tak neznám nic lepšího, dlouhé wheelie na 3. rychlostní stupeň po plynu jsou normální, brzdy jsou neskutečné a podvozek jedna báseň. Jízda na koleno je radost a dost lidí to překvapí, což na radosti přidá Jediné co mohu "vytknout", tak jsou 2 věci. Spotřeba mazec, ale to jsem u motorek nikdy neřešil, a potom pohodlí. Ta motorka je určená k tomu, abys tahal. Když tomu dáváš fest a hýbeš se, tak nemáš čas vnímat nepohodlí, ale jakmile na chvíli zvolníš, tak se ozve to prkno, které máš pod zadkem a donutí Tě to opět zrychlit a hýbat se.

Jinak je to ta nejlepší motorka co jsem kdy měl (moje 15. motorka) a pochybuji, že ji jen tak něco překoná. Starší ročníky, které mám já, nemají ani ABS a ani žádné jiné elektronické fičury, ani antihoppingovou spojku. Je to prostě jen o Tobě a tom pekle pod zadkem.

KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 10:21 | Nahoru | #2
To je celkom jednoduché
Ducati Hypermotard
Aprilia Dorsoduro

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 11:08 | Nahoru | #3
MichalR10> tak rychle jsem te necekal kazdopadne super, vicemene to co popisujes hledam. Zatah, wheelies, aktivni rizeni, maximum moznosti ktere je v rukach jezdce.
Kolikaty mas rocnik a najete km vs realny servis - nemyslim olej a filtry, ale spise podvozek a hlavne motor, pripadne mel jsi nejake problemy s elektrikou? Nejaka chronicka slabina tehle pekelne veci?

Ivan-K> mas s tebou zminenymi motorkami zkusenost?

KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 11:33 | Nahoru | #4
ještě bych přidal Nudu a HP2 od BMW. Od Ducati máš dokonce několik možností a to 796, 1100, 821 a teď 939 nebo jak to teď je.
Pokud jsi větší a těžší chlap, tak buď BMW nebo KTM, pokud menší a drobnější, tak bych bral Hypermotardy nebo Nudu. Pokud jsi středně rostlej, tak bych klidně bral podle vkusu a svezení
Ducati a Nuda ti bude žrát asi polovinu co KTM a pokud člověk najede třeba 10.000km za rok, tak to už se pozná.
Já kdysi taky vybíral a vyhrál u mně Hyprouš 1100 (je super malej a lehkej), ale dnes bych asi vybrall 821, nebo 939 nejlépe SP. Tedy pokud ti tam nevadí ty elektro sračičky, jinak stále 1100 a opět lépe ten s Skem

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 13:11 | Nahoru | #5
Mam rok 2009. Motorku mam necele 2 roky a najeto cca 5tis. km, coz neni moc, ale casu moc nemam a prave v tom mi motorka vyhovuje maximalne, protoze staci najet par km kolem komina.

Problemy s motorem ani elektrikou jsem nemel zadny a servis resim v ramci zimnich akci v KTM Vlasim, kdy si pro motorku prijedou, udelaji pozadovany servis a opet ji dovezou a to vse za velmi prijemne ceny.

Co se velikosti tyce, tak ja mam 190cm a 130kg a rozhodne se na tom necitim jak vosa na bonbonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 13:50 | Nahoru | #6
MichalR10> Mel si možnost se svést na 950 ? Zajimalo by me asi je tam nějakej velkej rozdíl co se tyče třeba toho posezu nebo jizdnich vlastnosti....Jasny obě jsou jisze hrave ale ta 990 ma trosku uz jinej posez ( sedačku )..Jako hodne jsem vahal ale byl pro me moc velkej cenovej rozdil 100t už bylo dos :D

A jen pro zajímavost na co se chceš přesunout? Podle není moc kam po kacene...Leda snad nejakej Superduke ? :D

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 15:52 | Nahoru | #7
Demon90> zatím jsem 950 neprojel. Kamarád ji má, ale nějak jsme se k tomu ještě nedostali. Co se posunu dál týče, tak fakt nevím. Strašně se mi líbí SD1290, ale ten je zaměřený zase jen na silnici. Měl jsem ale cca na 14 dní půjčeného Advika 1150 a ta motorka nemá chybu. Byl jsem z ní absolutně nadšený. Dá se s ní jezdit prakticky stejně šíleně jako na SMR, ale s tím bonusem, že můžete odbočit na polní cesty. Ta motorka je fakt bombastická a umí naprosto vše. Na klikaté cestě s ní spráskáte kdejakého sporta a to jsou potom pohledy...

2 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 20:12 | Nahoru | #8
Ducati je mi vseobecne trochu mala, mam 186cm.. ty jejich hypermotardy jsou sice krasny, ale obavam se ze pro mensi postavy.
HP2 od vrtule je zajimava alternativa, ale u motarda jsou trcici valce do boku asi to posledni co bych chtel :) hledam neco mezi endurem a asfaltem.. respektive silny enduro morfovany se streetem
Hodna zajimava je Nuda - minimalne vykony, ale je to ukrutne skareda vec (resp ja ji tak vnimam).. ale zajimaly by me nazory majitelu, jak si ta vec stoji jizdou i provozem (mam lehkou presumpci vice se sypajicich motoru u Husky)

Michale, ten rocni servis u KTM obnasi kontrolu a vymenu bezneho spotrebaku, nebo uz delali neco vetsiho? (Musim te vytezit, chapes )

KTM 990 SMR - vse o ni

19.6.2016 v 20:34 | Nahoru | #9
Neviem ako ostatné Ducati, ale za malý sa považuje hlavne Monster, brat má Multistradu práve preto že sa nemienil na motorku skladať jak lego, meria dobrých 190cm

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 07:25 | Nahoru | #10
PetrXX> Nuda je lehce upravený motor z BMW 800, tam by to nemuselo být nějak špatný a díly budou taky sedět. Nový Hypermotardy jsou větší a nataženější posed než starý, tak zkus ty novější modely.
PS: Hypermotarda 1100 ode mně koupil borec cca 190cm a odhad 150kg a jen si chrochtal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 07:38 | Nahoru | #11
PetrXX> S tím servisem záleží pouze na Tobě. Jednou jsem nechal udělat pouze běžný servis, výměnu oleje, pneumatik atd., ale teď v zimě jsem dělal servis podle manuálu na 30tis. km, takže tam toho bylo již více. S tím, že v rámci akce mají slevu na práci a na díly, takže to vychází velice sympaticky.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 08:45 | Nahoru | #12
zvaz jeste Superduka, neni to cisty motard, ale da se rict ze oproti motardu ma akorat nizsi zdvihy. zabavy je na tom spousta ....a k tomu mas zase alternativu ve forme Ducati Streetfighter

KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 09:01 | Nahoru | #13
OK... me tady stoji jedna prakticky za rohem, 2012, stoji teda deset tisic E (to je neuveritelny, jak si tak vec drzi cenu), ale ma najeto pet tisic, ma to Akrapy a jevi se jako solidni vonavka.
Na servisu bych rozhodne nesetril, chci tu motorku mit delsi dobu, teda minimalne dokud me to nestahne zpatky do terenu.
Ten tip na akce KTM je bezva.
Snad uz rok po SMR pokukuju, pul roku kolem toho patram, zacinam se tesit jak malej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 09:05 | Nahoru | #14
Daart> bylo by nekde porovnani geometrie Superduke vs SMR? Duke mi pripada, ze ma stupacky kople mirne dozadu a je vice "street"
u SMR si rikam, ze kdyz pretahnu zatacku a vletim na louku, tak mam porad sanci to enduracky ustat

KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 09:08 | Nahoru | #15
SMR urcite jo, pokud na to mas, rekl bych ze lepsi volba neni.

Spis jeste zvaz, jeslti by nestacila 690ka s nejakou tovani upravou, ta jede taky moc pekne, na to nejakych 150kg, ne 210 jako SMR a srandy je na tom snad jeste vic

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 10:03 | Nahoru | #16

PetrXX píše: Daart> bylo by nekde porovnani geometrie Superduke vs SMR? Duke mi pripada, ze ma stupacky kople mirne dozadu a je vice "street"
u SMR si rikam, ze kdyz pretahnu zatacku a vletim na louku, tak mam porad sanci to enduracky ustat

mrkni na cycle-ergo.com tam to budes mit srovnane dostatecne. hele kupodivu Duke je prvni motorka na ktere mam tendenci na blbem povrchu jezdit ve stupackach, ale samozrejme takova z nouze ctnost.. nechci ti kazit nejake plany, ale stejne kdyz na tom prepalis zatacku tak to bude v takove rychlosti, ze ti nepomuze ani SMR, to tak maximalne Advik a to bude stejne hrozna nahoda

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 10:23 | Nahoru | #17
Ten Duke je o vice predklonene pozici jezdce, riditka nize a v ose vidlic, nohy vzadu, takze vice street... tam nechci, i kdyz verim ze to je skvely stroj, hledam as-close-as-possible k supermotardu



Ten Kubuv tip na tu 690 je zajimavy, ta vec ma uzasne nizkou vahu, muze to byt fun factor az na pudu, i kdyz pocitam ve vyssich rychlostech to bude ztracet dech (?)


e: Daart> neber mi mou jedinou nadeji, ja potrebuju nejake placebo

Naposledy editováno 20.06.2016 10:24:21

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 10:33 | Nahoru | #18
MichalR10> Tak to az nikdy přijodes tu 950 tak hod recenzi :) Nikdo rika spis karbec lepsi nikdo zase opak :D

Ve triceti si delel jen ty ventily atd nebo bylo i neco navíc co nebylo v manualu ? Me to ceka za 2000t tak pocitam ze rozdil tam bde minimální...

