bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvýšení výkonu varadero 1000
Zdar, zvyšoval jste tu někdo výkon na stříkačce? zajímá mě výkon, spotřeba, pocit, cena. Dík a zdar
Předchozí
1 2
Následující

zvýšení výkonu varadero 1000

2.6.2016 v 23:23 | Nahoru | #1
Jedině co půjde za relativne příjemné peníze je kN vzduchac vejfuky a power comander. I tak v tom budeš za 30 a přidá to pár koni. Pocitove to pojede lépe.

zvýšení výkonu varadero 1000

2.6.2016 v 23:24 | Nahoru | #2
Doporučuji Turbonátor

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 06:11 | Nahoru | #3
pocitově Ti pomůže nejvíc jinej převod, dej o zub mín. Když si tam dáš PC,KaN,výfuck, tak Ti to hodí pár koní, hlavně se Ti zlepší průběh krouťáku, ale nic z čeho by jsi se posral asi....každopádně, každé dobré naldění je jen přínos pro motor, teda za předpokladu, že nemáš vše v origo stavu, tam je to šul nul...

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 08:05 | Nahoru | #4
Mě jen připomělo hlášku jednoho týpka, K&N = "honování válců městkým prachem".

(reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 08:11 | Nahoru | #5
..Roko..>

2 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 08:27 | Nahoru | #6
Si pomatuju jak profesot termodynamiky říkal: chiptuning na benzínu je kravina. Je pevně danej poměr vzduch x benzín (14,7:1). Pokud tedy nezvýšíš množství vzduchu ve válci a tím tedy i množství paliva, tak nezvýšíš výkon. Samotné zvýšení množství paliva je na nic, bo ti neshoří a jde do výfuku. Chip tuning má smysl pouze u dieselových motorů, co pracují s velmi chudou směsí (tuším okolo 22:1), kterou je možno (na rozdíl od benzínu) obohatit zvýšením množství paliva. Pomuže ti tedy pouze zvýšení kompresního poměru (což je nereálné), nebo otevřené sání a nejvíc jiné zpřevodování na úkor maximálky.

Tak by mě fakt zajímalo, jak to skutečně je s palivovýma mapama? Výkon asi nezvednou, ale asi optimalizují proces? Omlouvám se za mírné odbočení od tématu, ale to by mě zajímalo.

..........honování městským prachem

zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 08:32 | Nahoru | #7
Motor z SP2čka by tam nepasoval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 08:54 | Nahoru | #8
Lof87> Když to někdo ladí, tak se snaží o co nejlepší optimalzaci vzduch/palivo....ale nemalou roli tam hraje i odvod spalin, případně tlak, teplota....Podle mě se naladí přímo výkon, ale křivka točivého momentu a ten jde ruku v ruce s výkonem...už si to přesně napamatuji jak jsme se o tom bavili s klukem na brzdě.

(reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:06 | Nahoru | #9
Sonicek> Jasný když víš krouťák při otáčkách, tak výkon dopočteš. To ladění je stejně celkem alchymie, nikdy nevíš co ti co ovlivní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:10 | Nahoru | #10

Lof87 píše: Si pomatuju jak profesot termodynamiky říkal: chiptuning na benzínu je kravina. Je pevně danej poměr vzduch x benzín (14,7:1). Pokud tedy nezvýšíš množství vzduchu ve válci a tím tedy i množství paliva, tak nezvýšíš výkon. Samotné zvýšení množství paliva je na nic, bo ti neshoří a jde do výfuku. Chip tuning má smysl pouze u dieselových motorů, co pracují s velmi chudou směsí (tuším okolo 22:1), kterou je možno (na rozdíl od benzínu) obohatit zvýšením množství paliva. Pomuže ti tedy pouze zvýšení kompresního poměru (což je nereálné), nebo otevřené sání a nejvíc jiné zpřevodování na úkor maximálky.

Tak by mě fakt zajímalo, jak to skutečně je s palivovýma mapama? Výkon asi nezvednou, ale asi optimalizují proces? Omlouvám se za mírné odbočení od tématu, ale to by mě zajímalo.

..........honování městským prachem



14.7:1 nie je mantra.
ten pomer sa jemne mení v závislosti od otáčok, zaťaženia motora, otočenia plynu, vlhkosti vzduchu a pod.

Ale chiptuning v našich končinách je skôr chiptuzing. Teda pokiaľ sa bavíme o tých týpkoch, čo ti bez merania na počkanie zdvihnú výkon o 30% na hocijakom aute (podla ich tvrdenia) Nie o serióznych firmách ako napr. FastBikes a pod.
Na TDIčku proste predĺžia v každom režime vstrek. Diesel tak či tak berie zakaždým plný hrniec vzduchu, takže predĺžením vstreku z neho dostávaš pri rovnakom plyne väčší výkon. Akurát že je to iba psychologická blbosť, lebo je to rovnaká situácia ako keby si proste stlačil viac plynu.

Honovanie mestským prachom si budem pamätať

A k téme - zvyšovanie výkonu na Varadere 1000 beriem ako vtip.
Nejakých troch koňov môžeš nahnať asi výfukom a saním a adekvátnou úpravou powercommanderom.
Ale za cenu honovania valcov prachom. A keď si po takejto úprave prerátaš kW/KČ, tak zistíš že si dal 7000KČ za jeden kilowatt a to sa oplatí.

Naposledy editováno 03.06.2016 09:14:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:23 | Nahoru | #11
kilix> jasně těch 14,7 je pro laboratorní výpočty, v reálu se to motá jak říkaš okolo do pár %.

