bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr následovníka
Dobrý den, 3 roky jsem jezdil Kawu ER-6n a nebýt mizerné ochrany proti větru a nevhodnosti pro cestování ve dvou, tak si ji snad nechám napořád. Motor měl skvěký projev, výkon mi stačil, taky se mi líbila, ale.. to cestování. Proto bych byl rád, kdyby se pár moudrých hlav podělilo se mnou o své rady a postřehy. Kritéria pro nový stroj jsou zhruba následující:
rozpočet 90000
2 válce! 4řadu neberu
4Véčku se nebráním, VFRko bych klidně zkusil.
jistý komfort pro cestování ve dvou, ale na druhou stranu taky sportovní charakter.
Stromky, Varadera, GSa, a další cendura neberu
pověst spolehlivého stroje je samosebou výhoda
Do užšího výběru se dostaly tyto stroje: VFR 800 V-TEC, ER-6f, SV 1000s, Shiver Gt, Triumph Sprint GT
Budu rád za jakékoli rozumné příspěvky a doplnění mého výběru srojema, které jsem opomenul

Výběr následovníka

5.6.2016 v 20:58 | Nahoru | #1
Myslím že tím VFR určitě vedle nešlápneš Super držák,výbornej na cestování a svižně projet se sním taky dá

Výběr následovníka

5.6.2016 v 21:05 | Nahoru | #2
Měl jsem VFR Vteca 800 a maximální spokojenost, na cestování ve dvou s bagáží pohoda, příjemná motorka.

Výběr následovníka

5.6.2016 v 21:10 | Nahoru | #3
VFR jo, ER6 ti bude chybet nalozene motorce vykon, SV1000S na cestovani spis ne

Výběr následovníka

5.6.2016 v 21:33 | Nahoru | #4
Taky bych se přiklonil k VFR. Ale pokud máš rád pořádný UFO, tak se mrkni na Aprilku RST 1000 Futura.

Výběr následovníka

5.6.2016 v 22:15 | Nahoru | #5
A co VFR800fi? Usetris ranec penez, ale pocitam, ze ti nepasuje design.

Výběr následovníka

5.6.2016 v 22:49 | Nahoru | #6
Ešte by tam pripadala do úvahy Ducati ST3 aj ked neviem ako je pohodlná pre dvoch
Dalšia možnosť Breva 850, kde by to pohodlie malo byť, kardan ako bonus. Ale zasa asi menšia ochrana pred vetrom

Výběr následovníka

6.6.2016 v 00:00 | Nahoru | #7
VFR nebo Triumfa, sedni na ně a uvidíš... Shiver nejvíc srandy, GT taky dělají, ale topí pod prdel a cestování pro spolujezdce?? O zbytku už se tady trefně vyjádřil kolega výš.

Výběr následovníka

6.6.2016 v 00:31 | Nahoru | #8
Sprint GT!

Výběr následovníka

6.6.2016 v 08:38 | Nahoru | #9
Presne jak bylo napsano predemnou. Idealne si zkus VFR800 a Sprint ST nebo GT. Sam jsem se rozmejslel mezi temahle dvema, ale jelikoz dlouhodobe bylo a je na inzerci malo Sprintu, tak sem nakonec poridil VFR800 V-tec a zatim jsem spokojenej. Sice mi chybi trochu vykon po presednuti z Aprilie Falco, ale vyvazuje to bohate pohodli (mam zvyseny riditka a vyssi plexi) a set 3 origo kufru, kam se zbalime s pritelkou v pohode oba.

Výběr následovníka

6.6.2016 v 09:16 | Nahoru | #10
Motorku používám výhradně k cestování a téměř vždy ve dvou a plně okufrován. Ać nyní jezdím dost na BMW, tak můj baťůžek miluje Triumpha....................a když otevřu garáž a dám jí na výběr, tak je to jasné i když venku je sibiř a trumpeta oproti bramboře je skoro nahatá.
Triumph Sprint 955 ST byl v Anglii vyroben jako odpověď na VFR 800 od Hondy. A přestože má parametry shodné a nebo i někde lepší, trh jej nepřijal.................což je velice výhodné při nákupu, ale dost nevhodné při prodeji.

V cenové relaci kterou máš možnost použít se už dostaneš na 1050 Sprint ST/GT.

Tak jak píše kolega nade mnou - a vybrat podle skutečného stavu. (Já třeba svojí trumpetu koupil za téměř děkuji a s malým nájezdem - takže přestože holá, měl jsem finanční prostor k upravení pro moje využití................................a čím dál víc si myslím, že spolehlivost strojů se s novými modely upozaďuje na úkor výkonových parametrů - k čemu je mě převýkoňovaná bestie, která stojí u krajnice kvůli nějakému ekokurvítku v podobě vadného čidýlka - ta raději starší model těchto výkřiků módy oprostěn. ale jezdící)

Výběr následovníka

6.6.2016 v 10:17 | Nahoru | #11
SV1000S je spíš sportovnější, ale cestovat se na něm taky dá....ale třeba mě po 300km zdřevění zadek + trochu cítím ruce. Tipnul bych si, že se na tom dá za den dát 800km s přestávkami, ale z dlouhodobého hlediska (týdenní moto-dovolená) to nebude nic extra příjemného. Batůžek na tom bude podobně...tedy, žádný zázrak. Jo a má malou nádrž (16l), při klidnější jízdě mi papá 6,5l, takže 200-230km a tankuješ.

SV1000 by mohlo trochu vylepšit posez, ale pak nemáš ochranu před větrem.

Na druhou stranu SV je na řádění po okreskách super, zvuk to má také 1A a Sko po vzhledové stránce mi stále připadá dost atraktivní.

Jak píšou chlapy výše....spíš opravdu něco cestovně založeného.

Naposledy editováno 06.06.2016 10:18:51

Výběr následovníka

6.6.2016 v 17:23 | Nahoru | #12
VFR beru po 80 000 km s ním jako takový etalon...chtělo by to silnější motor, lepší odpružení, ale jako celek prostě dobrý. V tec o něco hůř svítí na dálkové, ale aspon má lepší podvozek- silnější vidle, delší kyvka. Sprint má cenu až 1050, nicméně při těch cenách proti VFR nabízí jen o něco vyšší výkon, starší mají zase plastové nádrže, zbytečná komplikace u tankáče. SV a Futura...jako dobrý, jede to, ale nepřišlo mi to na delší cesty tak pohodlné. ER prostě slabé, zbytečné.
Jinak má nejdelší cesta na VFR je 1350 km za 11 hodin, 700 km déšť. Ve dvou a dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr následovníka

7.6.2016 v 11:01 | Nahoru | #13
Ty jo, já nepochopím lidi, co si nejsou schopni sami vybrat motorku.
[lol] [lol] [lol]

(reakce na) Výběr následovníka

7.6.2016 v 11:04 | Nahoru | #14

kawa...pavel píše: Ty jo, já nepochopím lidi, co si nejsou schopni sami vybrat motorku.
[lol] [lol] [lol]


no jo, ona nějak ta postava "pana Lorence" musela vzniknout...takže to pravděpodobně nebude nešvar posledních let....

Výběr následovníka

7.6.2016 v 13:22 | Nahoru | #15
Ono to ani nemusi byt o tom umet si sam vybrat motorku, jako spis zohledneni zkusenosti ostatnich. Treba vaha mezi modelama a par prispevku pomuze rozhodnout.

Neni to jako by nemel vybec tuseni. On vi co chce, jen chce vybrat spravne.

Výběr následovníka

8.6.2016 v 07:04 | Nahoru | #16
Vím, že píšeš, že čtyřválec nebereš, ale dokud se nesvezeš, tak bych to "do žita" nezahazoval. Kdyby jsi měl zájem nebo někdo jiný, tak máme doma na prodej tohodle Fazera 1000 r.v. 2005. Na cestování ideální i na sportovnější jízdu. Případné info do PM.





Výběr následovníka

8.6.2016 v 11:04 | Nahoru | #17
Fazer byla nejlepší silnice co jsem měl. Z toho co píšeš bych vzal SV 1000.
VFR už bych si koupil jedině bez VTEC a i tak bych to už nechtěl. Nechápu koho napadlo VTEC do toho dát, totálně na pikaču. Tedka se tu asi ozvou vtekaři ale mě to totálně nesedlo. Buď je to potřeba točit tak aby to vtec nevyplo a nebo jet poklidně bez VTEC. A dost mi to chlastalo.
A co se týká servisu, tak o tom ani nemluvit.
Fazer - vyšší výkon v jakýchkoliv otáčkách a boží přístup ke všemu. Menší spotřeba. Levnější díly. Levnější doplňky. Ještě bych toho 4hrnka zvážil, aspoň se zkusit projet. Ono to 2V odspodapyčovoe není zase tak prudký.
Z dvouhrnků u mě SV právě z důvodu dílů a ceny. Ale mě spíš oslovuje kategorie 650 protože jezdím sám.
Jinak VFR je mašina s velkým charizma, protože je to prostě VFR. Ale pokud si ji koupíš připrav si buďto penízky nebo pokud si servisuješ sám, tak velkou dávku trpělivosti. Sraní s napínákama, který jdou opravit a nemusíš kupovat za 3000 nový. atp.
Já na fazerka jenom vzpomínal.
Tak třeba si z toho něco vezmeš, hodně zdaru při výběru

Výběr následovníka

14.6.2016 v 00:44 | Nahoru | #18
Zdar. Moje VFR má již najeto 112000 km a pořád jsem spokojený. Je to už stará "vražda", ale nedám na ni dopustit. Pohodlná, spolehlivá, úsporná, ale i žíznivá, když chceš s někým "závodit"
Hodně štěstí při výběru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F mmv38 11 15.12.2023 v 16:52 Anti
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82


TOPlist