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 10:37 | Nahoru | #19

PetrXX píše: Ten Duke je o vice predklonene pozici jezdce, riditka nize a v ose vidlic, nohy vzadu, takze vice street... tam nechci, i kdyz verim ze to je skvely stroj, hledam as-close-as-possible k supermotardu



Ten Kubuv tip na tu 690 je zajimavy, ta vec ma uzasne nizkou vahu, muze to byt fun factor az na pudu, i kdyz pocitam ve vyssich rychlostech to bude ztracet dech (?)


e: Daart> neber mi mou jedinou nadeji, ja potrebuju nejake placebo

tak tim 690 SMC taky nic nezkazis, mam ho do budoucna v hledacku taky. do 150kmh to jede krasne

KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 10:46 | Nahoru | #20
690SMC neni o rychlosti, ale o neskutecne prdeli za riditkama, ve standartu to ma nejakych 70 koni, kitem EVO (nevimkolik) kde je mapa, vzduchac, komplet vyfuk a vacky se dostanes na nejakych 85 koni. zhruba, presna cisla nevim. temahle vykonovyma upravama jdou ale poladit jen motorky do r.v. 2015, pak uz ne.

Zalezi co je pro tebe velka rychlost, samozrejme na hovado SMR to mit nebude, ale 170 - 180km/h neni problem a to to neni maximalka.
SMR budes jezdit kolem 10l normalka, 690ka 4 - 6

KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 11:49 | Nahoru | #21
Jj, SMC-R bych taky moc chtěl.....tak časem.

Btw, mám dojem, že už ani na 2015 nebyly mapy....

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 12:28 | Nahoru | #22
je to mozne, navic akrap prestaval davit nekdy od roku 2012 homologacni znacky na vyfuky

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 12:56 | Nahoru | #23
KubaLC8> cože? Ale chtějí za ně furt stejně

2 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 13:00 | Nahoru | #24
Jo, od nejakyho roku, tusim 2012 prestal akrap na koncovky malovat homologacni znacky

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 13:07 | Nahoru | #25
KubaLC8> a kurva, to je zas voda na mlejn nejakymu snazivymu debilovi na STK, co?

KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 13:09 | Nahoru | #26
Na Akrapu mám přesně napsáno FOR RACE USE ONLY A mapa na SMC-R 2014+, což je ten nejnovější model, existuje jen jedna. Ten EVO 2 kit s ostřejší vačkou se na tyhle novější už nedělá. Jedině kryt airboxu+vejfuk+mapa, což je jakoby EVO1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 13:19 | Nahoru | #27

KubaLC8 píše: Jo, od nejakyho roku, tusim 2012 prestal akrap na koncovky malovat homologacni znacky


Firma Akrapovič vyrábí své výfuky v několika řadách:

Bolt-on/Slip-on Line

Racing Line

Evolution Line

Street Legal Line-
Řada Street Legal byla firmou Akrapovič vyvinuta kvůli hlukovým normám výfuků platným v Evropské Unii. U většiny výfuků řady Slip-on / Bolt-on, Racing a Evolution existuje i výfuk řady Street Legal lišící se pouze homologací tohoto výfuku pro silniční provoz. Tato homologace je dosažena vyjímatelnou homologační ucpávkou v koncovce výfuku. Po vyjmutí této ucpávky je výfuk identický s výfukem dané řady a to jak váhově tak i výkonově.

SP Series-
Naprostá většina výfuků této řady je homologovaná pro silniční provoz v celé EU, tlumící ucpávka je jednoduše vyjímatelná jako u řady Street Legal

Slip-on

Racing Line

Evolution Line

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 14:16 | Nahoru | #28
Pak je divny, ze to potvrdili (primo rekli) v nejmenovane pobocce prodejce KTM

(reakce na) KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 14:37 | Nahoru | #29

KubaLC8 píše: Pak je divny, ze to potvrdili (primo rekli) v nejmenovane pobocce prodejce KTM

a neni to treba o tom ze bude mit na sobe vyfuk vyrazene/vypalene nejake evidencni cislo a bude k nemu homologacni karticka s typovym oznacenim? nejak to fungovat asi bude za ty penize...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMR - vse o ni

20.6.2016 v 14:39 | Nahoru | #30
Me to taky prisla blbost aby se treba na novy adviky montoval vyfuk bez homologace. Ale ten clovek z KTM si za tim tak stal

kazdopadne na kitu EVO 2 pro 690 SMC r 2013 homologace na koncovce neni
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Integralka 10 - 15 tisic? [1, 2, 3] KTM 990 SM R PetrXX 85 16.10.2018 v 08:30 PetrXX
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Rambooo 22 20.9.2018 v 19:05 gugo
990 smr trubka v olejové nádrži KTM 990 SM R Vesuv 4 5.9.2018 v 22:30 Vesuv
Mv agusta vs Ktm KTM 990 SM R , MV Agusta Rivale 800 Vesuv 15 16.6.2018 v 18:37 Vesuv
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 41 20.4.2018 v 08:43 KubaLC8

TOPlist