globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zbláznilo se čidlo!
11.6.2016 v 03:36
Čau, nerozumim tomu, v patek dopol přijedu zaparkuju vše jak má bejt. Za pět hodin chci odjet otočím klíč kontrolky svitej mačkam star čudl a nic ani ťuk! Zkoušim a marně! Nasranej se zase slíknu, sundam sedlo koukam po kabelech vše na oko v cajku. Pak mě napadne zmáčknout čidlo u stojánku na zařazenou rychlost a startnou a naskočila, pustim a scipne. Takze od ty doby nemůžu startovat když je na stojánku.. moc mi to nesere při nejhoršim ho vyhodim. Jo a dyš zařadim ze stojankem tak beži. Proč se to takhle votočilo!?

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 10:14 | Nahoru | #1
Kdyby jsi ten článek přeložil do češtiny,možná Ti někdo pomůže.

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 10:23 | Nahoru | #2
No moc srozumitelné to sice není, ale pochopil jsem z toho, že mu čidlo na policajtovi funguje najednou obráceně. Když má zařazenou rychlost a bočák dole, tak to nastartuje.

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 11:39 | Nahoru | #3
Jo přesně funguje obráceně

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 13:09 | Nahoru | #4
Otázkou je jestli ten spínač spíná nebo rozepíná obvod. Zkus ho odpojit co to bude dělat. Popřípadě spojit ty dva dráty.

Nezapomenout ale na to, že jde o bezpečnostní prvek takže moc bych s tím nejezdil. Nejeden motorkář si takhle rozbil hubu.

http://www.tipmoto.c...n-cidlo-gsf-600.html

Naposledy editováno 11.06.2016 13:10:02

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 14:03 | Nahoru | #5
aby ti neodesla krabicka kde je to cidlo napojene nekdy tam byvaji v ni diody a nektera muze byt spalena

Zbláznilo se čidlo!

11.6.2016 v 15:49 | Nahoru | #6
Záleží na mechanické konstrukci spínače - třeba u XV535 je spínač brzdy u pedálu řešen tak, že v plastovém elementu je plastová tyčinka s kovovým zakončením a na těleso je nasunut gumový klobouček s protilehlými páskovým kontakty. V "klidu"je tyčinka zasunuta mezi kontakty natolik, že svou plastovou částí je od sebe odděluje a tím jsou rozepnuté. Při sešlápnutí pedálu se tyčinka povysune a mezi kontakty se dostane kovový konec tyčinky - tím se kontakty sepnou. A stačí se zamyslet - je jasné, že u takového řešení stačí, aby klobouček s kontakty nebyl domáčknut na doraz a funkce spínače se zinvertuje ancvaj.
Takže prvně kouknout do schématu elektriky (nebo to porovnat na jiné motorce stejného typu) a zjistit, zda má spínač při vyklopeném stojanu být sepnutý, nebo rozepnutý. Pak jej proměřit a dle výsledku postupovat dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 Dnes v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi


TOPlist