globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: začne cukat a už nenastartuju
29.5.2016 v 09:52
mám problém který se již opakuje po třetí.normálně nastartuju, jedu a z ničeho nic začne moto pocukávat,
až chcípne a už ji nenastartuju.
přitom 60 km jede bez problémů.žádné známky cukání.
poradťe na co se podívat?

1 reakcí na tento příspěvek začne cukat a už nenastartuju

29.5.2016 v 09:55 | Nahoru | #1
A po jaké době znova nastartuješ? Cukání až do chcípnutí vypydá na docházející palivo....

1 reakcí na tento příspěvek začne cukat a už nenastartuju

29.5.2016 v 10:05 | Nahoru | #2
zaměřil bych se na dodávku paliva, 535 má takový dost nespolehlivý ventil na rezervu, zkontroluj zda funguje

(reakce na) začne cukat a už nenastartuju

29.5.2016 v 13:20 | Nahoru | #3
kuzmič>tak za 20 až 30 minut bez jakékoliv činosti

začne cukat a už nenastartuju

29.5.2016 v 14:20 | Nahoru | #4
Prvně je na místě zjistit, zda po tom zhasnutí běží čerpadlo (po zapnutí spínačky zacvaká, pokud jsou karbce plné, tak cvakne jen jednou klidně) a zda zapalování dává jiskru. Může být načatá vybavovací cívka ("pick-up coil") na klice a po ohřátí (když se ohřeje spodek motoru a olej) se vlivem tepelných dilatací přeruší. Tato závada je notoricky známa u GS500, ale ani u Virgla pochopitelně nejde vyloučit. Pokud jde o čerpadlo, tak po zhasnutí motoru, pokud čerpadlo netlakuje, zkusit jej připojit přímo na baterku, zda se rozběhne. Pokud ne, odpojit hadici od karbců (pozor na případné vycáknutí benzinu), strčit do flašky a čerpadlo připojit, zda poběží (aby nemělo protitlak při plných karbcích). Dále by nebylo od věci změřit napětí na baterce při zapnutém starteru... starter po tom zhasnutí motoru točí normálně, nebo se jen převaluje? Může být vadný regler tím způsobem, že po té, co se ohřeje, přestává dobíjet a motorka se pak zastaví z důvodu vybité baterky. Baterka se pak může tou půlhodinovou odstávkou vzpamatovat a pokud se pak start podaří, baterka se nějakou dobu nabíjí, než regler zase po ohřátí klekne.

Jinak, pokud jde o ten solenoidventil na přepínání rezervy, tak jsem jej během každé vyjížďky párkrát přepnul a nikdy s ním nebyl problém. Zatuhne tehdy, pokud někdo vůbec nevyjíždí nádrž po rezervu, takže rezervu nezapíná a ventil, který je dlouho bez pohybu, pak zatuhne, "zalepí" se.

(reakce na) začne cukat a už nenastartuju

30.5.2016 v 13:25 | Nahoru | #5

dobeš píše: zaměřil bych se na dodávku paliva, 535 má takový dost nespolehlivý ventil na rezervu, zkontroluj zda funguje


To s rezervou určitě nesouvisí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 4 18.12.2023 v 13:54 CubaLibre
Mate nekdo zkusenost s Axel Joost D-Box Yamaha XV 535 Virago Dragomirkrastin 23 10.11.2023 v 19:11 TomasNBK
Problém s řazením Yamaha XV 535 Virago Jarda354 20 23.10.2023 v 09:40 KeyteR

TOPlist