S tím plynem máš zjednodušeně pravdu, je to nejjednodušší způsob jak pocitově a hlavně papírově zvednout výkon u nafty. Přidáš víc paliva - v pracovním cyklu se zvedne se krouťák a výkon a ty máš pocit, že auto jede rychleji a ty míň šlapeš na plyn než před tím...ono to tak ale je.

třešťa> Na zvyšování výkonu bych se u motky vyprd. Budeš mít možná pocit, že pojdede líp, ale ne o moc a hromadu utopenejch peněz. Když bys to sečet, tak máš už novější a silnější mašinu z fabriky. Pokud by ti nevadilo posunutí maximálky dolů, tak dej dozadu jinou rozetu, to by mohlo pomoct víc.

Naposledy editováno 03.06.2016 09:30:40

zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:29 | Nahoru | #12
Raději uprav poměr hmotnosti a výkonu, takže všechno co váží několik kg a je to tam na hovno, tak šup s tím do popelnice Např. mezi svod s katíkem, a všechny rádoby eko sračky....na výfukách ušetříš alepoň 10kg, takže poměr výkon váha zase ve prospěch výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:31 | Nahoru | #13
Lof87> nafta je úplně něco jiného než benál...tak v podstatě záleží jen na množství vzduchu( + větší mezichladič) a nafty, tam nehrají roli svody, koncovka apod, takže v podstatě za turbem nemusí být nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:38 | Nahoru | #14
Sonicek> a co z toho plyne? Jezdit zásadně a pouze v zimě...kdy je nejvyšší rozdíl teplot mezi nasávaným vzduchem a spalinama, tím tedy nejvyšší vykonaná práce. A nemusíš mít mezichladič a je to použitelný i pro moto

(reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 09:40 | Nahoru | #15
Lof87> :D to je pravda, nebo mět motor současně v mrazáku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 10:19 | Nahoru | #16

Lof87 píše: kilix> jasně těch 14,7 je pro laboratorní výpočty, v reálu se to motá jak říkaš okolo do pár %.....



Jak u jaké motorky. U V12 Guzzi se pohybuje poměr od 12,8:1 do 13:7:1, podle toho kolik tomu chceš nakládat.

Naposledy editováno 03.06.2016 10:20:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 10:23 | Nahoru | #17

Sonicek píše: pocitově Ti pomůže nejvíc jinej převod, dej o zub mín. Když si tam dáš PC,KaN,výfuck, tak Ti to hodí pár koní, hlavně se Ti zlepší průběh krouťáku, ale nic z čeho by jsi se posral asi....každopádně, každé dobré naldění je jen přínos pro motor, teda za předpokladu, že nemáš vše v origo stavu, tam je to šul nul...



Lepsi dat tak plus tri zuby na rozete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 10:27 | Nahoru | #18
SirIndy> v čem je to lepší?

(reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 10:44 | Nahoru | #19

seikos píše: Jak u jaké motorky. U V12 Guzzi se pohybuje poměr od 12,8:1 do 13:7:1, podle toho kolik tomu chceš nakládat.



Co je to za rok výroby? IMHO je to už dost bohatá směs, kór pro EURO III motor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 10:45 | Nahoru | #20

selkie píše: SirIndy> v čem je to lepší?



Pastorek ma mensi pocet zubu a tim padem je kazdy zub vice namahan a rychleji odejde.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 11:35 | Nahoru | #21
Jj víc zubů na rozetě, to varadero má dost velký krouťák aby to zvládlo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 14:32 | Nahoru | #22

Pedl píše: Jj víc zubů na rozetě, to varadero má dost velký krouťák aby to zvládlo.



Pridanim zubu na rozetu pozadavek na kroutak neroste ale klesa

zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 16:33 | Nahoru | #23
Mám na to novější Varadero lehce jetý opiratelný KN filtr, nechám Ti ho za 500,-

zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 16:39 | Nahoru | #24
Kup jinou motorku, co vykon ma. To je nejlevnejsi pomer cena/vykon s rozumnym vysledkem.

Naposledy editováno 03.06.2016 16:41:01

1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 17:38 | Nahoru | #25
Tak by mě zajímalo, kdy už za ty roky konečně někdo ukáže motor zničený K&N filtrem, zatím jen kolují legendy od známých a kámošů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 21:09 | Nahoru | #26
SirIndy> Ale on má požadavek na výkon, hádám že kvůli vyšší rychlosti.

(reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

3.6.2016 v 22:57 | Nahoru | #27

ElFidel píše: Tak by mě zajímalo, kdy už za ty roky konečně někdo ukáže motor zničený K&N filtrem, zatím jen kolují legendy od známých a kámošů...



Pokud to jsou silnicni motorky, tak by se to snad nemelo stat nikdy, pokud tereni, je to pekna blbost tam davat KNko.
Kdo vi cim jsou ty obcas velke spotreby oleje zpusobeny

zvýšení výkonu varadero 1000

4.6.2016 v 00:31 | Nahoru | #28
Varadero? Vyssi vykon? Co to oholit o vsecky zbytecnosti? 100kg dolu a dalsi kone nepotrebujes...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

4.6.2016 v 19:49 | Nahoru | #29

SirIndy píše: Pastorek ma mensi pocet zubu a tim padem je kazdy zub vice namahan a rychleji odejde.

jeden zub nepoznáš..myslím na opotřebení. Když dáš tři zuby na rozetu, tak to znamená i delší řetěz, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000

4.6.2016 v 23:32 | Nahoru | #30

selkie píše: jeden zub nepoznáš..myslím na opotřebení. Když dáš tři zuby na rozetu, tak to znamená i delší řetěz, ne?



Na tri zuby je v pohode rezerva v ramci posunovani kola pri napinani retezu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist