globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přední dvousměs?
Zdravím, minulý rok jsem tu řešil zadní dvousměsovku a v nejbližší době musím vyměnit přední, jelikož už celkem pozoruju "klouzání". Zajímá mě, jestli existuje i přední dvousměs?

Jde mi hlavně o nájezd a jistotu i na mokru.
Předchozí
1 2 3
Následující

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 11:41 | Nahoru | #1
tady bych vůbec neřešil směs přední pneu, stejně ti vydrží 2x déle jak zadek, pak máš na gumě stejně hranu a je lepší vyhodit dát zase novou. Je fajn, když dá guma 10tis, ale k čemu je to dobrý, když je po 5tis už ojetá s hrankama a zatáčení stojí za prd? Kup roadsmart od dunlopu a nic neřeš

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 11:46 | Nahoru | #2
U přední není dvousměs potřeba, protože se přední kolo jen odvaluje a žádná ploška se středem nedělá. Přední guma se u silniček olítá vždy první z boku, kde je v zatáčkách namáhaná.

2 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?

16.6.2016 v 12:49 | Nahoru | #3
mě teda přední vydrží stejně dlouho jako zadní, jinak používám Angel GT a předek i zadek je dvousměs

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 13:06 | Nahoru | #4
Já jezdím Battlax T30 a předek mi zatím drží, zadek mám druhou

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 13:34 | Nahoru | #5
Jak to děláte? Mě dá zadek tak 4tis a předek kolem 7 a to pak dávám stejně pryč i když tam ještě něco je, už to zavírá řidítka

Přední dvousměs?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2016 v 13:43 | Nahoru | #6
Jezdím středním tempem. Netahám koleno po zemi, ale ani se nekochám a mám to takto.
Michelin PR2 zad.11 000km př neznatelné opotřebení
Avon Distanzia zad 8 000km př 30%opotřebení
Dunlop sportmax sportsmart zad 10 000km př 50% opotřebení

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 13:44 | Nahoru | #7
Já jezdím jak mrdal, takže zadek by dal 10k, kdybych ho neměnil předčasně.

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 14:05 | Nahoru | #8
asi budu muset jezdit pomaleji, co 8 tis km kupovat sadu za 7 tis mě nebaví

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 15:15 | Nahoru | #9
já dávam a měním BT 021 vždy po dvou letech jak zadní i přední a nájezd cca 10 000km ale vychází mi to bohužel jeden rok přední a druhej rok zadní ,aspoň je to finančně unosné

Naposledy editováno 16.06.2016 15:16:49

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 17:03 | Nahoru | #10
Za sebe doporučuji MICHELIN POWER PILOT 2CT. Velká jistota i za mokra.

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 17:56 | Nahoru | #11
A jak jezdíš?

1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?

16.6.2016 v 20:36 | Nahoru | #12
Jsem člověk, který zkouší věci. Nejezdím na BMW, Hondě a v Oktávce i když je to asi podle většiny nej. Gumy střídám, rád zkouším nové. Z těch známých značek ti nedoporučím Bridgestone. Ještě horší je Continental, doporučím Pirelli angel, ale u mě, je top guma je Avon ultra storm 2. Jak jízdímy vlastnostmi, tak nájezdem. Je třísměsová a dává pocit jistoty.

Přední dvousměs?

16.6.2016 v 21:31 | Nahoru | #13
Podle fotek máš vzadu Michelin PilotRoad II 2CT, tak kup dopředu to samé a není co řešit. Jezdil jsem sadu na Tuonu a no problem. Popřípadě do předu o trošku sportovnější Michelin PilotPower 2CT.

1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?

16.6.2016 v 21:56 | Nahoru | #14
Já třeba jezdím vzadu klidně cestovní gumy na sportu, jezdil jsem i ve předu, ale nemá to cenu. Při svižné jízdě vydrží cestovní stejně jak sportovní. A cestovní se dřív urve při brzdění. A na nějaké rady "odborníků" že mají být stejné obě seru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 10:10 | Nahoru | #15

JardelT píše: mě teda přední vydrží stejně dlouho jako zadní, jinak používám Angel GT a předek i zadek je dvousměs



Angel GT je dvousmes jen vzadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 10:28 | Nahoru | #16

petrvtr_new píše: Angel GT je dvousmes jen vzadu.



tak já to vyčetl na Hamletových gumách, viz. zde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 11:04 | Nahoru | #17
JardelT> Oni všude v popisu překopírují text typu gumy a neřeší jestli předek, nebo zadek. Konkrétně jsem schválně hledal tuto info i u výrobce a i na ofiko angl. fabrických stránkách je všeobecný popis jen k typu.

Já žiju v přesvědčení, že se přední dvousměsovky nevyrábějí vůbec, protože to nedává smysl. U zadku se dává na střed tvrdší směs, aby se měkká hned neopotřebila při akceleraci v přímém směru, což je u turistů časté. U předního kola dvousměs postrádá smysl, protože se guma nebrousí na plochu, ale do špičky. Navíc co jsem měl vždy sady s dvousměsí, na zadní byl rozdíl tvrdosti na středu patrný hmatem a občas i viditelná šmouha na rozhraní. Přední guma je všude stejně tvrdá a nic tam vidět není.

Pokud máte někdo přesvědčivý článek, že jsou dvousměsi i přední, rád se poučím, ale musí to být něco věrohodného, kde se vyjadřují přímo k přední gumě. Ne všeobecné popisky obchodů.

(reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 11:09 | Nahoru | #18
fidlimydli> ok,to zní rozumně, jen jsem bral, že dané stránky budou mít trochu věrohodné info, ale moje chyba

1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?

17.6.2016 v 11:14 | Nahoru | #19
"Predok je trojzmesový a zadok päť"
http://motoride.sk/c...ort-v-abu-dhabi.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 11:48 | Nahoru | #20
psenap> Dík za odkaz, jsem chytřejší, ale oni do těch směsí započítávají asi i gumu na kordu, nebo sčítají stejné směsi po obou stranách gumy, aby to vypadalo marketingově high end. Podle obrázku je v reálu běhoun př 2 a zad 3 směs. Nicméně jedná se o sportovní gumu pro extrémní náklony. Pochybuju, že se bude s přední dvousměsí zabývat někdo ve zde diskutované turistické třídě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 13:02 | Nahoru | #21
fidlimydli> Michelin značí více směsové pneu přívlastkem 2CT a u PilotRoad se taková přední guma koupit dá. Ale jak jsi psal, viditelné přechody mezi různými druhy směsí šly vidět spíše pouze u zadní.

(reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 13:22 | Nahoru | #22
pospit> Byl jsem teď schválně mrknout v garáži na Mich PR2 2CT, kterou jsem kupoval jako sadu. Zadek byl viditelný dvousměs, na předku pruh vidět není a tvrdost je stejná.
Loňské Dunlopy sportmax sportsmart to samé a to je sportovní guma.

Mám spíš podezření, že výrobce, případně prodejce označí sadu a rozdíl v popisu P a Z gumy už nedělá.

Naposledy editováno 17.06.2016 13:44:44

1 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?

17.6.2016 v 16:27 | Nahoru | #23
Kolik z vás tu krajní směs za životnost gumy vůbec dostane do kontaktu s asfaltem..?

Přední dvousměs?

17.6.2016 v 18:19 | Nahoru | #24
Mám MPR2 2ct a na zadku je vidět přechod mezi směsma, na předku jsem to nezkoumal.
http://www.cycletrea...products/21.2782.jpg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 18:30 | Nahoru | #25
ElFidel> u dvousměsový gumy je tvrdej pruh širokej max deset čísel, takže krajní směs v každý zatáčce

Přední dvousměs?

17.6.2016 v 18:46 | Nahoru | #26
Díky za odpovědi, až budu mít trochu čas, kouknu po Avon ultra. Při nejhorším obuju tu, co mám vzadu .

Naposledy editováno 17.06.2016 18:55:21

(reakce na) Přední dvousměs?

17.6.2016 v 20:37 | Nahoru | #27

JardelT píše: mě teda přední vydrží stejně dlouho jako zadní, jinak používám Angel GT a předek i zadek je dvousměs



Jj, u me ve chvili kdy zadni Angel GT byla uprostred na platnu, predni byla na bocich na znackach, predni 2x dele je utopie.

To same u Dunlop Roadsmart 1 a 2.

Vzdy to vyjde tak ze menim celou sadu (s tim ze predek by jeste neco najel ale ne jednou tolik co zadek, spis tak o 20% vice).

Naposledy editováno 17.06.2016 20:41:38

Přední dvousměs?

17.6.2016 v 22:40 | Nahoru | #28
obul jsem diablo rosso2 mate někdo skušenost

(reakce na) Přední dvousměs?

18.6.2016 v 08:06 | Nahoru | #29

selkie píše: ElFidel> u dvousměsový gumy je tvrdej pruh širokej max deset čísel, takže krajní směs v každý zatáčce



to nenu dnes uz tak uplne pravda. Diablo rosso Corsa ma mekkou smes tak 4cm z kazde strany...

3 reakcí na tento příspěvek Přední dvousměs?

18.6.2016 v 14:40 | Nahoru | #30
Dvousměsovka na předek už by byla asi trochu blbost,ne? Kolik potom vydrží? Kupuju si naschvál spíše tvrdší touring gumy a stejně je předek po 4.tis.km mrtvej,uplně. Zadek mi vydrží i 8 tis.km









Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet OndraWR10 1 10.3.2024 v 07:36 RTSbike
Po zahřátí chcípá cukání Honda CB 600F Hornet Tommy1869 8 3.3.2024 v 15:39 kokoška.
Hornet 600 2005 Blinkry problém Honda CB 600F Hornet KMBlaha 5 24.2.2024 v 19:51 salahadin

TOPlist