bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.
27.5.2016 v 21:58
Ahoj lidi.Dal jsem otevrene koncovky na Ducati S2R 800.Dneska jsem si objednal K&N filtr sani a chtel bych vedet vase zkusenosti,jestli jste resili podobny pripad.Na moji predchozi 620 sport jsem mel kit Ducati performance a tam bylo odriznute viko od sani,ale ridici jednotka original.Motorka sla krasne.Ted na Monsteru mam jen koncovky a upravu sani bych udelal zase.Co vy si o tom myslite? Ted se me i nekdy stane ze kdyz neni poradne ohraty motor,tak po rozjezdu se motorka ulejva a zakucka se.Po ohrati jede normalne a zadny propad vykonu neni.Za studena me 620 chytala bez sitice,coz ted u S2R nehrozi....Diky za odpoved

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

27.5.2016 v 22:02 | Nahoru | #1
Samozrejme,motorku nejdriv nastartuji na sitic,necham bezet a pak pomalou jizdou zahreji na provozni teplotu.Monstrika opecovavam jako miminko

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

27.5.2016 v 22:27 | Nahoru | #2
Hele nechci ti to moc kritizovat , ale par takovejch dojebanejch monsteru jsem uz videl, kolik ti to prida kobyl ?

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

27.5.2016 v 22:47 | Nahoru | #3
Koncovky jsem resil jen kvuli zvuku.Jinak kone me naprosto staci.Chci jen aby to melo co potrebuje,kdyz tam nejsou origo vyfuky.

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

27.5.2016 v 22:49 | Nahoru | #4
Filtr K&N davam jen kvuli koncovkam.

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 08:52 | Nahoru | #5
filtr davas kvuli koncovkam, tomu nejak nerozumim..

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 10:42 | Nahoru | #6
Chci vyninit filtr a koupil bych pratelny filtr,abych jej jen vzdy vypral a vratil zpet.Jde me o to,jestli tam nebude vadit,kdyz ma vetsi propustnost.

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 11:57 | Nahoru | #7
sytý ,syn, sýr,---sytič

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 12:23 | Nahoru | #8
Pokud chceš aby měla co potřebuje, tak tam vrať to, co vymysleli vývojáři v Ducati nebo tam vraž filtr a rovnou s tim na brzdu vyladit

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 12:29 | Nahoru | #9
Ok. Díky za radu....

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 20:43 | Nahoru | #10
.......samozřejmě,že vyšší propustnost výfuku+vyšší propustnost filtru logicky ochudí směs.jak moc touhle úpravou tu směs a tím i chování motoru+průběh výkonu dojebeš nelze obecně říct,odolnost proti napadení kutilem má každá motorka jinou.

každopádně je fajn,že jsi nejdříve objednal ten filtr a teď se ptáš na názor a zkušenosti co to bude dělat.tohle mi příjde jako bezvadný nápad

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

28.5.2016 v 23:48 | Nahoru | #11
Investice litr je uz temer nic .Holt kdyztak bude delat paradu na policce

3 reakcí na tento příspěvek K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

29.5.2016 v 00:36 | Nahoru | #12
Nevím, jezdím v Hornetu KN. Po koupi sem vyhodil BMC filtr a dal jsem obyčejnej papírák Hiflo ...bylo to děsný, chcíplý, žralo to. Tak jsem pořídil KN filtr a super, parádní reakce na plyn, starty, zvedání se z nízkých otáček... Samozřejmě za studena bez sytiče nechytí, za tepla ano, blbý jsou starty kdy není motor ani teplý, ani studený... ale jinak dobrý, žádnej problém. Nevím co řešíš, hoď to k někomu na brzdu a uvidíš.

(reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

29.5.2016 v 11:51 | Nahoru | #13
ElFidel> Tomu rikam slovo do prabice !!!Dam ho tam a uvidim.Jeste sezenu druhej dekl filtrboxu a odriznu vrsek,pak to vyzkousim prohodit.Na ty 620 sport to tak bylo i s origo jednotkou,ale nebyla tam pod motorem ta ban s katem a lamdou.Katy to melo spucasti koncovek.Diky za radu.Vse vyzkousim a zajedu na brzdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

30.5.2016 v 08:01 | Nahoru | #14
ElFidel> H6 jsem měl a bez zásahu do karburace s KN + open výfuk prostě nefunguje. To je toliko k názoru na origo papír.
Tady je ten brutální gain, který získáš za nesmysl peněz.

