Téma: Zkušenosti s Moto Guzzi V7
14.6.2016 v 18:26
Chtěl bych si koupit nejspíše Moto Guzzi V7 Racera. Neznám nikoho, kdo by měl s MG zkušenosti. Jeden známý mi tvrdil, že mají nové MG problém se spolehlivostí, konkrétně odchází hlavy válců.

Jak je na tom tedy MG V7 skutečně? Plánuji zánovní nebo novou a vzhledem k tomu, že už jsem se na motorkách vybláznil dostatečně a mám rodinu, tak ji chci mít do důchodu. S manželkou plánujem stavět a nebudou peníze dlouho na jinou a tak nechci udělat chybu. Ročně najezdím max 5000 km spíše méně. Nebudu ji ždímat na dálnicích, spíše jen tak plynout krajinou na pohodu. Každej rok ji dopřeju kvalitní olej.

Co s péčí ten motůrek a komplet vydrží?
Předchozí
1 2
Následující

4 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 19:06 | Nahoru | #1
Kup japonce nebo němce. MG je pro fajnšmekry co nemají hluboko do kapsy. Podívej se na fotky majitelů, oblečení ze sekáče na nich nenajdeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 19:16 | Nahoru | #2

petrumr píše: Kup japonce nebo němce. MG je pro fajnšmekry co nemají hluboko do kapsy. Podívej se na fotky majitelů, oblečení ze sekáče na nich nenajdeš.


Tak to je velký moudro tohleto

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 19:29 | Nahoru | #3

Jindřej píše: Tak to je velký moudro tohleto

jako obvykle od tohoto člověka.

Co se týče "odcházejících hlav" na V7, tak to je poprvé co tohle slyším a to se kolem MG už roky intenzivně pohybuji. Takže tohle "moudro" si klidně můžeš vyndat z hlavy. Co vím, tak sedmička nemá žádné specifické závady. Je to strašně jednoduchá a blbuvzdorná motorka. V7 měla jediný problém a to ten, že měla blbě vedené spojkové lanko kolem válce. To se někdy moc ohřálo a pak špatně vypínala spojka. To se ovšem snadno řešilo - odstíněním kouskem alobalu, nebo oddálením gumovým separátorem od válce

Naposledy editováno 14.06.2016 19:33:18

Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 19:35 | Nahoru | #4
Koupil jsem novou MG V7 II Stone. Za dva měsíce jsem zatím najezdil 3300km. Zatím si na nic nestěžuju. Na motorce jsem už dal i delší jízdu od Olomouce na Šumavu a zpět. Spolehlivost nemůžu za ty dva měsíce posoudit. Motorka je ideální do 100 km/h pak už neslyším motor ale vítr. Do zataček jde krásně, je pohodlná. Rozhodně nelituju koupě.

Naposledy editováno 14.06.2016 19:35:54

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 19:50 | Nahoru | #5
Zatím díky za komenty všem. Japonců jsem už pár měl a chci styl a klasiku, jakou nikdy japonec neudělá. Do kapsy naštěstí zatím hluboko ani zdaleka nemám, ale manželka je na mateřské a plánujeme časem druhého sviště, a k tomu stavba baráku. Takže nechci koupit něco, co bude zbytečně ukrajovat z rodiného rozpočtu.

Jak má řešené MG rozvody, nebo má ještě nějaká servisní specifika? Nebo fakt stačí měnit olej v motoru, případně kardanu a filtry a užívat si s tou krásnou a šmrncovní italku jen radosti.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:10 | Nahoru | #6
Je to osvědčený motor OHV- tak žádný řetízky nebo napínáky tam nebudeš řešit, má to jednu klapku, tak nebudeš řešit nějaký synchronizace. Ten motor nemá chybu, hlavně tych 35kW a 60Nm. Je zmodernizovaný a už má papírový filtr oleje. Kardan(převod) nemá záchyt reakce, tak při propérování to bude jako koza, ale zase to má jen jeden kříž.

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:12 | Nahoru | #7
LuckyGhost> Rozvody jsou OHV seřizovaný šroubkem, s trochou šikovnosti nastavíš ventilový vůle za pár minut doma. Sice se dělaj často ale je to opravdu banalita.
Oleje jsou 3 různý - 2l motor, 1l převodovka a asi 0,2l kardan. Filtr pokud to nezměnily dobře přístupnej bez speciálního nářadí (přišroubovanej obyč šroubem). V7 by měla mít vzduchovej filtr dobře přístupnej pod sedlem (narozdíl od brevy co jsem měl) takže servis bude docela v pohodě, i bez návštěv servisu to jde.

Co bylo na houby a myslím že se nezměnilo je demontáž zadního kola, na brevě kolo neprošlo mezi vydlicí a unašečem kola takže jsem u toho sundával i hrušku kardanu. Ta sice drží na pěti šroubech ale je to zbytečná otrava.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:14 | Nahoru | #8
Radši nic, nebudu krmit trola.

Naposledy editováno 14.06.2016 20:20:06

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:20 | Nahoru | #9
ANO, měl jsem nevadu se stejným kardanem jak má V7 a při propérování cítíš, že pneu smykne. SEIKOS Má dvanáctku a má záchyt reakce stejně jak je to u bmw.

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:21 | Nahoru | #10

stráťa píše: Radši nic, nebudu krmit trola.

Pozdě ti došlo, že jsi to trochu technicky přepísknul Joo

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:22 | Nahoru | #11

stráťa píše: Radši nic, nebudu krmit trola.

Měl jsem použít citaci, ale moje chyba, že? Ty fakt nevíš na co to je?

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:40 | Nahoru | #12

petrumr píše: ANO, měl jsem nevadu se stejným kardanem jak má V7 a při propérování cítíš, že pneu smykne. SEIKOS Má dvanáctku a má záchyt reakce stejně jak je to u bmw.

to není záchyt reakce ty odborníku. Je to proreaktivní uchycení kardanu, aby se při propérování otáčel. Což bys mohl vědět, když máš doma bramboru. Tedy pokud ti ten kloub ještě neprasknul. Záchyt reakce se dával na bubnové brzdy, nebo na uchycení unačečů brzdových třmenů starších kotoučových brzd.
Lidově se tomu říká "klacek"

Naposledy editováno 14.06.2016 20:42:59

Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:51 | Nahoru | #13
Jíná mluva ale stejný význam. Jaký kloub by mě měl prasknout, já mám na bramboře o jeden kloub více než ty. Ale stráta měl dokončit diskuzi a né jako srab to editovat.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 20:55 | Nahoru | #14
Seikos, ten záchyt reakce drží i tu brzdu, prostě při propérování drží i pozici vůči kotouči, zkus i to vystřihnout z papíru a otáčej si stím. Když nevíš a jenom píšeš.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 21:04 | Nahoru | #15
Jestli ji chces do duchodu, tak si porid verzi, co mam ja, na ty budou drandit jeste moje vnoucata

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 21:10 | Nahoru | #16

petrumr píše: Seikos, ten záchyt reakce drží i tu brzdu, prostě při propérování drží i pozici vůči kotouči, zkus i to vystřihnout z papíru a otáčej si stím. Když nevíš a jenom píšeš.

tys asi CARC kardan nikdy neviděl, že?

petrumr píše: Jaký kloub by mě měl prasknout, já mám na bramboře o jeden kloub více než ty


Tenhle

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 21:23 | Nahoru | #17
Co tomu předcházelo?, ale jinak máme kardan s dvouma kloubkama oba, Kloub je třeba u bmw co drží vidlicový můstek dolní ale uznej co ty máš na zadu není MG.

Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 21:41 | Nahoru | #18
Rozhodně nemám značkový hadry a nejsem zbohatlík ...
Mám MG, protože jsem chtěl něco, co má duši a charakter.
Nespletl jsem se ! Guzzi rozdává emoce plnými hrstmi ...

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 21:48 | Nahoru | #19

petrumr píše: Co tomu předcházelo?, ale jinak máme kardan s dvouma kloubkama oba, Kloub je třeba u bmw co drží vidlicový můstek dolní ale uznej co ty máš na zadu není MG.

aha. A co tedy mam vzadu? Rád se nechám poučit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 22:20 | Nahoru | #20

petrumr píše: Kup japonce nebo němce. MG je pro fajnšmekry co nemají hluboko do kapsy. Podívej se na fotky majitelů, oblečení ze sekáče na nich nenajdeš.



já tedy nějaký hadry ze sekáče mám... a hromadu opravdu starejch hadrů coo mám přes 8-10let....ale na BMWistech jsem je nikdy neviděl....Touratech je minimum

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 23:20 | Nahoru | #21
máme doma v 7 nevadu ....najeto přes 40 000km a šlape jako hodinky
rozvody jsou řetízkem pod altíkem... vůbec se toho neboj a řeči o hadrech z bazaru?? to sou fakt moudra, specielně od majitele motocyklu BMW kde vidím nejvíc navoněnejch šamponů.....