Je to tady furt dokola. Chceš něco měnit, bez brzdy a doladění je to většinou hodně ku neprospěchu.

Naposledy editováno 30.05.2016 08:03:36

1 reakcí na tento příspěvek K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

30.5.2016 v 08:17 | Nahoru | #15
Bez popisků je ten graf docela k prdu.

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

30.5.2016 v 08:27 | Nahoru | #16
tak asi se dá pochopit,že ta modrá s propady bude ta po výměně filtru+ výfuku.

červená asi série a zelaná po úpravě a doladění.rozdíl je minimální......

(reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

30.5.2016 v 08:27 | Nahoru | #17
psenap> OK - modrá série, červená pouze koncovka Scorpion, zelená Dynojet + KN + Scorpion
Karburátor H6 98-2006. Něaký drobný změny během let na motoru byly, ale nic zásadního.

(reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

30.5.2016 v 08:45 | Nahoru | #18

ElFidel píše: ...obyčejnej papírák Hiflo ...bylo to děsný, chcíplý, žralo to. Tak jsem pořídil KN filtr a super, parádní reakce na plyn, starty, zvedání se z nízkých otáček...



Mám stejnou zkušenost.

(reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

30.5.2016 v 21:19 | Nahoru | #19
A co jsem asi psal, bez brzdy a zjištění směsi lambdou nic takhle nevymyslí..! Mám Hornyho na propustňák naladěného, proto to s papírákem nejelo a žralo, bylo to moc bohatý. Jinak kdo od tohoto čeká stádo koní, je slušně řečeno laik... jde přeci o ladění průběhu výkonu a ne primárně o jeho zvyšování. Konkrétně u Hornyho jsou 2 kW a 3 Nm jen nepodstatný neznatelný bonus (navíc když ten 18 let starej motor dávno nemá ty kW co měl když ho vyrobili...).

K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

1.6.2016 v 21:55 | Nahoru | #20
Tak K&N nandano.Sani jsem nezvetsoval.Motor si moc pekne prede,neni tak ucukanej a je to celkove uhlazenejsi.Ted neni motor tak hrubej.Po vysroubovani svicek jsem zjistil ze se zacinaji krasne zbarvovat do cihlova,driv byli do cerna.Snad bude vse ok .

1 reakcí na tento příspěvek K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

2.6.2016 v 11:46 | Nahoru | #21
Však jo, airbox nech bejt jak je, stačí vložka KN. To bude tím že jsi měl asi bohatší směs a teď si ji tím KN trochu ochudil, jestli to nějak extrémně nestřílí do laufů, tak pohoda. Ale brzda tě vyjde jen na pár korun a budeš mít v ruce graf jak na tom jsi, potažmo ti to doladí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

2.6.2016 v 14:09 | Nahoru | #22
ElFidel> Nestrili vubec.Jj na brzdu zajedu,mam to tady kousek a jsou tam desne v pohode.Moc ti dekuji za radu.Peknou sezonu.Zitra jedem na FOE do Doksu.

(reakce na) K&N filtr po namontovani sportovnich koncovek vyfuku.

3.6.2016 v 09:39 | Nahoru | #23
Jack> V tomhle počasí?
Já jedu max do prdele, poslal jsem sedlo na přešití a ČP se zase blejskla...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati budíky blbne otáčkomer nebli... Ducati Monster S2R, Ducati Monster 800S Berg550 7 10.6.2022 v 20:44 Berg550
Ducati monster šroub u palivové pumpy Ducati Monster S2R Norman_ZJPcr 8 2.5.2021 v 12:59 Norman_ZJPcr
Koupě S2R Ducati Monster S2R Hyjena 8 28.11.2020 v 11:05 robozaho
Komplet výfuky ducati s2r 800 2006 Ducati Monster S2R bukeros 0 3.8.2020 v 11:45 bukeros
Ducati monster 1994-2004 Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... Folby 8 26.7.2020 v 14:21 Folby


TOPlist