Zkušenosti s Moto Guzzi V7

14.6.2016 v 23:27 | Nahoru | #22
Do První kozí Sušice to máš asi 50km. Zajeď si tam a určitě ti dobře poradí a nechají tě svést. Mají k zákazníkům supr přístup.

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

15.6.2016 v 00:00 | Nahoru | #23

čurdaracer píše: máme doma v 7 nevadu ....najeto přes 40 000km a šlape jako hodinky
rozvody jsou řetízkem pod altíkem... vůbec se toho neboj a řeči o hadrech z bazaru?? to sou fakt moudra, specielně od majitele motocyklu BMW kde vidím nejvíc navoněnejch šamponů.....

ty rozvody nejsou tak uplne presne. Retizkem je pohanena jen centralni vacka. On ni to jde potom tyckama (OHV) az nahoru do hlavy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

15.6.2016 v 15:17 | Nahoru | #24

t_freedom píše: já tedy nějaký hadry ze sekáče mám... a hromadu opravdu starejch hadrů coo mám přes 8-10let....ale na BMWistech jsem je nikdy neviděl....Touratech je minimum

Jsou vyjímky, to je běžný.

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

15.6.2016 v 21:28 | Nahoru | #25

petrumr píše: Kup japonce nebo němce. MG je pro fajnšmekry co nemají hluboko do kapsy. Podívej se na fotky majitelů, oblečení ze sekáče na nich nenajdeš.



Ostatní mi to odpusťte
petrumr, to co jsi napsal dokazuje, že jsi výstavní kus.

Naposledy editováno 15.06.2016 21:29:13

(reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

15.6.2016 v 23:46 | Nahoru | #26

petrumr píše: Kup japonce nebo němce. MG je pro fajnšmekry co nemají hluboko do kapsy. Podívej se na fotky majitelů, oblečení ze sekáče na nich nenajdeš.



Co příspěvek, to perla.....
Jinak, co se týče "odcházení" hlav válců, měly problémy 4-ventilové 1200-vky v určitém typu motoru, -jaký přesně Ti teď neřeknu- výrobce mění zdarma jako výrobní vadu, což se vůbec netýká V7, na ten motor jsem nikdy neslyšel ani nečet nějakou stížnost...
Spíš bych Ti doporučil se na té motorce svézt, ale myslím pojezdit na víc než 5 minut....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

15.6.2016 v 23:49 | Nahoru | #27

petrumr píše: Jsou vyjímky, to je běžný.

tak ja jsem asi taky vyjimka. Treba bunda ma najeto 80 tis km. Boty mam sice troje, ale jedny maji najeto asi 50. Pred mesicem jsem kupoval nove rifle. Stare Vanucci (mmch italské) měly najeto asi 40.
Guzzisti nejsou žádní pozéři. Jsou to normální lidi, co taky občas otáčí korunu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

16.6.2016 v 07:43 | Nahoru | #28
seikos> Je to sice zábavné bás 2 číst, ale divím se že ho furt krmíš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

16.6.2016 v 09:13 | Nahoru | #29

kubacech píše: seikos> Je to sice zábavné bás 2 číst, ale divím se že ho furt krmíš

trola nesmíš nechat vyhrát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Moto Guzzi V7

16.6.2016 v 14:40 | Nahoru | #30
seikos> tak to máš slušnou výdrž
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chod motoru u MG V7 Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 14 27.8.2018 v 08:44 dzonnek
Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno Moto Guzzi V7 Racer john-mcclane 20 13.8.2018 v 19:39 dva_hrnce
Samolepka Eni na Moto Guzzi Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 6 18.8.2016 v 19:22 LuckyGhost
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 1 20.7.2016 v 09:17 Tom-K
Jaké zrcátka? (boční) Moto Guzzi V7 Racer Azzaziel 7 22.5.2013 v 09:44 Azzaziel

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist